3D építészeti látványtervek megjelenítése kamerakövetés segítségével légi felvételeken Kovács Magda-díj pályázat 2015/16-os tanév MI2011N.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
VISSZA- CSATOLÁS TERVEZÉS VÉGRE- HAJTÁS ÉRTÉKELÉS Képzés célja.
Advertisements

GYAKORLATORIENTÁLT MEGOLDÁSOK A FELSŐOKTATÁSBAN A TEAM ACADEMY Tasi Péter team coach BGE Team Academy.
Térinformatika a Soproni Vízmű Rt. - nél Bódis Gábor Varga Ákos Sopron és Környéke Víz- és Csatornamű Rt.
SNI-s ALKALMAZÓI VERSENY. SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK FŐVÁROSI INFORMATIKA TANULMÁNYI VERSENYE Magyar Gyula Kertészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
Nagyrendezvények közlekedésszervezési problémái Munkácsy András – Szele András KTI Közlekedésszervezési és Hálózatfejlesztési Központ Közlekedéstudományi.
Munkácsy Mihály Német Nemzetiségi Nyelvoktató Általános Iskola Pápa.
A munkahelymegőrző támogatás. Alapja  Az évi IV. tv. (a foglalkoztatás elősegítéséről és a munkanélküliek ellátásáról) 18. §.  A 6/1996. (VII.16.)
1 Számítógép Hálózatok A hálózatok kialakulása, alapfogalmak Készítette: Csökmei István Péter ( CsIP ) Szegedi Tudományegyetem Természettudományi Kar levelező.
A papír nélküli, digitális világ már hamarosan elérhető Zsámboki Gábor kereskedelmi és marketing vezérigazgató-helyettes
Péli Kati gyógypedagógus (Éltes Mátyás EGYMI, Általános Iskola és Speciális Szakiskola)
AZ ELEKTRONIKUS KÉPZÉS MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA INFORMATIKA A FELSŐOKTATÁSBAN DEBRECEN DR. ZÁRDA SAROLTA GÁBOR DÉNES FŐISKOLA.
Dr. Matlák Tímea B. A. Z. Megyei Kórház Intézeti Gyógyszertár Budapest Parenterális Munkacsoport Találkozó.
Üdvözöljük a iskolaév beiskolázási bemutatóján
XXIV. Országos Jegyző-Közigazgatási Konferencia Wi-Fi és HD kamerarendszer Borbély Olivér
A szakiskolák aktuális problémái
Helyi védett értékek bemutatása
Nemzeti Audiovizuális Archívum
Az Európai Unió szervezeti felépítése
E-learning modellek osztályozása
Lendületben a Pénziránytű Iskolahálózat
Információs Társadalom Parlamentje, június 1., Budapest
BOROS SÁMUEL SZAKGIMNÁZIUMA
LEHET JOBB A GYEREKEKNEK!
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
Az iskolai könyvtár telepítése, térszervezése és felszerelése
3D grafika összefoglalás
Erasmus+ program HU01-KA  
Pályaválasztási tanácsadás
Budapest XVI. Kerületi Móra Ferenc Általános Iskola
Duális képzés a társadalmi felelősségvállalás szemszögéből
A KINOVEA mozgáselemző rendszer használata
Tájékoztató NGB_ak012.
LabVIEW bevezetéstől a feszültség-áram karakterisztikáig Vida Andrea
I N N O V Á C I Ó KUTATÁS-FEJLESZTÉSI HAJLANDÓSÁG A RÉGIÓBAN
H-angol-j a munka világára
Nanotechnológiai kísérletek
Ez az én művem Készítsünk tájképet! Készítette: Puskás Rebeka
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
A mozgási elektromágneses indukció
Hallásvizsgálati eljárások
Felvételi
Az Európai Unió szervezeti felépítése
MEGKEZDTÜK A FELKÉSZÜLÉST A TANULÓI LAPTOP PROGRAMRA
Tájékoztató NGB_ak012.
A Nemzeti Pályainformációs Portál
Az ÁFSZ feladatai az „Út a munkához” program végrehajtásában
A évi pályázati felhívás legfontosabb szabályai
Az Animációkészítés lehetőségei az óvodában, iskolában
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
Tilk Bence Konzulens: Dr. Horváth Gábor
Felhasználóképzés a kórházban
Új pályainformációs eszközök - filmek
Felnőttképzés a közművelődésben
A személyiség mint komponensrendszer
Programjaink fizikából a es tanévben
Hogyan készítsünk JÓ MINŐSÉGŰ ÉS KIS MÉRETŰ „szendvics” PDF-et?
A pszichológiai segítségnyújtás lehetőségei
Vasbeton falvasalás megadása és ellenőrzése EC2 szerint
Budapest, ETT Műhely ETT-monitor Bemutató.
Belügyi Rendészeti Ismeretek
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Scool-Túra Kft Miskolc Széchenyi út 36.
Ki mit tud?- művészeti nap december 15. szombat
Iskolai szociális segítő
Németország BESZÁMOLÓ 2014
Tájékoztató KGNB_NETM004.
Az MKET új stratégiája – Szolgáltató MKET
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
A POWERPOINT 2007 újdonságai
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
Előadás másolata:

3D építészeti látványtervek megjelenítése kamerakövetés segítségével légi felvételeken Kovács Magda-díj pályázat 2015/16-os tanév MI2011N

Alkalmazott technológiák és szoftverek  Blender  Modellezési ismeretek  Diákműhely  Camera tracking  Phantom 3 Professional  gimbal  Adobe Premier Pro  Videóvágás  Konvertálás

Előkészületek  Helyszín kiválasztása  Terep felmérése  Követési pontok elhelyezése  Modellek előkészítése  Materiálok  Textúrázás

Videó előkészítése  Premier Pro  Jelenetek kiválasztása  Vágása  Renderelés

Camera tracking Blenderben  Movie clip editor  Markerek  Solve panel  Hibaszám  Perspektíva  Követési jelenet beállítása

Blender (modell elhelyezés)  Modell kiválasztása  Talajviszonyokhoz igazítás  Virtuális telek (határok)  Elő- és háttérrétegek  Méretek

Blender (kompozitálás)  Materiálok (textúrázva) környezethez igazítása  Node-ok  Environment (HDRI) lighting  Árnyékok  Rétegek keverése  Render

További lehetőségek  Építészeti tervek  Várak, szobrok, parkok  3D szkennelés drónnal  Animáció

Videók, képek  demo_opengl.avi  demofilm1.avi  HUNfoglalás extrém akadályverseny i kaposmérői futamának videója HUNfoglalás extrém akadályverseny i kaposmérői futamának videója  panorama_1.jpg  panorama_2.jpg

3D építészeti látványtervek megjelenítése kamerakövetés segítségével légi felvételeken Kovács Magda-díj pályázat 2015/16-os tanév MI2011N