Problématérképek az adott járásokban

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A munkahelyi egészségfejlesztés lehetőségei, nemzetközi tapasztalatok
Advertisements

Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás TÁMOP-3.2.2/08/A/2 Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon.
TÁMOP Nagyrendezvény. Az ifjúságsegít ő esetmenedzser létrejötte – case Manager.
Heves megye civil szervezeteinek szervezetfejlesztése A program az Európai Unió támogatásával valósul meg. K á rp á tok Alap í tv á ny – Magyarorsz á g.
Dokumentációs rendszer
Szakmai monitorozás.
„Megváltozott világ?!” TÁMOP /1-2F projekt Dr. Ádám Szilvia.
TÁMOP /A
Az e-learning a felnőttképzésben projekt Papp Lajos Műegyetemi Távoktatási és Felnőttképzési Központ.
"Együttműködés, Lehetőség, Tudáshasznosítás, ELTE" Kutatási- és technológiatranszfer szolgáltatások fejlesztése az ELTE-n TÁMOP /1/KMR
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
A TÁRSADALMI KOHÉZIÓT ERŐSÍTŐ BŰNMEGELŐZÉSI ÉS REINTEGRÁCIÓS PROGRAMOK MÓDSZERTANI MEGALAPOZÁSA” TÁMOP / kiemelt projekt Elítéltek többszakaszos,
Szakmai irányelvek, protokollok készítésének, megjelentetésének eljárásrendje Szy Ildikó osztályvezető Egészségügyi Minisztérium III. Egészségpolitikai.
2007-es minőségügyi tevékenység BTK. A feladat Önértékelés készítése - szervezeti felépítés - oktatási és kutatási tevékenység személyi és infrastrukturális.
Készítette: Magyar Orsolya
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
A közösségfejlesztés hatásai Vizsgálat a debreceni tégláskert közösségének körében Név: Johanics Tünde Tanszék: Debreceni Egyetem Szociológia és Szociálpolitika.
Felügyelési tapasztalatok Konzultáció könyvvizsgálóknak Fülöp Tamás Pénztárak felügyeleti főosztálya.
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
TÁMOP fenntartás és további fejlesztések tervek november 17. Szeged Németh Antal Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási osztályvezető.
Szakmai Monitoring Műhely. RÉV projekt célja többek között: országosan egységes mérési és értékelési rendszer álljon rendelkezésre a szakpolitikai döntéshozók.
Gondolatok az EVH Tájékoztatási Központjának második éves munkaprogramjához, kiemelten kezelve a Leader-t Haris Martinos, EVH Tájékoztatási Központ csapatvezetője.
Weszely Orsolya Observans Képzési Szolgáltató Kft.
Tananyagfejlesztés Weszely Orsolya Bertalan Tamás
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg Nemzetközi és határ menti együttműködések támogatása.
Prezentáció címsor A TÁRSADALMI KOHÉZIÓT ERŐSÍTŐ BŰNMEGELŐZÉSI ÉS REINTEGRÁCIÓS PROGRAMOK MÓDSZERTANI MEGALAPOZÁSA” TÁMOP / kiemelt.
Felnőttképzési bázisközpontok és hálózat fejlesztése projekt K o d o l á n y i János Főiskola.
Szakképzési dokumentumok
Vélemények az Egészségügyi Szociális Munka mesterképzésről
KOLLABORÁCIÓT ÉS KOOPERÁCIÓT TÁMOGATÓ ESZKÖZÖK
Az óvoda-, és iskolapszichológia szakmai feladatkörei
Iskolapszichológia a Nevelési tanácsadóban
Támogatott lakhatási programok a fővárosban Adatok és módszertan szerepe a fővárosi lakhatási programok lebonyolításában.
Dél-alföldi SZAK-TÁR Dél-alföldi SZAK-TÁRTÁMOP /2/B Projekttájékoztató nap Szakmai program bemutatása Béthel Alapítvány.
A gyakorlati képzés megújítása a pedagógia szakos képzésben
1 8/1993.(III.31.) NM rendelet Szakmai felügyelet A jogszabály módosítás okai: –Az Eü. Reform kiemelt feladata a szakfelügyelet erősítése –Nem minden orvosi.
A felsőoktatási szolgáltatások rendszer szintű fejlesztése: diplomás pályakövetés és vezetői információs rendszerek (TÁMOP 4.1.3) december 7. Fejlesztés.
Az önkormányzati feladatellátást támogató informatikai infrastruktúra felülvizsgálata (ÁROP-1.A „Szervezetfejlesztés megvalósítása a.
Javaslatok a tanár mesterszak gyakorlati félévéhez OKM, OFI bizottság jelentése alapján.
MODERN ÜGYVITELI GYAKORLÓHELY KIALAKÍTÁSA A NYÍREGYHÁZI FŐISKOLÁN
Útmutató a szakdolgozat elkészítéséhez
E 5. Együttműködések a humán szolgáltatásokban
Pedagógus értékelési rendszer
Az IKT fejlesztési folyamat- szaktanácsadó felkészítése a digitális kompetencia-fejlesztés támogatására Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
 MoodleMOT  Duális képzés 2014  „A duális képzés célja, hogy a hallgatók a leendő szakképzettségüknek megfelelő munkahelyen, munkakörben összekapcsolják.
Hátralévő fejlesztések a Mentor(h)áló projektben Jagodics Balázs Programvezető Qualitas T&G Tanácsadó és Szolgáltató Kft.
Gazdaságtudományi Kar Faculty of Economics Vállalati információs napok a duális felsőoktatási képzésekről Miskolc, március 25. Veresné dr. Somosi.
Magyarország Problématérképe Kutatási terv M.A.F. - SzIA Budapest, December 10.
Gazdaság és Vezetéstudományi Intézet - szakszeminárium dr.Lux Judit október 16.
„Interdiszciplináris kutatói teamek létrehozása és felkészítése a nemzetközi programokban való részvételre környezetbiztonsági kutatási területeken” GEO-TEAM.
Középiskolások pénzügyi kultúrája felmérés eredményei Dr. Kovács Péter
„FÜGG Ő SÉG ÉS/VAGY MUNKAKÉPESSÉG” konferencia Egy attitűd-vizsgáló kérdőív tapasztalatai Dr. Papp Éva.
ELŐADÁS CÍME Duális képzés a Kecskeméti Főiskola tapasztalatai alapján Kovács Zsuzsanna Duális Képzés és Módszertani Központ 2016.február 26.
Tananyagfejlesztő és távoktató e-learning keretrendszer intézményi szintű működtetése MELLearN, ELTE Az ILIAS alkalmazása.
Dokumentum generálás LabVIEW-ban Mérnök informatikus Farkas András.
1 XIV. Országos Minőségellenőrzési Továbbképzés MER ellenőrzések módszertana Siófok, Munkácsi Márta A Minőségellenőrzési Bizottság tagja.
A lelki egészségfejlesztési központok és a lelki egészségfejlesztés szakmai támogatása az országos háttérintézmények bevonásával dr. Koós Tamás szakmai.
Az OEFI TÁMOP / számú ”Egészségfejlesztési szakmai hálózat létrehozása” című kiemelt projekt köznevelési alprojektje ELKÉSZÜLT SZAKMAI.
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 5.1. előadás
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Önértékelési projektterv
Foglalkoztatási együttműködések szabolcs-Szatmár-bereg megyében
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési.
HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 2. Önértékelési fázis 9. előadás
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL ÖNÉRTÉKELÉSI SZINTEK
SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK „ Az intézményi felelősök felkészítése a Szakképzési Minőségbiztosítási Keretrendszer (SZMBK) követelményeinek figyelembevételével,
„FÜGGŐSÉG ÉS/VAGY MUNKAKÉPESSÉG” konferencia
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 2. Az önértékelés végrehajtása 5
A Diplomás pályakövetŐ rendszer megújítása
Szociális segítő a kollégiumokban
Előadás másolata:

Problématérképek az adott járásokban Módszertani Központ EFI-LEK EFI Konzultációs, helyzetfelmérő jegyzőkönyv EFI-LEK Szervezeti és Működési Szabályzat Kitöltött partnerhálózati kérdőív Folyamatok és feladatok megismerése Start LEK Szükségletfelmérési rendszeranyag Helyi érdekhordozók listája Kapcsolatfelvétel a partnerekkel Indikátorrendszer a folyamatok méréséhez eljárásrend Szakmai tartalom és eljárásrend fejlesztés Fogalomtár Félig strukturált interjúk felvétele, dokumentációja Interjú dokumentum EFI-LEK Hálózatépítési Eljárásrend EFI-LEK Jó gyakorlatok gyűjtése eljárásrend SWOT Primer adatgyűjtés EFI-LEK Jó gyakorlatok értékelése eljárásrend járásrend Primer adatok Jó gyakorlatok, hálózatok és problématérképek tára Szekunder adatgyűjtés Szakmai és statisztikai adatbázisok Problémák azonosítása, rangsorolása Problématérképek az adott járásokban

Mentális egészséggel kapcsolatos hálózatok az adott járásokban Módszertani Központ EFI-LEK EFI Konzultációs, helyzetfelmérő jegyzőkönyv EFI-LEK Szervezeti és Működési Szabályzat Kitöltött partnerhálózati kérdőív Folyamatok és feladatok megismerése Fogalomtár LEK Havi jelentés sablon Kapcsolatfelvétel a partnerekkel Indikátorrendszer a a folyamatok méréséhez eljárásrend Start EFI-LEK Érzékenyítési eljárásrend Érzékenyítés Képzés Szakmai tartalom és eljárásrend fejlesztés LEK Szükségletfelmérési rendszeranyag Helyi érdekhordozók listája Hálózatépítés EFI-LEK Képzési dokumentum csomagok (tréneri, hallgatói és szakmai tartalmak EFI-LEK Hálózatépítési Eljárásrend EFI-LEK folyamattámogatási eljárásrend Jó gyakorlatok, hálózatok és problématérképek tára Mentális egészséggel kapcsolatos hálózatok az adott járásokban

Jó gyakorlatok az adott járásokban Módszertani Központ EFI-LEK EFI LEK Havi jelentés sablon EFI-LEK Szervezeti és Működési Szabályzat Kitöltött partnerhálózati kérdőív Folyamatok és feladatok megismerése Indikátorrendszer a folyamatok méréséhez eljárásrend Kapcsolatfelvétel a partnerekkel Szisztematikus EB szakirodalom kutatás – kutatásmódszertan Start Fogalomtár Érzékenyítés Jó gyakorlatok felkutatása EFI által összegyűjtött jó gyakorlatok Szakmai tartalom és eljárásrend fejlesztés EFI-LEK Érzékenyítési eljárásrend Helyi érdekhordozók listája EFI-LEK Hálózatépítési Eljárásrend Jó gyakorlatok gyorsértékelése EFI-LEK Jó gyakorlatok gyűjtése eljárásrend Jó gyakorlatok leírása EFI-LEK Jó gyakorlatok értékelése eljárásrend Jó gyakorlat felkutatása felmérő sablon Jó gyakorlatok továbbítása a MK-ba Stop Jó gyakorlatok 5*-os értékelése Jó gyakorlatok az adott járásokban

Illeszkedésvizsgálat az adott járásokban Módszertani Központ EFI-LEK EFI EFI-LEK Szervezeti és Működési Szabályzat LEK Havi jelentés sablon Egészségügyi értéklánc rendszer struktúrája Kitöltött partnerhálózati kérdőív Helyszíni konzultáció I.: támogató folyamatok feltételrendszerének vizsgálata; illeszkedés az értékláncba EFI által összegyűjtött jó gyakorlatok Start Folyamatfejlesztési javaslatok: Szervezeti-működési (támogató) Szakmai (prevenció/ szűrés és felismerés, intervenció, monitorozás/ egészségmegőrzés Helyszíni konzultáció II. Szakmai folyamatok (stressz, depresszió, krízis, demencia illeszkedése az értékláncba Indikátorrendszer a folyamatok méréséhez eljárásrend Szakmai tartalom és eljárásrend fejlesztés EFI-LEK Hálózatépítési Eljárásrend Helyi érdekhordozók listája EFI-LEK Jó gyakorlatok értékelése eljárásrend Jó gyakorlat felkutatása felmérő sablon Döntés a fejlesztési javaslatokról Változásmenedzsment Folyamat-fejlesztés Illeszkedésvizsgálat az adott járásokban

Attitűdváltozás az adott járásokban Módszertani Központ EFI-LEK EFI TTT képzések szakmai tartalmi anyagai Toborzás az oktatási napok előtt (10-25 fő/nap) Start Indikátorrendszer – Az attitűdváltozás mérési eszközei és a mérés menete (V1) Részvétel az oktatásokon, tréningen Az attitűdváltozás mérésének menete (V2) Szakmai tartalom fejlesztése A 2 napos oktatás tréneri és hallgatói kézikönyve Kitöltötti attitűd változást mérő kérdőívek Attitűd változást mérő kérdőív kitöltése Témafeldolgozó érzékenyítő̋ tréning (3. nap) oktatói és hallgatói munkafüzet Attitűd változási adatbázis Kérdőív elküldése az MK-nak Az attitűdváltozást mérő kérdőívek értékelése Adatbázis létrehozása Attitűdváltozás az adott járásokban