Ismerj meg! Fogadj el! Érzékenyítő team tagjai: Gyurina Éva Hegedűsné Somogyi Beáta Nagyné Tóth Ibolya TÁMOP 3.1.6.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A KÓPÉVÁR ÓVODA SZAKMAI BESZÁMOLÓJA A TÁMOP
Advertisements

TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
A referencia intézmények szolgáltatói szerepe
Mindenki tehetséges lehet valamiben!
prizma tárház-projekt
Csecsemő és Gyermekgyógyászati Szakmai Kollégiumi ülés
A külföldi továbbképzések módszertana, menedzsmentje, hasznosítása ( BI 2000 és BioGIS 2005 projektek) A Leonardo program mint a szakmai tanár(tovább)képzés.
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Koragyermekkori (0-7 éves) kiemelt projekt -TÁMOP 6.1.4
Tehetségpont létrehozása
Dokumentációs rendszer
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
„Fiatalon és képzetten a kisvárosból” TÁMOP A Az elfogadott elszámolható összköltség: Ft Az elfogadott támogatási intenzitás:
Záró Konferencia Nógrád Megyei Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Gyermekotthon TÁMOP /
A MENTOROK SZEREPE A KOMPLEX REHABILITÁCIÓ FOLYAMATÁBAN Tengelic.
„Megváltozott világ?!” TÁMOP /1-2F projekt Dr. Ádám Szilvia.
T UDATOS INNOVÁCIÓ VAGY MÓKUSKERÉK ? Locsmándi Alajos Budapest, szeptember 25.
Alprojektek eTanulás rendszer fejlesztése
TÁMOP A/ projekt:„SZIGET, AMELY BEFOGAD” – AZ INKLUZÍV ELLÁTÁS EGYÜTTMŰKÖDŐ, EGYMÁSRA ÉPÜLŐ MODELLJE SZOLNOKON.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
A Fogyatékos Személyek Esélyegyenlőségéért Közalapítvány bemutatása az egyenlő esélyű hozzáférés tükrében Budapest, június 17. Szentkatolnay Miklós.
A TÁMOP pályázat bemutatása. A támogatás célja -A befogadó közoktatási rendszer megteremtése -A sajátos nevelési igényű gyerekek, tanulók sikeres.
Családi közösségi kezdeményezések és programok megerősítése
Szűts József Általános Iskola
1. Tájékoztató az Oktatási Minisztérium HEF OP pályázati kiírásairól február 24.
„Együtt eredményesen” A SMÖ Duráczky EGYMI és Nevelési Tanácsadó szolgáltatásai
„Együtt eredményesen” A SMÖ Duráczky EGYMI és Nevelési Tanácsadó szolgáltatásai
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
A referenciaintézmények feladatai, hatáskörei
IV. kerületi v édőnők munkamegbeszélése május 26. Budapest Toma Andrea OGYEI.
Egyensúlyban a világgal TÁMOP A konzorcium tagjai Zuglói Benedek Elek Egységes Gyógypedagógiai Zuglói Benedek Elek Egységes Gyógypedagógiai Módszertani.
Iskolánk futó projektjei
Az iskola gyermekvédelmi feladata, célja, funkciója
Iskolapszichológia a Nevelési tanácsadóban
„Míg élsz, egyre tanulj, és soha abba ne hagyd.” Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos.
R. M. Á. I. Kazinczy Ferenc Tagiskola Kincsesbánya TÁMOP – – 11/2 – A kincsesbányai Kazinczy Ferenc Tagiskola felkészülése a kistérségi.
TÁMOP /2 – Nyitórendezvény. A Liget Úti Általános Iskola, Előkészítő, Készségfejlesztő Speciális Szakiskola és EGYMI felkészülése a.
2012.május 15. „ Az akadály az a rémisztő dolog, amelyet akkor látunk, Ha levesszük a szemünket a célról..” TÁMOP / Új Magyarország.
Az EDUCOOP-projekt szakmai programja
„ LÉPTÉK az ÉRTÉK” Művészeti Tehetséggondozó Projekt TÁMOP / Nyitókonferencia és sajtótájékoztató május 6.
Pedagógiai munka a Nevelési Tanácsadóban
TÁMOP b-14/ „határokon túl-ha/tár”
A beiskolázás előkészítése
integrációjának megvalósulása az Asbóth Sándor
A tehetséggondozás az esélybiztosítás kiemelt területe tehetségazonosítás tehetség-tanácsadás együttműködések mentorálás tehetségfejlesztés hálózati tanulás.
„Együtt a tehetségekért a Barcsi Nevelési és Oktatási Intézményben” TÁMOP-3.4.4/B/08/ Projektindító rendezvény Készítette: Vizváriné.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
VEZETÉKNÉV KERESZTNÉV | az előadás címe „Pont ÉRTED, pont VELED, pont NEKED. Érték-tehetség-siker” Szeretettel köszöntjük a Kollégákat a „Pont ÉRTED, pont.
A PEDAGÓGUS KÖTELESSÉGEI ÉS JOGAI
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos nevelési igényű gyermekek, tanulók együttnevelésének.
TÁMOP A-11/2. A pályázati célja, hogy a sajátos nevelési igényű gyermekek nevelésében, oktatásában részt vevő intézmények (speciális és többségi)
A közoktatás fejlesztési irányai és a társadalmi felzárkóztatás kapcsolata.
„FIGYELJÜNK EGYMÁSRA!” KOMPLEX MEGELŐZŐ, EGÉSZSÉG ÉS KOMPETENCIA FEJLESZTŐ MODELL PROGRAM a Szent József Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumban Berényi.
A család és a gyerek érték A család és a gyerek érték Családbarát munkahely a Dunaújvárosi F ő iskolán Dr. Keszi-Szeremlei Andrea Dunaújváros 2013.Február.
A köznevelési intézmények művészetpedagógiai módszertani megújítása
TÁMOP / A fogvatartottak többszakaszos, társadalmi és munkaerő-piaci reintegrációja és az intenzív utógondozás modellje A projekt megvalósulása.
30 órás Akkreditált továbbképzés viselkedészavarokról pedagógusoknak, szülőknek Reményi Tamás A képzések időpontjai a következők: 1. Blokk -10.
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Érzékszervi teamek - Mozgásfejlesztő team - Beszédfogyatékos team
„Együtt, eredményesen”
„Nyitott iskola” TÁMOP
Műtét előtt- műtét után
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TÖREKVÉSEI 2007
Kisgyermekes Anyukáknak, Apukáknak
A képzések helyszínei, időpontjai: a képzés előtt egy héttel
Esély a szülőknek, lehetőség
Osztályközösségben jelentkező problémák, közösségépítő foglalkozások
Előadás másolata:

Ismerj meg! Fogadj el! Érzékenyítő team tagjai: Gyurina Éva Hegedűsné Somogyi Beáta Nagyné Tóth Ibolya TÁMOP 3.1.6

Az érzékenyítés célja: Fogadj el! Ismerj meg!

Érzékenyítő team programja A meglévő anyag rendezése, az érzékenyítő programhoz az eszközök hozzárendelése Érzékenyítést végző kollégák felkészítése (5 fő) Akkreditált tanfolyam kidolgozása, a tanfolyam megtartása Érzékenyítő tréning védőnőknek, védőnőhallgatóknak, gyermekorvosoknak (2 alkalom/6óra) Érzékenyítő tréning pedagógusoknak (8 alkalom/3 óra) „Ability park” - diákoknak (4 alkalom/5óra)

Mit ajánlunk? Pedagógusok felkészítését a sajátos nevelési igényű diákok fogadására Osztálytársak felkészítését Osztálytársak szüleinek felkészítését Diáknapi programok keretében ability park működtetését Eszköz bemutatókat Védőnők, védőnőhallgatók felkészítését Gyermekorvosok felkészítését Továbbképzéseket

Miért ajánljuk? Ismerjék meg a sajátos nevelési igényeket Együttműködő kapcsolatok alakuljanak ki A megváltozott szülői szerepet fogadják el A pályázat ideje alatt térítésmentesen biztosítjuk a részvételt!

Összefogás Összefogás szülőkszakemberek gyermekek