Katonasírok és katonai emlékhelyek Veszprém és Fehér megyében A pályázat időtartama: 2016.márc. - jún.15.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Önkéntesség a Szolidaritás Évében
Advertisements

TIOP 1.1.1/09/ Angol nyelvi modulok feldolgozása tanulói laptopok segítségével.
A söjtöri Deák Ferenc Általános Iskola látogatása a Tömörkény István Munkaegységben.
Egész életen át tartó tanulás „Egész életen át tartó tanulás” ■ Az „Egész életen át tartó tanulás” COMENIUS 2011 pályázat nyertese iskolánk COMENIUS 2011.
Mobilitás pályázatok Leonardo da Vinci
Információs és kommunikációs technikák szerepe a szakképzésben
..
Szemléletformálás és közös munka a Centropa filmjeinek segítségével Komódi Andrea Petőfi Sándor Evangélikus Gimnázium, Mezőberény.
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
A közösségfejlesztés módjai, lehetőségei Készítette: Horváth István Attiláné R. M. Á. I. Kazinczy Ferenc Tagiskolája,Kincsesbánya 2010.
A holokauszt tanítása iskolámban
Tájékoztató TÁMOP-projektünk nyitórendezvényére Kalocsa, november 7. (Katona István ház) A Kalocsai Főegyházmegyei Levéltár gyűjteményére épülő,
Iskolánkról.
Családkutatás-helytörténet TÁMOP pályázati foglalkozások keretében Előadás a MELTE-EME évi vándorgyűlésének szakmai konferenciáján: Helytörténet,
KÖSZÖNTÖM A Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Tájékozódási Futásért Egyesület nevében.
Határtalanul! BESZÁMOLÓ
„Lépj feljebb! Tanulj tovább! Segítünk! A sarkadi Ady Endre - Bay Zoltán Középiskola és Kollégiumban”
HATÁRTALANUL! • A pályázati program célja: minden magyar diák tanulmányai alatt legalább egyszer eljusson határon túli, magyar lakta területekre ( Felvidék,
A könyvtár mint a felnőtt képzés helyszíne Tapasztalatok a Gödöllői Városi Könyvtár és Információs Központban.
Lenkey János ÁLTALÁNOS ISKOLA, LENKEY JÁNOSRÓL
Tudatjuk mindenkivel, hogy a Bethlem Gábor Alapkezelő ZRT. Határtalanul! Programigazgatóság által meghirdetett pályázatán az Apáczai Nevelési és ÁMK 2.
DIGITÁLIS TANESZKÖZÖK ALKALMAZÁSA AZ OKTATÁSBAN
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP /
Differenciált tanulásszervezés szemlélete és módszerei
Burai Béla Történelem Szakkör december 4.. Mi a szakkör? - iskolán (órákon) kívüli tevékenységi forma - más országokban már több évtizede működik.
Saját modul megvalósítása DROGPREVENCIÓ as tanévben Készítette : Szegedi Károlyné.
NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS.
Comenius Comenius programokról általában Az egész életen át tartó tanulás Európai Uniós program egyik pályázati egysége: 1.Iskolai Együttműködések.
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 MIT KEZDÜNK AZ EU-VAL? Az unió megjelenési formái az oktatási intézményekben.
ÖKOISKOLA A HERNÁD ÉS A BÁRSONYOS ÖLELÉSÉBEN Bőcsi Általános és Szakiskola, Alapfokú Művészetoktatási Intézmény.
TÁMOP /1 Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben.
TIOP február 2.. TIOP 1.1.1/09 Tanulói laptop Támogatás összege: Ft Pályázat időtartama: május 1. – március 1.
Témahét 2014 FÓKUSZBAN A DEMOKRÁCIA. Miért szervezünk témahetet minden évben? Azért,… hogy a jelen valós problémáit boncolgatva együtt tanulhassunk hogy.
Az 1956-os forradalom a történész és a szemtanú szemével
PEDAGÓGIAI PROGRAM A KATONAI EMLÉKPARKBAN
Elérhetőségek: 7621 Pécs, Mária u. 3 06/ pannontermal.hu Dél-Dunántúli Gyógy-és Termálfürdők Egyesülete.
Határtalanul II. MédiaMánia határon innen és túl BGA-12-HA /13 Varró István Szakiskola, Szakközépiskola, Általános Iskola és Kollégium Karcag.
A következőkben néhány képet láthatnak, amelyek bepillantást engednek a záró találkozó egyes eseményeibe, hangulatába, melyen 9 országból vettek részt.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Csipp-csepp, egy csepp – Ritmus az életünkben Papp Leonóra.
Határtalanul Együtt egymásért a zene és a tánc világában HA /14 Premier Művészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
IDMSYS projekt GOP Akkreditált innovációs klaszterek közös technológiai innovációjának támogatása, GOP pályázati ablak A.
A tanulók felkutatásának és beiskolázásának folyamata Iskolai, önkormányzati kapcsolati táblázat Névtáblázat (adatbázis) Települési útvonal Tájékozató.
Határtalanul!.
..
Németország BESZÁMOLÓ 2014 Szakmai gyakorlat Németországban.
TÁMOP / A mindennapos testnevelés részét képező mozgásprogramok tapasztalatai.
 Sajó Képzési és Humán Fejlesztési Központ Alapítvány  Bükk 900 Természetbarát Egyesület Jókai Mór Református Magyar - Angol Két Tanítási Nyelvű Általános.
Határtalanul pályázat Tanulmányi kirándulás középiskolásoknak HAT Értékelő óra május 26. Telepy Iskola.
Sport és szervezetei január 18.. Személyes tapasztalatok: 3 év tanítási gyakorlat modul rendszerben Oktatás fókuszába, a gyakorlati megvalósíthatóságot.
TÁMOP / „Tudásdepó Expressz” Új szolgáltatások Zala megye könyvtáraiban –élethosszig tartó tanulás könyvtári környezetben február.
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
Gyógypedagógiai Óvoda és Fejlesztő nevelés-oktatás munkaközössége tanév.
Informatika. A pályázatról Az informatika rejtelmei határon innen és túl címmel az alsóbodoki Magyar Tannyelvű Magán- szakközépiskola, mint partneriskolával.
Projektzáró rendezvény Intelligens iskolák létrehozása az újszászi tanulók egyenlő esélyeiért TIOP-1.1.1/ projekt.
A Commitment Köznevelési Kht. MOHAY GERGELY március 31. ÉS A KECSKEMÉTI IRODA BEMUTATKOZÁSA.
 A Nemzeti Erőforrások Minisztériuma által kiírt Határtalanul program keretén belül iskolánk 7. osztályos tanulói lehetőséget kaptak arra, hogy a magyar.
Szülői értekezlet 5.B
Észak-Balatoni Térség Regionális Települési Szilárdhulladék Kezelési Rendszer közvélemény-kutatás az általános és középiskolások körében.
Határtalanul.
Egervari Pénelopé Magdolna
„Lépj feljebb. Tanulj tovább. Segítünk
Ételkészítés sváb hagyományok alapján
Készítette: Barna Alexandra Csordás Rita
AZ IKSZ 50 ÓRÁJÁNAK INTÉZMÉNYI SZINTŰ TERVEZÉSE
Önfejlesztés és horizontális tanulás
SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK „ Az intézményi felelősök felkészítése a Szakképzési Minőségbiztosítási Keretrendszer (SZMBK) követelményeinek figyelembevételével,
PROJEKTMÓDSZER Tratnyek Magdolna PhD
11. Vizuális jelképek, jelek, sematikus ábrák
Programjaink fizikából a es tanévben
Örömmel értesítünk mindenkit arról, hogy a Bethlen Gábor Alapkezelő ZRT. Határtalanul! Programigazgatóság által meghirdetett pályázatán az Apáczai Nevelési.
Előadás másolata:

Katonasírok és katonai emlékhelyek Veszprém és Fehér megyében A pályázat időtartama: 2016.márc. - jún.15.

Pályázati előzetes, az indulás előtt Résztvevők: 21fő (11.r) + 7fő (10.r) +3 kísérőtanár Előzetes tevékenység: 3 előkészítő óra Fö.: Ladányi Tamás, Tö.: Eveli Péter, Irod.: Donászy Judit Az előadásokról tanulói plakátok készülnek Kiállítás az iskola aulájában a diákok által összegyűjtött anyagokból. Banner megjelenítése az iskola honlapján A Magyarság Háza meglátogatása Bp-en (odafelé).

A program Nagyenyeden ápr Nagyenyed és környéke + Torda Sírgondozás, koszorúzás, előadások, filmek megtekintése, kiállításon való aktív részvétel (Kell majd egy tanuló aki fotóz, és egy aki videóz.) Kiránduláson, közös programokon való részvétel.

A program Veszprémben ápr. 29 – máj. 3. Gyűjtőportál - honlap Vp. és környéke hadisírjairól, fotódokumentációval Tanulói kiselőadások Vp-i séta – háborús emlékhelyek, Filmnézés Közös kirándulások Közös sütés a Laczkó-forrásnál

Utómunkálatok 2 óra kiértékelés: résztvevők + szüleik Kérdőívezésük, feldolgozás, kiértékelés, közzététel 1 tanítási nap – témanap, ami jún. 4. lehetne a NÖN iskolai emléknap (képes élménybeszámolók, prezentációk, vetélkedő, fotókiállítás, filmvetítés stb.) Min. 20 részt nem vett tanuló számára 1 órás fakultatív élménybeszámoló előadás tartása.

Kommunikációs tevékenység 1 db. sajtómegjelenés megyei napilapban (Napló) 1 db. Sajtómegjelenés hetilapban (Veszprémi 7Nap) Min. 30 sec interjú/hír helyi TV-ben, rádióban (Vp. TV, MÉZ Rádió)

A lényeg: A találkozás A megtapasztalás Az indirekt és informatív ismeretszerzés Az együttlét Az egymástól tanulás A közös projektek Az összetartozás élménye