A SZOLÓNI ÁLLAMSZERVEZET ATHÉNBAN

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Társadalmi Megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 –
Advertisements

A Nemzeti Fejlesztési Terv Logisztika a gyakorlatban Nemzetközi Szakkiállítás Szeptember 12. Jobbágy Valér Nemzeti Fejlesztési Terv és EU Támogatások.
Szent László Alapfokú Oktatási Központ Türje a Támogató Társadalmi Megújulás Operatív Program keretén belül a „Hálózati tanulás – együttműködés” című TÁMOP / azonosítójelű.
FENNTARTHATÓ LÉTÜNK A MEGÚJULÓ ENERGIÁK TÁRSADALMASÍTÁSA -TÁMOP /2-2F – A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális.
A démosz küzdelme a politikai hatalomért
AZ ATHÉNI TÁRSADALOM ÉS ÁLLAM
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt ÚJ FORMA, KIBŐVÜLT TARTALOM ÚJ FORMA, KIBŐVÜLT TARTALOM.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Az ókori Hellász.
Gazdasági versenyképesség növelése Készítette: Németi Szilvia.
Athén – a demokrácia kialakulása
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP-4.2.1/B-09/1/KONV „A felsőoktatás.
SPÁRTA, A KATONAÁLLAM.
A démosz küzdelme a hatalomért
SPÁRTA Egy másik görög út.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Pannon Egyetem Georgikon Kar Szegedi Tudományegyetem.
Az athéni demokrácia fénykora
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
A Jövő Internet kutatás hazai támogatási lehetőségei Fonyó Attila Nemzeti Erőforrás Minisztérium Tudománypolitikai Főosztály.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
AZ ATHÉNI TÁRSADALOM ÉS ÁLLAM
Társadalmi Megújulás Operatív Program Nevelési-oktatási intézmények tanórai, tanórán kívüli és szabadidős tevékenységeinek támogatása TÁMOP /10/1.
Az athéni demokrácia kialakulása
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
BFH Európa Kft. Hollósi Szabolcs ügyvezető
Szeretettelköszöntöma PROJEKT NYITÓNAP résztvevőit!
Marginalitás és jól-lét – kibékíthető koncepciók? Inkluzív társadalom – jól-lét – társadalmi részvétel A Kodolányi János Főiskola szakmai konferenciája.
A SERDÜLŐK SIKERESSÉG FELFOGÁSA A siker mint társadalmi érvényesülési cél az információs társadalom korában Dr. Szabó Éva.
A Fertő-tó nádas területeinek üzemelési terve A projekt az Ausztria-Magyarország Interreg IIIA Közösségi Kezdeményezési Programban, az Európai Unió és.
A projekt az Europai Unio támogatásával, az Europai Szociális Alap társfinanszírozásával valósult meg.
Társadalmi Megújulás Operatív Program A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Ikervári ÁMK Hosszúperesztegi.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
A NEMZETI ALAPTANTERVHEZ ILLESZKEDŐ TANKÖNYV , TANESZKÖZ ÉS NEMZETI KÖZOKTATÁSI PORTÁL FEJLESZTÉSE TÁMop B/ Műhely
Köszöntjük kedves vendégeinket!. A projekt az Európai Unió támogatásával, A z Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. ELŐZMÉNY Társadalmi.
Pedagógusminősítés, tanfelügyelet
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap „Interaktív elektronikus tananyagok fejlesztése” projekt.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg PKSZ rendszer bemutatása Önkormányzati projektvezetők.
9. A demokrácia korszakai Athénban (Kr. e. VII−V. szd)
Készítette: Doránt Zsanett
Barcsák Marianna KPSZTI
HPC Portál: Bejárat a szuperszámítógépek világába
AZ ATHÉNI TÁRSADALOM ÉS ÁLLAM
Az arisztokrácia és a démosz polgárjogi küzdelme Athénban
Az athéni demokrácia intézményei és működése
ÁROP /C/A A komplex programmal segítendő leghátrányosabb
AZ ATHÉNI DEMOKRÁCIA PERIKLÉSZ KORÁBAN
KLEISZTHENÉSZ REFORMJA
Spárta államszervezete
Görög-perzsa háborúk
Társadalmi Megújulás Operatív Program - TÁMOP
A FEUDÁLIS TÁRSADALOM MŰKÖDÉSE.
AZ INVESZTITÚRA
A KÖZÉPKORI EGYHÁZ KIALAKULÁSA.
A KERESZTES HÁBORÚK OKAI
AZ EURÓPAI ZSIDÓSÁG A KÖZÉPKORBAN.
AZ ISZLÁM HIT
A KÖZÉPKORI VÁROS KIALAKULÁSA.
A KÖZÉPKORI VÁROS POLITIKAI
A KÖZÉPKORI EGYETEMEK FELÉPÍTÉSE
A RENESZÁNSZ VILÁGKÉPE
Társadalmi Megújulás Operatív Program - TÁMOP
3. osztályban.
Előadás másolata:

A SZOLÓNI ÁLLAMSZERVEZET ATHÉNBAN 1. osztály 1. osztály 2. osztály 2. osztály 3. osztály 3. osztály 4. osztály 4. osztály nehézfegyverzetű hoplita gyalogság könnyű- fegyverzetűek és evezősök 500 mérősök mérősök mérősök 200 mérő alatt teljes jogú athéni polgárok nők és fiatalkorúak metoikoszok rabszolgák ADÓ 400-ak tanácsa 1-3. osztály NÉPGYŰLÉS: 1-4.osztály esküdtbíróság: 1-4.osztály Areioszpagosz 9 arkhón: 1. osztály 1 mérő=52,5 liter gabonamagnak felelt meg. 500 mérő gabonatermés így kb liter volt, amit nagyjából egy 26 hektáros területen lehetett megtermelni. Ez egy körülbelül 500x500 méter nagyságú terület. Animáció indítása

A NEMZETI ALAPTANTERVHEZ ILLESZKEDŐ TANKÖNYV, TANESZKÖZ ÉS NEMZETI KÖZOKTATÁSI PORTÁL FEJLESZTÉSE TÁMOP B/ A SZOLÓNI ÁLLAMSZERVEZET AZ ELEKTRONIKUS TANANYAG AZ ÚJ SZÉCHENYI TERV TÁRSADALMI MEGÚJULÁS OPERATÍV PROGRAM B/ SZÁMÚ, „A NEMZETI ALAPTANTERVHEZ ILLESZKEDŐ TANKÖNYV, TANESZKÖZ ÉS NEMZETI KÖZOKTATÁSI PORTÁL FEJLESZTÉSE” CÍMŰ PROJEKTJE KERETÉBEN KÉSZÜLT. A PROJEKT AZ EURÓPAI UNIÓ TÁMOGATÁSÁVAL, AZ EURÓPAI SZOCIÁLIS ALAP TÁRSFINANSZÍROZÁSÁVAL VALÓSULT MEG. KÉSZÍTETTE: VIT OLIVÉR FORRÁS: