A magyarországi vállalatok rendezvényszervezési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az internetezők véleménye a magyarországi vállalatok ügyfélkezeléséről. Az Infoteka Kft. – a Sugar CRM partnerje - magyarországi képviseletének megbízásából.
Advertisements

Fehér Péter PhD Edutus Főiskola Budapest
KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁS 2011 PÜSPÖKSZILÁGYI TÉRSÉG NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
„Ön célokat fogalmaz meg, mi megoldásokat ajánlunk” Engedje meg, hogy levegyük a válláról a „rendezvényproblémát” Rendezv é nyszervez é si div í zi ó.
Internetezők az elektronikus kormányzatról és az Európai Unióról április 3. II. online média mobil- kommunikáció autók, márkák, vásárlás idegenforgalom,
DIÁKVÁLLALKOZÁS TANÉV. Felmérés szeptember 1306 tanuló Iskola tanulóinak 96%-a Nemek aránya fiúlány %57%
Önkéntes menedzsment Előzmények Toborzás Szűrés, kiválasztás
Marketing Mészáros Judit Renczes Ágoston Adatbázis
Ne rohanjon! Álljon meg egy percre… Congress & Hobby Service … hogy bemutassuk Önnek a Kongresszus- és Rendezvényszervező Irodát © Congress & Hobby Service.
Az adományozás fogadtatása a médiában Kutatási eredmények október.
Társadalmi Egyesülések Zala Megyei Szövetsége. • Székhely: Zalaegerszeg • Alapítás éve: • Tagok: civil szervezetek, alapítványok, klubok • Fő tevékenység:
Az EUROSTUDENT V felmérés Projekt megnevezése: Felsőoktatási szolgáltatások rendszerszintű fejlesztése 2. ütem (TÁMOP / ) Főkedvezményezett:
Európai Energia Hatékonysági Javítás a Nyomda Iparban
P-Line Channel & Telesales Kft. Piackutatás 2009.
Várakozások az eredmények tükrében,
Információs Társadalom Szakmai Napok 2004.
Az EU-pályázati rendszer gyakorlata Magyarországon
4. A nyilvánosság – a civil társadalom éltető kerete. Civilség és közhasznúság.
6. Tétel Új üzletét szeretné reklámozni
A Szent István Társulat marketingtervének előkészítése Készítette: Orbán Eszter Konzulens: Dr. Pitlik László egyetemi docens.
A HR vezető, mint a Vezérigazgató legfontosabb partnere
1,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben'' XII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, február
Az eseményszervezés formái, eszközei
Széchenyi István Egyetem, Győr
Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! május 27.
Debreceni Egyetem Agrár és Műszaki Tudományok Centruma Logisztikai Koordinációs Központ Logisztikai szakemberigény, képzési igény, elvárások és tények.
Alvás Világnapja, március 13. Kiss Katalin, kutatás vezető Szinapszis Kft. Így alszanak a magyarok - Egy piackutatás tanulságai -
Regionális Civil Egyeztetések (RECE) Program Oprics Judit Társadalmi egyeztetés támogatása program vezetője október.
2010-ben AZ ÉV KÖNYVTÁRA Egyházi Könyvtárak Egyesülése szakmai továbbképzése Veszprém, június 26.
A rendezvények előkészítése
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
Hiszünk minden egyes ügyfél fontosságában. Minden egyes vásárlásuk, látogatásuk fontosságában. Annak részleteiben, ahogyan Ők ezt megélik. Kiváló ügyfélkiszolgálás.
TETT KUTATÁS NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
E-számlázáshoz és e- dokumentumkezeléshez kapcsolódó pályázat a Támpont – Mester Kft. segítségével.
Prof. Dr. Hanusz Árpád Egyetemi tanár
A gazdasági válság hatása a magyarországi vállalkozások körében H-1024 Budapest, Margit krt. 5/b  Tel: :   Web:
Megtakarítási módszerek a vállalatok gyakorlatában Berey Zita
2002. Július 10. HR CLUB. I.Alapítás:1977, North Carolina II.központ: Tampa, Florida III.5 kontinens, 15 ország, 42 call center IV.közel munkatárs.
Dunaújváros2014. szeptember 15. Projekt eredményeinek disszeminációja – 9. fejlesztési elem ÁROP- 1.A „Szervezetfejlesztés a konvergencia régióban.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia 2005
Az önkormányzati feladatellátást támogató informatikai infrastruktúra felülvizsgálata (ÁROP-1.A „Szervezetfejlesztés megvalósítása a.
Marketing információs
Külföldi piacok felkutatása a Quali-Cont Non-profit Közhasznú Kft. számára.
MESTER FRANCHISE-HÁLÓZAT JELLEMZŐI, ELŐNYEI Lavotha Ildikó cégvezető.
11 Smart City Tagozat ülése BME EIT Neumann Tárgyaló, május óra 1111 Budapest, Egry J. u. 18. V1 ép. C213 Dr. Kovács Kálmán tagozati elnök.
Mennyire modern a hazai elit?. 2 Mennyire modern a hazai üzleti elit… … információszerzésben? … médiafogyasztási szokásaiban? … életmódjában?
Okos Jövő Fórum 2015 Smart Future Fórum 2015 Győr A Széchenyi István Egyetem és az Okos Jövő Innovációs Klaszter közös rendezvénye.
© GfK 2012 | KKV Kutatás| június 1 CIB BANK KKV ÜZLETÁG CIB STAFÉTABOT KUTATÁS Kutatási eredmények a sajtó képviselői részére június.
Non-profit Gazdaságfejlesztő Szervezetek Háza Hajdú-Bihar és Bihor megyékben HURO/0802/108_AF Projektbemutató.
A „tudatos vásárló” – avagy „hiszünk-e a felelős vállalati magatartásban?” Készítette: Páthy-Dencső Blanka TÁRKI Társadalomkutatási Intézet Zrt. 1112,
EMPLOYER BRANDING KUTATÁS MIT GONDOLNAK AZ ÜGYFELEK, AZ ÚJSÁGÍRÓK ÉS AZ ÜGYNÖKSÉGEK?
A magyarországi vállalatok információszerzési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink H-1024.
A Széchenyi István Egyetem Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kara által szervezett „Magyarország társadalmi-gazdasági helyzete a 21. század első évtizedeiben”
Csík Orsolya, Horváth László TÁMOP X. Pedagógiai Értékelési Konferencia Szeged április Kompetencia- és tanulási eredmények alapú képzési.
Erőszakos médiatartalmak fiatal fogyasztói Székely Levente.
IBD betegek életminőségét befolyásoló objektív és szubjektív körülmények felmérése Június MCBBE egyesület beteg tagjai között végzett kérdőíves felmérés.
Termék vagy szolgáltatás értékesítése. Bevezetés Röviden mutatkozzon be, és mutassa be munkatársait. Ismertesse azt a terméket vagy szolgáltatást, amelyet.
A politikai tájékozódás forrásai Magyarországon A médiastruktúra átalakulása előtti és az utána következő állapot Hann Endre előadása a SZEF-Akadémián.
Idősek az idősekért Győrben
A 99,4 SUNSHINE FM BEMUTATÁSA, FELÉPÍTÉSE
Haszon rendezvények médiaajánlat
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
VMR.cool 2009 – Felmérés az internetező fiatalokról
Országos tanácsadási konferencia
Bankreklám vagy szappanopera?
Projektbemutató - Debrecen
Rászoruló Személyeket Támogató Operatív Program RSZTOP-3 Tájékoztatás a Kísérő Intézkedések részprogram Adatszolgáltatási folyamatairól Hajléktalanokért.
A Diplomás pályakövetŐ rendszer megújítása
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
Előadás másolata:

A magyarországi vállalatok rendezvényszervezési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink H-1024 Budapest, Margit krt. 5/b Tel: Web:

Háttér  Tárgy: a vállalatok rendezvényszervezésével kapcsolatos ismeretek és attitűdök feltárása  Módszer: online felmérés  Időzítés: –  Célcsoport: üzleti döntéshozók  Mintanagyság: 2595 sikeres interjú

 Közel minden hetedik (15%) vizsgálatba bevont vállalat havi rendszerességgel tart valamilyen céges rendezvényt.  10-ből minden harmadik vállalat (35%) rendelkezik előre meghatározott keretösszeggel, költségvetéssel a céges rendezvényeket illetően.  Közel minden tizedik (8%) vállalat minden hónapban szervez partner/vevő találkozót az ügyfélköre számára.  A jövőt illetően a cégek jellemzően tréningeket (55%), partner/vevő találkozókat (54%) és üzleti utakat (48%) terveznek lebonyolítani az elkövetkező esztendőben.  Közel minden harmadik (29%) cég jelenleg is kapcsolatban áll külső rendezvényszervező partnerrel.  A rendezvényszervezők kiválasztásának 2 fő szempontja a szolgáltatás minősége (44%) és az alacsony ár (24%). Fő eredmények

Részletes eredmények

Közel minden hetedik (15%) vizsgálatba bevont vállalat havi rendszerességgel tart valamilyen céges rendezvényt. Céges rendezvények gyakorisága Bázis: a teljes minta n=2595 kérdés: Milyen gyakran tart cége rendezvényeket (konferencia, partnertalálkozó, céges nyaralás, csapatépítés, tréningek, továbbképzések, stb)?

10-ből minden harmadik vállalat (35%) rendelkezik előre meghatározott keretösszeggel, költségvetéssel a céges rendezvényeket illetően. Céges rendezvények költségvetése Bázis: a teljes minta n=2595 kérdés: Az alábbi állítások közül, kérjük válassza ki azt, amelyik leginkább illik cégére a rendezvényszervezések büdzséjére vonatkozóan.

Közel minden tizedik (8%) vállalat minden hónapban szervez partner/vevő találkozót az ügyfélköre számára. Céges rendezvények szervezése Bázis: a teljes minta n=2595 kérdés: Milyen gyakran szervezi/szervezteti meg cégük az alábbi rendezvényeket? (Kérem csak azokra a rendezvényekre gondoljon, amiket az Ön cége rendez/rendeztet meg.)

A cégek jellemzően tréningeket (55%), partner/vevő találkozókat (54%) és üzleti utakat (48%) terveznek lebonyolítani az elkövetkező esztendőben. Céges rendezvények tervezése Bázis: a teljes minta n=2595 kérdés: Az alábbi rendezvények közül, melyek szervezését tervezik az elkövetkező egy évben?

Közel minden harmadik (29%) cég kapcsolatban áll külső rendezvényszervező partnerrel. Külső rendezvényszervező partner Bázis: a teljes minta n=2595 kérdés: Van az Ön cégének állandó rendezvényszervező partnere?

A rendezvényszervezők kiválasztásának 2 fő szempontja a szolgáltatás minősége (44%) és az alacsony ár (24%). Bázis: a teljes minta n=2595 Rendezvényszervezők kiválasztási szempontjai kérdés: Kérjük állítsa sorrendbe az alábbi szempontokat aszerint, hogy mennyire fontosak a rendezvényszervező cég kiválasztásakor. A legfontosabb szempontnál az 1-est, a legkevésbé fontosnál a 6-ost jelölje meg.

Minden ötödik (22%) vállalat rendez karácsonyi partit üzleti partnereinek. Karácsonyi parti ügyfeleknek Bázis: a teljes minta n=2595 kérdés: Rendez cégük rendszeresen karácsonyi partit ügyfeleinek?

A vállalatok fele (48%) rendez belső karácsonyi ünnepséget kollektívájának. Karácsonyi parti alkalmazottaknak Bázis: a teljes minta n=2595 kérdés: Rendez cégük rendszeresen karácsonyi partit alkalmazottainak?

Köszönjük, hogy rész vett kutatásunkban! Amennyiben a teljes kutatási jelentést is szeretné elolvasni, vegye fel velünk a kapcsolatot! HÍREK Média és Internet Technológiai Kft. H-1024 Budapest, Margit krt. 5/b Tel: Web: