Introduction to Közgazdasági Politechnikum Hogyan pályázunk mi?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Klaszterportál, adatbázis DDOP számú pályázat záró rendezvénye Pécs, június 30.
Advertisements

Tájékoztatás a szakmai programok megvalósításáról június 26. BARTÓK TAMÁSNÉ.
Gayár Csilla, pénzügyi menedzser VÁTI Kht. Pécsi Területi Iroda DDOP Utólagos akadálymentesítés (Egyenlő esélyű hozzáférés a közszolgáltatásokhoz)
A projekt menedzsment lépéseinek bemutatása konkrét példán keresztül
A projekt-előkészítés lépéseinek bemutatása: esettanulmány
Projekt Partneri Jelentés készítése és benyújtása
CIVIL SZAKMAI NAP TÓTVÁZSONY Pályázatok által támasztott feltételek Előadó: Szendrei Szilárd Tótvázsonyi Ifjúsági Egyesület.
Mobilitás pályázatok Leonardo da Vinci
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / A pedagógus(tovább)képzés kérdései és lehetőségei az egész napos iskola-
MANORKA projekt Értékelő Csoport ülése február 18. Budapest „Önkormányzati kapacitásépítés norvég ‐ magyar együttműködéssel” projekt HU HU11-PP
Nyílt napok látogatottsága
Projektzárás „Komplex szervezetfejlesztési projekt megvalósítása Kaposvár Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalánál” ÁROP-1.A.2/B
Szennyezett területek kármentesítési feladatainak elvégzése – KEOP Projektmenedzsment szempontok KvVM – január 9.
TÁMOP /10/1 TÁMOP /10/1/KMR Pénzügyi követelmények.
PÁLYÁZATKÉSZÍTÉS Kistérségek Fejlesztéséért Tudományos Egyesület
Projektmenedzsment szeminárium 1 Projektkészítő szeminárium Pályázati technikák gyakorlati alkalmazása.
ERASMUS Pályázat 2014/2015.
A TÁRSADALMI KOHÉZIÓT ERŐSÍTŐ BŰNMEGELŐZÉSI ÉS REINTEGRÁCIÓS PROGRAMOK MÓDSZERTANI MEGALAPOZÁSA” TÁMOP / kiemelt projekt Elítéltek többszakaszos,
A pályáztatási eljárás általános bemutatása, kiemelt projektek Czégér Zsuzsanna főosztályvezető KvVM FI KEOP KÖZREMŰKÖDŐ SZERVEZET Székesfehérvár 2007.április.
Az EU-pályázati rendszer gyakorlata Magyarországon
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
Jelentések Munkakezdő jelentések Időközi jelentések  Támogatási szerződés által meghatározott időpontokban és/vagy mérföldkövenként  Tartalma: az adott.
AaAa ÚJ MAGYARORSZÁG VIDÉKFEJLESZTÉSI PROGRAM Monitoring és értékelés.
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
EU-s pályázatok írása és módszertana
Intézmény Férőhely Kiváltást Támogató Program. Mentori szerep december dia A szervezeti-működési szakmentorok a tevékenységük során fogadják.
EGY SIKERES PROJEKT ISMÉRVEI ÖTLETTŐL A MEGVALÓSULÁSIG Vendler Balázs, ügyvezető.
Esettanulmány a projektmenedzsment lépéseinek bemutatására
HEFOP 2.1 Pályázati Kiírás Projektindító február 14. Foglalkoztatáspolitikai és Munkaügyi Minisztérium.

Határtalanul II. MédiaMánia határon innen és túl BGA-12-HA /13 Varró István Szakiskola, Szakközépiskola, Általános Iskola és Kollégium Karcag.
„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP A -12/1– Szakmai munkánk.
Határtalanul Együtt egymásért a zene és a tánc világában HA /14 Premier Művészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
A Nemzeti Fejlesztési Terv és a partnerség Civil részvétel és EU források – december 3. Európai Ifjúsági Központ Dr. Arató Krisztina ELTE.
2014. június 12. Lackó Péter Clarity
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
Zuglói társasház energiahatékonysági felújításának tapasztalatai Dzsiki Ferenc Lagross Kft. Budapest,
ERASMUS Pályázat 2015/2016.
FASORI LABORGYAKORLATOK
- Regisztrációs útmutató - Participant Portal (URF)
Németország BESZÁMOLÓ 2014 Szakmai gyakorlat Németországban.
1 TÁMOP A-13/ A TÁMOP A-13/1 „Társadalmi partnerek kapacitásfejlesztése a Konvergencia Régióban” Pénzügyi tájékoztató
TÁJÉKOZTATÓ a 2015/16-os tanévi Erasmus+ teendőkről.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM. 2 A Fiatalok Lendületben Program számokban Az Európai Bizottság programja Időtartam: Költségvetés:
PROJEKT INDÍTÓ KONZULTÁCIÓ TÁMOP B-15/1/KONV
2015. október 21. Szakmai gyakorlat. Bemutatkozás Hargitai Ildikó szervezetei kapcsolatok vezetője, Törzskar: kari szervezésű helyek felkutatása Németh.
Mitől innovatív egy vállalkozás? Nyert a pályázatom! Hogyan tovább? Segítünk a megoldásban!
Az intézményi felkészülés módszertana 14. előadás.
KDOP Kerékpárforgalmi hálózat fejlesztése.
Az OEFI TÁMOP / számú ”Egészségfejlesztési szakmai hálózat létrehozása” című kiemelt projekt köznevelési alprojektje ELKÉSZÜLT SZAKMAI.
Erasmus+ tapasztalatok
ERASMUS+ KA1 mobilitás pályázat
Tervezési folyamat.
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 5.1. előadás
Introduction to Közgazdasági Politechnikum Hogyan pályázunk mi?
TÁMOP /2-2F FVM Dunántúli Agrár-szakképző Központ
Beszámolás a Mobility Tool+ felületen – tartalmi tudnivalók
Nyilvánosság biztosítása a TIE projektben
Pályázat - fogalmak.
Towards an Effective Regional Resource Allocation (TERRA) Zárókonferencia Nagyvárad, március 19. A projekt rövid bemutatása - célok és eredmények.
2017 – Mobilitási pályázatok (KA1) >> Pályázati űrlap (2017)
A TÉR_KÖZ pályázat számokban
Az elnyert ERASMUS+ pályázat lépései
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
Európai szemeszter 2018/19
"Comenius iskolai együttműködések városunkban "
NYITÓ KONFERENCIA Egészségügyi alapellátáshoz kapcsolódó
Erasmus+ projektek a Szent Gellértben
Szakképzési mobilitás projektek Beszámolást segítő rendezvény Kvíz
Előadás másolata:

Introduction to Közgazdasági Politechnikum Hogyan pályázunk mi? Alternatív Gimnázium Hogyan pályázunk mi?

Az első lépések A meglévő jó gyakorlataink áttekintése Igények felmérése – tanárok, diákok Célok meghatározása: - a jó gyakorlat továbbadása, - annak bővítése a partnerek jó gyakorlataival, - egy közös jó gyakorlat kifejlesztése. 4. A projekt témájának kiválasztása

Alapvető paraméterek megtervezése - időtartam, - prioritások, - fő tevékenységek (projekt találkozók, mobilitások, szakkör), - partnerek száma, földrajzi elhelyezkedése, tapasztalatai, feladatai, - projekteredmények, -termékek Határidő: január közepe

Dokumentumok tanulmányozása Erasmus+ pályázati útmutató vonatkozó részei; pályázati kalauz; http://www.schooleducationgateway.eu

Introduction to Közgazdasági Politechnikum Partnerkeresés 1. kapcsolataink felmérése, új partnerek keresése – eTwinning, schooleducationgateway. Szempontok: meglévő jó gyakorlat az adott témában, igény annak továbbfejlesztésére, egyenlő feladatvállalás, pályázati tapasztalatok.

Introduction to Közgazdasági Politechnikum Partnerkeresés 2. rövid projektvázlat készítése a partnerek számára; A partnerektől kért anyagok: az iskola és a jó gyakorlatuk rövid leírása, pályázati és a témával kapcsolatos tapasztalataik, igényfelmérésük, tervezett feladatvállalásuk.

Introduction to Közgazdasági Politechnikum A partnerek bevonása a beérkezett anyagok értékelése, a partnerek kiválasztása, az együttműködés feltételeinek véglegesítése. határidő: február közepe folyamatos kapcsolattartás (email, Google Drive), közös tervezés – az elkészült anyagok közreadása.

A projekt tervezése – Gantt diagram Introduction to Közgazdasági Politechnikum A projekt tervezése – Gantt diagram 1. Tevékenységek: projektmenedzsment, szakmai anyagok megosztása, diákok bevonása – toborzás, szakkör, felkészítés, projekt találkozók, rövid távú diákcserék, kommunikáció, disszemináció - honlap, média, szellemi termék létrehozása. 2. Ütemezés, helyszínek, létszámok

A projekt tervezése – költségvetés E+ költségvetés – egységköltségek - az űrlap kiszámolja (kivéve: rendkívüli költségek) tételes költségvetés – saját használatra Projektmenedzsment és megvalósítás soron – szakmai megvalósítók díjazása, helyettesítések, honlap, irodaszerek, vendéglátás a hazai projekt találkozón és diákcserén

Introduction to Közgazdasági Politechnikum Az űrlap kitöltése 1. Word dokumentum: kifejtős utasítások, pályázati kalauz releváns részei, pályázati útmutatóból értékelési szempontok, az előző pályázati bírálat. 2. Költségvetés 3. Összefoglaló

Nyertes pályázat esetén 1. A szakmai team kiválasztása: legalább 3 fő, az egyik a szakmai vezető szempontok: szakmai kapcsolódás a projekt jó gyakorlatához, angol nyelvtudás 2. A diákok bevonása: felhívás, motivációs levél, szakkör szempontok: motiváció, angol nyelvtudás, a szakköri munka vállalása 3. Együttműködési megállapodás a partnerekkel

A projekt találkozó/diákcsere előtt 1. Introduction to Közgazdasági Politechnikum A projekt találkozó/diákcsere előtt 1. A házigazda feladatai: a jó gyakorlat leírásának közreadása, a részletes program összeállítása, közreadása, segítség a szálláskeresésben a tanároknak, fogadó család keresése a diákoknak, dokumentumok előkészítése, adatok összegyűjtése: jelenléti ív, részvételi igazolás, Europass, Crisis Management & Rules of Conduct (a diákoknak)

A projekt találkozó/diákcsere előtt 2. Az utazók feladatai: az átküldött jó gyakorlat és a program tanulmányozása, beszámoló készítése a projekt előrehaladásáról, az utazó diákok szakmai és interkulturális felkészítése, szerződés az utazókkal + szülői beleegyezés, az utazás, szállás és biztosítás megszervezése.

A projekt találkozó/diákcsere után a tevékenység rögzítése a Mobility Tool felületen; a tevékenység értékelése projektmegbeszélésen (tanárok) és szakkörön (diákok); beszámoló készítése a projekt honlapra; a megismert jó gyakorlat adaptálása, beépítése a tanórai és/vagy tanórán kívüli programokba; megosztása a tantestülettel.

Pénzügyi elszámolás Egységköltség A Nemzeti Iroda felé: szakmai teljesítés dokumentumai: – a projekt találkozókon és a rövid távú diákcseréken való részvételről a fogadó szervezet által aláírt nyilatkozat; - projektmenedzsment: a vállalt tevékenységről és a projekttermékről szóló beszámoló. 2. A NAV felé: az iskola nevére szóló számlák.

A megvalósítás nehézségei Introduction to Közgazdasági Politechnikum A megvalósítás nehézségei eltérések a Nemzeti Irodák gyakorlata között: - a szerződéskötés elhúzódása, - Mobility Tool – a projekt feltöltése, - eltérő igazolások megkövetelése, - finanszírozási megkötések. egyes partnerek gyakorlatlansága, a partnerdiákok nyelvtudása, időpontok módosítása.

Köszönöm a figyelmet, sikeres pályázást. Varga Adrienne palyazat@poli.hu