AP1 - SPORTTUDOMÁNYI KÉPZÉS ÉS TARTALOMFEJLESZTÉS

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A képzett szakemberekért A HEFOP és programok szinergikus eredményei Budapest május 20.
Advertisements

Diplomát adó alapszakjaink:
A Leonardo kísérleti projekt célja: Az AIFSZ (illetve az ISCED szintnek megfelelő) képzések európai és hazai felmérése, elemzése Egy konkrét AIFSZ képzés.
A tanácsadó képzés regionális munkaerő-piaci hatásai
Alapképzések a Debreceni Egyetem Informatikai Karán
PÓTFELVÉTELI AUGUSZTUS MŰVÉSZETI, NEVELÉS- ÉS SPORTTUDOMÁNYI KAR.
Felsőoktatási menedzsment MA Felsőoktatás Nyilvánossága Konferencia november 17. dr. Princzinger Péter.
Nyitórendezvény „Szak-nyelv-tudás” – Az idegen nyelvi képzési rendszer fejlesztése a Debreceni Egyetemen TÁMOP D-12/1/KONV
Nyitórendezvény „Szak-nyelv-tudás” – Az idegen nyelvi képzési rendszer fejlesztése a Debreceni Egyetemen TÁMOP D-12/1/KONV
Információs és kommunikációs technológiák a hazai és a francia közoktatásban.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
ALAPKÉPZÉS SZEGEDI TUDOMÁNYEGYETEM
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
Projekt adatai Azonosító: TÁMOP A/1-11/ Cím: ELTE - PPKE informatika tananyagfejlesztési projekt Honlap:
Hatalom interdiszciplináris megközelítésben. Szeged, 2004.
Anyagmérnöki Alapszak
A projekt bemutatása Feladatok és eredmények Mentor(h)áló Azonosítószáma: TÁMOP /1/B Homor Géza szakmai koordinátor.
GYERMEK- ÉS IFJÚSÁGPOLITIKA – JÓ képzettséget és JÓ munkát minden gyermeknek, mire felnő! Debreceni Egyetem Szociológia és Szociálpolitika Tanszék Czibere.
Észak-Alföldi TIOK Kisújszállás
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B Prof. Dr. Font Márta Pécs, január 28.
EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM TÁMOP /2/B KMR PÁLYÁZAT
Tehetséggondozás a pszichológiában TÁMOP / Járai Róbert, PhD PTE BTK Pszichológiai Intézet.
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola II. alprogram: Képzők képzése.
Pázmány Péter Katolikus Egyetem Angol-Amerikai Intézet
A GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KAR FELADAT- ÉS STRUKTURÁLIS RENDSZERE Szerkesztette: © Dr. Szilágyi Tivadar, KARI TANÁCS KARI TANÁCS TÁRSADALMI.
HEFOP / /1.0 „Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok az Észak-alföldi régió pedagógusképzésében” A „KOTTA” projekt (Szabó.
Biomérnök alapszak (BSc)
Környezettan alapszak (BSc)
Hatékonyság – Esély - Integráció TÁMOP /2-C június 27.
Hatékonyság – Esély - IntegrációHatékonyság – Esély - Integráció TÁMOP /2-C SZEPTEMBER 30.
„ A pedagógusképzés tartalmi és szerkezeti fejlesztése” című projekt eredményeinek disszeminációja a Kecskeméti Főiskola Tanítóképző Főiskolai Karának.
A pályaválasztási szakemberek kompetenciái
ÚMFT TÁMOP / „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” Juhászné Víg Éva programvezető május 26.
A projekt fejlesztési oldala A projekt fő elemei Fejlesztések Paletta TÁMOP A/1-11/ Csallner András Erik.
Az Egyetem oktatási-kutatási szervezete
Program Péceli Gábor rektor köszöntő beszéde
Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben Ráckeve, március 2-4.; B. Szendrei Mária, SZTE Szegedi Tudományegyetem (1872, 1921, 2000) 12.
1 Miskolci Egyetem. 2 Matematikai Intézet – Analízis Tsz., Számítástechnika Tsz., Számítóközpont – Analízis Tsz., Alkalmazott Matematikai.
TÁMOP /1/A Interdiszciplináris és komplex megközelítésű digitális tananyagfejlesztés a természettudományi képzési terület alapszakjaihoz.
Programtervező informatikus
Szakfordító és tolmácsképzések Csillebérc augusztus 29. Dr. Sárvári Judit OKM Felsőoktatási Főosztály
Az egyetemi sport lehetőségei a sportvezetők szemszögéből. Az egyetemi testnevelés feladatai, lehetőségei és fejlesztése. Lehetséges modellek Dr. Balogh.
Földrajzoktatás a Debreceni Egyetemen és jogelődjén, a Kossuth Lajos Tudományegyetemen 1990-től napjainkig Kerényi Attila Debrecen november 14.
Képzések, szakirányok, felvételi lehetőségek
SZTE Egyetemi Tavasz TÁJÉKOZTATÓ A KÉTCIKLUSÚ KÉPZÉSRŐL Dr. Szendrei Mária Szegedi Tudományegyetem Bolyai Intézete.
KÉPZÉS- ÉS TANANYAGFEJLESZTÉS ALPROGRAM TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált,
SPORTÉLETTAN ALPROJEKT BIOMEDICINÁLIS TANANYAGFEJLESZTÉS TÁMOP E-13/1/KONV A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot.
Projektcím: A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások fejlesztése a Dél-alföldi.
EKF Comenius Kar, Sárospatak Dr. Kelemen Judit dékán.
TÁMOP E-13/1/ KONV A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
VÁLLALKOZÓI KOMPETENCIA-FEJLESZTÉS ALPROGRAM ELÉRT EREDMÉNYEI TÁMOP F-14/1/KONV Gazdaságtudományi Kar, 1c alprogram Projektzáró rendezvény,
TÁMOP E-15/1/Konv Új generációs sporttudományi képzés és tartalomfejlesztés, hazai és nemzetközi hálózatfejlesztés és társadalmasítása.
MUNKAERŐ-PIACI IGÉNYEKRE TÁMASZKODÓ GYAKORLATORIENTÁLT KÉPZÉSEK, SZOLGÁLTATÁSOK A SZEGEDI TUDOMÁNYEGYETEM FÓKUSZÁBAN TÁMOP F-14/1/Konv
Tájékoztató előadás a szakról ELTE PPK Nyílt Nap január 29. Sportszervező BSc.
Budapesti Corvinus Egyetem Prezentáció cím egy vagy két sor, balrazárva TÁMOP B.2-13/ Szakmai tanárképzés országos módszertani- és képzésfejlesztése.
2008. június 16.foglalkozási rehabilitációs képzés1 Foglalkozási rehabilitációs képzés az ELTE GYFK-n ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Főiskolai Kar.
Az Edutus Főiskola szerepvállalása a térség műszaki szakember képzésében Tatabánya, ZÖLDEK Klaszter – a megújuló energia jövője a Közép-Dunántúli.
Bölcsészettudományi Kar Dr. Zimányi Árpád dékán. Bölcsészettudományi Kar Bölcsész szakok Művészetközvetítő szakok Dr. Zimányi Árpád : A Bölcsészettudományi.
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
Képzésfejlesztés alprogram Dr. Győri Ferenc
Gál Ferenc Főiskola Pedagógiai Kar
Tananyagok Digitalizálása alprogram eredményeinek bemutatása
Testnevelés és Sporttudományi Intézet
SPORT – INNOVÁCIÓ - Pályázat
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások fejlesztése a Dél-alföldi Régió.
tananyagfejlesztés TÁMOP E-13/1/KONV
Nemzeti Agykutatási Program Szegedi Tudományegyetem október Szegedi Akadémiai Bizottság 110. termében (Szeged, Somogyi u. 7.) Sajtótájékoztató.
KÉSZÍTETTE: DORKA PÉTER ALPROGRAM FELELŐS
Előadás másolata:

AP1 - SPORTTUDOMÁNYI KÉPZÉS ÉS TARTALOMFEJLESZTÉS TÁMOP-4.1.2.E-15/1/KONV-2015-0002 Új generációs sporttudományi képzés és tartalomfejlesztés, hazai és nemzetközi hálózatfejlesztés és társadalmasítás a Szegedi Tudományegyetemen Pályázati azonosító: TÁMOP-4.1.2.E-15/1/KONV-2015-0002 Disszeminációs konferencia, 2016. november 26. AP1 - SPORTTUDOMÁNYI KÉPZÉS ÉS TARTALOMFEJLESZTÉS Alprogramvezető: Dr. Győri Ferenc

TÁMOP-4.1.2.E-15/1/KONV-2015-0002 Képzésfejlesztés 1 db 60 K Sportinformatika szakirányú továbbképzési szak 1 db 30 K Gyógytestnevelés tanítóknak és testnevelőknek pedagógus továbbképzési program 1 db 30 K Angol szaknyelvi képzés testnevelőknek pedagógus továbbképzési program 1 db 180 K Sport- és Rekreációszervezés BSc alapszak (fejlesztendő 270 K) 1 db 180 K Edző BSc alapszak Szakmai asszisztens: Meszlényi-Lenhart Emese

TÁMOP-4.1.2.E-15/1/KONV-2015-0002 1.1. Sportinformatika szakirányú továbbképzési szak (60 K) Célja: az informatikai tudomány sporttudományon belüli, alkalmazott, gyakorlatorientált területének bemutatása (pl. sportinformációs rendszerek, sportadatbázisok, sportmenedzsment rendszerek, sportlaboratóriumi szoftverek használata) Fejlesztésben együttműködő intézetek: JGYPK ATI Informatika Alkalmazásai Tanszék − JGYPK Testnevelési és Sporttudományi Intézet (TSTI) Koordinátor: Prof. Dr. Galambos Gábor, Dr. Balogh János Szakfelelős: Dr. Csallner András Erik Szakindítási anyag elkészült

TÁMOP-4.1.2.E-15/1/KONV-2015-0002 1.2. Gyógytestnevelés óvópedagógusoknak, tanítóknak és testnevelőknek pedagógus továbbképzési program (30 K) Célja: megismertetni a gyógytestnevelés és gyógytorna kompetenciáit, vizsgálati módszereit, valamint a gyógytestnevelés lehetőségeit, alkalmassá tenni a pedagógusokat a gyógytestnevelés foglalkozások tervezésére Fejlesztő: JGYPK Testnevelési és Sporttudományi Intézet (TSTI) Koordinátor: Cziberéné Nohel Gizella A továbbképzési program indítási anyaga elkészült

TÁMOP-4.1.2.E-15/1/KONV-2015-0002 1.3. Angol szaknyelvi képzés testnevelőknek pedagógus továbbképzési program (30 K) Célja: angol szaknyelvi alapismeretek közvetítése a testnevelők számára, sportszaknyelvi kommunikációs stratégiáik begyakorlása, kompetenciáik fejlesztése Fejlesztő: JGYPK Alkalmazott Humántudományi Intézet, Modern Nyelvek és Kultúrák Tanszék − JGYPK Testnevelési és Sporttudományi Intézet Koordinátor: Dr. Szabó Klára A továbbképzési program indítási anyaga elkészült

TÁMOP-4.1.2.E-15/1/KONV-2015-0002 1.4. Sport- és Rekreációszervezés BSc alapszak (180/270 K) Célja: Olyan szakemberek képzése, akik megalapozott elméleti és gyakorlati ismeretek valamint készségek birtokában képesek fejlesztő és szervező szerep betöltésére a sport és a rekreáció területén. Új alapképzés 2 szakiránnyal! Fejlesztő: SZTE JGYPK Testnevelési és Sporttudományi Intézet − SZTE Gazdaságtudományi Kar Szakfelelős: Dr. Győri Ferenc Koordinátor: Dr. Imreh Szabolcs (GTK) Szakmai tanácsadó: Kiss Gábor Az alapszak indítási anyaga elkészült.

TÁMOP-4.1.2.E-15/1/KONV-2015-0002 1.5. Edző BSc alapszak (180 K) Célja: Olyan szakemberek képzése, akik megalapozott elméleti és gyakorlati ismeretek valamint készségek birtokában képesek fejlesztő és szervező szerep betöltésére a sport és a rekreáció területén. Új alapképzés! Fejlesztő: SZTEJGYPK Testnevelési és Sporttudományi Intézet Szakfelelős: Dr. Balogh László Szakmai tanácsadó: Kiss Gábor Az alapszak indítási anyaga elkészült.

TÁMOP-4.1.2.E-15/1/KONV-2015-0002 2. Tananyagfejlesztés Sportinformatika SZT: 4 db „A” tananyag (90-110 oldal); Gyógytestnevelés Óvópedagógusoknak, tanítóknak és testnevelőknek PT: 1 db „B” tananyag (140-160 oldal); Angol szaknyelv testnevelőknek PT: 1 db „B” tananyag (140-160 oldal); Sport és Rekreációszervezés BSc („A” jelű: 3 db JGYPK+2 db GTK) Szakmai koordinátorok: Dr. Bóka Ferenc, Dorka Péter

TÁMOP-4.1.2.E-15/1/KONV-2015-0002 2.1. Sportinformatika tananyagok Bevezetés a valószínűség-számításba és a matematikai statisztikába Jel- és adatfeldolgozás a a sportinformatikában. Modern informatikai eszközök használata a sportban, sportinformatikában Bevezetés az SPSS statisztikai programcsomag használatába 2.2. Gyógytestnevelés óvodapedagógusoknak, tanítóknak, testnevelőknek tananyaG 2.3. Angol szaknyelvi képzés testnevelőknek/English for Sports teachers - tananyaG 2.4. Sport- és Rekreációszervezés tananyagok Rekreáció III.- szemelvények a rekreáció területéről Sporttudományi fogalomtár Tenisz - elmélet és módszertan Menedzsment alapjai Közgazdasági alapok

TÁMOP-4.1.2.E-15/1/KONV-2015-0002 3. Képzők képzése - 5 db 8 órás KK a kifejlesztett Ak, SZT és PT képzésekhez kapcsolódóan: Képzők (2015. nov. 12-20.) Dr. Balogh János, Hézsőné Böröcz Andrea, Dr. Szabó Klára, Dr. Győri Ferenc, Dr. Balogh László. 4. STATISZTIKAI KÉPZÉS (BELSŐ): 1 DB 30 ÓRÁS STATISZTIKAI KÉPZÉS (10 fő részére): Képző: Vincze Nándor (ATI, IAT) (2015. okt. 4-nov. 21. között)

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!