Nemzeti Közszolgálati Egyetem

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Talpra, magyar! Számokban a sport fogyasztásról Bacher János GfK Hungária.
Advertisements

KÖZSZOLGÁLATI TISZTVISELŐK TOVÁBBKÉPZÉSEI
A sportiskolába járó tanulók szüleinek válaszai a kérdőíves felmérésre (1245 válaszadó)
„XXI. S ZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Kerettanterv – helyi tanterv.
A sport közösségteremtő hatása a Debreceni Egyetemen
STEP Aktív:…volt egy évünk
BALOGH GÁBOR Magyar Diáksport Szövetség Elnök
Többnapos „sportfesztivál” a magyarországi illetve határon túli felsőoktatási intézmények hallgatói számára a Debreceni Campus Nonprofit Közhasznú Kft.
Képzési lehetőségek a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala szervezésében
KAPOSVÁRI EGYETEM CSOKONAI VITÉZ MIHÁLY PEDAGÓGIAI FŐI S KOLAI FŐI S KOLAI KAR.
Budapest, szeptember 22.1 A KÖVI képzései a hallgatói vélemények tükrében Baráth Tibor KÖVI igazgató KÖZOKTATÁSI VEZETŐKÉPZŐ ÉS TOVÁBBKÉPZŐ INTÉZET.
Edzők válaszai a kérdőíves felmérésre (325 válaszadó)
Pécsi Tudományegyetem Szociológia Tanszék Bölcsészettudományi Kar.
Készítette: Bodzássy Bettina
Andragógia MA Debreceni Egyetem Tudományegyetemi Karok Bölcsészettudományi Kar Neveléstudományok Intézete.
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
Bemutatkozás: Szakosztályunk január 22-én alakult meg a Nemzeti Közszolgálati Egyetem Sportegyesületének keretein belül. Célja olyan magas színvonalú.
Amit a TDK-ról tudni kell…
Sportklaszter – innovatív tartalékok a sportban
Nevelés az ókorban Egyiptom Róma Görögország.
Hantos Elemér Szakkollégium Miskolci Egyetem HANTOS ELEMÉR SZAKKOLLÉGIUM.
A FIZIKAI FELKÉSZÍTÉS ELMÉLETE
A testnevelésre vonatkozó sportiskolai kerettanterv ismerete.
Intézményvezetők válaszai a tanulmány kérdéseire.
Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben Ráckeve, március Pannon Egyetem (Veszprémi Egyetem, 1949) Bölcsészettudományi Kar Gazdaságtudományi.
Perjésiné Hámori Ildikó
Üdvözöljük Karunkon!. „TUDÁS – JÖVŐ – SIKER” Amit ígérünk és teljesítünk is!
 Budapesten, a II. kerületben, a Vízivárosban található  140 éves épület  2002-ben teljes felújítás és bővítés.
Felzárkóztatás, tehetséggondozás
BME Közösségi sportlétesítmények non- profit üzemeltetésének új iránya Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem november 5. Andor György –
Kovács László Nemzeti Közszolgálati Egyetem
MESF Dr. Baráth Etele és Parti Zoltán/Magyar Kajak-kenu Szövetség.
Sportkoncepció és szervezeti megvalósítása a Debreceni Egyetemen
Az NKE RTK min ő ségbiztosításának jelene és jöv ő je Prof. Dr. Valcsicsák Imre.
Debreceni Egyetem "ABS" Képzés- és rendszerfejlesztés a „ABS” Képzés és rendszerfejlesztés sportos társadalomért Észak-Kelet Magyarországon (A és B komponensek.
SPORTIRODA A PANNON EGYETEMEN FENNTARTHATÓSÁG TÁMOP E-13/1/KONV Sport a Pannon Egyetemen.
Az egyetemi sport lehetőségei a sportvezetők szemszögéből. Az egyetemi testnevelés feladatai, lehetőségei és fejlesztése. Lehetséges modellek Dr. Balogh.
Sportirodák szerepe az intézményi sportéletben
A MAGYAR ORSZÁGOS KORCSOLYÁZÓ SZÖVETSÉG ÉS AZ EGYETEMI SPORT.
Az egyetem létrehozásának célja
Némethné Kárpáti Nóra mb. tanulmányi osztályvezető
Közigazgatási Gyakornoki Program Készítette: Szekeres László humán kontroller Személyzetpolitikai, Továbbképzési és Kontrolling Főosztály szeptember.
MERRE TART A MAGYAR FELSŐOKTATÁS? Dr. Molnár Károly Budapest,
Jahn Ferenc utcai Rehabilitációs Centrum
Dr. Németh Gábor egyetemi docens Faipari mérnöki alapszak duális képzésének szakfelelőse Duális képzés a faipari mérnöki alapszakon.
Projektcím: A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások fejlesztése a Dél-alföldi.
Projektcím: A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások fejlesztése a Dél-alföldi.
 testi-térbeli biztonság  idő- és ritmusérzék  beszéd tisztasága  élményen keresztül történő megértés  kommunikáció, kooperáció, kreativitás 
Bemutatkozik az EKF Természettudományi Kara Pénzesné Dr. Kónya Erika dékán.
TÁMOP E-13/1/KONV „Sport a felsőoktatásban” B komponens Dr. Trényiné dr. Rákóczi Zsuzsanna Hallgatói szabadidősport.
VI. Országos Tanácsadási Konferencia, BKIK Budapest, március 21. (ISBN száma: ) Dr. Tóth Krisztina egyetemi docens GAZDASÁG- ÉS.
Nemzeti Közszolgálati Egyetem
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
10 érv, hogy a Nyíregyházi Egyetemet válaszd!
Ösztöndíj-lehetőségek
A 99,4 SUNSHINE FM BEMUTATÁSA, FELÉPÍTÉSE
Nemzetközi Közszolgálati Egyetem Rendészettudományi Kar
SPORTTÖRTÉNET.
BME Mérnök informatikus alapszak
Az egyetem létrehozásának célja
Sportolni mindenkinek kell és mindenki tud! (nincs de…)
KINCSKERESŐ TEHETSÉGKUTATÓ PROGRAM
Ókor Egyiptom Róma Görögország.
A KÖZÖS AGRÁRPOLITIKA TÖRTÉNETE I.
TÁMOP-6.2.2/A-09/ Képzési díjak támogatása a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kórház és Egyetemi Oktató Kórházban Sajtótájékoztató.
Közgazdászpalánta verseny
Nemzeti Közszolgálati Egyetem Hadtudományi és Honvédtisztképző Kar
Az emberi arcok Óramegbeszélés
Ágazati stratégia vs. intézményi implementáció
Előadás másolata:

Nemzeti Közszolgálati Egyetem Sportfelmérés 2016

NKE jelenlegi óraszámok Félévek HHK óra/ félév RTK óra/ félév ÁKK óra/ félév I. 60 90 30 II. 45 III. IV. V.   VI. VII. VIII. kiképzés, szakirányú testnevelés, versenyekre történő felkészítés és szabadidősport szervezés

Kitöltési arány : 6109 / 1863 / 30,5%-os Nő/férfi: 53/47 % Kor: 18-25 év

Jelenlegi lakhelye? n=1863

NKE jelenlegi sportlétesítményei HHK tornaterem kültéri pályák küzdősport és vívóterem konditerem RTK küzdősport terem ÁKK uszoda NETK -

A megkérdezettek 31 % egyáltalán nem sportol a kötelező testnevelés órákon túl! Szokott rendszeresen sportolni ?   Igen Nem HHK 86,2% 13,8% KTK 57,8% 42,2% NETK 67,9% 32,1% RTK 84,5% 15,5%

Milyen rendszerességgel sportol (rendszeresen sportolókra vonatkozik) Milyen rendszerességgel sportol (rendszeresen sportolókra vonatkozik)? n=1438 / 61% A megkérdezettek 46% sportol rendszeresen!

Milyen rendszerességgel sportol (rendszeresen sportolókra vonatkozik) Karok szerint? n=1438

Milyen rendszerességgel sportol? /Nemek szerint/ n=1438

Alkalmanként átlagosan sportolásra fordított idő? n=1552

Hogyan tájékozódik a sportolási lehetőségekről? n=1614

Havonta átlagosan mennyit költ sportolásra? n=1645

Hol sportol versenyszerűen? n=1565

Melyik Sportegyesületnél sportol? n=1037

Mi az oka annak, hogy nem sportol (a rendszeresen nem sportolókra vonatkozik)? n=761

Mikor sportolna többet? n=1438

Mennyire tartja elfogadhatónak az egyetemhez tartozó sportegyesületek által kínált sportolási lehetőségek árait? n=1549

Hallgatói igények

Fontosnak tartja fizikai képzés mellett az azt kiegészítő, párhuzamos szellemi képzést? n=1573

A NKE sportos szellemiségét leginkább kifejező sportágak n=1455

Egyetemi sporteseményeken, szurkolói klubban való részvétel n=1455

Sportfelmérés a Nemzeti Közszolgálati Egyetemen Oktatói sportfelmérés 2016 Kitöltési arány: 1486 / 388 / 26,1%

Nő/Férfi: 47/53%

Lakóhely