European Distance and E-Learning Network

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
MTA SZTAKI Department of Distributed Systems Webes annotációs platform tudományos diskurzusokhoz Turbucz Sándor Micsik András Kovács László.
Advertisements

A Grundtvig program: felnőttoktatási pályázatok a Tempus Közalapítvány kezelésében Várterész Flóra Budapest,
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
I NFORMÁCIÓS T ÁRSADALOM T ECHNOLÓGIÁI PÓLUS Dr Magyar Gábor BME
VII. NEVELÉSÜGYI KONGRESSZUS augusztus A pedagógus kollektíva az iskolában, az iskolafejlesztés személyi feltételei dr. Várnai Andrásné.
Miért? Minden ember más, egyedi és megismételhetetlen.
Agreement number: FR1-LEO ARIADNE Project ARIADNE, vezérfonal a szociális gazdaságban tevékenykedő menedzsereknek.
MARKETINGKUTATÁS PIACKUTATÁS.
„ÚTRAVALÓK” Molnár Mónika DUF. •Tuning Tervezési Formanyomtatvány –Modulprogram –Fejlesztendő kompetenciák –Tanulási eredmények –Oktatási-tanulási tevékenységek.
Media Smart Digitális Világ 1. MediaSmart Hungary Oktatás Közhasznú Nonprofit Kft.
Foglalkozási Rehabilitációs Szolgálat működése Előadó: Pátkai Andrásné szolgálatvezető Budapest, 2006.október 24.
Drajkó László Microsoft Magyarország
Tanuló (projekt)szervezet a Magyar Nemzeti Bankban
Hunya Márta módszertani szakértő
Pordány Sarolta: Ph.D. kutatásindító
e-Learning a tanárképzésben
Mit tud? Mire képes? Kompetencia alapú szakképzés
NAT 2007 kompetenciák.
„A kulcskompetencia az ismeretek, készségek és attitűdök transzferábilis, többfunkciós egysége, amellyel mindenkinek rendelkeznie kell ahhoz, hogy személyiségét.
Media Smart Digitális Világ 1. MediaSmart Hungary Oktatás Közhasznú Nonprofit Kft.
E-learning Kovácspál Eszter.
Agreement number: FR1-LEO ARIADNE Project ARIADNE, vezérfonal a szociális gazdaságban tevékenykedő menedzsereknek.
Tudás + képességek + attitűdök ismeretekalkalmazás 20 m hosszúságú kerítéssel téglalap formájú konyhakertet kerítenek el. Ha a kert szélessége 4 m, akkor.
Kétségektől a Készségekig A hírközlési (ICT) szektor lehetőségei és tevékenysége a távmunka témakörében V. Országos Távmunka konferencia
Felsőoktatás szerepe a távmunka elterjesztésében Benedek András Felsőoktatás szerepe a távmunka elterjesztésében VI. Országos Távmunka Konferencia Budapest,
Székely István fejlesztési tanácsadó
Trénerek: Rehabilitáció - Érték - Változás (RÉV): Megváltozott munkaképességű személyek munkaerő-piaci helyzetének elősegítése érdekében történő rendszerszintű.
Ismeretátadás ismeretbe ágyazott képességfejlesztés túlméretezett tananyagreális tananyagmennyiség pedagógusközpontú, egységes módszertan tanulóközpontú,
RONCSOLÁSMENTES ANYAGVIZSGÁLÓK KÉPZÉSÉNEK FEJLESZTÉSE
Alapkompetenciák a munkadarabok tükrében
A Grundtvig akció pályázati lehetőségei Grundtvig 2 és 3.
A kurzus céljai:  A szociális és foglalkozatási szakemberek közötti együttműködés fejlesztése.  Pedagógusok és foglalkozatási szakemberek közötti együttműködés.
Hogyan hat a dráma a kulcskompetenciákra? Egy most induló nemzetközi kutatás ismertetése Cziboly Ádám Káva Kulturális Műhely DramaF R ING E nov.
Ugrás az első oldalra Pályázatmenedzsment Rácz József tanácsadó Készült a NFGM támogatásával, a KKC-2007-K projekt keretében.
CONNECT ”Az ITS rendszerek értékelési irányelveinek előkészítése, Magyarországi szempontok.”
Kooperatív oktatással a befogadás támogatásáért
A Roma-Net Helyi Támogató Csoport lehetőségei a szociális városrehabilitáció tervezésében és végrehajtásában Mini-konferencia ,
Egyházi Könyvtárak Egyesülése Pécs, június 28. Szakmai továbbképzés.
1 Egy HEFOP projekt tapasztalatai Farkas András február 26. Digitális tanulási környezet alkalmazása az informatikai kompetenciák.
2009/2010. tanév Pestszentimre Ady Endre Utcai Általános Iskola.
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11. Előadás Az emberi erőforrások fejlesztése. Az emberi erőforrások fejlesztése 1.Az alkalmazottak fejlesztése (development ) 2.Továbbképzés, betanítás.
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A könyvtár, mint az információs társadalom stratégiai tényezője Dr. Tóvári Judit
A digitális kompetencia mérése. IKT-alapú értékelés
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
N E M Z E T I A U D I O V I Z U Á L I S A R C H Í V U M NAVA project BudapestI Műszaki Egyetem Informatikai és Hírközlési Minisztérium NAVA 2005.
1 TÁMOP A-13/ A TÁMOP A-13/1 „Társadalmi partnerek kapacitásfejlesztése a Konvergencia Régióban” Pénzügyi tájékoztató
A kapcsolati hálók szerepe a tudásháló építésében Kis Márta Heller Farkas Főiskola A konnektivizmus a tudásszervezés új paradigmája MAFIOK XXXIII. országos.
Virtuális tanulási környezet kialakítása és projektmódszerek alkalmazása Erasmus+ KA1 mobilitás program Disszemináció Százhalombatta, november 24.
TÁMOP projektek megvalósításának „nyeresége” Kemecsei Judit – Hajléktalanokért Közalapítvány TÁMOP / december 13. Miskolc.
Openprof.eu Project No LT01-KA Milyen tartalmakat lehet már most használni? Zarka Dénes Open Professional Collaboration for Innovation.
Openprof.eu Project No LT01-KA Mivel lehet szabadon tartalmakat fejleszteni? Zarka Dénes Open Professional Collaboration.
LT01-KA OER Megjelenés Jó és Rossz tervezés Universidade Aberta Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Így add tovább! 4.0 Nemzetközi.
Az általános iskolából kilépő SNI tanulók pályaválasztását segítő ÁTVEZETÉSI terv Jálics Ernő Közoktatási Intézmény Kadarkút Mecsárné Jády Geraldine.
A különböző eszközök egymáshoz való viszonya IKER társadalmasítás workshop Budapest, április 12.
1 Budai Attila Költséghatékony e-learning képzés Tananyag és támogatás új ILIAS felhasználók számára Vitaindító előadás 8. Nemzetközi ILIAS Konferencia.
Az OEFI TÁMOP / számú ”Egészségfejlesztési szakmai hálózat létrehozása” című kiemelt projekt köznevelési alprojektje ELKÉSZÜLT SZAKMAI.
Masserberg Németországi gyakorlat
DARUS a gyermekekért.
Az Erasmus eredményei dióhéjban
Digitális világ Rólunk a világnak Írjunk blogot!
A foglalkoztatási paktumok működési tapasztalatai – a siker fokmérői
A gyakorlati képzés szemléleti hátterének és kereteinek meghatározása
4. OER Digitális Eszközök Digitális Elbeszélésekhez
KRE-AKTÍV motivációs projekt
A MÚZEUMI HÁLÓZAT TARTALOM- ÉS TÁJÉKOZTATÓ SZOLGÁLTATÁSAI
Varga Péter, közszolgálati CMC
INFOÉRA 2006 Miért tanítsunk informatikát?
Előadás másolata:

European Distance and E-Learning Network Open Professional Collaboration for Innovation OER Tevékenység alapú tanulás Margarita Teresevičienė Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Így add tovább! 4.0 Nemzetközi licenc alapú eredeti munkája alapján European Distance and E-Learning Network

Tevékenység alapú tanulás Gondolati térkép A szervezeten belüli, technológiákkal segített tanulásnak öt egyszerű informális módját ismerjük: e-mail; személyes beszélgetés; blog bejegyzések és online cikkek olvasása; a szociális hálón, keresőmotorok segítségével történő böngészés problémamegoldási céllal; valamint nyílt szociális hálózatokban, illetve zárt virtuális csoportokban való kapcsolatok teremtése. Ezek a tevékenység alapú tanulás érdekében használatos módszerek mind viszonylag egyszerű és költséghatékony példák. A tanulás (főként a látó és halló érzékelésen keresztüli) könnyen eszközölhető modern technológiák segítségével. Ebben az új tanulási környezetben a gépek és műszerek nem tekinthetőek egyszerű eszközöknek – a technológiák ebből a szempontból mára szinte önmagunk kiterjesztésévé vált. Információ-feldolgozás Kommunikáció Interperszonális Készségek és Csapatmunka Probléma-megoldás Információ-feldolgozás – információk azonosítására, elhelyezésére, visszanyerésére, tárolására, rendszerezésére és elemezésére való képesség, elbírálva annak relevanciáját és célját is. Keresés a Szociális Hálón E-mailek Kommunikáció – másokkal hatékony ötletelésre és eszmecserére való képesség szóbeli, írásos vagy vizuális eszközök segítségével. Tevékenység alapú tanulás Általános Kompetenciák Szakmai fejlesztési programok Blog bejegyzések, Online cikkek Véletlenszerű vagy informális tanulás Probléma-megoldás – problémák és azok lehetséges okainak azonosítására, mindeközben célszerű megoldási akciótervek kidolgozására és végrehajtására való képesség. Interperszonális Képességek és Csapatmunka – másokkal való hatékony együttműködésre való képesség az alábbi területeken: helyzetelemzés, teendők rangsorolása, problémamegoldás, illetve feladatok végrehajtásának forrásalapú eszközlése.

Készült Margarita Teresevičienė eredeti munkája alapján, az “Open Professional Collaboration for Innovation” című Erasmus+ projekt keretében Az EDEN megbízásából fordította: Mázár Ildikó Projekt azonosító: 2014-1-LT01-KA202-000562 Az Európai Bizottság támogatást nyújtott ennek a projektnek a költségeihez az Erasmus+ programján belül. Ez a Szabad Oktatási Tartalom (OER) a szerző nézeteit tükrözi, és az Európai Bizottság nem tehető felelőssé az abban foglaltak bárminemű felhasználásáért. Project No. 2014-1-LT01-KA202-000562