Integrált marketingkommunikáció Prof. Dr. Józsa László.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A Gazdasági Versenyhivatal fogyasztóvédelmi tevékenysége dr. Grimm Krisztina október 21.
Advertisements

Tájékoztató NGM_AK002 NGM_AK004 NGB_KM016_2. Fogadóóra Szorgalmi időszakban kedd óra között ig. 604-ben, más időpontban csak egyeztetés után!
A direkt marketing fogalma
Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.
Verseny feladat kiírója: Beiersdorf Kft. Verseny szervezője: OMD Hungary Kft. VIII. Országos Média Diákverseny 2008.
Adminisztratív teendők Kacsuk Péter Egyetemi tanár
Reklámelőteszt és reklámhatás-vizsgálat
Nyomtassa ki a mintatranszpa rens diáit, vagy írja be saját üzenetét. Kattintson a betűkre, és írja be saját szövegét. Diánként csak egy karaktert használjon.
Felszíni és felszín alatti víz monitoring
kötelező program, SZÁMONKÉRÉSEK
Marketingkommunikáció
…mű lehet: nyomtatott (névjegykártya, prospektus, levélpapír, boríték, jegyzetpapír, plakát) elektronikus (prezentáció, hírlevél, weboldal, multimédia,
A kommunikációs mix elemei
Tájékoztató NGM_AK002 NGM_AK004. Számonkérés Vizsga, vizsgaidőszakban szóbeli Témakörök: tematika sorai Megajánlott jegy: órai feladatok teljesítése.
Tájékoztató NGB_ak073 Környezetmenedzsment. Megajánlott jegy 3 hallgatói prezentáció Minden csoport legalább 2 – 3 fős csoportok, Egy „kapcsolattartó”
Tájékoztató NGB_ak072 Vállalati kultúrák. Dr. Szigeti Cecília IG 604 Fogadóóra kedd
Tájékoztató- levelező képzés LGM_AK002 LGM_AK004.
GAZDASÁGI INFORMATIKA II.
INNOCSEKK 156/2006 Hasonlóságelemzéssel támogatott értékbecslés ingatlanfejlesztők számára E-VALUATION - SUPPORTED WITH SIMILARITY ANALYSIS - FOR REAL.
Információrendszer architektúrák I. gyakorlat
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
Kutatási problémák megoldása. Feladat „A” Kutatási problémánk a következő: az Omnia imázsjavító reklámkampányt tervez. A kommunikáció célja, hogy a kávé.
Mission 5 M A reklámcél meghatározása Tájékoztatás Meggyőzés
Levelezés, és a többiek Takács Béla Irodalom Bodnár –Magyari: Az Internet használata I. (Kiskapu) Bodnár –Magyari: Az Internet használata.
2009. november 16. Szegedi Tudományegyetem BTK Informatikus Könyvtáros Szak 1 NEMZETKÖZI TARTALOMIPAR ÁGAZATOK ÉS TRENDEK 10. előadás.
2009. november 23. Szegedi Tudományegyetem BTK Informatikus Könyvtáros Szak 1 NEMZETKÖZI TARTALOMIPAR ÁGAZATOK ÉS TRENDEK 11. előadás.
GKIeNET Kft. A Nemzeti Digitális Közmű – mint válasz az alapproblémára Tihany, május 27. Kis Gergely MKE 41. Vándorgyűlés, FITT Szekció.
Vállalkozásgazdaságtan 3. előadás Marketing
Reklám helyett a marketing jövője a hálózatok világában
Német munkaközösség I. félév. A beszámoló tartalma: - Személyi és tárgyi feltételek - Kiemelt célok és feladatok - Mérések és értékelések -
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése

Tájékoztató NGM_AK002 NGM_AK004. Fogadóóra Szorgalmi időszakban csütörtök óra között ig. 604-ben, más időpontban csak egyeztetés után!
Kreatív, figyelemfelkeltő kezdés Merj más lenni!
Regionális gazdaságtan
Tájékoztató NGB_ak073 Környezetmenedzsment. Dr. Szigeti Cecília IG 604 Fogadóóra csütörtök ig
Regionális gazdaságtan GVAM nappali tagozat tavasz, időütemezés,határidők.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 1. konferencia.
Tájékoztató NGM_AK002 NGM_AK004. Fogadóóra Szorgalmi időszakban szerda óra között ig. 604-ben, más időpontban csak egyeztetés után!
Regionális politika – beadandó feladat 1) Készítse el az Ön által kiválasztott megye elemzését az alábbiakban megadott szempontok szerint: 1.A megye informatív.
e-Portfólió bemutatása hallgatók számára
2013/14.. A megvalósítás éve számokban  11 partnerintézmény  összesen 330 óra  iskolánként 3x10 óra  kísérletek 4 természettudományos tárgyból  40.
Vállalkozásmenedzsment
Bevezetés az SPSS használatába
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
Tájékoztató NGM_AK002 NGM_AK004. Fogadóóra Szorgalmi időszakban csütörtökön óra között ig. 604-ben, más időpontban csak egyeztetés után!
Budapesti Corvinus Egyetem A évi mesterszakos felvételi eljárás
Gazdaság és Vezetéstudományi Intézet - szakszeminárium dr.LuxJudit 2016.április 8.
A MECHANIKA TANTÁRGY OKTATÁSÁNAK MÓDSZEREI KÜLÖNBÖZŐ KÉPZÉSI FORMÁBAN Dr. Szász Gábor, Csuka Antal.
EKF Comenius Kar, Sárospatak Dr. Kelemen Judit dékán.
1. Logisztikai menedzsment mesterképzési szak  A szak indítása: 2011  Végzettség: okleveles logisztikai menedzser  Képzési idő: 4 félév  Jelentkezési.
Reklámterv Hanzl Bence „A reklám annak művészete, hogy a fejet célozzuk meg, és a pénztárcát találjuk el.” Vance Oakley Packard.
1 A fizika tanítása 3. lecke Az oktatási folyamat makro- és mikroszerkezete, óratípusok.
Tájékoztató NGM_AK004. Fogadóóra Szorgalmi időszakban szerdán és óra között ig. 604-ben, más időpontban csak egyeztetés után!
Tájékoztató NGM_AK004.
Tájékoztató NGM_AK004.
Kísérleti magyar webarchiválási program A könyvtárak szerepe
A kutatási program leírása
Demonstrációs verseny
Tájékoztató LGM_ak002 LGM_ak004 LGS_ak011.
Tájékoztató NGM_AK004.
INFORMATIKA november ELŐADÓ VI. alkalom
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 2. Az önértékelés végrehajtása 5
NEM LÁTVÁNYOS PREZENTÁCIÓ CSÚNYA BETŰTÍPUSSAL 2010
Hallgatói tájékoztató a kötelező szakmai gyakorlat részleteiről
Urbánné Malomsoki Mónika
Szegedi Deák Ferenc Gimnázium
INFORMATIKA március ELŐADÓ II. alkalom
Hallgatói tájékoztató a kötelező szakmai gyakorlat részleteiről
INFORMATIKA március ELŐADÓ II. alkalom
Előadás másolata:

Integrált marketingkommunikáció Prof. Dr. Józsa László

Félévi beadandó feladat 1. Válasszon a következő listából egy terméket! - Cigaretta - Üdítőital - Mosószerek - Papíráruk - Mosogatószerek - Könyvek - Turizmus - Bioélelmiszerek - Háztartási gépek - Személygépkocsik

Félévi beadandó feladat II. 2. Vizsgálja meg a választott termékek piacát, s keressen ugyanolyan termékre vonatkozó nyomtatott és filmes reklámot. 3. Elemezze a következőket: - Melyek az adott reklám kreatív elemei? - A nyomtatott vagy a filmes változat tetszik-e jobban, s miért? - Emocionális, racionális vagy morális üzenetet tartalmaznak-e? - Kik lehetnek a reklám alapján a termék vásárlói? - Milyen újságokat és tv csatornákat választana a reklámhoz és miért?

Félévi beadandó feladat III fős megkérdezéssel elemezze a reklám sikerességét, vagyis mennyire találják a megkérdezettek jónak a reklámot! A dolgozat terjedelme: kb karakter + max. 15 diás prezentáció Beadási határidő (elektronikusan (max. 5 MB) a címre (diák + írott anyag)): - Nappali tagozat: november (prezentálás: november 13. délelőtt) - Levelező tagozat: november (prezentálás: -) Csoportméret: max. 2 fő Értékelés: A>90%, B>80%, C>70%, D>60%, E>50