A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Gazdasági vezetői jogállás Dr. Kőszegfalvi Edit. VEZETŐI FELADAT MUNKAVISZONYBAN 500 millió forintos bevétel, finanszírozási szerződéssel rendelkező eü.
Advertisements

Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A DASZK fő feladatai TÁMOP /2-2F
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. ÚJSZÁSZ VÁROS ÖNKORMÁNYZAT „21. századi módszerek.
„Adj egy esélyt!” Sajtónyilványos projektzáró rendezvény Fekete Gabriella projektmenedzser.
Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
Az új közbeszerzési törvény megalkotásának körülményei, várható jövőbeli változások május 26. Dr. Kovács László Miniszterelnökség Közbeszerzési Szabályozási.
A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
Aktualitások és változások a pedagógiai szakszolgálati feladatellátásban 2016 őszén 1.
A Nemzeti Tehetség Programról Budapest, március 24. Dr. Szvathné Dr. Szalay Márta mb. tudományos és szakmai főigazgató-helyettes.
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
Kaposvár megyei jogú város önkormányzata gazdálkodási rendszerének évi ellenőrzése Warvasovszky Tihamér – alelnök Dr. Sepsey Tamás -főigazgató-helyettes.
Dél-dunántúli Regionális Munkaügyi Központ Szőke István szakmai igazgató Pécs, január 29. A gazdasági válság foglalkoztatásra gyakorolt hatásának.
A munkahelymegőrző támogatás. Alapja  Az évi IV. tv. (a foglalkoztatás elősegítéséről és a munkanélküliek ellátásáról) 18. §.  A 6/1996. (VII.16.)
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
Dr. Szűcs Erzsébet Egészségfejlesztési Igazgatóság Igazgató Budapest, szeptember 29. ÚJ EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI HÁLÓZATOK KIALAKÍTÁSA ÉS MŰKÖDTETÉSE.
EU pályázati programok A szervezet / változások 1.A pályázók adminisztrációs terheinek csökkentése a projektfejlesztési, pályázati szakaszban.
Az állami köznevelési közfeladat-ellátás
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
Az EGT és Norvég Alapok ( ) eddigi eredményei
GAZDASÁGI FÓRUM SZENTGOTTHÁRD
„Szeptember végén” A felsőoktatási pályázati tevékenység jelene és jövője Szitáné dr. Kazai Ágnes Semmelweis Pályázati és Innovációs Központ.
Tájékoztató a munkahelyteremtő pályázati programról
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Csongrád Megyei Önkormányzat Gyarmati Zoltán
Összeállította: Horváth Józsefné
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
A víziközmű-szolgáltatásról szóló évi CCIX
ŐRSÉGI TÖBBCÉLÚ KISTÉRSÉGI TÁRSULÁS
Mayer József Budapest február 27.
A gyógyítás (hézagos) gazdasági alapjai
Szupergyors Internet Program (SZIP) Jogi akadálymentesítés megvalósítása: Jogalkotással is támogatjuk a fejlesztéseket dr. Pócza András főosztályvezető.
A konszolidáció módszertanáról
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
Foglalkoztatási Paktumok az EU-ban
ÚJ UTAKON A SZAKKÉPZÉS Társy József
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
AZ AUTÓBUSSZAL VÉGZETT MENETREND SZERINTI SZEMÉLYSZÁLLÍTÁS ELINDÍTÁSA, HÁROM HÓNAPOS TAPASZTALATA DEBRECENBEN Budapest, Millenáris,
Országos Felnőttképzési Tanévnyitó Debrecen
SAJTÓTÁJÉKOZTATÓ február 6.
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
JELENTÉS a Nemzeti Civil Alapprogram működésének-támogatásának hatásáról, figyelemmel a társadalmi és civil kapcsolatok fejlődésére, egyes kiemelt fontosságú.
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
A kiváltást tervezők / megvalósítók és Az fszk TÁRS projektje közti együttműködés rendszere EFOP VEKOP TÁRS projekt.
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
SZÁMVITEL Dr. Ormos Mihály egyetemi tanár
Beszámoló TOP Felsőcsatári Nyelvoktató Nemzetiségi Általános Iskola épületeinek energetikai fejlesztése, korszerűsítése Iskola épületeinek felújítása.
Intézményvezetői célkitűzések
A évi pályázati felhívás legfontosabb szabályai
Jegyzői Értekezlet A településkép védelméről szóló évi LXXIV. Törvény végrehajtásának aktuális Önkormányzati feladatai Lukáts István.
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
HEFOP P /1.0 A működési folyamatok mintaszerű újraszervezése az integrált vidéki nagyegyetemek minőségközpontú működésének támogatása.
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
SZÉCHENYI PROGRAMIRODA
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
A többcélú kistérségi társulások közoktatási feladatellátásának elmúlt 6 éve november 30.
Köszöntjük kedves vendégeinket!
beruházás-tervezési ABCD
Lorem ipsum.
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Iskolai szociális segítő
Energetikai Intézkedési tervek végrehajtása
A részekre bontás tilalma és annak gyakorlati alkalmazása
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
KONFERENCIA Adminisztráció Óvári Márta
Előadás másolata:

A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései Szakmai Tanévnyitó 2017. Kaposvár A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései Kotán Attila elnökhelyettes

A 2016/2017-es tanév értékelése Az állami fenntartói modell átalakítása befejeződött A szabályozási és szervezeti keretek kialakultak Az új középirányító szerv létrejött A működéséhez szükséges forrás rendelkezésre áll Az iskolák fenntartása, működtetése és a működtetésükkel járó felelősség is egy kézben van Az intézményvezető és tankerületi igazgató kapcsolata is kialakult, az intézményvezető irányító, tervező szerepe – és ezáltal a felelőssége is - megerősödött

2017/2018. tanévi feladatok I. A tankerületi központok és a KK közti feladat- és hatáskörmegosztás mélyítése A tankerületi központok működési stabilitásának megőrzése a stabil működtetés (szervezet, infrastruktúra, humánerőforrás) erősítése, a stabil finanszírozás megőrzése szabályzati struktúra véglegesítése A különböző szakmapolitikai döntések végrehajtása és finanszírozása (pótlékok, életpályamodell, szakszolgálat) 2018. évi költségvetés tervezése Az európai uniós fejlesztések koordinációs mechanizmusainak kialakítása, a pályázati sikeresség növelése

2017/2018. tanévi feladatok II. Tankerületi Központok fejlesztési terveinek jóváhagyása, ehhez kapcsolódóan Infrastruktúra-fejlesztések előkészítése, megvalósítás megkezdése (EFOP 4.1.2 és 4.1.3, TTT források) Informatikai fejlesztések előkészítése, megvalósítás megkezdése (EFOP 3.2.4, KÖFOP, KMR eszköz- és hálózatfejlesztés) Önkormányzatokkal történő együttműködés erősítése (formalizálás), ehhez kapcsolódóan a Tankerületi Tanácsok megalakítása és működtetése

Költségvetési gazdálkodás 2016-2018

Kiemelt kiadási előirányzatok A költségvetési gazdálkodás keretei (2016–2018) milliárd forint Kiemelt kiadási előirányzatok 2016. évi tény 2017. évi költségvetési tv. 2018. évi költségvetési tv. Személyi juttatások 361,1 399,5 419,6 Munkaadókat terhelő járulékok 103,3 105,7 83,3 Dologi kiadások 51,3 82,0 77,8 Beruházások, felújítás, egyéb 16,9 8,4 11,1 Összesen 532,6 595,6 591,8

A költségvetési gazdálkodás keretei (2016-2018)

Az önkormányzati működtetés átvételének eredményei Fenntartói működtetési feladatok teljes körű ellátása – Önkormányzati feladatátvétel 483 átvételi megállapodás az önkormányzatokkal 1 250 intézmény, 2 760 ingatlan átvétele 9 700 fő átvett foglalkoztatott 55 milliárd forint működési költség (48,3 milliárd forint támogatás, 6,4 milliárd forint bevétel)

Iskolabútor beszerzés 2017/2018-as tanév 2017/2018-as tanévre 500 millió forint értékű iskola bútor beszerzés történt 470 iskola és feladat-ellátási hely kap korszerű berendezést 33 000 bútor (szék iskolapad, tábla, öltözőszekrény) beszerzése történt meg: Iskolabútor típus Beszerzett darabszám Iskolapad 10 683 Tanulói szék 21 603 Fali tábla 409 Öltöző szekrény 321 Együtt 33 016

2017.évi nyári karbantartások 2017. nyarán mintegy 2 milliárd forint értékben valósulnak meg szükséges karbantartások: Karbantartások Érintett feladatellátási helyek száma (db) Költség (millió Ft) Burkolat karbantartás 803 313,7 Bútorzat karbantartása 384 43,2 Festés, mázolás 2 971 818,9 Fűtés korszerűsítés 235 59,2 Nyílászárók karbantartása 587 99,4 Tető, kémény, eresz karbantartása 258 84,3 Udvar, kerítés, sportpálya 460 95,8 Villanyszerelés 555 105,9 Vizesblokk, vízvezetékek karbantartása 750 208,4 Egyéb karbantartások 791 149,5 Együtt   1 978,3

Illetmények, pótlékok

Differenciált illetményemelés 2017. szeptember 1-jétől (Nkt. 65. § (1a) lehetősége nyílik az intézményeknek a differenciált illetmény emelésre (átlagosan 3,5%) a béremelésre szánt összeg felhasználásáról az intézmények döntenek kompetencia és teljesítményalapú értékelés alapján eltérő juttatások a pedagógusoknak egyenlő mértékben osztják el a forrást a pedagógusok között

Pedagógusokat megillető pótlékok megállapítása A 2017/2018. tanévben az alábbi pótlékok esetében elérendő cél a pótlék alsó és felső határa közötti munkáltatói döntésen alapuló differenciálás (átlagosan a középértéken): osztályfőnöki (kollégiumban csoportvezetői) munkaközösség-vezetői intézményvezető-helyettesi gyakorlati oktatás vezetői

Köszönöm a figyelmet!