SPORTISMERETEK EDZÉSELMÉLET CSIK FERENC ÁLTANÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM KÉSZÍTETTE: LEITNER JÓZSEF.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A tanulást és a megértést segítő módszerek alkalmazása
Advertisements

Az iskola pedagógusainak válaszai a kérdőíves felmérésre.
A sportiskolába járó tanulók szüleinek válaszai a kérdőíves felmérésre (1245 válaszadó)
Változások az iskola pedagógiai programjában (2013/14-től): 1.Nem lesz es rendszer (azaz NYEK-be nem jelentkezhetnek a mostani 5-8. osztályos tanulók)
E-learning alapú távoktatás tapasztalatai a Széchenyi István Egyetemen
Európai Lányok prezentációja Révai Miklós Gimnázium és Kollégium Győr,
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
Iskolai teljesítmény pszichológiai determinánsai
TÁMOP a mezőberényi Petőfi Sándor Gimnáziumban
Angol nyelvi kompetencia
Beiskolázási tájékoztató december
A tanulók válaszai a tanulmány kérdéseire (5700 válaszadó alapján)
Környezettechnika A 13. C osztály részére 2011/2012.
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
Innováció Kecskéd közoktatási intézményeiben
TANTÁRGY-ORIENTÁLT IDEGEN NYELV OKTATÁS Istvánffy Miklós Általános Iskola.
Készítette: Bónisné Fürjesi Magdolna
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
Az ellenőrzés, értékelés szerepe, módszerei A teljesítménymérés
A 2008/2009-es tanév 6 iskola közösségi életének szervezésével kezdődött.
Szakkör címe Tantárgy, évfolyam Tanár neve Tanulmányi intézmény neve Település neve.
A testnevelésre vonatkozó sportiskolai kerettanterv ismerete.
Radnóti Miklós Általános Iskola Kazinczy Ferenc Tagiskolája 8044 Kincsesbánya Iskola u. 1. „Jó gyakorlat” Év végi felmérő feladatlap kémia tantárgyból.
 Budapesten, a II. kerületben, a Vízivárosban található  140 éves épület  2002-ben teljes felújítás és bővítés.
Tanulói elégedettségvizsgálat ismertetése HJK
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
ügyvivő szakértő, országos versenyszervező
Ha javítani szeretnénk az eredményeken
EUCIP IT administrations vizsgák eredménye SZÁMALK-Szalézi szakközépiskola és napokon tartok vizsgák alapján.
Edzéselméleti témák Kiválasztás
Tantárgyi követelmények Infrastruktúra geoinformatika – AI04 Geoinformatika – AG03 Előadók: Dr. Szabó György egyetemi docens, Wirth Ervin PHd hallgató.
Maczali Márk Zoltán IVP6PS. Az egyetem  Egyetem jelenlegi rektora: Prof. Dr. Torma András  A Miskolci Egyetem nagy múlttal rendelkezik ben Selmecbányán.
A TECHNIKA TANTÁRGY TÖRTÉNETI ELŐZMÉNYEI
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
A sporttudomány helye a tudományok rendszerében
SZAKTANÁRI SEGÉDLET TANULÓI MUNKAFÜZET DIGITÁLIS TANANYAG ÁLTALÁNOS ISKOLA 7. ÉVFOLYAM 112 ÁLTALÁNOS ISKOLA 8. ÉVFOLYAM 112.
Gázelmék. Kecskemét II. Rákóczi Ferenc Általános Iskola.
Új tanulásszervezés – mit és miért kell tennünk?
Educatio LMS Halácsy Katalin II. Rákóczi Ferenc Fővárosi Gyakorló Közgazdasági Szakközépiskola BeTISZK, MiTIOK tagiskola.
Agykontrollos továbbképző éveseknek
A jogszabályi változások megvalósulása és hatása intézményi szinten Fővárosi helyszín Készítette: Kállai Gabriella ONK, Budapest november 4.
Tanórai szokásaim 5/14.
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap Családi kisokos, avagy ismerd meg a családod. Vitéz Gyöngyvér.
A társadalomismereti tartalmak tanításának lehetséges gyakorlata…
Környezetvédelmi számítások környezetvédőknek
-minősített közoktatási típusú sportiskola szeptemberétől induló első osztályai:
Sport és szervezetei január 18.. Személyes tapasztalatok: 3 év tanítási gyakorlat modul rendszerben Oktatás fókuszába, a gyakorlati megvalósíthatóságot.
MESZ Utánpótlás Bizottságának évi beszámolója Készítette: Nagy Gábor Bizottság vezetője.
Eötvös Loránd Műszaki Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium Kaposvár (volt Rippl-Rónai)
Vizsgaszabályzat ismertetése A vizsga ideje  május (csütörtök-péntek)  Azokon a napokon a tanulóknak nincs órarend szerinti tanítás.
Készítette: Nyul Gábor1 Mérés-értékelés Norvégiában Parlament Oslo felülről.
Biztosítási matematika és kockázatelemzés I. Egészségbiztosítási szakirány Előadó és gyakorlatvezető: Vályi Sándor Fogadóóra: kedd 14-15, 208/4. szoba.
Picasso: Festival Mondial HUNGART © LEGE ARTIS Felnőttképzési Intézmény E – /2014 A „rossz osztály” Iskolai mediációs eset bemutatása 2015 október.
MODULÁRIS OKTATÁS A TANULÁS TANÍTÁSA Megvalósító: Kisné Takács Ágnes
Motiváció és ellenőrzés az informatika órákon
Az osztatlan tanárképzés gyakorlati képzési rendszere
Álmodtunk egy iskolát magunknak
Nemzeti Köznevelési Portál
Szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatai
Miért szükségszerű a változás a természettudományok oktatásában?
Szent László Középiskola Szekszárd
KRE-AKTÍV motivációs projekt
A szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatainak hasznosítása
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
Informatika munkaközösség
PROJEKTMÓDSZER Tratnyek Magdolna PhD
Tantárgyi követelmények Térinformatika BMEEOFT041
[Év beszúrása]. évi iskolaév Intézmény Tanár Osztály
Előadás másolata:

SPORTISMERETEK EDZÉSELMÉLET CSIK FERENC ÁLTANÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM KÉSZÍTETTE: LEITNER JÓZSEF

KIKNEK? MIT? HOGYAN?

KIKNEK? 11. Évfolyam Élsportolói osztály

Miért kell ezt a tantárgyat tanulnom? „Mert megtanulok olyan dolgokat, ami szükséges lehet a továbbiakban, mivel sportoló vagyok.” „Mert amit esetleg rosszul csináltam eddig, azt ki tudom javítani, ilyenkor nem tanulunk rendes tantárgyakat és kevésbé vagyok stresszes mint a többi iskolai napon.” „Megfelel ő edzés technikája, hogyan kell megfelel ő en regenerálódni, nyújtani.” „Nem tudom még miért van szükség rá, mert még nem nagyon tanultam.” „Nem tartom hasznosnak, mert aki aktívan sportol, versenyekre jár, az tudja az edzéselméletet.”

MIT? Köznevelés típusú sportiskolai tanterv alapján: Edzéselmélet története Alapfogalmak Teljesítmény összetev ő i Edzettség Edzéselvek Terhelés Elfáradás Kondicionális képességek Koordinációs képességek Versenyzés

HOGYAN? Fél éven keresztül órarendbe illesztve Tanári el ő adás, Tanulópárok ppt-s el ő adásai Tömbösítés, „Modul nap” 1- 2 nap tanári, TF-es hallgatók el ő adásai, 3. nap küls ő helyszín,pl.: TF biomechanikai labor Dr. Petrakonics Máté Fitness terem, Vác NB1-es n ő i kézilabda csapat edzése, Dr. Ökrös Csaba

FAMILIA FITNESS

SZÁMONKÉRÉS Fél éven keresztül órarendbe illesztve: Félévi osztályzat: dolgozat, órai aktivitás, el ő adás, füzet Az utolsó két órán dolgozatírás, javítási lehet ő séggel. Tömbösítés, „Modul nap” 3. nap végén dolgozat (saját jegyzet használható) Félévi osztályzat: dolgozat, aktivitás, füzet

TANULÓK ÉRTÉKELÉSEI, REFLEXIÓK „ Kicsit sokat kellett írni, de tetszettek a témák, a második nap különösen jó volt mert elmentünk a konditerembe és gyakorlatban is csinálhattuk a feladatokat.” „Ahhoz képest hogy az elején nem tartottam hasznosnak, érdekes dolgokat hallottam az er ő fejlesztésr ő l illetve a doppingokról, amik eddig ismeretlenek voltak nekem.” „Nagyon élveztem ezt a 2 napot, melyen sok új dolgot tanulhattam, ami azért roppant fontos, mert az életem része a sport.”

ZÁRÓGONDOLATOK Diákok pozitív hozzáállása, megfelel ő motiváltság, élsportolóként érintettség Féléves munka el ő nye a tananyag mélyebb elsajátítása, diákok önálló munkájára való támaszkodás Projekt nap el ő nye, a heti rutinból való kibillenés, küls ő helyszín varázsa, tapasztalatszerzés

KÖSZÖNÖM A MEGTISZTEL Ő FIGYELMET!