„Engedjétek hozzám jönni a kisgyermekeket…” (Mt 19,13-15)

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Óvoda.
Advertisements

„Református – szeretem.” Tiszaparti Római Katolikus Általános
Széchenyi István Gimnázium
KATOLIKUS VAGYOK HITTANRA JÁROK.
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Napköziotthonos Óvoda Jánkmajtis
Iskolánkról.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / A pedagógus(tovább)képzés kérdései és lehetőségei az egész napos iskola-
„Keresztény nevelés – egyházi iskola” október 15.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
SZIGORÚ ERKÖLCS SZÍNVONALAS OKTATÁS
Széchenyi István Általános Iskola Készítette: Jobbágy Piroska
A kolozsvári Báthory Líceum
A TISZTELET RELÁCIÓI ÉS HATÁSA ÉLETÜNKRE
Szerepi Imréné, november 16.
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
A gyakorlatvezető mentor
"Én, fogadom, hogy egyetemi éveim alatt Magyarország törvényeit ¶ és a Pázmány Péter Katolikus Egyetem szabályait mindenkor megtartom. ¶ Elfogadom.
Református Montessori Iskola bemutatása. Iskolánk története alapítás éve: alapítás éve: - óvoda: óvoda: iskola: iskola: 2000 alapítás.
Presbiteri csendesnap Alberti, április 28. (szombat) Készítette: Vető István lelkész.
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
A Lévay József Református Gimnázium és Diákotthon KÜLDETÉSNYILATKOZATA MUNKAANYAG: az augusztus i csoportmunkák, a vezetőségi együttgondolkodás,
Miskolc-Diósgyőri Református Általános Iskola és Óvoda Nagy Attila
FÉLÉVI ÉRTEKEZLET 2008 / 2009 Vörösmarty Mihály Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény Kápolnásnyék.
Az iskola gyermekvédelmi feladata, célja, funkciója
MIÉRT JÓ „KŐRÖSISNEK” LENNI?
Széchenyi István Gimnázium Dunaújváros Készítette: Terecskei András (tanuló) és Szücsné Dr. Harkó Enikő (igazgatóhelyettes) Előadók: Csathóné Zágoni Nóra.
a KFRTKF Gyakorló Általános Iskolája
(Gerhardinger Mária Terézia alapító anya)
Felnőttoktatási tájékoztatója
Budapesti Ward Mária Általános Iskola
Iskola rövid története
A szülői példa jelentősége az utódok életében
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Rózsavizes Húsvét napját jöttem ma kívánni… Húsvét projekt a baracskai Kozma Ferenc Általános Iskola 3. osztályában március 17-március 25. készítette:
Minőségfejlesztés Szülői elégedettség mérés március Készítették: Kemény Viktória, Pástiné Rozinay Ágnes, Tölgyesi Henrietta.
ILOSVAI SELYMES PÉTER ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Az Egressy Béni Kéttannyelvű Általános Iskola bemutatkozik Gyöngyös
Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Kertvárosi Általános Iskolája
 Sajó Képzési és Humán Fejlesztési Központ Alapítvány  Bükk 900 Természetbarát Egyesület Jókai Mór Református Magyar - Angol Két Tanítási Nyelvű Általános.
Iskola Bemutató a(z) Iskola szolgáltatásairól ……………… Készítette: ……………… tanár tanügyigazgatás szakos hallgató.
A tanév rendje 2015/2016-os tanév.
Jó gyakorlatok egy somogyi faluban
Általános tájékoztatás Körzetünk Feál1-2. évfolyam Darus3-8. évfolyam „Gurulós módszer” Általános osztály (a) - projektoktatás Emelt óraszámú matematika.
Az intézmény alapadatai fenntartó: Klebelsberg Intézményfenntartó Központ, 1051 Budapest, Nádor u.32. működtető: Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Önkormányzata,1145.
Az iskola és a szülők kapcsolattartási formái a Csaholci Általános Iskola intézményében Készítette: Kádár Ágnes mesterpedagógus szaktanácsadó
1961-ben alapított intézmény Létszám: 770 fő Osztályok száma: 24 Az engedélyezett pedagógus státusz: 63 Az engedélyezett pedagógiai munkát segítő: 9,5.
A pszichológiai mérés alapjai
SZMK Értekezlet május 9..
Jánoshalmi Hunyadi János Általános Iskola,
DARUS a gyermekekért.
A viselkedés és az iskolaérettség kapcsolata
Tempus Közalapítvány Balla Ágnes április 23.
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Motiváció és ellenőrzés az informatika órákon
Mester(ség) Mócsánné NagyÁgnes innovátor mesterpedagógus
A dajka a nevelés folyamatában
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Tájékoztató a Református Tananyagfejlesztő Csoport munkájáról
DARUS a gyermekekért.
Intézményi szülői munkaközösségi értekezlet
Tájékoztató a csillagfény tanodáról toborzó Győr, Széchenyi Egyetem február 07. efop
Csecsemő- és kisgyermeknevelő Alapszak
NEVELÉSTUDOMÁNYOK INTÉZETE
VALLÁSOS ÉS ERKÖLCSI NEVELÉS A KATOLIKUS ÓVODÁKBAN
SZOKÁS SZABÁLYRENDSZER, NEVELŐMUNKA TERVEZÉSE ELLENŐRZÉS TERÜLETEI FELADATMEGOSZTÁS Farkasné Egyed Zsuzsa
Gyermek- és ifjúságvédelem, vezetői felelősség és támogatás
Előadás másolata:

„Engedjétek hozzám jönni a kisgyermekeket…” (Mt 19,13-15) Jókai „Engedjétek hozzám jönni a kisgyermekeket…” (Mt 19,13-15)

A Jókai egy reformátusiskola 400 hasonló intézmény van a Kárpát-medencében

Mitől más? Mérhető többlet hozzáadott érték: Keresztény szellemiség Együtt a családokkal Hagyományosan magas színvonalú oktatás Rendszerszemléletű nevelés Felzárkóztatás Tehetségtámogatás Hagyományok

Keresztyén szellemiség „Utánozzatok engem, ahogyan én Krisztust utánzom!” (1Kor 4:16; 11:1)

Együtt a szülőkkel

Hagyományosan magas színvonalú oktatás Tanulmányi átlag 2015/16.: 4,52 Kompetenciamérés eredmények Versenyeredmények Továbbtanulási mutatók Záróvizsga tapasztalatai

Rendszerszemléletű nevelés Célunk: A gyermek teljes személyiségének a fejlesztése Kompetenciafejlesztés Alternatív, korszerű módszerek a tanításban

Felzárkóztatás és tehetséggondozás Biztonságos tanulási környezet Esélytelenek, gyengék felemelése – tehetségesek támogatása: „Neveld a gyermeket a neki megfelelő módon, még ha megöregszik, akkor sem tér el attól.” /Példabeszédek 22, 6/

Hagyományok Nemzeti ünnepek Családi istentiszteletek Csendes nap Csibeavató Háziversenyek Karácsonyi koncert Jótékonysági bál Csodát virágzik a jelen Focikupa

Cserkészet Természetjárás Farsang Jókai expressz Osztálykirándulások Konfirmáció Táborok Ballagás

A keresztyén nevelés célja: a gyermek a megszerzett ismereteket Isten dicsőségére – tehát mások javára – hasznosítsa (Comenius)

Egy jó iskolához KELL… …MINDENKI (gyerek, szülő, tanár, gyülekezet, egyház): Véleménye Együttműködése Fejlődése Sikere

Régi jókaisok üzenik a leendő jókaisoknak:

Sz. K. jogászhallgató Pázmány Péter Katolikus Egyetem „A Jókai életre szóló barátságok bölcsője, ahová mindig visszavágyok :)” Sz. K. jogászhallgató Pázmány Péter Katolikus Egyetem

K. B. jogászhallgató Pázmány Péter Katolikus Egyetem „A Jókai egy nagyon jó szellemiségű iskola, ahol alsó és felső tagozatban egyaránt jól képzett és kedves pedagógusok, jól nevelt diákok és jó hangulat van. Szerettem oda járni, mert sosem kellett félve mennem be az órákra vagy akár az udvarra…” K. B. jogászhallgató Pázmány Péter Katolikus Egyetem

Sz. D. gyógypedagógus hallgató ELTE „Ha a Jókaira gondolok akkor egyből a dráma ugrik be:) illetve egy szerető közösség és a barátság.” Sz. D. gyógypedagógus hallgató ELTE

F. F. érettségiző Krúdy Gyula Gimnázium „Azt gondolom hogy a Jókai stabil alapozást jelent a továbbtanuláshoz.”

Cs. Á. atomenergetikai mérnökhallgató Műszaki Egyetem „Az ami a Jókaiban a legnagyobb érték szerintem, hogy az átlagból kilógó (akár különcnek is hívható) gyerekként is megkaptam a támogatást és megfelelő segítséget, hogy szárnyaljak.” Cs. Á. atomenergetikai mérnökhallgató Műszaki Egyetem

Cs. M. érettségiző Szent Imre Gimnázium „A Jókai az az iskola, amely a gyermeket olyan felnőtté formálja, aki kitűnően megállja helyét az egész földi életében, és remélhetőleg azon túl is.” Cs. M. érettségiző Szent Imre Gimnázium

Készítette: Mócsánné Nagy Ágnes Jókai Mór Református Általános Iskola, Nyíregyháza