Cegléd, június 1. Cegléd, Malom tér 3.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Korai fejlesztés, korai intervenció tapasztalatai Biztos Kezdet mentorképzés Velence Meszéna Tamásné Apáczai Nevelési és Általános Művelődési Központ.
Advertisements

Rendszerszemléletű megközelítés az iskolai agresszió megelőzésében és kezelésében November 30. Ódry Színpad.
3. alprojekt A hátrányos, ill. halmozottan hátrányos helyzetű, a sajátos nevelési igényű illetve tanulási nehézségekkel küzdő tanulók fejlesztésére létrehozandó.
A gyógyító megelőző intézmények és szolgálatok szakfelügyeletéről szóló 8/1993.(III.31.) NM rendelet módosítása Előkészítők: Dr. Bujdosó László Dr. Tímár.
Csillag Ferenc MFPI közoktatási szakértő
A Logopédiai Szakszolgálat működése 2010
Environmental Compliance Inspection Course Az ellenőrzés megtervezése.
Az osztály és az iskolapszichológus együttműködési lehetőségei Iskolapszichológusok Módszertani Bázisa Budapest, november 27.
Beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézség, sajátos nevelési igény
NYME-AK Neveléstudományi Intézet Gyógypedagógia Intézeti Tanszék Állatasszisztált terápiák a gyógypedagógiai rehabilitációban Témavezető: Taufer Ildikó.
A TTKT nyelvi munkaközösség alakuló értekezlete Waldmann-né Baudentisztl Éva.
A nevelési tanácsadás aktuális szakmai kérdései Martonné Tamás Márta Dr. Szvatkó Anna
Együttműködési kényszer a legkisebb érdeksérelemmel Szigetvár Dél-Zselic Többcélú Kistérségi Társulás.
Az SNI tanulók státuszhelyzete a jogszabályváltozások tükrében
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
Óvodai és iskolai szűrő vizsgálatok
Beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel küzdő tanulók ellátása a jogszabályi előírások alapján Ammerné Nagymihály Emília közoktatási szakértő.
Tájékoztató a 2011/2012-es tanév legfontosabb feladatairól
Az iskola gyermekvédelmi feladata, célja, funkciója
Dominó Általános Iskola magatartásmódosító programja
A NEVELÉSI TANÁCSADÓ SZAKVÉLEMÉNYE KIRÁLY GABRIELLA KLINIKAI SZAKPSZICHOLÓGUS, GYÓGYPEDAGÓGUS készült az Oktatási és Kulturális Minisztérium támogatásával.
Készítette: Gellénné dr. Nagy Valéria igazgató
14/1994 MKM r. változásai Nevelési tanácsadásra vonatkozó részek Dr. Szakács Katalin Készült az Oktatási és Kulturális Minisztérium támogatásával.
Munkamegosztás és együttműködés Iskolapszichológia a nevelési tanácsadó ellátó rendszerében Horváth Ágnes Klinikai szakpszichológus Zuglói Nevelési Tanácsadó.
Az óvoda-, és iskolapszichológia szakmai feladatkörei
Iskolapszichológia a Nevelési tanácsadóban
TEVÉKENYSÉGÜNK a tanév során. augusztus – szeptember őszi szűrés az óvodákban az 5. életévüket betöltött gyermekek részére logopédiai szűrés csoportos.
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ 2005/2006.tanév I. félév Csíkvárné Takács Anikó Módszertani Központ vezetője.
1 8/1993.(III.31.) NM rendelet Szakmai felügyelet A jogszabály módosítás okai: –Az Eü. Reform kiemelt feladata a szakfelügyelet erősítése –Nem minden orvosi.
Jelen és jövő A Budaörsi Nevelési Tanácsadóban. Mi történik a Nevelési Tanácsadóban? Vizsgálunk Szakvéleményt írunk Terápiát végzünk, gyógyítunk (rajz,
Jelen és jövő a kistérségben
Pedagógiai munka a Nevelési Tanácsadóban
TÁMOP „Tehetséghidak Program” című kiemelt projekt Utak és esélyek az Egyéni Tehetséggondozás területén.
A PEDAGÓGIAI SZAKSZOLGÁLATOK MEGÚJULÁSÁNAK SZAKMAI TÁMOGATÁSA, EREDMÉNYEI (TÁMOP B) Kapcsáné Németi Júlia szakmai vezető.
A beiskolázás előkészítése
Korai fejlesztés fontossága
1 kissi_DNN_2011 CAxP Orsz.Vizsg_ Kalcium-foszfát ásványianyagcsere és kezelésének jelenlegi hazai helyzete dializáltakban CAXP-HU_NMSZG-MANET_1/2010.
KÉRDÉSEK VÁLASZOK. KÉRDÉSEK Minden első vizsgálatos gyermeket a Nevelési Tanácsadóba kell-e küldeni, akkor is, ha például egy tanuló tapasztalhatóan alacsony.
Összeállította: Szabó Ilona
Sajátos nevelési igényű tanulók a szakiskolai programban Kapcsáné Németi Júlia.
Pedagógiai szakszolgálatok és pedagógiai szakmai szolgáltatók a tehetséggondozásban Kállai Gabriella.
P EDAGÓGIAI SZAKSZOLGÁLAT RÉGEN ÉS MOST Készítette: Szabó Katalin Konzulens: Dr. Simonics István egyetemi docens 2016.
Iskolapszichológus protokoll – vitapontok, dilemmák és megoldási javaslatok N. Kollár Katalin és Martonné Tamás Márta február 1.
Foglalkozásterv összeállítása irodalmi alkotás alapján Készítette: Csanádi Sára Erika Dencs Krisztina Mészáros Réka.
Önértékelési kézikönyv október 5-i módosítása alapján
A korai felismerés és a státuszdiagnózis jelentősége és konzekvenciái a nyelv- és beszédfejlődési zavarral küzdő gyermekek logopédiai terápiájában Konzulens:
Óvodai szakmai programok, továbbképzések bemutatása 2013/2014 Készítette: Grolyóné Szabó Éva szeptember 11. KPSZTI, Óvodavezetői Értekezlet.
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
az újszászi Telephely bemutatása
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Év végi értekezlet.
A Fejér Megyei Pedagógiai Szakszolgálat Bicskei Tagintézménye
Készítette: Tóthné Babó Szilvia
A kommunikációs műhely munkájának bemutatása
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Szakszolgálati feladatellátás a JNSZMPSZ Kunhegyesi Tagintézményben
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Szolnoki Tagintézmény
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
főosztályvezető-helyettes
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Pénzügyi Bizottság javaslatai: Terv. egy.* /Ft/
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Előadás másolata:

Cegléd, 2017. június 1. Cegléd, Malom tér 3. Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet Nevelési tanácsadás Cegléd, 2017. június 1. Cegléd, Malom tér 3.

A munkaközösség legfontosabb célkitűzései a 2016/2017 második félévében: 3-4 éves nem beszélő gyerekek vizsgálatának, terápiájának szempontjai Alapozó terápia bemutatása: pszichológus szemmel Lemorzsolódás esetében mi lehet a feladatunk: jelzés, felismerés, megelőzés A munkaközösségi találkozók megújítása

A munkaközösség legfontosabb eredményei a 2016/2017 második félévében: 3-4 éves nem beszélő gyerekek vizsgálatának, terápiájának szempontjainak átbeszélése, összegzés küldése a tagintézményeknek Alapozó terápia bemutatása: pszichológus szemmel Lemorzsolódás esetében mi lehet a feladatunk: jelzés, felismerés, megelőzés: iskolapszichológusokkal való kapcsolat erősítése, fejlesztések biztosítása számukra, szakvéleménybe javaslatot tenni A munkaközösségi találkozók megújítása: meghívottak, egybe vagy külön a két csoport, kidolgozni tünet együttesekre irányelveket

A munkaközösség legfontosabb nehézségei a 2016/2017 második félévében: Nincs új: a fejlesztők és a pszichológusok közös területét megtalálni Meghívottakra nincs pénz Mi a cél?

A munkaközösség legfontosabb kérdései: Megtartani az ellátás színvonalát? Más módon szervezni a munkát? Jó gyakorlatok megosztása? Új módszer tanulása? Együtt vagy külön?

A munkaközösség szakmai területén bevezetett jogszabályi változások a 2016/2017 második félévében, amennyiben vannak: Nincsenek új jogszabályi változások, ami a nevelési tanácsadást érinti

A 2017/2018 tanév tervezési feladatához kapcsolódó javaslatok, célok: A munkaközösség ketté bontása bizonyos helyzetekben: 45’-45’ vagy 2-2 alkalom Diagnosztikus kategóriákra kidolgozni terápiás irányelveket Belső tudásmegosztás

Köszönöm a figyelmet!