„SZÜLŐI KLUB” – DÉLUTÁNI FOGLALKOZÁSOK

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az Európában élő körülbelül 10–12 millió roma közül sokan naponta szembesülnek az előítéletekkel, a tolerancia hiányával, a hátrányos megkülönböztetéssel.
Advertisements

Kapcsolattartás a szülői házzal
Gondolkodj Egészségesen! Program OSZMK baleset-megelőzési konferencia szeptember 30.
A Hallgatói Mentorprogram működése
A szociálpedagógus segítségnyújtásának formái a Kollégiumban
Az iskolai szociálismunka
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
Így tanítom az erkölcstant… 1.osztályban
Napköziotthonos Óvoda Jánkmajtis
Iskolánkról.
„VIVANT PROFESSORES” 2010/2011 NEMZETI ERŐFORRÁS MINISZTÉRIUM Közoktatásért Felelős Helyettes Államtitkár.
H Ú S V É T P R O J E K T TÁMOP pályázat
Ifjúsági és szabadidős programok Legyen az esély egyenlő- esélyteremtés a Sásdi kistérségben.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
SZIGORÚ ERKÖLCS SZÍNVONALAS OKTATÁS
Ifjúsági és szabadidős programok Legyen az esély egyenlő- esélyteremtés a Sásdi kistérségben
Mobil: (30) Cím: 4100 Berettyóújfalu, Széchenyi u. 13.
ESÉLYT AZ ESÉLYTELENEKNEK
Zrínyi Ilona Általános Iskola
A kolozsvári Báthory Líceum
A Z IKCS TEVÉKENYSÉGE TÁMOP integrÁLOM Kovácsné Borbély Zsuzsa.
Innováció Kecskéd közoktatási intézményeiben
III. Kerület Óbuda-Békásmegyer Általános Iskola Medgyessy Ferenc utca
1)A szakszerű egészségügyi ellátás biztosításához jutás szükségességének felismerése – Mikor, milyen esetekben hívjunk orvost? 2)A beteg gyermek ellátásával.
A szociálpedagógus feladatai a Deák Ferenc Középiskolai Kollégiumban
XXX. Jubileumi Országos Tudományos Diákköri Konferencia április FOGYATÉKOSSÁG ÉS CSALÁDI SZEREPEK Készítette: VÁGÁSI JÚLIA.
Az Inklúziós Index hazai adaptációja
Az esélyegyenlőséget szolgáló törekvések a törvényalkotásban, különös tekintettel az SNI témakörére.
Mit gondolunk arról, mi a tanulás és hogyan szervezzük meg ?
Patrónus program és ezzel együtt az IPR bevezetése 2007/ 2008-as tanévtől a halmozottan hátrányos helyzetű tanulók esélyenlőségének biztosítása céljából.
A 2012-es év eseményei. 1, Olvasás népszerűsítő program Alsomocsolád 2012-ben hét alkalommal tartottak könyvklubot, alkalmanként fő részvételével.
Óvodai szülői klub Kisvaszaron
ÚJ ISKOLA, ÚJ TUDÁS: JAVASLATAINK ÚJ MAGYARORSZÁG KORMÁNYZATI KONFERENCIA március 4.
CSALÁDI NAPKÖZIT MŰKÖDTETŐK RÉSZÉRE SZERVEZETT TANFOLYAM ( Program-akkreditációs lajtsromszáma: PL-2661)
Dominó Általános Iskola magatartásmódosító programja
Az iskola tényleges feladata és a valós helyzet
TÁMOP / jelű Együtt, hogy jobb legyen című projekt Kettős mentorálás Készítette: Bagi Lászlóné február 24. Hódmezővásárhely.
Első esély - esélyegyenlőség a mai iskolarendszerben
A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása TÁMOP /2-2F A projekt az Európai Unió támogatásával,
Széchenyi Körúti Sportiskolai Általános Iskola és AMI
HEF OP / A SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK EGYÜTTNEVELÉSE
LÉPÉSRŐL – LÉPÉSRE program
ÜNNEPÉLYES NYITÓRENDEZVÉNY ÉS SAJTÓTÁJÉKOZTATÓ BERETTYÓÚJFALU OKTÓBER 30.
Budapesti Ward Mária Általános Iskola
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
A nevelési program, mint a fejlesztés stratégiája
Szociálpedagógus a „SÉF” Szakképző Iskolában „Fontos vagy nekünk” QALL – Végzettséget mindenkinek! Regionális konferencia Székesfehérvár 2013.
2010/2011.  az óvoda-iskola átmenet megkönnyítése.
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
Kollégiumi csoportvezetők módszertani munkaközössége
„NŐ AZ ESÉLY” TÁMOP B-2- 12/ , 0012.
Kik vagyunk? A szervezet alapítói elsősorban az ELTE szociális munkás, szociológus, szociálpolitikus, pszichológus és jogász hallgatói közül kerültek.
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
Gyógypedagógiai Óvoda és Fejlesztő nevelés-oktatás munkaközössége tanév.
„ÍVELJETEK CSILLAGOK!” ESÉLYEGYENLŐSÉGI PROJEKT A II. RÁKÓCZI FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI-BAN TÁMOP B
TÁMOP B ,,Esély a Vass Jenő Óvoda és Bölcsőde gyermekeinek” Halmozottan hátrányos helyzetű gyermekek támogatásának eredményessége 3.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
A Nemzetközi Gyermekment ő Szolgálat biztonságos internet oktatási programjának tapasztalatai Nagyváradon.
Fogyatékosok Napközi Otthona
„NŐ az esély” TÁMOP B-2-12/
SZMK Értekezlet május 9..
Motiváció és ellenőrzés az informatika órákon
Közösség-ifjúság-esélyteremtés Jászberény, szeptember 14.
A LURKÓ-TÁBOR, mint a jó gyakorlat dokumentációja
MOTTÓ „Engem ne emeljen a magasba senki,
A dajka a nevelés folyamatában
„SZÜLŐI KLUB” – DÉLUTÁNI FOGLALKOZÁSOK
Esély a szülőknek, lehetőség
SZÁMALK-Szalézi Szakgimnázium
Előadás másolata:

„SZÜLŐI KLUB” – DÉLUTÁNI FOGLALKOZÁSOK VASKERTES ÁLTALÁNOS ISKOLA 535500 GYERGYÓSZENTMIKLÓS, KOSSUTH LAJOS 2 SZÁM HARGITA MEGYE, ROMÁNIA 2015-1-HU01-KA219-013610_2 Erasmus+ Program Iskolák, óvodák stratégiai partnersége közoktatási téma „Találd meg Önmagad – pályaorientációs program” „SZÜLŐI KLUB” – DÉLUTÁNI FOGLALKOZÁSOK

VASKERTES ÁLTALÁNOS ISKOLA 535500 GYERGYÓSZENTMIKLÓS, KOSSUTH LAJOS 2 SZÁM HARGITA MEGYE, ROMÁNIA 2015-1-HU01-KA219-013610_2 Erasmus+ Program Iskolák, óvodák stratégiai partnersége közoktatási téma „Találd meg Önmagad – pályaorientációs program”   “Valami újra vállalkozni mindig kockázatos feladat. Számolni kell az értetlenséggel, az ismeretlennel szembeni idegeskedéssel, a megszokotthoz ragaszkodók közönyével...voltak olyanok, akik merték vállalni ezt a kockázatot, mert hittek abban, hogy az új, amelyre vállalkoznak, hasznos és jó, előbbre viszi az ügyet”. (Illyés Gyuláné)

Roma oktatás Gyergyószentmiklóson VASKERTES ÁLTALÁNOS ISKOLA 535500 GYERGYÓSZENTMIKLÓS, KOSSUTH LAJOS 2 SZÁM HARGITA MEGYE, ROMÁNIA 2015-1-HU01-KA219-013610_2 Erasmus+ Program Iskolák, óvodák stratégiai partnersége közoktatási téma „Találd meg Önmagad – pályaorientációs program” Roma oktatás Gyergyószentmiklóson 1997-ben két osztályal indítottunk, jelenleg 0-VIII. osztályal működünk, tanévenként általában 100 – 110 diákkal tradicionális közösségekből származó roma gyermekek, a tanulásnak nem volt hagyománya a közösségben volt óvodai csoportunk, ami szubjektív okok miatt megszünt, működött „Második esély programunk” ahol délután a szülők tanulhattak írni-olvasni tanulóink heti 3 órában roma nyelvet tanulnak, illetve VI-dik és VII-dik osztályokban a kissebbségek történelme órák keretében saját történelmüket tanulják

VASKERTES ÁLTALÁNOS ISKOLA 535500 GYERGYÓSZENTMIKLÓS, KOSSUTH LAJOS 2 SZÁM HARGITA MEGYE, ROMÁNIA 2015-1-HU01-KA219-013610_2 Erasmus+ Program Iskolák, óvodák stratégiai partnersége közoktatási téma „Találd meg Önmagad – pályaorientációs program” vetélkedőkön, kirándulásokon, közös tevékenységeken vesznek részt tanulóink az iskola többi tanulóival, próbálva nem elszigetelni őket más nemzetiségű társaiktól, illetve a más nemzetiségű tanulóknak próbáljuk megmutatni az interkultúralítás, a többszínüség, a másság elfogadásának és megértésének pozitív hatásait. problémák főleg az iskolai látogatottságal vannak, mivel nagyon sok tanulónk már elemista korban részt kell vállaljon a család ellátásában az utóbbi évek pozitív változása, hogy egyre több szülő íratja iskolába gyermekét

Pillanatképek diákjainkról VASKERTES ÁLTALÁNOS ISKOLA 535500 GYERGYÓSZENTMIKLÓS, KOSSUTH LAJOS 2 SZÁM HARGITA MEGYE, ROMÁNIA 2015-1-HU01-KA219-013610_2 Erasmus+ Program Iskolák, óvodák stratégiai partnersége közoktatási téma „Találd meg Önmagad – pályaorientációs program” Pillanatképek diákjainkról

VASKERTES ÁLTALÁNOS ISKOLA 535500 GYERGYÓSZENTMIKLÓS, KOSSUTH LAJOS 2 SZÁM HARGITA MEGYE, ROMÁNIA 2015-1-HU01-KA219-013610_2 Erasmus+ Program Iskolák, óvodák stratégiai partnersége közoktatási téma „Találd meg Önmagad – pályaorientációs program”

VIII-dik osztályos diákjaink ballagása VASKERTES ÁLTALÁNOS ISKOLA 535500 GYERGYÓSZENTMIKLÓS, KOSSUTH LAJOS 2 SZÁM HARGITA MEGYE, ROMÁNIA 2015-1-HU01-KA219-013610_2 Erasmus+ Program Iskolák, óvodák stratégiai partnersége közoktatási téma „Találd meg Önmagad – pályaorientációs program” VIII-dik osztályos diákjaink ballagása

VASKERTES ÁLTALÁNOS ISKOLA 535500 GYERGYÓSZENTMIKLÓS, KOSSUTH LAJOS 2 SZÁM HARGITA MEGYE, ROMÁNIA 2015-1-HU01-KA219-013610_2 Erasmus+ Program Iskolák, óvodák stratégiai partnersége közoktatási téma „Találd meg Önmagad – pályaorientációs program” Várjuk a végzősöket

VASKERTES ÁLTALÁNOS ISKOLA 535500 GYERGYÓSZENTMIKLÓS, KOSSUTH LAJOS 2 SZÁM HARGITA MEGYE, ROMÁNIA 2015-1-HU01-KA219-013610_2 Erasmus+ Program Iskolák, óvodák stratégiai partnersége közoktatási téma „Találd meg Önmagad – pályaorientációs program” Farsangtemetés

VASKERTES ÁLTALÁNOS ISKOLA 535500 GYERGYÓSZENTMIKLÓS, KOSSUTH LAJOS 2 SZÁM HARGITA MEGYE, ROMÁNIA 2015-1-HU01-KA219-013610_2 Erasmus+ Program Iskolák, óvodák stratégiai partnersége közoktatási téma „Találd meg Önmagad – pályaorientációs program” Farsang-i mulatság

VASKERTES ÁLTALÁNOS ISKOLA 535500 GYERGYÓSZENTMIKLÓS, KOSSUTH LAJOS 2 SZÁM HARGITA MEGYE, ROMÁNIA 2015-1-HU01-KA219-013610_2 Erasmus+ Program Iskolák, óvodák stratégiai partnersége közoktatási téma „Találd meg Önmagad – pályaorientációs program” Farsang-i mulatság

Továbbtanulási lehetőségek roma tanulóknak: VASKERTES ÁLTALÁNOS ISKOLA 535500 GYERGYÓSZENTMIKLÓS, KOSSUTH LAJOS 2 SZÁM HARGITA MEGYE, ROMÁNIA 2015-1-HU01-KA219-013610_2 Erasmus+ Program Iskolák, óvodák stratégiai partnersége közoktatási téma „Találd meg Önmagad – pályaorientációs program” Továbbtanulási lehetőségek roma tanulóknak: IX-dik osztályokban fenntartott helyek roma nemzetiségű tanulók számára felsőoktatásban országos szinten évente 700-1000 fenntartott helyet biztosítanak roma fiatalok számára a különböző egyetemek/szakok keretében Pozitív diszkrimináció

Szülők-iskola kapcsolat erősítése VASKERTES ÁLTALÁNOS ISKOLA 535500 GYERGYÓSZENTMIKLÓS, KOSSUTH LAJOS 2 SZÁM HARGITA MEGYE, ROMÁNIA 2015-1-HU01-KA219-013610_2 Erasmus+ Program Iskolák, óvodák stratégiai partnersége közoktatási téma „Találd meg Önmagad – pályaorientációs program” Szülők-iskola kapcsolat erősítése Célok: a szülők mozgósítása a rroma tanulók esélyegyenlőségi hátrányainak csökkentése, beilleszkedési nehézségeik mérséklése a sikeres munkaerőpiaci és társadalmi integráció érdekében a roma szülőkkel való szoros és minél tágabb körű kapcsolattartás minél több szülő bevonása az intézmény életébe a bizalomra épülő szülői kapcsolat mélyítése „Találd meg önmagad” ERASMUS +

egymás kölcsönös megismerése VASKERTES ÁLTALÁNOS ISKOLA 535500 GYERGYÓSZENTMIKLÓS, KOSSUTH LAJOS 2 SZÁM HARGITA MEGYE, ROMÁNIA 2015-1-HU01-KA219-013610_2 Erasmus+ Program Iskolák, óvodák stratégiai partnersége közoktatási téma „Találd meg Önmagad – pályaorientációs program” egymás kölcsönös megismerése egy olyan közösség kialakítása, amely azért tevékenykedik, hogy az iskolánkban a gyerekek minél jobban érezzék magukat segítséget nyújtani az identítás vállalásában, a hagyományok ápolásában és promoválásában

Különböző ünnepkörökre való ráhangolódás: húsvét, advent, karácsony VASKERTES ÁLTALÁNOS ISKOLA 535500 GYERGYÓSZENTMIKLÓS, KOSSUTH LAJOS 2 SZÁM HARGITA MEGYE, ROMÁNIA 2015-1-HU01-KA219-013610_2 Erasmus+ Program Iskolák, óvodák stratégiai partnersége közoktatási téma „Találd meg Önmagad – pályaorientációs program” Célok megvalósítását elősegítő tevékenységek az Erasmus+ program keretében Különböző ünnepkörökre való ráhangolódás: húsvét, advent, karácsony Újévi szokások, hagyományok Az apa szerepe a családban Az anya szerepe a családban Felnőtt-gyermek-család – családi szerepek megismerés Április 8 – A romák nemzetközi napja, Szülők-gyermekek közös foglalkozása Szülői klubbok tematikája

Lehet másként is! – Sikeres életútak, sikeres szakemberek VASKERTES ÁLTALÁNOS ISKOLA 535500 GYERGYÓSZENTMIKLÓS, KOSSUTH LAJOS 2 SZÁM HARGITA MEGYE, ROMÁNIA 2015-1-HU01-KA219-013610_2 Erasmus+ Program Iskolák, óvodák stratégiai partnersége közoktatási téma „Találd meg Önmagad – pályaorientációs program” Lehet másként is! – Sikeres életútak, sikeres szakemberek A természet patikája: erdei gyümölcsök, gombák Vállalom identitásomat Egyenlő esélyt mindenkinek! Kreatív délután – Családi erőforrások Hogyan segíthetek? – Tanulás otthon Kulcs gyermekemhez – Én is voltam diák Szülői klubbok tematikája

VASKERTES ÁLTALÁNOS ISKOLA 535500 GYERGYÓSZENTMIKLÓS, KOSSUTH LAJOS 2 SZÁM HARGITA MEGYE, ROMÁNIA 2015-1-HU01-KA219-013610_2 Erasmus+ Program Iskolák, óvodák stratégiai partnersége közoktatási téma „Találd meg Önmagad – pályaorientációs program” A foglalkozások délután, „Szülői klub” keretében kerültek megszervezésre. Résztvevők: szülők, meghívott személyek, akik különböző témakörökben tartottak előadást a szülőknek: egészségügy, mesterségek, jogszabályok stb. Szervezés, résztvevők

Őrizzük hagyományainkat és értékesítsük termékeinket VASKERTES ÁLTALÁNOS ISKOLA 535500 GYERGYÓSZENTMIKLÓS, KOSSUTH LAJOS 2 SZÁM HARGITA MEGYE, ROMÁNIA 2015-1-HU01-KA219-013610_2 Erasmus+ Program Iskolák, óvodák stratégiai partnersége közoktatási téma „Találd meg Önmagad – pályaorientációs program” Őrizzük hagyományainkat és értékesítsük termékeinket

Őrizzük hagyományainkat és értékesítsük termékeinket VASKERTES ÁLTALÁNOS ISKOLA 535500 GYERGYÓSZENTMIKLÓS, KOSSUTH LAJOS 2 SZÁM HARGITA MEGYE, ROMÁNIA 2015-1-HU01-KA219-013610_2 Erasmus+ Program Iskolák, óvodák stratégiai partnersége közoktatási téma „Találd meg Önmagad – pályaorientációs program” Őrizzük hagyományainkat és értékesítsük termékeinket

Őrizzük hagyományainkat és értékesítsük termékeinket VASKERTES ÁLTALÁNOS ISKOLA 535500 GYERGYÓSZENTMIKLÓS, KOSSUTH LAJOS 2 SZÁM HARGITA MEGYE, ROMÁNIA 2015-1-HU01-KA219-013610_2 Erasmus+ Program Iskolák, óvodák stratégiai partnersége közoktatási téma „Találd meg Önmagad – pályaorientációs program” Őrizzük hagyományainkat és értékesítsük termékeinket

Az anyák szerepe a családban VASKERTES ÁLTALÁNOS ISKOLA 535500 GYERGYÓSZENTMIKLÓS, KOSSUTH LAJOS 2 SZÁM HARGITA MEGYE, ROMÁNIA 2015-1-HU01-KA219-013610_2 Erasmus+ Program Iskolák, óvodák stratégiai partnersége közoktatási téma „Találd meg Önmagad – pályaorientációs program” Az anyák szerepe a családban

Az anyák szerepe a családban VASKERTES ÁLTALÁNOS ISKOLA 535500 GYERGYÓSZENTMIKLÓS, KOSSUTH LAJOS 2 SZÁM HARGITA MEGYE, ROMÁNIA 2015-1-HU01-KA219-013610_2 Erasmus+ Program Iskolák, óvodák stratégiai partnersége közoktatási téma „Találd meg Önmagad – pályaorientációs program” Az anyák szerepe a családban

VASKERTES ÁLTALÁNOS ISKOLA 535500 GYERGYÓSZENTMIKLÓS, KOSSUTH LAJOS 2 SZÁM HARGITA MEGYE, ROMÁNIA 2015-1-HU01-KA219-013610_2 Erasmus+ Program Iskolák, óvodák stratégiai partnersége közoktatási téma „Találd meg Önmagad – pályaorientációs program” Én is voltam diák!

VASKERTES ÁLTALÁNOS ISKOLA 535500 GYERGYÓSZENTMIKLÓS, KOSSUTH LAJOS 2 SZÁM HARGITA MEGYE, ROMÁNIA 2015-1-HU01-KA219-013610_2 Erasmus+ Program Iskolák, óvodák stratégiai partnersége közoktatási téma „Találd meg Önmagad – pályaorientációs program” Én is voltam diák!

Apák szerepe a családban VASKERTES ÁLTALÁNOS ISKOLA 535500 GYERGYÓSZENTMIKLÓS, KOSSUTH LAJOS 2 SZÁM HARGITA MEGYE, ROMÁNIA 2015-1-HU01-KA219-013610_2 Erasmus+ Program Iskolák, óvodák stratégiai partnersége közoktatási téma „Találd meg Önmagad – pályaorientációs program” Apák szerepe a családban

„ Cseréljünk receptet!” VASKERTES ÁLTALÁNOS ISKOLA 535500 GYERGYÓSZENTMIKLÓS, KOSSUTH LAJOS 2 SZÁM HARGITA MEGYE, ROMÁNIA 2015-1-HU01-KA219-013610_2 Erasmus+ Program Iskolák, óvodák stratégiai partnersége közoktatási téma „Találd meg Önmagad – pályaorientációs program” „ Cseréljünk receptet!”

Tanulás, tanítás otthon VASKERTES ÁLTALÁNOS ISKOLA 535500 GYERGYÓSZENTMIKLÓS, KOSSUTH LAJOS 2 SZÁM HARGITA MEGYE, ROMÁNIA 2015-1-HU01-KA219-013610_2 Erasmus+ Program Iskolák, óvodák stratégiai partnersége közoktatási téma „Találd meg Önmagad – pályaorientációs program” Tanulás, tanítás otthon

Mit is csináltak délután szüleink az iskolában? VASKERTES ÁLTALÁNOS ISKOLA 535500 GYERGYÓSZENTMIKLÓS, KOSSUTH LAJOS 2 SZÁM HARGITA MEGYE, ROMÁNIA 2015-1-HU01-KA219-013610_2 Erasmus+ Program Iskolák, óvodák stratégiai partnersége közoktatási téma „Találd meg Önmagad – pályaorientációs program” Mit is csináltak délután szüleink az iskolában?

VASKERTES ÁLTALÁNOS ISKOLA 535500 GYERGYÓSZENTMIKLÓS, KOSSUTH LAJOS 2 SZÁM HARGITA MEGYE, ROMÁNIA 2015-1-HU01-KA219-013610_2 Erasmus+ Program Iskolák, óvodák stratégiai partnersége közoktatási téma „Találd meg Önmagad – pályaorientációs program” A természet patikája

Teremtsünk ünnepi hangulatot! VASKERTES ÁLTALÁNOS ISKOLA 535500 GYERGYÓSZENTMIKLÓS, KOSSUTH LAJOS 2 SZÁM HARGITA MEGYE, ROMÁNIA 2015-1-HU01-KA219-013610_2 Erasmus+ Program Iskolák, óvodák stratégiai partnersége közoktatási téma „Találd meg Önmagad – pályaorientációs program” Teremtsünk ünnepi hangulatot!

VASKERTES ÁLTALÁNOS ISKOLA 535500 GYERGYÓSZENTMIKLÓS, KOSSUTH LAJOS 2 SZÁM HARGITA MEGYE, ROMÁNIA 2015-1-HU01-KA219-013610_2 Erasmus+ Program Iskolák, óvodák stratégiai partnersége közoktatási téma „Találd meg Önmagad – pályaorientációs program” Hol? Mit? Hogyan?

VASKERTES ÁLTALÁNOS ISKOLA 535500 GYERGYÓSZENTMIKLÓS, KOSSUTH LAJOS 2 SZÁM HARGITA MEGYE, ROMÁNIA 2015-1-HU01-KA219-013610_2 Erasmus+ Program Iskolák, óvodák stratégiai partnersége közoktatási téma „Találd meg Önmagad – pályaorientációs program” Hol? Mit? Hogyan?

AMBRUS CARMEN KARI ATTILA MOLNÁR ERIKA KÖSZÖNJÜK A FIGYELMET! AMBRUS CARMEN KARI ATTILA MOLNÁR ERIKA