„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
Advertisements

Marketing mix Holt (1995).
S 1SCM© Siemens AG All rights reserved Útmutató a click4suppliers easy használatához Szállítói regisztráció.
Vatera-forintok a kalapács alatt Gerő Viktor. A vatera marketing céljai - Minél több vevő (több felhasználó) ‏ - Minél többször (gyakoribb tranzakció)‏
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
A Sajtóinfo online kommunikációs szolgáltatásáról Batki Zsolt kommunikációs tanácsadó (ELTE BTK Kommunikáció Tanszék, Sajtóinfo szolgálat),,Marketing,
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Logók és logfájlok Az online közönségmérés kihívásai.
Videó autoresponder és videó feliratkozó űrlappal
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Videó kommunikáció ben!  Marketingtorta – IV. Fókuszban a webáruházak  WebSEO Kft. Horváth Ernő.
Allegroup.hu Grando.hu – Az online pláza.
Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest,
Szinkronizált multiplatform élmények
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
SZENT ISTVÁN EGYETEM GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KAR KUTATÓK ÉJSZAKÁJA SZEPTEMBER 24. AUTO-SZŰRŐ FEJLESZTÉSE OLAP JELENTÉSEK UTÓLAGOS, OFFLINE.
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
SZENT ISTVÁN EGYETEM GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KAR TUDOMÁNYOS DIÁKKÖRI KONFERENCIA NOVEMBER 25. AUTO-SZŰRŐ FEJLESZTÉSE OLAP JELENTÉSEK UTÓLAGOS,
DPR kommunikáció alapelvei
Siemens Financial Services – Kisértékű eszköz finanszírozás
Webshop Tuning - Szép Roland Mi az a Webshop Tuning?
Mit tudhat az adserver az internetezőről és szabad-e tudnia?
Keresőmarketing stratégiák
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
A kommunikációs mix elemei
Mezőgazdasági szaktanácsadás online támogatással: on-line benchmarking tesztüzemi adatok alapján Területválasztási szaktanácsadás tesztüzemi,illetve szimulációs.
SZENT ISTVÁN EGYETEM GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KAR TUDOMÁNYOS DIÁKKÖRI KONFERENCIA NOVEMBER 25. AUTO-SZŰRŐ FEJLESZTÉSE OLAP JELENTÉSEK UTÓLAGOS,
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
A cég alapítója, és tulajdonosa James Ward
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
Felhasználói kérdőíves felmérés a MEK-ben Moldován István OSZK MEK.
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban Október 24. Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka A KézenFogva Alapítvány megjegyzései a kerekasztal.
Sajnos nincs a homlokukra írva… Szegmentált célcsoport elérés - jogszerűen.
Az adserver és adnetwork szerepe az online kampányokban.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
Mobilkód – az interaktív offline Szabó Tamás Head of Mobile Multimedia, Pannon.
[origo] rovatok közönség összetétele (origo.hu/… domain)
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
Sablonok világa lejárt! Tanuljunk meg különbözni!.
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
Hatékony hirdetés az Etarget hálózatban. TIPP 1: Közvetlen fejléc * lényegre törő * a termék fő gondolatáról szól.
UniTech online mérnökverseny
A StoreWizard webáruház bemutatása
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
+ Az e-adatbázis kincset ér De hogyan használjuk?.
Portfólió Horváth Violetta Marketing menedzser
Klausz Melinda közösségi média specialista Optimális bejegyzéskomponálás.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Direkt marketing A digitális reklám eszközei Kemecsei Attila.
BEVEZETÉS A VÁLLALATGAZDASÁGTANBA 5.
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
Direkt marketing A digitális reklám eszközei Kemecsei Attila.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.
AVI PORTÁL (blog) Webes megjelenés fő helyen Egy oldal az anyagvizsgálók érdekében SzakMap.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
1. Biometria az üzlet szolgálatában 2www.shopinscope.com.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Célozni tudni kell! Találjon el százból százat!
Csoportmunkát támogató szoftverek
9. tétel.
Útmutató a click4suppliers easy használatához
AZ ÜGYFÉL ELÉGEDETTSÉG MÉRÉSÉT?
Az okos vásárlás lehetőségei a Kaposvár Kincse példáján
Kocsis Ernő Ügyvezető igazgató Roto Elzett Certa Kft.
Előadás másolata:

„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési menedzser Origo Zrt.

Megéri-e saját adatbázist építeni? Igen! Miért? Egyszer kell érte fizetni Saját tulajdon Saját igény szerinti mélység Bármikor lehet használni Mindig a saját célcsoportot érjük el 2018.04.11. 2

Saját média megjelenés Vásárolt adatbázis, majd saját Vásárolt adatbázis Előny: Rugalmas, bármikor rendelkezésre áll Új közönség Megbízhatóság, sokrétű statisztika Hátrány: Egyedi struktúra Nem saját Saját adatbázis Struktúra Saját Szoftver IT Technológia Költség Folyamatos kezelés és karbantartás Munkaerő Saját média megjelenés alacsony egységáron 2018.04.11. 3

Adatbázis Honnan? Céges adatbázis gyűjtés saját weboldalról, minél több adat Saját oldalon hírlevél feliratkozás fontos: folyamatos levél küldés Nyereményjátékból nehéz mély adatbázist építeni Fizetett adatbázisból meg kell vizsgálni, hogy jogilag rendben van e? teszt több kreatívval! Kérdőív offline, online 2018.04.11. 4

Adatok minősége / Adat mélysége Adatok bekérése előtt  Célok definiálása (név, cím, e-mail, lakhely, kor, végzettség, stb) Mire fogjuk használni az adatokat? Közvetlen vásárlás Tájékoztatás Online építésnél az előny Mérhető, nincs utómunka (adatrögzítés), azonnal rendelkezésre áll az adatbázis Frissítés: Regisztrációs űrlap frissítésének felajánlása Ösztönzés: Nyereményjátékkal, Plusz szolgáltatással

[o]ptimail e-DM Legnagyobb hazai online e-DM adatbázis Több, mint 2.600.000 e-mail cím Elérés (teljes) és targetált (szűrt) kampányokra Több, mint 50 szűrési lehetőség  holtszórás mentes & költséghatékony Alapdemográfia Iskolai végzettség Foglalkozás Érdeklődési körök Van-e mobiltelefonja Honnan internetezik és havi hány órát 2018.04.11. 6 VMR, Median/Webaudit

Regisztráció növelése Nyereményjáték Jó célcsoport Jó tárgy, - jó kreatív, jó időzítés, - vonzó nyeremény, - jó mikro site Optimail újdonság Előre kitöltött regisztrációs mikro site E-mail cím tulajdonos adatai az adatmezőben OK vagy frissít (a mikro site az optimail szerverén van, így képes az adatokat beilleszteni)

Esettanulmány TESCO – Adatbázis építés BEVEZETÉS: hírlevél adatbázis építés  nyeremények segítségével Mire használja a TESCO: aktuális ajánlatok kiküldése CÉL: a teljes adatbázis kiküldésből minél több regisztráló SZEGMENSEK MEGHATÁROZÁSA: 7 különböző szegmens: státusz, kor és nem alapján TESZTELÉS: 7 célcsoportnak 3 féle levél, 3 féle tárggyal TESZT KIÉRTÉKELÉSE A KIVÁLASZTOTT LEVELEK ÉS TÁRGYAK KIKÜLDÉSE

Tesztelés 3 ütemben I. Tárgy teszt II. Kreatív teszt 7 szegmens Szegmensenként 3 tárgy Cél: a lehető legjobb tárgy megtalálása II. Kreatív teszt Szegmensenként 3 kreatív Cél: a lehető legjobb kreatív megtalálása III. Konverziós teszt Konverzió szerinti párosítás alapján

I. Tárgy teszt Győztes tárgy a tesztelés során: A pénzt mi adjuk Önnek: költsön el 1 millió forintot a Tescoban! Megnyitás: 97,33% Közepes tárgy eredménye: Igen, ajándékba adunk 3 Sony autóhifi-t! Mire vár? Megnyitás: 60,25% Leggyengébb tárgy: Így még soha nem szólt az autórádiód! 3 Sony autóhifi ajándékba! Megnyitás: 43,95%

II. Kreatív teszt Szöveges Grafikus HTML 1 Grafikus HTML 2

III. A legjobb tárgy és a legjobb kreatív összehangolása a konverzióval Legjobb tárgy: Szeretne 1 millió forintért vásárolni? Legjobb kreatív

Végeredmény szegmensenként

Éles kampány kiértékelése Legjobb eredmény: 55,86 % CTR Összesített eredmény: 42,98% CTR Teszt nélkül a leggyengébb kreatívval 19,39% -os klikk eredményre számíthattunk volna Fontos! időt adni a tesztre (tárgy, kreatív, konverzió) energiát és büdzsét fordítani a nagy kampányra előkészületeire 2018.04.11. 14

Köszönöm a figyelmet Kattanjon ránk! www.origo.hu/adhouse 2018.04.11. 15