MIT ígér neked a Kampányépítő Mesterkurzus?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
ONLINE ÉRTÉKESÍTÉS május 14 A MARKETINGBEN ÉS AZ ÉRTÉKESÍTÉSBEN.
Advertisements

Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
4. Marketing előadás 2009.Március 4. A szervezetek beszerzése- a vállalatok „fogyasztói magatartása”
/ Online arány a kisker forgalomban: GB 8%, USA 6%, HUN 1.5%, /
Ön is szokott vásárolni: élelmiszert , üzemanyagot, ruházatot?
Videó autoresponder és videó feliratkozó űrlappal
A rossz hír hozóját lefejezik ugye …
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
„LEHETŐSÉGEK, KIHÍVÁSOK” Lakitelek Népfőiskola január 25.
Hogyan gondolkodjunk az árakról Állnak a falak… BUDAPEST május 22.
Keresőmarketing stratégiák
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Copyright © Billbarter Hungaria Zrt. WEBKONFERENCIA
Online 168óraonline hirdetés hirdetésszervezés Készítette: Harkai Gyula.
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
CRM Customer Relationship Management –
Politikai marketing – kampánystratégiák
Kovács Gergely – ügyvezető Kupon Birodalom Kft.
A CRM rendszerek sikeresen gyűjtik az adatokat, a DM rendszer pedig biztosítja azt, hogy a vállalatok ne csak tudjanak az ügyfelekről, hanem meg is értsék.
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
Közösségi oldalak használata
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
Sablonok világa lejárt! Tanuljunk meg különbözni!.
INNOINFO, A VÁLLALKOZÓI KÖZÖSSÉGI PORTÁL. Miben segíthet az Innoinfo projekt?  kkv-k marketing tevékenységének beindításában  márka/cég ismertségének.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Konkrét ügyfélkezelési technikák, gyakorlatok egy cég életében
A Facebook marketing trendjei
REMARKETING STRATÉGIÁK
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
a google adwords változásainak követése, a változások várható iránya
Tartalommarketing a Google Adwords-ben Hirdetésszövegek, melyek több és olcsóbb kattintásokat hoznak 7 tipp – garantált siker! Szaladják Linda.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
Média portfólió BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.
DIGITÁLIS MESTERKURZUS
DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.
VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban.
Magánadományozás, a függetlenség kulcsa Nonprofit Információs és Oktató Központ (NIOK) Alapítvány Jacsó Annamária, programvezető november 28.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
Google Confidential and Proprietary Kampány a kisvállalkozások sikerességéért március 30.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Vásárlókat vagy rajongókat szeretnél? Zemplén Zsófia / Nuskin Enterprises.
Honlap készítés és az ehhez szükséges informatikai alapismeretek A világháló jelentősége a KKV-k piachoz jutásában Forgács István (X-Meditor Kft.) Tel.:
1 Hogyan startolj el az értékesítési tölcsérekkel? + ÚJDONSÁG LELEPLEZÉSE!
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
Mennyit ér az adatbázisod?. Amennyit kihozol belőle…
Termék vagy szolgáltatás értékesítése. Bevezetés Röviden mutatkozzon be, és mutassa be munkatársait. Ismertesse azt a terméket vagy szolgáltatást, amelyet.
1 Hogyan szerezz affiliate partnereket, akik többszörözni tudják a bizniszed?
az Akasztói Szikiponty
Hogyan készíts cím szerző oldalt, ami 50%-ot konvertál?
Adventure Works Értékesítési ajánlat, <év>.
megbízása a jó megoldás?
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
Digitális világ Online márkaépítés Kereskedelmi márkák és Nem kereskedelmi márkák Az óra célja: megérteni, hogyan segítik a honlapok a márkák ismertségét.
Ezek a stratégia elemek sorban
A sikeres kampányok 2 fő legókockája
Vonalkódos rendezvénybeléptetés és egyebek
Érvelés, tárgyalás, meggyőzés
Online vásárlás.
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
Adatvezérelt employer branding
Mit változtass meg a Facebook marketingedben?
Néhány közgazdaságtani ismeret átismétlése
Legyen megtalálható vállalkozásom az interneten!
Sipos Zoltán Stratégiai igazgató
Előadás másolata:

MIT ígér neked a Kampányépítő Mesterkurzus? A Kampányépítő Mesterkurzus segít feltölteni a vállalkozásod bankszámláját

Az online bevételeid növelésének két alappillére: TÖLCSÉR KAMPÁNY

Miért jött létre a KÉM?

A vállalkozást a visszatérő vevők virágoztatják fel

A KÉM végső célja az, hogy megtanítsuk neked a sikeres kampányolás receptjét

Hogyan fogunk haladni a Kampányépítő Mesterkurzus során?

Megjelenés: 2017.02.21.

Megjelenés: 2017.02.23.

Megjelenés: 2017.02.26.

Megjelenés: 2017.02.28.

Megjelenés: 2017.03.02.

Megjelenés: 2017.03.05.

Mi a különbség a kampány és a tölcsér között? Kinek szól? Hogyan érjük el a célközönséget? Mi az ajánlat? Időzítés Mi a folyamat, hogyan zajlik le? Vevőszerző költség Végső cél / Mikor sikeres? Követőid, korábbi vásárlóid, feliratkozóid Jellemzően új emberek, akik még nem ismernek Facebook hirdetés, AdWords hirdetés, egyéb vásárolt médiafelület (nem csak általunk birtokolt, fizetős eszközökkel) Email, Facebook poszt, YouTube értesítés, remarketing (birtokolt és „bérelt” eszközökkel) Mi a különbség a kampány és a tölcsér között? Kifejezetten alacsonyabb árú, könnyen kiértékelhető ajánlat, kisebb értékű beltartalommal Magasabb árú, komolyabb döntést igénylő ajánlat, értékesebb beltartalommal Jellemzően relatív lefutású (folyamatos fut a háttérben, esetleg rotáljuk) Abszolút lefutású, mi döntjük el mikor indítjuk Követ minket, olvassa/nézi az előre felépített tanító kommunikációt, majd megkapja az ajánlatot, igyekszünk segíteni neki a döntésben és végül vásárol, esetleg kéri az upsell ajánlatot is Látja a hirdetést, elkéri az ingyenes csalit (lead magnetet) email címért cserébe, majd ideális esetben megveszi a belépő terméket és az utána következő normál terméket, upselleket Relatíve alacsony Vélhetően magasabb Profitot és elégedett törzsvevőket kell kitermelnie Új email címeket, új követőket, új vásárlókat kell szereznie

Csak affiliate partnerek Mi a hasonlóság a kampány és a tölcsér között? Affiliate partner Fb, AW hirdetés Optin oldal Lead magnet Tartalom sorozat Belépő termék Fő ajánlat Upsell ajánlat Kampány   Tölcsér Csak affiliate partnerek Nincs, csak remark. Jellemzően nincs Jellemzően nincs

Hamarosan folytatjuk… Megjelenés: 2017.02.21.