A Gyulahús Kft. szerepe a projekt megvalósításban

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Váczy Zsuzsa közoktatási szakértő, Bp május 13. OPKM.
Advertisements

Szervezetfejlesztési Program
A társadalmi felzárkóztatás és az életen át tartó tanulás (LLL)
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
TÁMOP /A Személyiség kialakulása, fejlődése.
Heves megye civil szervezeteinek szervezetfejlesztése A program az Európai Unió támogatásával valósul meg. K á rp á tok Alap í tv á ny – Magyarorsz á g.
TÁMOP A „Lépéshátrány nélkül” hasznosítható végzettség megszerzésének támogatása c. pályázat
„ÚTRAVALÓK” Molnár Mónika DUF. •Tuning Tervezési Formanyomtatvány –Modulprogram –Fejlesztendő kompetenciák –Tanulási eredmények –Oktatási-tanulási tevékenységek.
Tanfolyam megszervezése Képzés módszerei SZTE JGYPK Felnőttképzési Intézet 2009/2010. I. félév Szeged.
SZEREP TANMŰHELY ESÉLYEGYENLŐSÉGI RENDEZVÉNY március 25. West Hungary Humán Szolgáltató Közhasznú Nonprofit Kft.
Minőségi oktatás hatékony vezetéssel az európai dimenzióban
Dr. Nyitrai Ágnes, AVKF Paradigmaváltás a családi napközi ellátásra való felkészítésben június 1.
Egyéni látogatás a Kecskeméti Kulturális és Konferencia Központ Nonprofit Kft.-ben ( ) Készítette: Alföldy-Boruss Zsófia.
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
Szervezetfejlesztés Töviskes Imre.
A pedagógiai értékelés „tantárgy” megvalósítása a Mérnöktanár-képzésben a Széchenyi István Egyetemen Dr. Nagy Tamás főiskolai docens május 31.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
A gyakorlatvezető mentor
Munkatársak minőség iránti elkötelezettsége a siker kulcsa Készítette: Taksonyi Bea és Horváth Viktória.
Iskolahálózatok itthon és külföldön Pénziránytű műhelymunka MNB, november 10.
TÁMOP 3.1.5/ – 0001 PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
Ipari középvállalat projektvezetőjének tapasztalatai az integrált vállalatirányítási szoftver bevezetési szakaszában Projektmenedzsment Fórum A kis-
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
Külső instruktorok felkészítése Érintett területek A hátrányos helyzetűekkel történő foglalkozás kérdései Minőségbiztosítási elvárások, előírások.
FOGLALKOZTATÁSPOLITIKAI ÉS MUNKAÜGYI MINISZTÉRIUM I. TÁVMUNKA KONFERENCIA A REGIONÁLIS MUNKAERŐFEJLESZTŐ ÉS KÉPZŐ KÖZPONTOK FELADATAI A TÁVMUNKA PROGRAMBAN.
Tanulási partnerségek kezdeményezése A NYITOK hálózatfejlesztési program bemutatása Balázs Ákos Szövetség az Életen Át Tartó Tanulásért június 22.
Felnőttképzési bázisközpontok és hálózat fejlesztése projekt K o d o l á n y i János Főiskola.
A Nógrád TISZK nyomonkövetési és pályakövetési rendszer modelljének, ezen belül a partneri igény és elégedettség mérési rendszerének kidolgozása. Salgótarján.
A szakképzés változása napjainkban Feigl Ágnes 2006 ETI.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
Esettanulmány a projektmenedzsment lépéseinek bemutatására
TÁMOP /2/C „Reflektív szociális képzési rendszer a 21. században” TÁMOP /2/C Vojtek Éva Képzésfejlesztési referens.
Az Európai Unió által társfinanszírozott projekt 1 Ikonok és Indexek Projekt (A felnőttképzés hozzáférésének fejlesztése Újpesten, különösen a halmozottan.
Foglalkozási Rehabilitációs Szolgálat
Leonardo da Vinci projektek. Leonardo da Vinci program célkit ű zései a szakmai készségek és a szakmai tudás fejlesztése a szakmai alapképzésben résztvevők.
Projektzáró rendezvény.  Szó esik arról, hogy mit csináltunk  Mi Youthpass?  A Youthpass tanúsítványok átadására is sor kerül  Vendéglátással kedveskedünk.
Dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ SZÁMALK OKTATÁSI ÉS INFORMATIKAI ZRT. KORSZERŰ STRUKTÚRA ÉS TARTALOM, INNOVATÍV MÓDSZEREK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Szolnok,
A MENTOR(H)ÁLÓ KLUB szélesre tárja kapuit!
A szaktanácsadó segítő szerepe
A tudásgyárak technológiaváltása és humánstratégiája – a felsőoktatás kihívásai a XXI. században május Az intézmény partnerségi kapcsolatainak.
Intézményi minőségfejlesztés (TÁMOP-3.1.8)
Tipikus hibák és szabálytalanságok a HEFOP intézkedés megvalósítása során Előadó: Kis Mónika Krisztina Hermes Holding Kft.
Önértékelés - életpálya - változó kompetenciák
A Békéscsabai Központi Szakképző Iskolai tapasztalatok a vasútgépészeti szakmák képzésében április 29.
INNOLEARN KONFERENCIA Gödöllő, szeptember 26.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
A felnőttképzés tervezése, szervezése szervezeti formái Összeállította: Marton Eszter.
FASORI LABORGYAKORLATOK
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
Szakképzési közfeladatok a Kamarában
Németország BESZÁMOLÓ 2014 Szakmai gyakorlat Németországban.
„Gondoljunk a jövőre!” - szakmai nap Előadó: Pántya Erika projektmenedzser Szombathely, június 22.
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési reformok.
Heves Megyei Pedagógiai Intézet 3300 Eger, Szvorényi u. 27. Pf.:196, Telefon:36/ , Fax:36/ , Honlap:
„Újra tanulok” A Nemzeti Munkaügyi Hivatal képzési stratégiája Bálint István Foglalkoztatási főigazgató-helyettes.
Csík Orsolya, Horváth László TÁMOP X. Pedagógiai Értékelési Konferencia Szeged április Kompetencia- és tanulási eredmények alapú képzési.
Az intézményi felkészülés módszertana 14. előadás.
Az ápoló tanulók/ hallgatók gyakorlati oktatásának tapasztalatai
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési.
Értékelő és Fejlesztő Központ
Az osztatlan tanárképzés gyakorlati képzési rendszere
Introduction to Közgazdasági Politechnikum Hogyan pályázunk mi?
SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK „ Az intézményi felelősök felkészítése a Szakképzési Minőségbiztosítási Keretrendszer (SZMBK) követelményeinek figyelembevételével,
A „Munkaalapú tanulás a felnőttképzésben” című projekt eredményei
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
TUDOMÁNYOS KONFERENCIA
Előadás másolata:

A Gyulahús Kft. szerepe a projekt megvalósításban „Work-based Learning in CVET - Munkaalapú tanulás a felnőttképzésben” c. projekt multiplikációs rendezvénye Békéscsaba, 2016. november 11. A Gyulahús Kft. szerepe a projekt megvalósításban Előadó: Mórocz János gazdasági vezető Gyulahús Kft.

Gyulahús Kft. árbevétel, eredmény 2013-2015. Adatok E Ft   2013. év 2014. év 2015. év Árbevétel 3 837 463 4 598 627 5 014 717 Adózás előtti eredmény 28 293 171 002 562 279

Gyulahús Kft. létszám 2013-2015. Adatok fő 2013. év 2014. év 2015. év   2013. év 2014. év 2015. év Éves átlagos állományi létszám 268 273 285

Tanulószerződések száma 2013-2016. Adatok fő   2013. év 2014. év 2015. év 2016. év Tanulószerződések száma 26 38 28 39

Új elemek a munkahelyen történő gyakorlati képzés minőségének javítása érdekében A szakmai követelmények tanulási eredmény alapú megfogalmazása szorosan együttműködve a képző intézménnyel Nagyon fontos a tanulási eredmények egyszerű, egyértelmű megfogalmazása.

Új elemek a munkahelyen történő gyakorlati képzés minőségének javítása érdekében Képzésben résztvevők kiválasztása A vállalat elvárásainak megfelelő jelentkező Motivációs rész

Új elemek a munkahelyen történő gyakorlati képzés minőségének javítása érdekében A képzésben résztvevő formális, informális és nonformális képzésben szerzett tapasztalatainak, kompetenciáinak felmérése. Ki kell terjedjen a családi háttérből adódó igényekre is A képzésben résztvevő számára is fontos

Új elemek a munkahelyen történő gyakorlati képzés minőségének javítása érdekében Az előzetes kompetencia felmérés, az egyéni igények és a szakmai követelmények alapján az egyénre szabott gyakorlati képzés megtervezése, egyéni képzési terv alkalmazása A képzésben résztvevő egyéni képzési útjának tudatos koordinálása

Új elemek a munkahelyen történő gyakorlati képzés minőségének javítása érdekében Munkahelyi instruktor alkalmazása Meghatározó a gyakorlat eredményessége szempontjából

Új elemek a munkahelyen történő gyakorlati képzés minőségének javítása érdekében A képzésben résztvevő felkészítése a gyakorlat megkezdésére (elérendő tanulási eredmények megismertetése, tanulói önértékelési rendszer) Képzés iránti felelősség növelése

Új elemek a munkahelyen történő gyakorlati képzés minőségének javítása érdekében Háromoldalú megállapodás a munkaalapú gyakorlati képzés gyakorlati képzőhelyen történő megvalósításáról A gyakorlati képzés előrehaladásának dokumentálása, nyomonkövetése Jelenléti ív Munkanapló vezetése Képzésben résztvevő által vezetett gyakorlati napló Orientáló és motivációs megbeszélések a képzésben résztvevővel A képzésben résztvevő gyakorlati képzésének előrehaladásának, a tanulási eredmények teljesülésének értékelése, a képzésben résztvevő önértékelésének támogatása Munkáltatói elégedettségmérésben való részvétel a képzési folyamatok további fejlesztése érdekében

www.gyulahus.hu

Köszönöm szépen a figyelmet!