Az interaktív vizsga jellegzetes feladattípusainak áttekintése

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A képzett szakemberekért A modulos tételkészítés szempontjai Mihálka Nóra irodavezető június 9.
Advertisements

TECHNIKA ÉS ÉLETVITEL 5. évfolyam
Mobil e-ügyintézési rendszer kifejlesztése
Projektciklus- menedzsment (PCM)
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
Piacképes programozói tudás a középiskolában
Rendszerfejlesztés.
Programozási alapismeretek
Az új OKJ-s képzések és a megújult Cisco kurzusok kapcsolata
Az ERP bevezetés „művészete” – avagy hogyan csináljuk mi.
Az ötlettől a projekttervig
Microsoft fejlesztőeszközök a szakképzésben Farkas Bálint Visual Studio 2008.
Utazás &Turizmus érettségi 2008 tavasz. U&T érettségi Központilag akkreditált érettségi vizsgatárgy (Ady Endre Gimn., Ráckeve Csak k özépszintű! Felvételinél.
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Elektronikus Eszközök Tanszéke A programozás alapjai 1. (VIEEA100) 9. előadás.
Programozás alapjai A programozás azt a folyamatot jelenti, melynek során a feladatot a számítógép számára érthető formában írjuk le. C++, Delphi, Java,
Programozási ismeretek oktatása: kód vagy algoritmus
Programozási alapismeretek
OBJEKTUMORIENTÁLT PROGRAM
Informatika matematika speciális tagozat - tematika évfolyam -
Elektronikai Technikus
Programozás módszertan
Informatika.
A pedagógiai értékelés „tantárgy” megvalósítása a Mérnöktanár-képzésben a Széchenyi István Egyetemen Dr. Nagy Tamás főiskolai docens május 31.
Funkciópont elemzés: elmélet és gyakorlat
Szervezetfejlesztési Program
WEB MES (webes gyártásirányító rendszer) Kiss Miklós (G-5S8)
Komplex rendszertervezési módszerek
Vezetői Információs Rendszer Kialakítása a Szegedi Tudományegyetemen Eredmények - Tapasztalatok Vilmányi Márton.
Anyagadatbank c. tárgy gyakorlat Féléves tematika Adatbázis alapfogalmak, rendszerek Adatmodellek, adatbázis tervezés Adatbázis műveletek.
Számítástechnikai szoftver üzemeltető
Önálló labor munka Csillag Kristóf 2005/2006. őszi félév Téma: „Argument Mapping (és hasonló) technológiákon alapuló döntéstámogató rendszerek vizsgálata”
Programtesztelés. Hibák keletkezésének okai nem egyértelmű vagy hiányos kommunikáció fejlesztés közben maga a szoftver bonyolultsága programozói (kódolási)
3.2. A program készítés folyamata Adatelemzés, adatszerkezetek felépítése Típus, változó, konstans fogalma, szerepe, deklarációja.
KRIVANEK RENÁTA GRIFFSOFT.
TÁMOP /2/C „Reflektív szociális képzési rendszer a 21. században” TÁMOP /2/C Vojtek Éva Képzésfejlesztési referens.
Programozási tételek.
Elektronikus tanulási forráskezelő keretrendszer, kompetencia-fejlesztő program adatbázis létrehozása Calderoni program.
Máté István Multimédia fejlesztő Máté István
Szent Lőrinc Vendéglátó és Idegenforgalmi Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium, Eger Vendéglős (OKJ ) vizsga szakmai és vizsgakövetelményei,
Programozás, programtervezés
Holczer József: Informatika szóbeli érettségi Közép- és emelt szinten Harmadik, bővített kiadás Akkreditált középiskolai tankönyv Megjelenés: 2008.
Haladó C++ Programozás Programtervezési minták – alapok Sonkoly Balázs
TÁMOP /1-2F Felkészítés szakmai vizsgára, informatika területre modulhoz II/14. évfolyam modulvizsga menete, a vizsga.
TÁMOP /1-2F Felkészítés szakmai vizsgára informatika területre modulhoz II/14. évfolyam Az írásbeli feladatsor jellegzetes feladattípusainak.
TÁMOP /1-2F Felkészítés szakmai vizsgára informatika területre modulhoz II/14. évfolyam modulvizsga menete, a vizsga.
GeoGebra Dinamikus matematika mindenkinek
TÁMOP /1-2F Felkészítés szakmai vizsgára, informatika területre modulhoz II/14. évfolyam Az interaktív vizsga jellegzetes feladattípusainak.
A bemutató készítés alapjai. Alapfogalmak Multimédia ➲ Olyan programok és hardvereszközök, amelyek az ember több érzékszervére hatnak. (Általában a látásra.
Bölcsész Hefop tananyag- fejlesztési zárókonferencia szept ELTE BTK.
A cél-meghatározási, projektdefiniálási fázis Készítette: Szentirmai Róbert (minden jog fenntartva)
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Regionális workshop Kiss István.
TÁMOP /1-2F Felkészítés szakmai vizsgára informatika területre modulhoz II/14. évfolyam Gyakorlati feladatsor témaköreinek áttekintése,
IKT A PEDAGÓGIÁBAN 1 Készítette: dr. Létray Zoltán.
EUCIP konferencia október 20. Cséfalvay Katalin Fejlesztés (BUILD) modul.
Információ és kommunikáció Gellér Zoltán 2015 Számítógépes ismeretek.
Adatstruktúrák Algoritmusok Objektumok
folytatott bibliográfia elemzéséről
Általános kerettantervű képzés emelt szintű biológia oktatással
Az ötlettől a projekttervig
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Regionális workshop Zétényi Ákos.
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési.
Bevezetés a programozásba Algoritmikus gondolkodás
Hatékony és pontos munkavégzés
Felkészítés szakmai vizsgára, informatika területre modulhoz II/14. évfolyam Szóbeli feladatsor témaköreinek áttekintése, tipikus feladatok megoldásának.
Tájékoztató az emelt szintű érettségi felkészítésről 10. évfolyam
TeamDrink SWENG kurzus TD
Informatikai gyakorlatok 11. évfolyam
A pedagógiai kutatás általános kérdései. A téma váza A pedagógiai kutatás tárgya, célja, helye a tudományos kutatások rendszerében A pedagógiai kutatás.
Nagy Attila1,2, Rovó László1, Kiss József Géza1
Előadás másolata:

Az interaktív vizsga jellegzetes feladattípusainak áttekintése Felkészítés szakmai vizsgára, informatika területre 1144-06 modulhoz II/14. évfolyam Az interaktív vizsga jellegzetes feladattípusainak áttekintése Balogh Zoltán 2009 TÁMOP 2.2.3-07/1-2F-2008-0011

Interaktív vizsgafeladat témakörei A 1144-06 vizsgarész Interaktív vizsgafeladat témakörei

Témakörök 1. Dokumentálási ismeretek, Alapfogalmak A rendszerelemek tartalmi tervezése Programtervezési módszerek Rendszerfunkciók tervezése Eseménykezelés

Témakörök 2. Állománykezelés, Rendszerek működésének tervezése Szoftverarchitektúra kialakítása Programozási tételek Adatszerkezetek objektumok Navigáció megtervezése

Témakörök 3. Az elemek formai meghatározása Felhasználói igények feltárása elemzése és csoportosítása Eszközkörnyezet meghatározása Alkalmazásfejlesztés lépései és feladatai

Témakörök 4. Rétegek típusai Rendszerek Szoftverkomponensek Felhasználói felületek Tesztelés hibakeresés Kódolás