Szakiskolai Fejlesztési Program I

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Pásztor Tibor főosztályvezető
Advertisements

Leonardo da Vinci szakképzési projektek Magyarországon TÓTH Csenge Tempus Közalapítvány Az Élethosszig tartó tanulás program nemzeti irodája.
Az IMIP-ek kötelező felülvizsgálata és kiegészítése
„ A kompetencia-alapú pedagógusképzés programjainak disszeminációja a Nyugat-Dunántúlon ” HEFOP /0 8 / /1.0 A projekt eredményei.
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
TÁJÉKOZTATÓ a Nemzeti Felnőttképzési Intézet tevékenységéről.
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
Andragógia MA Debreceni Egyetem Tudományegyetemi Karok Bölcsészettudományi Kar Neveléstudományok Intézete.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
REFORMÉRTÉKŰ LÉPÉSEK A SZAKKÉPZÉS TERÉN MAGYAR SZAKKÉPZÉSI TÁRSASÁG május 30.
Kisújszállás: itt mindenkire szerep vár TÁMOP A közművelődés a nem formális és informális tanulás szolgálatában.
A kerettantervek fejlesztése
A képzett szakemberekért Fejlesztés és szolgáltatás a szakképzésben. Budapest augusztus 27.
Diagnosztika és fejlesztés – integrációs folyamat - avagy a jövő tennivalói.
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
ÚMFT TÁMOP / „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” Juhászné Víg Éva programvezető május 26.
HEFOP központi program „Korszerű felnőttképzési módszerek kidolgozása és alkalmazása” 2005 – 2008.
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
Mérés-értékelés alprojekt Liptákné Czakó Ildikó 2009.december 14.
Pedagógiai szakmai szolgáltatás
Európai Unió Európai Regionális Fejlesztési Alap Két ország, egy cél, közös siker! Dr. Kovács Ferencné.
A szakképzés helyzete Magyarországon
A PROJEKT KÉPZÉSI ÜTEMEZÉSE ÉS CÉLCSOPORTJAI Kaposvár, szeptember 8.
INTEGRÁCIÓ A SZAKKÉPZÉSBEN (avagy TISZK?)

Szakmai munkánk a pályázatban
Intézményi minőségfejlesztés (TÁMOP-3.1.8)
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A szaktanácsadó összetett szerepe a TÁMOP kiemelt projektben.
A Békéscsabai Központi Szakképző Iskolai tapasztalatok a vasútgépészeti szakmák képzésében április 29.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
Közoktatás-fejlesztési programok 2007-ben Új Magyarország Fejlesztési Terv Hámoriné Váczy Zsuzsa OKM Balatonfüred, november 14.
Projektvezetői megbeszélés Önfejlesztő terület február 11.
Tájékoztató fórum Szakiskolai fejlesztési program C komponens iskolái számára KOMPONENS C Miskolc május 5. Nagy Zoltán komponensvezető
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
Hátrányos helyzetűek reintegrációja KOMPONENS C. A szakiskolák helyzetének alapvető problémái I. a gazdaság igényei korlátozottan jutnak érvényre és a.
Vázlat a faipari szakképzés helyzetéről Koronka Lajos a Kozma Lajos Faipari Szakközépiskola igazgatója.
„Közismereti oktatás és szakmai alapozás” fejlesztési terület évi eredmények Salakta Tünde fejlesztési területvezető Salgótarján,
1 SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM INTÉZMÉNYI ÖNÉRTÉKELÉS SZAKÉRTŐI MŰHELYMUNKA Február
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉRÉS EREDMÉNYEI 2016.Március 7.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM „A” komponens Schottner Péterné komponensvezető
Mérés-értékelés konferencia március 28. Eger.
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
Szakiskolai Fejlesztési Program M.Zs.Gimnázium,Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium Tiszabercel telephely.
Köszöntjük a konferencia résztvevőit! Szakiskolai fejlesztési program Mérés-értékelés projekt konferenciája november 5. Pilisborosjenő.
1 SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL (SZÖM) 1 2 A SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL Komplex eszköz a teljes körű intézményi önértékeléshez, és ez által az.
PÉCSI KERESKEDELMI, IDEGENFORGALMI ÉS VENDÉGLÁTÓIPARI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TERVEI 2008
NEMZETI FEJLESZTÉSI TERV
Szakiskolai fejlesztési program
SZÖM II. ÖNÉRTÉKELÉS TAPASZTALATAI
Varró István Szakiskola, Szakközépiskola és Kollégium
Mérés – értékelés 2006/2007 Gál Ferenc augusztus 31.
Szent László Középiskola Szekszárd
Önfejlesztés és horizontális tanulás
Fenntarthatóság – eredmények hasznosulása 6.2. előadás
MÉCS konferencia március 21. Mezőtúr
Szakiskolai fejlesztési program Mérés-értékelés projekt
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TÖREKVÉSEI 2007
Előadó: dr. Bugya László
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL ÖNÉRTÉKELÉSI SZINTEK
SZAKKÉPZÉSI MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSI KERETRENDSZER (SZMBK) 11. előadás
Az önfejlesztő terület bemutatása
Fővárosi Petrik Térségi Integrált Szakképzési Központ
Dobos C. József Vendéglátóipari Szakképző Iskola Budapest
Kompetencia alapú szakoktatás
Králik Tibor igazgató, minőségfejlesztési szakértő
Szakiskolai fejlesztési program
Az SZMBK Intézményi Modell
Az ÁFSZ minőségirányítási rendszerének kialakítása
Előadás másolata:

Szakiskolai Fejlesztési Program I Szakiskolai Fejlesztési Program I. eredményei egy résztvevő intézmény tapasztalatai alapján Králik Tibor igazgató Handler Nándor Szakképző Iskola, Sopron

SZFP I. emlékei Komplex fejlesztés Tartalom – módszer – eszköz – minőségfejlesztés Szoros határidők Sok lehetőség Iskola pedagógus Szakmai kapcsolatok Az iskola magasabb fordulaton működött Megtartani ezt a magasabb fordulatot

Komponensek – fejlesztési területek eredményei Közismereti oktatás és szakmai alapozás Szakképzési évfolyamokon módszertani fejlesztés Hátrányos helyzetűek reintegrációja Mérés-értékelés Önfejlesztés Minőségfejlesztés Nyelv, pályaorientáció, informatika projektek Megtartani ezt a magasabb fordulatot

Intézményi szintű eredmények Továbbképzések Tartalmi, módszertani fejlesztések Nyelvi képzések Tanulmányutak Önfejlesztés – minőségfejlesztés- CQAF Eszközfejlesztés Szakértői támogatás Iskolák kapcsolata – benchmarking Külföldi szakmai gyakorlat Megtartani ezt a magasabb fordulatot

Mit tegyünk a program sikeréért? Vezetői támogatás Program integrációja Információ, kommunikáció Bevonás, a program kiterjesztése Beszámolás, multiplikáció Partnerek tájékoztatása Ne 3-6 évben gondolkodjunk Mérjük, értékeljük, fejlesszük az intézmény tevékenységét – CQAF követelményeinek teljesítése Megtartani ezt a magasabb fordulatot

Legyenek céljaink (országos, regionális, helyi, intézményi) Korszerű tartalmat, hatékony módszerekkel Mérjük eredményességünket Értékeljük rendszeresen a teljesítményt Indítsunk és valósítsunk meg fejlesztéseket Q Megtartani ezt a magasabb fordulatot

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! SOK SIKERT KÍVÁNOK! Králik Tibor handler@sopron.hu kralik.tibor@chello.hu