Szakiskolai Fejlesztési Program I Szakiskolai Fejlesztési Program I. eredményei egy résztvevő intézmény tapasztalatai alapján Králik Tibor igazgató Handler Nándor Szakképző Iskola, Sopron
SZFP I. emlékei Komplex fejlesztés Tartalom – módszer – eszköz – minőségfejlesztés Szoros határidők Sok lehetőség Iskola pedagógus Szakmai kapcsolatok Az iskola magasabb fordulaton működött Megtartani ezt a magasabb fordulatot
Komponensek – fejlesztési területek eredményei Közismereti oktatás és szakmai alapozás Szakképzési évfolyamokon módszertani fejlesztés Hátrányos helyzetűek reintegrációja Mérés-értékelés Önfejlesztés Minőségfejlesztés Nyelv, pályaorientáció, informatika projektek Megtartani ezt a magasabb fordulatot
Intézményi szintű eredmények Továbbképzések Tartalmi, módszertani fejlesztések Nyelvi képzések Tanulmányutak Önfejlesztés – minőségfejlesztés- CQAF Eszközfejlesztés Szakértői támogatás Iskolák kapcsolata – benchmarking Külföldi szakmai gyakorlat Megtartani ezt a magasabb fordulatot
Mit tegyünk a program sikeréért? Vezetői támogatás Program integrációja Információ, kommunikáció Bevonás, a program kiterjesztése Beszámolás, multiplikáció Partnerek tájékoztatása Ne 3-6 évben gondolkodjunk Mérjük, értékeljük, fejlesszük az intézmény tevékenységét – CQAF követelményeinek teljesítése Megtartani ezt a magasabb fordulatot
Legyenek céljaink (országos, regionális, helyi, intézményi) Korszerű tartalmat, hatékony módszerekkel Mérjük eredményességünket Értékeljük rendszeresen a teljesítményt Indítsunk és valósítsunk meg fejlesztéseket Q Megtartani ezt a magasabb fordulatot
KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! SOK SIKERT KÍVÁNOK! Králik Tibor handler@sopron.hu kralik.tibor@chello.hu