Dánia Mérés-értékelés tanulmányút Készítette: Bite Zoltán Kolping Katolikus Szakiskola, Speciális Szakiskola és Kollégium - Pétfürdő.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Terézvárosi Kereskedelmi és Közgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Belvárosi Térségi Integrált Szakképző Központ 1074 Budapest Dohány utca 65.
Advertisements

A Hallgatói Mentorprogram működése
Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás TÁMOP-3.2.2/08/A/2 Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon.
A tanári munka értékelése
A Than mint referencia intézmény
Zárórendezvémy Zárórendezvény TIOP / Oktatástechnológiai fejlesztés a Huszár Gál Iskolában.
A TÁMOP projekt hasznosulása egy tagiskolában Kazincbarcika, TÁMOP / Országos Egyházi TISZK.
Beszámoló a fenntarthatósági időszakban végzett feladatokról TÁMOP – 2.2.3–07/1–2F–2008–0008 „Mércénk az ember” Bókay János Humán Szakközépiskola.
TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola” című projekt tevékenységeinek bemutatása.
Dobbantó program. Kik vesznek benne részt? Országosan 15 iskola Tervezett: 22.
A felsőoktatási minőségbiztosítás európai A felsőoktatási minőségbiztosítás európai sztenderdjei Szántó Tibor Magyar Felsőoktatási Akkreditációs Bizottság.
Losontzi István Többcélú Közoktatási Intézmény
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser „Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a pedagógusképzésben” EKF HEFOP/2006/3.3.2 pályázat.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
Idegen nyelvi fejlesztés Balog Éva TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola”
Az IKT-eszközök alkalmazásának és fejlesztésének pedagógiai támogatottsága évfolyam OKI-kutatás-fejlesztési projekt.
SDT-monitor Informatikai eszközök alkalmazása a tanulási folyamatban Budapest, febr. 6.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
A gyakorlatvezető mentor
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés,
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
Külső instruktorok felkészítése Érintett területek A hátrányos helyzetűekkel történő foglalkozás kérdései Minőségbiztosítási elvárások, előírások.
Mit gondolunk arról, mi a tanulás és hogyan szervezzük meg ?
HUMÁN TISZK TÁMOP 07/1-2F SZÁMÚ PROJEKT Szolgáltatásszervezési csoport beszámolója 2009 október 02. „Mércénk az ember”
MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET TÁMOP /1-2F MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET A MENTORTANÁROK TEVÉKENYSÉGE JANUÁR
Humán TISZK Záró konferencia szeptember 16. Mércénk az ember TÁMOP /1-2F
Pályaorientáció Bikal, február 11. Bácskay András Országos Egyházi TISZK Nonprofit Kft. © Szöllősi és Társai Bt.
IKT ÉS ISKOLAFEJLESZTÉS
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
TÁMOP /2 – Nyitórendezvény. A Liget Úti Általános Iskola, Előkészítő, Készségfejlesztő Speciális Szakiskola és EGYMI felkészülése a.
Vállalati kapcsolatok fejlesztése Bikal, február 10. Drahos Péter Országos Egyházi TISZK Nonprofit Kft. © Szöllősi és Társai Bt.
Simon Gabriella A papíralapú portfólió
Társadalmi Megújulás Operatív Program Pedagógusképzések (a pedagógiai kultúra korszerűsítése, pedagógusok új szerepben)
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
Beszámoló ELFT Békés Megyei Csoport 2007–2011. Beszámoló 2007–2011 Taglétszám Jelenleg 14 tag  Létszám lassan csökken  Nőni fog a nyugdíjasok száma.
TÁMOP /2-2F A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása A projekt az Európai Unió támogatásával,
Ki az a mentortanár? „az a pedagógiai gyakorlattal rendelkező tanár, aki tapasztalatai és a továbbképzésben szerzett speciális képzettsége eredményeként.
A TÁMOP / projekt jelene és jövője.
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola Kecskemét Bethlen krt. 63. Mérés-értékelés Konferencia Mezőtúr
Norvég Oktatási és Kutatási Főigazgatóság - Megyei Önkormányzat Oktatási Hivatala - Városi Önkormányzat Oktatási Hivatala Intézményfenntartói rendszer.
„Közismereti oktatás és szakmai alapozás” fejlesztési terület évi eredmények Salakta Tünde fejlesztési területvezető Salgótarján,
Heves Megyei Pedagógiai Intézet 3300 Eger, Szvorényi u. 27. Pf.:196, Telefon:36/ , Fax:36/ , Honlap:
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM „A” komponens Schottner Péterné komponensvezető
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
Közismeret február 11.. természetismeret Tanulói dossziék, dobozok kiszállítása: –február utolsó hetétől Regionális konferenciák a tapasztalatcsere.
Írország, Dublin november Kontra Éva Széchenyi István Idegenforgalmi, Vendéglátóipari Szakképző Iskola és Kollégium Kecskemét, Nyíri út 32.
Szakiskolai Fejlesztési Program M.Zs.Gimnázium,Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium Tiszabercel telephely.
Köszöntjük a konferencia résztvevőit! Szakiskolai fejlesztési program Mérés-értékelés projekt konferenciája november 5. Pilisborosjenő.
Erasmus+ tapasztalatok
PROCSEE projekt 1. Szakértői Fórum disszeminációs esemény Racsko Réka
Gazdik Judit Ápolásfejlesztő, intézményi szakoktató
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TERVEI 2008
„Lépj feljebb. Tanulj tovább. Segítünk
ELFT Békés Megyei Csoport 2011–2016
Barcsák Marianna KPSZTI
Mérés-értékelési gyakorlatok tanulmányozása az európai szakképzésben
Mérés értékelés Dániában
Szakiskolai fejlesztési program
Mérés – értékelés 2006/2007 Gál Ferenc augusztus 31.
Tantestületi elemzés, szülői kérdőív
Szakiskolai Fejlesztési Program I
MÉCS konferencia március 21. Mezőtúr
Szakiskolai fejlesztési program Mérés-értékelés projekt
Mérés-értékelés tanulmányút Dánia
Hauser Zoltán szakmai vezető Oktatási Hivatal EFOP VEKOP
Dobos C. József Vendéglátóipari Szakképző Iskola Budapest
Készítette: Werb Józsefné Regionális konferencia: KECSKEMÉT Külföldi tanulmányút: Mérés-értékelés fejlesztési terület NORVÉGIA OSLO október 14 -
Előadás másolata:

Dánia Mérés-értékelés tanulmányút Készítette: Bite Zoltán Kolping Katolikus Szakiskola, Speciális Szakiskola és Kollégium - Pétfürdő

Minőségbiztosítás I. Kolping Katolikus Szakiskola, Speciális Szakiskola és Kollégium - Pétfürdő A minőség nem más, mint tudatos, előre megtervezett fejlődés, melynek a végeredménye egy megfelelő szakmai végzettség. Átláthatósági törvény: - Be kell mutatni a szakmai programot - Milyen módszerekkel, hogyan tanítanak - Mennyi időt tölt elméleti oktatáson a tanuló - Mennyi a gyakorlati képzés ideje - Mekkora a lemorzsolódás (nem csak a kimaradt tanulókat számítják ide, hanem a másik iskolába iratkozókat is) - A tanítás eredményessége - Végzett tanulók aránya - A minőségbiztosítási rendszer bemutatása (maximum 5 oldalban) - Mérési eredmények A mérési rendszer honlapon történő megjelentetése - média

Kolping Katolikus Szakiskola, Speciális Szakiskola és Kollégium - Pétfürdő Minőségbiztosítás – II. Kapcsolattartó tanár – mentori rendszer Tanulói kérdőívek - Öthetente (iskola, környezet,önmaga) - Félévente – digitális az iskoláról Elektronikus napló a hiányzások követésére Iskolapszichológus Tanár – Diák kapcsolat Tanár önfejlesztése, továbbképzése Partnerek bevonása

Kolping Katolikus Szakiskola, Speciális Szakiskola és Kollégium - Pétfürdő Külső szakértői panel Belső projekt Önértékelés Helyszíni szemlék látogatások Kiegészítő tanulmány Cirkulál- tatás Záróbe- számoló Eredmények elterjesztése Utókövetés EVA Kezdemé- nyezés Külső felkérés a mérésre Előzetes tanulmány, referencia- pontokat állítanak fel IndításDokumentálásBefejezés A mérés folyamata

Kolping Katolikus Szakiskola, Speciális Szakiskola és Kollégium - Pétfürdő Köszönet a csapatnak