„Együtt, eredményesen”

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A KÓPÉVÁR ÓVODA SZAKMAI BESZÁMOLÓJA A TÁMOP
Advertisements

TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
Pályázati megbeszélés a résztvevő összes kollégának BRAVIA TEREM, JÚNIUS 18. KÉSZÍTETTE: KATONA KRISZTINA TÁMOP /
A referencia intézmények szolgáltatói szerepe
A hálózattá alakulás útján
Uniós fejlesztések a köznevelésben - A pedagógiai- szakmai ellenőrzés rendszere
TÁMOP nyitó szakmai konferencia A pályázat rövid bemutatása BRAVIA TEREM, NOVEMBER 30. KÉSZÍTETTE: KATONA KRISZTINA TÁMOP /1.
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
3. alprojekt A hátrányos, ill. halmozottan hátrányos helyzetű, a sajátos nevelési igényű illetve tanulási nehézségekkel küzdő tanulók fejlesztésére létrehozandó.
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Záró Konferencia Nógrád Megyei Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Gyermekotthon TÁMOP /
EGYMÁS-KÖZT Szakmai fórum l Nyíri Úti EGYMI - Kecskemét, Nyíri út Web:
T UDATOS INNOVÁCIÓ VAGY MÓKUSKERÉK ? Locsmándi Alajos Budapest, szeptember 25.
TÁMOP A/ projekt:„SZIGET, AMELY BEFOGAD” – AZ INKLUZÍV ELLÁTÁS EGYÜTTMŰKÖDŐ, EGYMÁSRA ÉPÜLŐ MODELLJE SZOLNOKON.
A TÁMOP pályázat bemutatása. A támogatás célja -A befogadó közoktatási rendszer megteremtése -A sajátos nevelési igényű gyerekek, tanulók sikeres.
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
Fejlesztések, többlettudás és forrásközpont az EGYMI-kben
Szűts József Általános Iskola
TÁMOP Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Befogadó intézmények Sárbogárdon
NFT I NFT II Hosszú távú cél: az életminőség javítása Általános cél: Az EU átlaghoz viszonyított jövedelmi különbségek mérséklése specifikus.
Készítette: Móró Józsefné1 A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap (ESZA) társfinanszírozásával valósul meg. Társadalmi Megújulás.
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Kisújszállás: itt mindenkire szerep vár TÁMOP A közművelődés a nem formális és informális tanulás szolgálatában.
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
Az SNI tanulók státuszhelyzete a jogszabályváltozások tükrében
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Egyensúlyban a világgal TÁMOP A konzorcium tagjai Zuglói Benedek Elek Egységes Gyógypedagógiai Zuglói Benedek Elek Egységes Gyógypedagógiai Módszertani.
A „Nógrád megyei TISZK infrastrukturális fejlesztése” TIOP-3.1.1/08/ című projekt célja Dénes Anita ERFA projekt menedzser.
Mi a TISZK? T: Térségi I: Integrált SZ: Szakképző K: Központ.
"Új látásmód" érzékenység, innováció és közös tanulás a látássérült emberek munkaerő-piaci re/integrációjáért TAMOP /
HEFOP 2.1 Pályázati Kiírás Projektindító február 14. Foglalkoztatáspolitikai és Munkaügyi Minisztérium.
„Míg élsz, egyre tanulj, és soha abba ne hagyd.” Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos.

2012.május 15. „ Az akadály az a rémisztő dolog, amelyet akkor látunk, Ha levesszük a szemünket a célról..” TÁMOP / Új Magyarország.
HEF OP / A SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK EGYÜTTNEVELÉSE
A pályázati kiírás: „Referencia-intézmények országos hálózatának kialakítása és felkészítése” A pályázat címe: „Az Asbóth Sándor Térségi Középiskola, Szakiskola.
TÁMOP /09 Az önkéntesség elterjesztése Az elszámolhatóság feltételei.
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A szaktanácsadó összetett szerepe a TÁMOP kiemelt projektben.
integrációjának megvalósulása az Asbóth Sándor
Társadalmi Megújulás Operatív Program Pedagógusképzések (a pedagógiai kultúra korszerűsítése, pedagógusok új szerepben)
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
Modellprogram a szociális szövetkezetek hálózatosodása érdekében TÁMOP /1.
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos nevelési igényű gyermekek, tanulók együttnevelésének.
TÁMOP A-11/2. A pályázati célja, hogy a sajátos nevelési igényű gyermekek nevelésében, oktatásában részt vevő intézmények (speciális és többségi)
A TÁMOP / projekt jelene és jövője.
Kompetencia alapú oktatás bevezetése intézményünkben a Somogy Megyei Önkormányzat – TÁMOP /08/2. pályázata keretében Projektindító nap augusztus.
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
A FEJÉR MEGYEI GYERMEKVÉDELMI KÖZPONT ÉS TERÜLETI GYERMEKVÉDELMI SZAKSZOLGÁLAT PÁLYÁZATAI A TÁMOP KERETÉBEN PROJEKT ZÁRÓ NAP:
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése.
Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása Társadalmi Megújulás Operatív Program „Fény vagy Te is ragyogj hát” TÁMOP /
A FEJÉR MEGYEI GYERMEKVÉDELMI KÖZPONT ÉS TERÜLETI GYERMEKVÉDELMI SZAKSZOLGÁLAT PÁLYÁZATAI A TÁMOP KERETÉBEN PROJEKT ZÁRÓ NAP:
Nagyné Heidenwolf Erzsébet Hallássérült gyermekek integrált oktatásának segítése.
Önértékelési kézikönyv október 5-i módosítása alapján
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai.
Ismerj meg! Fogadj el! Érzékenyítő team tagjai: Gyurina Éva Hegedűsné Somogyi Beáta Nagyné Tóth Ibolya TÁMOP
TÁMOP /1-A : Integrált terepképzési modell kialakítása a szociális szakemberek képzése során Projektindító konferencia szeptember.
Digitális szakadék csökkentése Bálint Ákos projektvezető, KIFÜ
TÁMOP /2-2F FVM Dunántúli Agrár-szakképző Központ
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM
Társadalmi Megújulás Operatív Program - TÁMOP
Társadalmi Megújulás Operatív Program - TÁMOP
Előadás másolata:

„Együtt, eredményesen” Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos nevelési igényű gyermekek, tanulók együttnevelésének támogatása érdekében TÁMOP-3.1.6/08/2. projekt „Együtt, eredményesen” Projektindító nap 2009. szeptember 28.

Menedzsment Projektvezető: Szabó János operatív vezető (szervezés, ellenőrzés, dokumentálás, kommunikáció a támogatáskezelő hatósággal, menedzsmenttel, megvalósítókkal, intézményvezetővel) Szakmai vezetők: Nagyné Tóth Ibolya, Nagyné Heidenwolf Erzsébet stratégiai vezetők (szakmai irányítás , minőségbiztosítás, kommunikáció a szakmai szervezetekkel, menedzsmenttel, megvalósítókkal, intézményvezetővel) Pénzügyi vezető: Búzási László pénzügyi irányítás, szerződések, megbízások, számlák dokumentálása, kommunikáció a támogatáskezelő hatósággal, menedzsmenttel, intézményvezetővel

A projekt kapcsolatrendszere intézményünkben Szakmai vezetők Intézményvezető Projektvezető Projektben résztvevő pedagógusok (20 fő) pénzügyi vezető

Projekt jellemzők A projekt megnevezése: Az EGYMI-k által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a SNI gyermekek, tanulók együttnevelésének támogatása érdekében A projekt címe: Egyedül nem megy – segítünk, hogy segíthessünk A projekt státusza Projekt kezdete: 2009. július 1. Projekt időtartama: 21 hónap A támogatás összege: 19 900 000 Ft Fenntartási kötelezettség 5 év

Célcsoportok Az EGYMI pedagógusai Befogadó pedagógusok Együttnevelésben dolgozó szakemberek Szülők

Indikátorok 4 3 5 9 2 27 57 6 26 Mutató neve jelenleg 1.év 2.év Fejlesztés, illetve továbbfejlesztés eredményeképpen létrejött pedagógiai szakszolgáltatások száma 4 Fejlesztés, illetve továbbfejlesztés eredményeképpen létrejött pedagógiai-szakmai szolgáltatások száma 3 5 A pályázó szervezetében a szolgáltatások nyújtására felkészített (szakmai)vezetők száma 9 Az együttnevelést támogató szolgáltatások nyújtására felkészített pedagógusok, gyógypedagógusok, egyéb szakmai közreműködők által megszerzett tanúsítványok száma 2 27 57 Felkészített utazó gyógypedagógusok száma 6 26

Tevékenységtípusok I. tréningeket dolgozunk ki, ezeket akkreditáltatjuk Képzéseken veszünk részt Képzéseket tartunk Szakmai szervezeteket hozunk létre és működtetjük azokat Konferenciákat szervezünk Kiadványt jelentetünk meg Módszertani videókat készítünk

Tevékenységtípusok II. Átvezetési tervet dolgozunk ki Érzékenyítő programot készítünk és azt lebonyolítjuk befogadó intézményekben Eszközbeszerzések (1 200 000 Ft.)

Projekttel kapcsolatos információk A projekttel kapcsolatos minden információ folyamatos frissítéssel elérhető a következő linkekről: A rojektben közvetlenül résztvevők számára: http://www.duraczky.hu/egymi.php Nyilvánosság számára: http://www.duraczky.hu/projekt/tamop316/start.php