Az 5.b karácsonya.

Felvidéken jártunk Indulás • május 7.én 23 fővel indultunk szlovákiai célpontunk felé. A korai indulás nem törte jó kedvünket,

Avagy egy hét másképpen 2011/2012. tanév 5. évfolyam SZÜLŐFÖLDÜNK PROJEKT.
Erre a csodaszép kirándulásra összesen 16 tanuló és 1 tanár jutott el.A királyhalmi iskolából 1o tanuló,Hajdúnánásról pedig 6 diák és az egy tanár Csorba.
Ha a karácsonyi vásárlásban ellopták a hitelkártyád,…
Nyári gyakorlat Szentendre 2013 Hajózás. Megérkeztünk Szentendrére, a komppal átmentünk a szálláshelyünkre.
A söjtöri Deák Ferenc Általános Iskola látogatása a Tömörkény István Munkaegységben.
2. Osztályos példa Drámajátékos foglalkozás Bubernik Eszter
Készítette:Tóth Nikolett
A Garay János Gimnáziumban
Anglia partjaihoz közeledve. NEWCASTLE REPÜLŐTÉR.
A legjobb osztály.
Petőfi Sándor
Széchenyi István Általános Iskola Készítette: Jobbágy Piroska
Tisztelt Szülők, Kedves Diákok!
Újévi ima 1883-ból. Békés, meghitt Karácsonyt és sikerekben gazdag, boldog Új Évet kívánok!
Kertvárosi Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola
Táncsics Mihály Általános Iskola Székesfehérvár. Főtér az Országalmával Romkert a belvárosban.
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
Miskolc-Diósgyőri Református Általános Iskola és Óvoda Nagy Attila
Budapest Az 5.b osztály kirándulása 2005.június 6.
Matematika munkaközösség
INFORMATIKA SZAK 2013 Antal Margit. Áttekintés Elhelyezkedés és továbbtanulás Oktatott tantárgyak Egyebek.
Bolyai-hét Iskolánkban idén is megrendezzük a nagy hagyománnyal rendelkező Bolyai-hetet. Az idei rendezvénysorozat időpontja: december 12–16.
TÁMOP / Önálló innováció az Erkel Ferenc Tagintézményben Délutáni sportfoglalkozás alsó tagozatos gyerekek részére készítette: Mócsán.
Az Arany János Tehetséggondozó Program diákszemmel
AZ ÉV ISKOLÁJA címért Eger összes középiskolája versenybe száll Október 5-én szerdán délután. A diákfesztivál egész délután tart, a 13 órai Dobó téri gyülekező.
Gazdagító programpárok Logikai-matematikai tehetséggondozás.
A „NYÍLÓ ABLAKOK” című projekt bemutatása KOVÁCS ÁRPÁDNÉ
Hajókirándulás Horányba június 11. szerda. Elterveztük, hogy együtt hajókázik az egész iskola Igyekeztünk elfoglalni helyünket a hajón És beszálltunk…
Angliai tanulmányi út február március 16.
Anglia Portsmouth.  Az angliai utazásunknak talán a szállás volt az egyik leg meghatározóbb kérdése számomra, hiszen mindég érdekelt, hogy hogyan élnek.
Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Belvárosi Általános Iskolája
5 napos program szóbeli asszociációs játékok Dixit-kártyákkal Célok: - Ismeretbővítés a média világából - Képességfejlesztés - Játék - Kikapcsolódás.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
„Családi időutazás” TÁMOP-projekt 1. félév január – május KŐRÖSI.
Más lettem? Más lettem. Polgár Fanni
A környék legjobb iskolája a Szent Erzsébet Római Katolikus Általános Iskola 8. osztályosainak szemüvegén át a Szent Erzsébet Római Katolikus Általános.
Angliai gyakorlat Készítette: Merhelik Ákos. Szállás hely A szállás hely nagyon tetszett. Külön szobát kaptam. A házigazda nagyon rendes volt. Az étellel.
MESÉLŐ INTERNET. Szerinted mi az internet? Bevezető beszélgetés, vélemények összegyűjtése. „Az internet egy ismeretközlő lap, amibe ha belép az ember,
Hogyan tanulok otthon? 5/2.
Határtalanul pályázat Tanulmányi kirándulás középiskolásoknak HAT Értékelő óra május 26. Telepy Iskola.
Napközis beszámoló 2008/2009 I. félév. Napközis csoportok Óvodai csop.:3 gyermek /Katraniczné Suvada Rózsa, Németh Szilvia/ Fogl.I.csop.:4 gyermek / Csipai.
Szakmai gyakorlat Szarvas április 3. – 16. ERASMUS+ Gál Ferenc Főiskola Szarvasi Gyakorló Általános Iskola és Gyakorlóóvoda, Bölcsöde.
Projektindító napProjektindító nap Szüreti mulatság Kerékpártúra a Bihari síkon Habitat Világnap alkalmából.
SÍK FERENC CSONGOR ÉS TÜNDE Készítette: Szentivánéj Társulata Árkos Borbála Csiki Kata Mohácsi Orsolya Anna Rozgonyi Anna.
Szülői értekezlet 5.B
„Játékos matek” – Logikai játékok
„automata élet” Berettyóújfalui SzC Veress Ferenc Szakképző Iskolája NEMZETI TEHETSÉG PROGRAM NTP-KKI-B Köznevelési és a kulturális intézményekben.
Bornemisza Óvoda
Harang csendül, Ének zendül, Messze zsong a hálaének
Testnevelés munkaközösség
Játék, szórakozás, egészség
CSERKÉSZET. Készítette: Ács Emillia és paskó Fercsi 6/A.
PETŐFI SÁNDOR Készítette: Bíró Anna. GYERMEK- ÉS IFJÚKORA január 1- én született Kiskőrösön Édesapja: Petrovics István – mészárosmester és kocsmáros.
Intézményi szülői munkaközösségi értekezlet
Intézményi szülői munkaközösségi ülés
Iskolai szabályok – harmadik osztály
Erdélyi kirándulás Élmények.
Hurrá, iskolás lettem! Mikor játszunk újra?
Székelykeresztúr június 8..
Ganz Ábrahám Két Tanítási Nyelvű Szakközépiskola és Szakiskola

Az 5.b karácsonya

Évnyitó Sokan igen,sokan nem örültek,hogy kezdődik a suli Mindenki kipihenten indult az évnyitóra

Első napok a suliban Nagyon jól éreztük magunkat a játékokkal,amit mi és osztályfőnökünk,Katika néni hozott. Megismertük új tanárainkat.

Bolyai versenyeredmények Matekverseny:38.helyzés Tagjai: Uhrin Andor, Szőke Gyula Anyanyelvi verseny: 13.Helyezés Tagjai: Bátori Tami,Bula Bogi,Szőke Gyuszi és Uhrin Andor

Méhecskeavató Ügyességi játékok Logikai Játékok Keresztrejtvényekkel kedveskedtek a 8.-osok és tanáraik

A pesti kirándulás Ellátogattunk Pestre az 5.a-val Megnéztük a Természettudományi Múzeumot Megtekintettük Dyma Karácsonya című előadást a Fővárosi Nagycirkuszban

Magyar órákon Tanárunkkal,Enikő nénivel minden órán jól érezzük magunkat .Sokat játszunk az órákon,de közben tanulunk is Az Árgyélus királyfi című meséből csoportokban dolgoztunk Most Petőfi Sándor:János vitéz című versét tanuljuk

Enikő néni régi tanárával,Magdika nénivel Nagyon kedves Megértő tanár Jó vele bármit játszani Jól éreztük magunkat

Félév előtti utolsó nap Ezen a napon megtekintettük a Kis Bálintos alsósok és felsősök előadását Rengeteg játékot hoztunk mindannyian Mindenki jól érezte magát ezen a napon

Készítette:Az 5.b Meghitt és Boldog Karácsonyt Vége Készítette:Az 5.b Meghitt és Boldog Karácsonyt