„Knowing You Knowing Me”

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tanulók fejlődésének nyomon követése
Advertisements

A referencia intézmények szolgáltatói szerepe
Comenius program készítette: Zakhariás Laura. „Egész életen át tartó tanulás“ Oktatás támogatása, minden korosztály számára, több programon keresztül:
Egész életen át tartó tanulás „Egész életen át tartó tanulás” ■ Az „Egész életen át tartó tanulás” COMENIUS 2011 pályázat nyertese iskolánk COMENIUS 2011.
Leonardo da Vinci szakképzési projektek Magyarországon TÓTH Csenge Tempus Közalapítvány Az Élethosszig tartó tanulás program nemzeti irodája.
Támogatóink.
3. alprojekt A hátrányos, ill. halmozottan hátrányos helyzetű, a sajátos nevelési igényű illetve tanulási nehézségekkel küzdő tanulók fejlesztésére létrehozandó.
Támop 3.1.4/ A kompetenciaalapú oktatás, egyenlő hozzáférés – innovatív intézményekben.
„Keresztény nevelés – egyházi iskola” október 15.
Hatékonyság, eredményesség, méltányosság a köznevelési rendszerben:
A kompetencia alapú oktatás gyakorlati megvalósítása a Damjanich János Általános Iskolában szakmai beszámoló Készítette:Kézérné Tótok Bernadett.
Globalizáció és oktatás
AZ ORSZÁGOS EGYHÁZI TISZK KÜLDETÉSE. A fenntartók elvárásai a TISZK, a Felügyelőbizottság és az intézmények felé Olyan szakképzési intézményrendszeri.
COMENIUS PROGRAM.  „Egész életen át tartó tanulás programja“  Iskolák nemzetközi együttműködése Mi is az a Comenius?
„A SZLOVÁK- MAGYAR HATÁRON ÁTNYÚLÓ FOGLALKOZTATÁSI PAKTUM MOTORJÁNAK BEINDÍTÁSA” című projekt eredményei című projekt eredményei Előadó: dr. Iváncsics.
NFT I NFT II Hosszú távú cél: az életminőség javítása Általános cél: Az EU átlaghoz viszonyított jövedelmi különbségek mérséklése specifikus.
HORIZONTÁLIS TUDÁSMEGOSZTÁS
Szerepi Imréné, november 16.
Emberi Erőforrások Minisztériuma Emberi Erőforrások Minisztériuma
Az Európai Unió a globális világban Készítette: Kozák Magdolna.
Egyházi iskolába járó serdülők iskolai attitűdje és döntéseik vizsgálata Kovács-Krassói Anikó PTE BTK „Oktatás és Társadalom” Doktori Iskola szeptember.
Tehetséggondozás a pszichológiában TÁMOP / Járai Róbert, PhD PTE BTK Pszichológiai Intézet.
Dr. Szakács Tamás BGK kari Erasmus koordinátor
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
LLP program - Comenius Tempus Közalapítvány LLP Nemzeti iroda Kiss Tímea, Comenius asszisztens november 24.
eTwinning – európai iskolák közössége
Autonómia Alapítvány projektfejlesztő programja a Nyílt Társadalom Intézet Alapítvány (OSI) „EU forrásokkal a romák integrációjáért” nemzetközi program.
A KEZDŐ KÉPZÉSI SZAKASZ FEJLESZTÉSI IRÁNYAI ÉS LEHETŐSÉGEI Dr. Csonka Csabáné 2007.
TEMPUS KÖZALAPÍTVÁNY Október 30.. Tempus Közalapítvány tevékenységei Pályáztatás Képzés Tudásközpont.
Felekezeti statisztika Irányító tanár: Hasas Tünde Szerz ő k: Szabó Katalin Kertész Erika Veres Janka Eszter Szent László Római Katolikus Gimnázium Nagyvárad.
Szabályozás és megvalósítások Beiskolázással és továbbhaladással összefüggő szabályozás megvalósítási útjai a gyakorlatban Imre Anna Országos Neveléstudományi.
integrációjának megvalósulása az Asbóth Sándor
Az Ökoiskola hálózat helyzete és tervei
Takács Erika Zádori Zoltán
A Vörösmarty Mihály Ipari Szakképző Iskola nemzetközi projektjei
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
Multikulturális nevelés
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
„Walls talk” projekt „Walls talk” projekt Katedra Gimnázium,
EURÓPAI PARTNERSÉG A BEFOGADÓ ÉS ÖKOTUDATOS VENDÉGLÁTÓ-IPARI ÉS IDEGENFORGALMI SZAKKÉPZÉS JÓ GYAKORLATAINAK CSERÉJÉRE Együd János Lászlóné nemzetközi.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet AZ ÖKOISKOLA HÁLÓZAT HELYZETE ÉS TERVEI Varga Attila
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos nevelési igényű gyermekek, tanulók együttnevelésének.
A GAZDASÁG ÉS A TÁRSADALOM SZOLGÁLATÁBAN Debrecen január 26. Tirpák Zsolt főigazgató szeptember 1.
Az UNESCO Asszociált Iskolák Mintaiskolájaként végzett jó gyakorlatok.
Dávid Mária Online nemzetközi kurzusok a korszerű tanárképzésért Social Network in Teacher Education - Közösségi hálózatok a tanárképzésben Szakmódszertanos.
Uniós pályázati lehetőségek a szakmai együttműködés, tapasztalatcsere és a vállalkozásfejlesztés elősegítésére Pataky Zsanett Tempus Közalapítvány.
NEMZETKÖZI EGYÜTTMŰKÖDÉSEK I. Kereskedelmi Vámkedvezmények Szabadkereskedelmi övezet Vámunió Közös piac II. Gazdasági Közös gazdaságpolitika III. Oktatás.
Dánia Mérés-értékelés tanulmányút Készítette: Bite Zoltán Kolping Katolikus Szakiskola, Speciális Szakiskola és Kollégium - Pétfürdő.
Óvodai szakmai programok, továbbképzések bemutatása 2013/2014 Készítette: Grolyóné Szabó Éva szeptember 11. KPSZTI, Óvodavezetői Értekezlet.
Tankönyvpiaci körkép 2016 „Az oktatás nem az edény megtöltése, hanem a láng őrzése.” Szókratész.
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
Felvételi a középfokú iskolákba
Tempus Közalapítvány Balla Ágnes április 23.
SZAKEMBERKÉRDÉS AZ ÉPÜLETGÉPÉSZETI SZAKKÉPZÉSBEN
A tükrözött vagy fordított osztályterem
Back to Nature Egy kísérleti, természet-közeli, innovatív pedagógia kifejlesztése általános iskolák számára.
„SZÜLŐI KLUB” – DÉLUTÁNI FOGLALKOZÁSOK
Pályaválasztási szülői értekezlet
Langerné dr. Buchwald Judit Pannon Egyetem Neveléstudományi Intézet
Tájékoztató a Református Tananyagfejlesztő Csoport munkájáról
ERASMUS PLUS TANÁRI MOBILITÁS
„Az egyetlen igazi boldogságot akkor találjuk meg, ha szüntelenül befelé növekszünk, és igazabbá, nagylelkűbbé, egyszerűbbé, emberibbé, kedvesebbé és tevékenyebbé.
Határokon átívelő projektek.
Örömmel értesítünk mindenkit arról, hogy a Bethlen Gábor Alapkezelő ZRT. Határtalanul! Programigazgatóság által meghirdetett pályázatán az Apáczai Nevelési.
Pályaválasztási szülői értekezlet
NYITOTT KAPUK NAPJA november 14.
SZÁMALK-Szalézi Szakgimnázium
Önkéntes tevékenységek
Erasmus+ projektek a Szent Gellértben
Készítette: Dóka István
Előadás másolata:

„Knowing You Knowing Me” Erasmus+ Iskolai, óvodai stratégiai partnerségek első nemzetközi partnertalálkozója a franciaországi Bernayben 2016. november 7. és 11. között

30 mobilitás 6 nemzetközi találkozó (csak a menedzsment részére) 3 rövid távú diák mobilitás (16 diák és 4 tanár)

Résztvevő iskolák: Lycee CLement Ader – Franciaország - Bernay, Scoala Gimnaziala "Dr. Alexandru Safran" -Románia - Bacau, Washwood Heath Academy - Egyesült Királyság - Birmingham, Mehmet Nuri Küçükköylü Imam Hatip Ortaokulua - Törökország - Konya Szegedi Szakképzési Centrum Móravárosi Szakgimnáziuma és Szakközépiskolája

A mi csapatunk Menedzsment Implementáció Feketű Béla Krammer Erika Miskolczi János Szabó Gábor Venter Erika Zombori Mária Crainic Mihály Herczeg Gabriella Kissné Györki Orsolya Klucsai Barna Pataki Zoltán Weiner András

Kitűzött céljaink: az iskolai erőszak visszaszorítása, a lemorzsolódás csökkentése, az idegennyelv-tanulás fontossága kulcskompetenciák fejlesztése az Európa 2020 stratégiával összhangban

Megismerkedünk: a résztvevő országok vallásaival: a katolikus, a protestáns, az ortodox, az iszlám; partnerországok kultúrájával, életvitelével, hagyományaival; egymás oktatási rendszerével, iskolai menedzsmentjével, a sajátos nevelésű igényű tanulók helyzetével; egymás jó gyakorlataival és az interkulturális nevelés módszereivel.