Tarifa- és jegyrendszer

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Önköltség – térítési díj számítás
Advertisements

A vállalkozás vagyona A vállalkozások vagyonának vizsgálata
A nemzetközi közúti árufuvarozás
A gyorsvonati pótdíj (GYVP) bevezetésének hatása A Magyar Közlekedési Klub állásfoglalása 2013.május 6.
Marketing mix Holt (1995).
A ló.
A Magyar Turizmus Kártya bemutatása
A fuvarozási ágak díjazása
DILEMMÁK, PROBLÉMÁK, SIKEREK… …az elmúlt évek tapasztalatai alapján.
Esély és lehetőség: Távmunka Magyarországon 2002.november.
Idegenforgalmi fejlesztési lehetőségek Pozsony környékén
A KÖZÚTI SZÁLLÍTMÁNYOZÓ FUVARDÍJ POLITIKÁJA
Travel Incentive Április 12. Dubai utazási promóció
Workshop az elektronikus viteldíjrendszer közlekedési alkalmazásáról Budapest, december 5. Előadó: Saslics Elemér vezérigazgató Volán Egyesülés A.
KITÖRÉSI LEHETŐSÉGEK A FŐVÁROS ÉS A RÉGIÓ KÖZLEKEDÉSÉBEN
A térségi vasutak, az élhető vidék október 27. A térségi vasutak, az élhető vidék – október 27. Közlekedési szövetségek alakítása, lehet ő.
Semmelweis terv - Értékek, alapelvek, célok és megvalósíthatóságuk feltételei Önkormányzati Egészségügyi Napok január 18. Orosz Éva tanszékvezető.
„ Nyílt Pályán – Nemzeti Vasúti Kerekasztal” HUNGRAIL Magyar Vasúti Egyesülés szeptember 15. Orosz Balázs.
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
Árpolitika a turizmusban
1 A BKV Zrt. tarifakoncepció javaslata A BKV különböző időtávú vállalati stratégiai céljainak áttekintése Optimalizált működési hatékonyság.
BGE SZAKMAI FÓRUM 2012 DECEMBER 5. TÖMEGKÖZLEKEDÉS FEJLESZTÉSI JAVASLATOK TÖMEGKÖZLEKEDÉS FEJLESZTÉSI JAVASLATOK Keszthelyi Péter.
Strictly confidential Templates English version 11/
Stratégiai javaslatok a nehézségeinek megoldására
Zsibrita Mátyás – DÍJSZÁMÍTÁS Zsibrita Mátyás – március 20.
Projektmenedzsment Költségtervezés.
tételsor 2. tétel A kistérség a korábbi együttműködési lehetőségek alapján megtartotta a soron következő ülését. Az ülés célja a logisztikai.
Alapfogalmak.
Közigazgatási alapismeretek
Kereskedelmi vállalkozások költségeinek elemzése.
Stratégiai tervezés.
Közforgalmú közlekedés szervezése 1.
1 Gazdaság és környezet Előadó: Nagy Tamás. 2 Általános környezetvédelmi kérdések a vállalatoknál A gazdasági, piaci és környezeti körülmények miatt egyre.
A területi politika koncepcionális eszközei Dr. Aubert Antal tanszékvezető, egyetemi docens.
evolúció a városi mobilitásban a kerékpározás reneszánsza Forrás:OBIS, wikipeia.
Stabilitás és növekedés: lehet-e egyszerre? Király Júlia Forint, Válság, Államadósság Konferencia március 8.
E-learning Kovácspál Eszter.
1 MI A KISCSOPORT ?. 2 Mi a kiscsoport?  Emberek csoportja egy baleset helyszínén.  A Világbajnokságra jegyért sorban álló emberek.  Rendőrök csoportja,
Szervezeti struktúra és kultúra
1 A rendelkezésre álló mindenkori források hatékonyabb, szükségletalapú elosztási rendszere SZOCIÁLIS ELLÁTÁSOK JÖVŐKÉPE június 21. Czibere.
Controlling feladata A controlling időbeli dimenziói: 1. Stratégiai
2007. február 15. Szikora Péter - Controlling - Költségek 1 Controlling Költségek osztályozása.
A közforgalmi közlekedés problémái és lehetséges szerepe az agglomeráció területén Rajka Dr. Prileszky István.
RSM DTM Hungary Adótanácsadó és Pénzügyi Szolgáltató Zrt. A személyi jövedelemadó évi változásai Lucz Zoltánné főosztályvezető Pénzügyminisztérium.
Vállalkozói készségek fejlesztése
Turizmus gazdaságtan 4.. Szálláshely-statisztikai megfigyelések Előny Helyettesítheti a határstatisztikai megfigyeléseket (részben) Legtöbb országban.
Berecz Mihály kistérségi koordinátor Püspökladányi kistérség Észak-alföldi Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht. Az Új Magyarország Fejlesztési Terv (ÚMFT)
AutoSOS „A gondtalan utazásért!” Budapest, november 10. Előadó: Kalmár László ügyvezető igazgató Europ Assistance Magyarország Kft.
VII. Szervezeti kultúra
Kell-e csúszásgátló a gyártásterv alá? Dr. Duma László és Szűcs Edina.
FOGYATÉKOSSÁGI TÁMOGATÁS IGÉNYLÉSE
Regionális gazdaságtan 7.
Családi juttatások rendszere Title of the presentation 2.
Miért viselkedjünk jól a Földön? Mert így jegyet válthatunk a Paradicsomba. Különben a Pokol vár!!! De a mindennapi életben a Paradicsom és a Pokol ugyan.
10 M 4-8% , Ft Ft Ft 5%-os kamat , Ft , Ft , Ft 5-30% Különbség: , Ft 10 év.
Miért kell jól viselkedni a földön? Hogy a paradicsomba kapjunk jegyet. Másképp a pokol vár!!! De a valóságban a paradicsom és a pokol ugyanaz csak kis.
1 A foglalkoztatáspolitika ösztönző elemei, a szolgáltatások szerepe Munkaerő-piaci Műhely Konferencia Pécs november 20. SZOCIÁLIS ÉS MUNKAÜGYI MINISZTÉRIUM.
Dr. Veres István BME-MVT Az értékesítés funkciói, szereplői, az értékesítési rendszer tervezése.
Minőségi követelmények a közúti és vasúti személyszállításban Munkácsy András Közlekedéstudományi Intézet Közlekedésszervezési és Hálózatfejlesztési Tagozat.
Európai Uniós ismeretek A négy alapszabadság. Alapvető jogok az Európai Közösségben – a 4 alapszabadság EGK – cél: a tagállamok közös piacának kiépítése.
Hagyja Margie-ra a következő téli vakáció megtervezését!
A SOCIAL MEDIA HATÁSA A FOGYASZTÓI KULTÚRÁRA
Miért pont a BME? Készítette: Fehér Aliz.
Busexpo A korszerű költségtérítési rendszer működtetésének
Köteléki díjszabások október március.
A személyszállítási közszolgáltatások hatékonyabb ellátását célzó integrált utas-tájékoztatási, jegyértékesítési és forgalomirányítási rendszer (HKIR.
Köteléki díjszabások március.
Kompenzációs és javadalmazási rendszerek
Kompenzációs és javadalmazási rendszerek
Önkormányzati Egészségügyi Napok január 18. Orosz Éva
Előadás másolata:

Tarifa- és jegyrendszer Integrált közlekedés Tarifa- és jegyrendszer

Tarifa alapismeretek Díjszámítás alapja utazási teljesítmény (utazási távolság, utazások száma) önköltség Díjtételek változása lineáris degresszív Díjpolitika ösztönzés versenytársak

Díjszint-költségfedezeti fok Kedvezmények Szociális alapon Utazási teljesítmények alapján Ösztönzés (igények befolyásolása) céljából (pl.csúcsidő elkerülése, retúr jegy, turista és családi jegy stb.) ) Pénzügyi alapon (egyszeri fizetés hosszabb távra)

Integrált rendszerekben A szolgáltatók költségszintjében meglévő különbségek a tarifában nem jelenhetnek meg Az átszállások nem lehetnek díjnövelő tényezők Egységes díjszabás az integrált terület egészére

Díjtételek alapja Utazási távolság Díjövezetek Zónák

Bécs zónarendszere