„Referenciaintézmény kialakítása a II

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Advertisements

Társadalmi Megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 –
A TÁMOP / projekt megvalósításába bevont intézmények Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági Szakközépiskola Hunyadi.
A szociálpedagógus segítségnyújtásának formái a Kollégiumban
Kulcsárné dr. Papp Enikő:
Tarczy Lajos Alapiskola Hetény
Kis Bocs Baba-Mama klub Baba- Mama Egészség, Életmód, Szabadidő és Szociális Információs Közhasznú Egyesület.
„SZAKMÁK VONZÁSÁBAN” – A szakképzés jelene és jövője Szakmai konferencia május 10.
testi-lelki feltöltődést eredményező szabad felhasználású idő. Fajtái: aktív és passzív.
V. Kollégiumi Konferencia március 26. A Mérei Ferenc Fővárosi Pedagógiai és Pályaválasztási Intézet és a Deák Ferenc Középiskolai Kollégium rendezvénye.
Integráció a sportiskolai és a művészeti nevelés segítségével A Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola pályázatáról Integráció sporttal és zenével.
A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon (TÁMOP-3. 1
H Ú S V É T P R O J E K T TÁMOP pályázat
Digitális technika, digitális áramkörök
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
„Utca helyett iskola” A Vajda Péter Ének-zene Testnevelés Tagozatos Általános Iskola bűnmegelőzési modellprogramjáról.
Antalné Szabó Ágnes: A mentor szerepei és feladatai
Arany János Általános Iskola Kisújszállás, Kálvin u. 3.
Olvasunk és cselekszünk egészségünk megvédéséért: Egészséges életmódra nevelés a könyvtári foglalkozások keretében című program kipróbálásának tapasztalatai.
Beiskolázási tájékoztató december
„Ismerje meg a tanuló a legfontosabb nyersanyagokat és szerszámokat, legyen találékony, ötletes, élje át az alkotás gyönyörűségét.” (Polgári iskola, Műhelygyakorlatok,
József Attila Általános Iskola Martfű, Május 1. u
PÁLYÁZATI TÁMOGATÁSOK Bárczi Gusztáv Módszertani Központ.
Készítette: Bártfai Lászlóné
Hogyan fogom én tudni? A tanulásmódszertan kérdései
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
A szociálpedagógus feladatai a Deák Ferenc Középiskolai Kollégiumban
A MAGYAR VÖRÖSKERESZT BÁZISISKOLÁJA SZENT ISTVÁN ÁLTALÁNOS ISKOLA.
„Környezet- és egészségtudatos iskola” Magyar Bioetikai Társaság 20. Nemzetközi Konferenciája szeptember 21.
Differenciálás a tehetséggondozás szolgálatában
Igazgató: Zsolnai Györgyné
A referenciaintézmények feladatai, hatáskörei
Miskolc-Diósgyőri Református Általános Iskola és Óvoda Nagy Attila
TANÍTÁS - TERVEZÉS Műhelyfoglalkozás földrajztanárok részére
Albert István Téri Napovi Kisvaszar
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Dominó Általános Iskola magatartásmódosító programja
"Talán a legnagyobb pedagógiai téveszme az a vélemény, hogy az ember csak azt tanulja meg, amit megtanítanak neki. A mintegy mellékesen elsajátított, tartós.
R. M. Á. I. Kazinczy Ferenc Tagiskola Kincsesbánya TÁMOP – – 11/2 – A kincsesbányai Kazinczy Ferenc Tagiskola felkészülése a kistérségi.
Kaposvári Általános Iskola II. Rákóczi Ferenc Tagiskola
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
HEF OP / A SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK EGYÜTTNEVELÉSE
Békéscsabai Petőfi Utcai Általános Iskola
TÁMOP b-14/ „határokon túl-ha/tár”
TÁMOP / Az Eötvös Károly Megyei Könyvtár és Közművelődési Intézet részvétele a tanórán kívüli nevelési feladatok ellátásában szakkörök.
Egészségvédelem hónapról-hónapra
Rózsavizes Húsvét napját jöttem ma kívánni… Húsvét projekt a baracskai Kozma Ferenc Általános Iskola 3. osztályában március 17-március 25. készítette:
Iskolai közösségi szolgálat
Inklúziós Pedagógiai Fejlesztések Központja
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
A tanulás segítése – a tanulás tanítása a napköziben
PROJEKTZÁRÓ január 24. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Kollégiumi csoportvezetők módszertani munkaközössége
Bognár Kornél Testnevelő tanár Csik Ferenc Általános Iskola És Gimnázium.
 Nógrádmarcal Nógrád megyében, Balassagyarmattól 10 km-re található zsák település  A Cserhát hegység északi nyúlványának szélén, az Ipoly völgyének.
Projektzáró rendezvény Intelligens iskolák létrehozása az újszászi tanulók egyenlő esélyeiért TIOP-1.1.1/ projekt.
„FIGYELJÜNK EGYMÁSRA!” KOMPLEX MEGELŐZŐ, EGÉSZSÉG ÉS KOMPETENCIA FEJLESZTŐ MODELL PROGRAM a Szent József Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumban Berényi.
MODULÁRIS OKTATÁS A TANULÁS TANÍTÁSA Megvalósító: Kisné Takács Ágnes
Barcsák Marianna - KPSZTI
„Referenciaintézmény kialakítása a II
Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott támogatás összege:
Miért vannak az iskolának szabályai?
„Lépj feljebb. Tanulj tovább. Segítünk
A LURKÓ-TÁBOR, mint a jó gyakorlat dokumentációja
Égigérő mesefa Biblioterápiás foglalkozások az életminőség javításáért
Szegedi Tudományegyetem
Móricz Zsigmond Gimnázium, Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium
„Az iskola arra való, hogy az ember megtanuljon tanulni, hogy felébredjen tudásvágya, megismerje a jól végzett munka örömét, megízlelje az alkotás izgalmát,
Közoktatási alapismeretek
Előadás másolata:

„Referenciaintézmény kialakítása a II „Referenciaintézmény kialakítása a II. Rákóczi Ferenc összetett közoktatási intézményben ” c. projekt TÁMOP-3.1.7-11/2-2011-0372 A II. Rákóczi Ferenc Bölcsőde, Óvoda, Általános Iskola, Gimnázium és Szakközépiskola „jó gyakorlatai”

Intézményünk „jó gyakorlatai” TÁMOP-3.1.7-11/2-2011-0372 Mikulásváró pingpong party Többszintű viselkedés-preventív iskolai program (MENTÁL)

Mikulásváró pingpong party TÁMOP-3.1.7-11/2-2011-0372 Résztvevők: tanulók, pedagógusok, szülők Megvalósítók, közreműködők: Iskolai kollektíva, szülői szervezet, civil szervezetek képviselői

Mikulásváró pingpong party TÁMOP-3.1.7-11/2-2011-0372 A programok: Folyamatosan bővülnek és változnak tanulói javaslatok alapján Pingpong + adogatógép Kugli Darts Népi játék Kapura lövés Tenisz- új! Kosárlabda Floorball Reprezentáció- szülői szervezet

MIKULÁSVÁRÓ PINGPONG PARTY TÁMOP-3.1.7-11/2-2011-0372 Célok: Sikerélmény a résztvevőknek (HH, HHH, és SNI is) Különböző kapcsolatrendszerek kialakítása (Gyerek – pedagógus – szülő - civil szervezet - sportegyesület ) Egészséges életmód népszerűsítése Sportágak megismertetése, megszerettetése Szabálytudat erősítése Szabadidő hasznos eltöltése

Többszintű viselkedés-preventív iskolai program (mentál) TÁMOP-3.1.7-11/2-2011-0372 Célok: A vidéki iskolákból érkező tanulók alkalmazkodásának, integrálódásának megkönnyítése Az új környezet elfogadása Félelmek, gátlások oldása Egymás iránti tolerancia, másság elfogadása Kommunikációs technikák megismerése Problémakezelő stratégiák megismerése

Többszintű viselkedés-preventív iskolai program (mentál) TÁMOP-3.1.7-11/2-2011-0372 Résztvevők száma: 12 fő /féléves váltás/ Megvalósítók: 2 fő Mentálhigiénés Szakember A foglakozások szükséges eszközeit az intézmény biztosítja. Fontos: Nyugodt légkörben és csendes helyen zajlik a foglalkozás.

Kapcsolat: Zsolnai Györgyné Tel: 06-70/967-72-81 „Referenciaintézmény kialakítása a II. Rákóczi Ferenc összetett közoktatási intézményben ” c. projekt TÁMOP-3.1.7-11/2-2011-0372 Kapcsolat: 3170 Szécsény, Magyar út 15. Tel/Fax: 06-32-370-951 Web: www.rfszkki.sulinet.hu E-mail: rfszkki@rakoczi-szecseny.sulinet.hu Kapcsolattartó: Zsolnai Györgyné Tel: 06-70/967-72-81

Köszönöm a megtisztelő figyelmet! „Referenciaintézmény kialakítása a II. Rákóczi Ferenc összetett közoktatási intézményben ” c. projekt TÁMOP-3.1.7-11/2-2011-0372 Iskolánk mottója: „Az iskola arra való, hogy az ember megtanuljon tanulni, hogy felébredjen tudásvágya, megismerje a jól végzett munka örömét, megízlelje az alkotás izgalmát, megtanulja szeretni, amit csinál, és megtalálja azt a munkát, amit szeretni fog.” (Szent-Györgyi Albert) Köszönöm a megtisztelő figyelmet!