SS16 TERMÉKEK.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Helyi Érték – Értékhely! KEOP /B/
Advertisements

…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
Fogalmak  Az elektronikus kereskedelem (e-kereskedelem) nem más, mint az árucikkek interneten való reklámozása, eladása, vásárlása, illetve cseréje.
Végfelhasználói Promóció Navigator > Navigator Promotion 2004, 2006, 2008 and óta mejelenő promóciók Díj: Euro 2004 jegy Díj: iPod.
TÁMOP JÓTÁLLÁS ÉS SZAVATOSSÁG Előadók: DR. PALOTAI FERENCNÉ, az OFE Baranyai megyei elnöksége és a Baranya megyei Békéltető Testület tagja,
T E R M É K. A. Minden olyan dolog, amely szükségletet elégít ki B. Esztétikai és szimbolikus tulajdonságok összessége C. Lehet szolgáltatás és szellemi.
Kereskedelem Szakmacsoport
Gyümölcsöző társadalmi vállalkozások - a Fruit of Care, mint társadalmi márka - ajándék, amivel kétszer ad.
Baumit NanoporTop vakolat
A BEMUTATÁSA kft.. Visszatekintés Férfi, női divatáru és munkaruházati sapkák gyártása Férfi, női divatáru és munkaruházati sapkák gyártása Cégünk a 80-as.
Körlevél készítése.
Személyes eladás az Avon Cosmetics Hungary Kft esetében
vámjogi és vámeljárási szabályok rendszere
Alapfogalmak.
Honlapelemzés. miért?  tanulmányok  tapasztalatszerzés  előkészítő munkálatok: honlaptervezés  fejlődés.
Értékesítési ajánlat elemei február. A termék koncepciója Tisztázandó a termék vagy szolgáltatás célpiaca.
Készítő: Ott András Témakör: Ásvány és kőzettan
AUCHAN MAGYARORSZÁG KFT.
Paul Testud Kft. Imázs-elemzés.
10. Készletrendszer.
Is:energy kereskedelmi folyamatainak automatizációja Office System felhasználásával Turcsán Ferenc, sales és marketing igazgató, is:energy Hungary Kft.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
15. TÉTEL Egy vendége számlát kér Öntől
Szeretettel köszöntöm az Etikus cégek üzleti fórumán megjelenteket!
…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
„A jó üzleti kapcsolat csak a véletlen műve!” Őt már ismerik, bedolgozta magát... Ő vele szót értenek... Ő kapja a megbízást… Már megint mit akar? Már.
AZ ÁRUK ELADÓTÉRI ELHELYEZÉSÉNEK SZEMPONTJAI ÉS SZABÁLYAI.
Táblázatkezelés.
Fontos élelmiszerjogi szabályok KKV szemszögből. Szabályok a mindennapokra Ami egy KKV-nak nehezebb – Címkézés – Állítások – Fogyasztóvédelem – Nyomonkövethetőség.
8. Az eladásösztönzés.
Make the Greener Choice Greener One Make the Greener Choice!
A szakképzés változása napjainkban Feigl Ágnes 2006 ETI.
Online értékesítési modellek
Farkas György : Méréstechnika
- változatlan forma, bővebb műszaki tartalom -
EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Értékesítési technikák
Egyszerűsített kettős könyvelés gazdasági eseményekkel
A számítógép felépítése
Marimekko (1951) Helsinki, alapító: Armi Ratia
Ökocímke.
Hol a pénz?. A Biyovis jövedelmező vállalkozás?!
Koncepció javaslat a saját márkás termék létrehozására 1.
„INTERREGIONAL INNOVATION SYSTEM IRIS L00049” c. projekt WP2 MUNKACSOMAG – INTERREGIONÁLIS KKV FEJLESZTÉS IRIS INNOVATÍV ÜZLETI ÖTLET ÉRTÉKELŐ MÓDSZER.
Hagyományos húsvéti húságazati helyzetkép (a prezentáció az AKI és a KSH adatainak felhasználásával készült) Változatlan stagnálás? avagy Történt-e.
Vásárlókat vagy rajongókat szeretnél? Zemplén Zsófia / Nuskin Enterprises.
A Lear Corporation a Fortune 500-as listában felsorolt vállalat, amelynél tehetséges alkalmazottak sokszínű csapatai világszínvonalú termékeket terveznek.
ÁRUFORGALMAZÁS A RUHÁZATI CIKKEK ÉS VEGYESIPARCIKKEK FORGALMAZÁSA, ALAPANYAGOK SZERINTI CSOPORTOSÍTÁSA.
Biyovis Egészség Koncepció a napi gyakorlatban A Biyovis összegyűjtötte az Ön számára, a modern tudományt, medicinát, és a múlt tapasztalatát amelyet ötvözött.
Ö kológiai termékek jelölése Juhász Ágnes NÉBIH ÉTbI Élelmiszer-forgalmazás Felügyeleti Osztály
Termék vagy szolgáltatás értékesítése. Bevezetés Röviden mutatkozzon be, és mutassa be munkatársait. Ismertesse azt a terméket vagy szolgáltatást, amelyet.
az Akasztói Szikiponty
KNITWEARS/ KÖTÖTTÁRU.
SS16 - MARKETING.
Értékteremtő folyamatok menedzsmentje
A 3D nyomtatás felhasználási területei
KBSZ ÚJ BEJELENTŐ FELÜLETÉNEK BEMUTATÁSA
Sales Back Office Specialista Dolgozz velünk az Élet habos oldalán!
Gumiipari technikus.
A vásárlási döntés folyamata
Kompetencia menedzsment 4. Modul BGF
Csuklós munkadarab-befogó készülék koncepcionális tervezése
ÉMI Kht. Mechanikai Tudományos Osztály
TARJÁN GLASS KFT Salgótarján
A csomagolással összefüggő hazai és nemzetközi szabályozások
Áramlástan mérés beszámoló előadás
Előadás másolata:

SS16 TERMÉKEK

ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK

DIAMOND G KOLLEKCIÓ - A LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEK HOGYAN ISMEREM MEG A BOLTBAN, MI TARTOZIK A DIAMOND G KOLLEKCIÓBA? A CÍMKÉK TÍPUSA SZERINT – TERMÉSZETES MEGJELENÉS A CÍMKÉN LÉVŐ MEGNEVEZÉS SZERINT, ILLETVE, HOGY AZ ÁSZBAN - A MEGNEVEZÉS KEZDETÉN EGY G BETŰ VAN. A TEXTIL BEVARRÁSO SZERINT – DIAMOND G LOGÓ TÚLNYOMÓRÉSZT MIÉRT OLYAN DRÁGÁK A DIAMOND G TERMÉKEK? A SZÖVETEK RENDSZERINT OLASZORSZÁGBÓL VALÓK, A RUHÁKAT PEDIG ÁLTALÁBAN PORTUGÁLIÁBAN VARRJÁK, AMI ÁLTALÁBAN AZ ÁRON IS TÜKRÖZŐDIK LUXUS RÉSZLETEK: VALÓDI GYÖNGYHÁZ GOMBOK KONKRÉTABBAN AZ EGYES TERMÉKEKKEL AZ EGYES SZEKCIÓK DIÁIN FOGLALKOZUNK, MINT PL. A JACKETS, BLAZERS, STB. MIÉRT OLYAN SZŰKEK A DIAMOND G SZABÁSVONALAI? AZÉRT MERT EZ DIVATOS ÉS „IN” - TRENDI 

DIAMOND G – PROGRAM THE GOOD TRAVELER EGY PROGRAM, AMELYNEK A TERMÉKEI OLYAN VÁSÁRLÓK RÉSZÉRE KÉSZÜLTEK, AKIK ÁLLANDÓAN ÜZLETI ÚTON VANNAK, EZÉRT FOLYAMATOSAN OLYAN MEGJELENÉSSEL KELL RENDELKEZNIÜK, MINTHA SKATULYÁBÓL HÚZTÁK VOLNA ELŐ ŐKET  GOOD TRAVELER TERMÉKEK, AMELYEK NEM GYŰRŐDNEK - GYAPJÚ VAGY PAMUT, EASY CARE VÉGKEZELÉSSEL A TERMÉKEKEN ÁLTALÁBAN TEXTIL CÍMKE TALÁLHATÓ A PROGRAM MEGJELÖLÉSÉVEL, VAGY A CÍMÜKBEN TALÁLHATÓ ERRE UTALÁS

MIÉRT ÉRI MEG GANT TERMÉKEKET VÁSÁROLNI? MINŐSÉGI ANYAGOKAT HASZNÁLUNK, TÚLNYOMÓRÉSZT TERMÉSZETESEKET IDŐTLENSÉG UNIVERZALITÁS HAGYOMÁNY GANT TERVEZŐK MINŐSÉGI ÉS KIDOLGOZOTT KIVITEL

MIT KELL ISMERNEM A TERMÉKKEL KAPCSOLATBAN? 1. SZABÁSVONAL 2. TEXTIL ANYAGOK, AMELYEKBŐL AZ ADOTT TERMÉK KÉSZÜLT 3. A TERMÉK FELDOLGOZÁSA ÉS RÉSZLETEI 4. ÁR - KB.

SZABÁS A GANT SAJÁT SZABÁSMINTÁKKAL RENDELKEZIK. MINDEN ÉRTÉKESÍTŐNEK FELTÉTLENÜL ISMERNIE KELL ŐKET. A SZABÁSVONALAK ISMERETE NÉLKÜL NAGYON GYAKRAN AJÁNLUNK A VÁSÁRLÓK SZÁMÁRA NEM MEGFELELŐEN SZABOTT TERMÉKEKET, AMI JELENTŐSEN BEFOLYÁSOLJA AZ ÉRTÉKESÍTÉST ÉS EZÁLTAL A BOLT BEVÉTELÉT IS A GANT TERMÉKEK SZABÁSVONALAIRÓL SZÓLÓ INFORMÁCIÓKAT A KÉK TEXTIL CÍMKÉK, STB. TARTALMAZZÁK

TEXTIL ANYAGOK A TEXTIL ANYAGOK ISMERETE, AMELYEKBŐL A TERMÉK KÉSZÜLT, KULCSFONTOSSÁGÚ (ÜGYELJÜNK A BLENDEKRE/KEVERÉKEKRE IS) A TERMÉK EGYES TEXTIL ANYAGAINAK ÖSSZETÉTELÉT AZ ÁR IS TÜKRÖZI AZ EGYES TEXTIL ANYAGOK ISMERETÉNEK KÖSZÖNHETŐEN KI TUDJUK EMELNI A TERMÉK ELŐNYEIT ÉS HASZNOS TULAJDONSÁGAIT NÉHÁNY GANT TERMÉK (PL. A MAN SHIRTS) INFORMÁCIÓKAT TARTALMAZ A TEXTIL ANYAGOKRÓL, AMELYEKBŐL KÉSZÜLT FONTOS ISMERNI AZ EGYES TEXTIL ANYAGOK KARBANTARTÁSÁNAK MÓDJÁT IS

TEXTIL ANYAGOK - MIT, HOL ÉS HOGYAN LINING = BELSŐ BÉLÉS UPPER LINING = A BÉLÉS FELSŐ RÉSZE LOWER LINNIG = A BÉLÉS ALSÓ RÉSZE SLEEVE LINING = AZ UJJ BÉLÉSE FILLING, PADDING = TÖLTŐANYAG, KITÖLTÉS SHELL = A FELSŐ ANYAGRÉSZ BACK LINING = A BÉLÉS HÁTSÓ RÉSZE FRONT LINING = ELÜLSŐ RÉSZ

FELDOLGOZÁS ÉS RÉSZLETEK A GANT SAJÁT TERVEZŐKKEL RENDELKEZIK. AZ Ő FELADATUK, HOGY OLY MÓDON ALAKÍTSÁK KI A TEXTIL TERMÉKEKET, HOGY ÉRDEKESEK ÉS ÖTLETESEK LEGYENEK A GANT SAJÁT ÉRTÉKESÍTŐKKEL RENDELKEZIK. AZ Ő FELADATUK, HOGY TISZTÁBAN LEGYENEK A TERMÉKEK FELDOLGOZÁSÁVAL ÉS RÉSZLETEIVEL, VALAMINT HOGY AZOKAT A VÁSÁRLÓKNAK IS BE TUDJÁK MUTATNI AZ ÉRTÉKESÍTÉS SORÁN A BELSŐ TEREK KIDOLGOZOTTSÁGA, A HÍMZÉSEK, FŰZŐLYUKAK, KÖNYÖKVÉDŐK, STB. - MIND TÜKRÖZŐDIK A TERMÉK ÁRÁN