TÁMOP 2.2.2. - A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése Borbély-Pecze Tibor Bors, programvezető RFKB-NPT kapcsolattartás Balatonfüred, 2009.december.
Advertisements

TAMOP B-11/ „A fiatalok családi életre nevelését, a kismamák munkaerő piaci elhelyezését segítő, innovatív családbarát szolgáltatások.
„Döntés a kezedben van: egészség- és környezettudatos szemléletformálás a Magyar Táncművészeti Főiskola Nádasi Ferenc Gimnáziumában” április 22.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
Tolerancia Erősítő Innovatív Szövetség projektprogram.
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése Borbély-Pecze Tibor Bors, programvezető Regionális szakmai workshop – pályatanácsadóknak.
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
SPORTISKOLÁK ORSZÁGOS TANÁCSKOZÁSA A SPORTSPECIFIKUS TANTÁRGYAK TÜKRÉBEN CSANÁDI ÁRPÁD ÁLTALÁNOS ISKOLA, SPORTISKOLA ÉS KÖZÉPISKOLA RABI FERENCNÉ intézményvezető.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
TÁMOP program a Dél-alföldi Régióban Dél-alföldi Regionális Munkaügyi Központ.
Intézmények közötti egyéni átvezetést segítő programok.
A kamara szerepvállalása a felnőttképzésben évi LXXVII. tv. főbb rendelkezései Tv. hatálya elsődlegesen az állam által elismert vizsgával záruló,
A Képzési Csoport tevékenysége Budapest Esély Nonprofit Kft
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
Jó gyakorlat – A pályaorientáció szerepe az egyén életében, a szakember nézőpontjából Kiss István – tanácsadó szakpszichológus.
GYERMEKSZEGÉNYSÉG ELLENI PROGRAM A HEVESI KISTÉRSÉGBEN TÁMOP /
időskorban felmerülő Problémák és megoldásmódok
A szakiskolák aktuális problémái
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Lendületben a Pénziránytű Iskolahálózat
A vállalati érdekek és a család összhangjának megteremtése
Az „első lépés” TÁMOP
TÁMOP / „A hátrányos helyzetűek foglalkoztathatóságának javítása (Decentralizált programok a konvergencia régiókban)”
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
LEHET JOBB A GYEREKEKNEK!
Együttműködő egyetemek:
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
Bemutatkozik a Budapesti Komplex Szakképzési Centrum
Tájékoztató a Magyar Nemzeti Vidéki Hálózatról
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
Új továbbképzési lehetőségek tanároknak és oktatóknak
A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
A magyar LLG Tanács ülése
Mayer József Budapest február 27.
„Társadalmi Innovációk generálása Borsod-Abaúj-Zemplén megyében”
A lifelong guidance (LLG) rendszer magyarországi megalapozásának kvalitatív vizsgálata (6 fókuszcsoport) július Kovács Attila
Munkavállalás az EU/EGT tagállamokban
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Dél-alföldi Regionális Munkaügyi Központ
A Digitális szakadék csökkentése (GINOP-6. 1
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ
Kompetenciák az osztott tanárképzésben
TOP SO „Foglalkoztatási paktum Barcs és térségében” A Foglalkoztatási stratégia célrendszere tervezett programok BARCS VÁROS.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
„Út a munkához”program
HHR.
Diplomás Pályakövetési Rendszer
A Nemzeti Pályainformációs Portál
A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése
Veszprémi Érseki Hittudományi Főiskola
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
Felhasználóképzés a kórházban
A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése
A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Regionális workshop Zétényi Ákos.
Új pályainformációs eszközök - filmek
A TÁMOP (NSZFI) és TÁMOP (FSZH); TÁMOP
A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése
Gyermek- és ifjúságvédelemi feladatok ellátásának támogatása
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
A Pénziránytű Alapítvány tevékenységének bemutatása
Lorem ipsum.
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Intézmény minőségirányítási programja
A Tanácsadók Virtuális Közösségének
Iskolai szociális segítő
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
Előadás másolata:

TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése

A Tanácsadók Virtuális Közösségének beüzemelése két típusú on-line kérdőív kialakítása április végére: - érdeklődők és pályainformáció nyújtók az információs terület pontos megjelölésével ~ 1400 fő - szakképzett pályatanácsadók ~ 300 fő RSZH sokaság

végzettségek szerint 0-1 0: A pályaorientációval kapcsolatban érdeklődő átlagemberek 1: Pályainformációs tanácsadásra alkalmas szakember: órás pályaorientációs tanfolyamok valamelyikét végzettek, Műveltségterületi/ szakterületi pedagógusok (kivéve pályaorientációs tanár, aki 2. szint) HR-szakemberek magán munkaerő-közvítető/ kölcsönző munkatársa közművelődési szakember pedagógiai információs tanácsadást végző pedagógus pedagógiai intézetben vagy más intézményekben érdekképviseletek munkatársai kamarák ügyfélkapcsolati dolgozói szociális munkások, szociálpedagógusok (kivéve tanácsadó tanár betétlappal EKF, ez 2. szint) humán szakos diploma + HÖOK karriertanácsadó-tréner bizonyítvány

Szakképzett tanácsadók 2-3 2: Munka-pályatanácsadás végzésére alkalmas szakember: Rendszerváltás és Bologna rendszer közötti időszakban kiképzettek ( ) munkavállalási tanácsadó, (főiskolai szak) szociálpedagógus (tanácsadó tanár betétlappal), főiskolai szak diáktanácsadó szakirányú továbbképzés tanácsadó szakpszichológus egyetemi szakosító munka- és szervezet szakpszichológus, karriervezetés szakirányú továbbképzésen szerzett végzettség, pályaorientációs tanár (szakirányú továbbképzés) társadalmi integrációs tanácsadó szakirányú továbbképzés Bologna rendszerben (2006-tól) emberi erőforrás tanácsadó (MA), tanulási- és pályatanácsadási-tanár (MA) andragógus - munkavállalási tanácsadó minor (BA), valamint megmaradt szakirányú továbbképzések (diáktanácsadó, pályaorientációs tanár) 3: Munka-, pályatanácsadásra és szakszerű teszthasználatra kiképzett szakember: munka- pálya szakpszichológusi végzettség

A képzések célcsoportja: Munka-pályatanácsadás végzésére alkalmas szakember Pályainformációs tanácsadásra alkalmas szakember

1.A pályaismeret jelentősége 2.Az önismeret és szerepe a pályaépítésben 3.Az EU kulcskompetenciái 4.Az EUROPASS jelentősége és használata, külföldi munkavállalás és képzés az EU- ban 5.Az informális álláskeresés módszerei, a munkából-munkába váltás módja 6.Új lehetőségek használata - Az információkezelés új eszközrendszerének használata a pályaorientációban 7.Sajátos helyzetben 8.Mit értünk munka alatt és milyen vetületei vannak, a tipikus munkavégzési formáknak? 9.Mit jelent, hogyan működik a LLG? 10.Milyen szervezetektől kaphatsz segítséget? 11.Munkaerő-piaci ismeretek Választható témák:

Online jelentkezési felület -Választható képzési modulok -Választható képzési időszak

-Képzésbeosztás -Képzési helyszínek -Tudnivaló, gyakori kérdések

Bővebb információ: Köszönjük a figyelmet!