Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A levéltár Országos Tudományos és Felsőoktatási Szakmai Központ tevékenységei.
Advertisements

A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. ÚJSZÁSZ VÁROS ÖNKORMÁNYZAT „21. századi módszerek.
„Döntés a kezedben van: egészség- és környezettudatos szemléletformálás a Magyar Táncművészeti Főiskola Nádasi Ferenc Gimnáziumában” április 22.
Fogyatékosügy és szakemberképzés; új felsőoktatási válaszok az ELTE BGGYF Karán Dr. Márkus Eszter mb. oktatási főigazgató-helyettes
Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
A Tanárképzési és Tudástechnológiai Kar bemutatása Oktatás-kutatás-innováció Dr. Estefánné dr. Varga Magdolna.
Pedagógus Hivatás Munkacsoport dr. Liptai Kálmán az MRK alelnöke dr. Gloviczki Zoltán az MRK Pedagógusképzési bizottságának elnöke.
Gyermekek a leszakadó világban Társadalmi állapotrajzok konferencia MTA Szociológiai Kutatóintézet november 19.
MMIK – „a befogadó intézmény” tradicionális múlt tradicionális múlt felkészült szakember gárda (humán erőforrás) felkészült szakember gárda (humán erőforrás)
Környezettan-tanári mesterszak 1. A szakirány célja: A szak célja olyan tanárok képzése, akik képesek a környezettannal, környezetvédelemmel, természetvédelemmel.
Az Országos Felnőttképzési Szakmai Központ éves tevékenysége, eredményei Évzáró értekezlet Budapest, december 16.
Új helyzet a felsőoktatásban: a bolognai folyamat László Gyula PTE KTK november 15.
Pedagógia szak - szakos tájékoztató -. Mit tanulunk a pedagógia alapszakon? Alapozás:  Tanulás, kommunikáció, szocializáció; Bevezetés a pszichológiába;
A Mi Házunk Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
1 „Országos Foglalkoztatási Közalapítvány INFORMÁCIÓS NAP 2009” Gosztolai Géza OFA- Hálózat Közép-dunántúli Regionális Iroda Székesfehérvár, július.
Intézmények közötti egyéni átvezetést segítő programok.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
Összefüggő, egyéni gyakorlat. Bologna rendszerű mestertanárképzés.
… HOL JÁR AZ ISTEN? BENNÜNKET ELFELEJT?. HOL? Dél-Baranya Kedvezőtlen gazdaságföldrajzi elhelyezkedés Rossz infasrtuktúrális ellátottság Alacsony képzettségi.
Jó gyakorlatok a tanórán kívüli tevékenységekhez kapcsolódóan Kasza Georgina témavezető.
Bölcsészettudomány › andragógia › anglisztika › germanisztika (néderlandisztika, német) › magyar › néprajz › pedagógia › pszichológia › romanisztika (francia,
EMBERI ERŐFORRÁS FEJLESZTÉSI OPERATÍV PROGRAM KULTÚRSZIGET – AGÓRA NYÍREGYHÁZA TIOP /
{ Fokról fokra a cél felé NYITÓRENDEZVÉNY Azonosító szám: TÁMOP B Fokról fokra a cél felé NYITÓRENDEZVÉNY Azonosító szám: TÁMOP B
„Mocsolád-Civilház” NKFT megalakulás I.Alsómocsolád méretéből (346 fő) és zsákjellegéből adódó intézményi és egyéb háttér hiányosságainak kiküszöbölése:
„A tudás kutató egyetemet, az egyetem jövőt épít.”
időskorban felmerülő Problémák és megoldásmódok
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Képzők képzése a vidéki kistelepülések ökológiai szemléletű gazdálkodásának elősegítésére Szakmai rendezvény szaktanácsadók részére Gödöllő,
Dr. Bihari Péter BME Gépészmérnöki Kar oktatási dékánhelyettes
Alkalmazott Pedagógia és Pszichológia Intézet
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Együttműködő egyetemek:
Bemutatkozik a Budapesti Komplex Szakképzési Centrum
Barcsák Marianna KPSZTI
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
Óvodától az érettségiig - a kompetencia-alapú oktatás Szegeden
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
Mayer József Budapest február 27.
A lifelong guidance (LLG) rendszer magyarországi megalapozásának kvalitatív vizsgálata (6 fókuszcsoport) július Kovács Attila
Könyvtári munkafolyamatok
Kispálné Horváth Mária
Az iskolai könyvtár szolgáltatás típusai
D Á N I A 2007.november Készítette: KOVÁCSNÉ NAGY MÁRIA.
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ
Szakmai tanárképzés országos módszertani- és képzésfejlesztése
Kari tájékoztató Bölcsészettudományi Kar Debreceni Egyetem
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
1993-as közoktatási törvény
HHR.
Ifjúságsegítés értékközvetítéssel
Horvátországi Magyar Pedagógusok Fóruma
Veszprémi Érseki Hittudományi Főiskola
Hallgatói juttatási rendszer
Csecsemő- és kisgyermeknevelő alapképzési szak BA
INFOÉRA Zsakó László Informatikai tanárszak problémái ELTE Informatikai Kar Juhász István-Zsakó László: Informatikai.
SZAKMAI ÉLETRAJZ Dr. HÓDI Sándor
A Pénziránytű Alapítvány tevékenységének bemutatása
SZOCIÁLPEDAGÓGIA TANSZÉK
Lorem ipsum.
KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT!
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
ME BTK Magyar Nyelv- és Irodalomtudományi Intézet
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
Intézményvezetők tájékoztatása Nyíregyházi Egyetem
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Az ELTE Fogyatékosügyi Központ bemutatása
Előadás másolata:

Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés Debreceni Egyetem Tudományegyetemi Karok Bölcsészettudományi Kar Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet

Mi is az a közösségi művelődés tanára??? Az iskolai közösségi művelődéshez kapcsolódó tevékenységek szervezésével foglalkozó tanár. (pl. tábor, szakkör, tehetséggondozás szervezője)

Képzés felépítése Alapozó tárgyak Szakmai törzstárgyak – benne kultúrelmélet, társadalompolitika, közösségfejlesztés Szakmódszertani ismertek – benne összefüggő iskolai gyakorlat Záró szigorlat Szakdolgozat Záróvizsga

Alapozó tárgyak A kultúraelmélet alapja Kutatásmódszertan Bevezetés a szociológiába Bevezetés az iskolán kívüli nevelés világába Szociálpszichológia Közösségfejlesztés

Szakmai törzstárgyak Kulturális szakigazgatás és jog Magyar és egyetemes művelődéstörténet Kulturális antropológia Andragógiai alapismeretek Művelődés- és művészetszociológia Kultúraközvetítő intézmények Demográfia Állam- és jogtudomány alapjai Bevezetés az oktatás és az iskola világába Költségvetési gazdálkodás

Forráselemzés Szervezés- és vezetéselmélet A nonprofit szektor és menedzsmentje Lokális társadalomismeret A mentorálás és animálás gyakorlata Tréningezés és csoportvezetés Drámapedagógia Médiapedagógia A szabadidő-szervezés pedagógiai terepei Életkorok pedagógiája Zárószigorlat

Szabadon választható tárgyak Általános menedzsment Projektmenedzsment és pályázatírás Marketing és PR Az emberi erőforrás fejlesztés elmélete és gyakorlata Média- és filmelmélet Kommunikáció elmélete és gyakorlata

Szakmódszertan Közösségi nevelés módszertana Közösségszervezés módszertana Közösségi művelődés módszertana Közösségi szolgálat módszertana

A közösségi művelődés tanára lehetséges feladatkörei

Szabadidős programok szervezése

Szakkörök szervezése

Iskolarádió/ iskolaújság szervezése

Középiskola – közösségi szolgálat lebonyolítása

Tehetséggondozó táborok szervezése

Szabadidős rendezvények szervezése

Pályázatírás

Főbb elhelyezkedési lehetőségek a közösségi művelődés tanári MA szakkal

Közoktatási intézmények – Általános iskola

Közoktatási intézmények- Középiskola

Művészeti iskolák

Továbbtanulási lehetőségek szakmához kötődően Neveléstudomány Ph.D. – 3 év, 180 kredit Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés 4+1 év 300 kredit Andragógia Emberi erőforrás tanácsadó Kulturális mediáció Neveléstudomány Diszciplináris Master képzés – 2 év, 120 kredit Andragógia (felnőttképzési szervező, művelődésszervező szakirányokkal) Bachelor – 3 év, 180 kredit Kifejezetten nincs felsőoktatási szakképzési alapja, legközelebb álló: Kommunikáció és média (kommunikátor) Felsőoktatási Szakképzés – 2 év, 120 kredit

ni.unideb.hu

Várjuk Önöket a Debreceni Egyetem közösségi művelődés tanára osztatlan mesterszakán!