2015. október 19. 7.a osztály. TÉMANAP A TREFORTBAN Iskolánk 7. és 8. osztályos tanulói már harmadik éve vesznek részt az ELTE Trefort Ágoston Gyakorló.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Társadalmi Megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 –
Advertisements

Tudomány – „természetesen” – a Belvárban! TÁMOP / azonosító számú projekt Az Öveges laboratórium működése Szilágyi Tibor laborvezető.
Tudomány – „természetesen” – a Belvárban! TÁMOP / azonosító számú projekt Szakmai munka az Öveges laboratóriumban Szilágyi Tibor laborvezető.
Tájékoztató a Társadalmi Megújulás Operatív Program (TÁMOP) /1-2. „Iskolai tehetséggondozás” című pályázatról Kecskemét, augusztusPapp Attila.
Széchenyi tehetségműhely
Projektoktatás április 8. Papp Dolli.
Természettudományok fizika, kémia, biológia Céljaink  Szemléletformálás (tanórán és azon kívül is)  Gyakorlatias tudás  Egyéni tehetséggondozás  Felkészítés.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
Olvasunk és cselekszünk egészségünk megvédéséért: Egészséges életmódra nevelés a könyvtári foglalkozások keretében című program kipróbálásának tapasztalatai.
Iskolai Közösségi Szolgálat Definíció Cél Folyamat Példák Demokratikus Ifjúságért Alapítvány.
Összeállította: Horváth Csabáné NKI Árpád Fejedelem Általános Iskola Instrukció – kompetencia Megelőzés – Alkalmazkodás - Gondoskodás.
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon TÁMOP /02/B/KMR ELTE Pedagogikum Központ Szakmai vezető: Hunyady György Pénzügyi vezető: Bartha Edit.
A hálózatosodás lehetősége a közoktatásban profil 1.0
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
Varga Katalin Gimnázium (Varga Katalin Secondary School)
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
Az OKNT-adhoc bizottság kerettanterve „Természettudományt mindenkinek” 2009.
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 EU-S TARTALMAK AZ OKTATÁSBAN A képzés célkitűzései.
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 MIT KEZDÜNK AZ EU-VAL? Az unió megjelenési formái az oktatási intézményekben.
A nevelési-oktatási program előzményei
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
NYME Bolyai János Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium Szombathely
2008. évi Országos kompetenciamérés 6. osztály / Matematika
FELVÉTELI 2008 Berzsenyi Dániel Gimnázium ISKOLÁNKRÓL …  2008-ban ünnepeljük iskolánk alapításának 150. évfordulóját  ‘Minőségi nevelési-oktatási.
A szupervízió szakaszai (Louis van Kessel)
TANÁR-TOVÁBBKÉPZÉSI ALPROGRAM
Vizuális nevelés tantárgypedagógia
SZÜL Ő I ÉRTEKEZLET OKTÓBER 17. GIMNÁZIUMI KÉPZÉS.
A kerekasztal résztvevői
Felekezeti statisztika Irányító tanár: Hasas Tünde Szerz ő k: Szabó Katalin Kertész Erika Veres Janka Eszter Szent László Római Katolikus Gimnázium Nagyvárad.
A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása TÁMOP /2-2F A projekt az Európai Unió támogatásával,
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Almárium – Trescsik Angéla Ne kerteljünk, tanuljunk lépésről.
Kecskeméti Széchenyivárosi Arany János Általános Iskola Kecskemét
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
A tavalyi évben a nemzetközi játék keretei között diákjaink kedvenc meséinek kiválasztását, angol nyelvre történő fordítását és továbbítását kérték tőlünk,
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
FELVÉTELI, avagy hogyan jelentkezünk középiskolába
FASORI LABORGYAKORLATOK
Új tanulásszervezés – mit és miért kell tennünk?
Az Anthropolis Egyesület
A társadalomismereti tartalmak tanításának lehetséges gyakorlata…
Beszámoló a projekt megvalósításának tapasztalatairól.
Kereskedelmi és Idegenforgalmi Középiskola Tokaj2007. január 31.
Dávid Mária Online nemzetközi kurzusok a korszerű tanárképzésért Social Network in Teacher Education - Közösségi hálózatok a tanárképzésben Szakmódszertanos.
SOROZATOK Érettségi feladatok Készítette: Kovács Árpádné MJ DE Balásházy János Gyakorló Szakközépiskolája, Gimnáziuma és Kollégiuma Debrecen-Pallag2014.
Az önfejlesztő terület bemutatása Száva Eszter augusztus 31. Salgótarján.
Esély, Lehetőség, Tehetség, ELTE Iskola felújítás az Eötvös Loránd Tudományegyetemen az Európai Unió támogatásával.
2016/17-es tanév. Iskolatípus változások 2016/17-es tanévtől.
A mentorálási gyakorlat komplex terve (portfólió) A tanárjelölt heti órarendje a mentorálás első, második és harmadik fázisában.
Biológia emelt szintű érettségi - Kleininger
Projektorientált matematikaoktatás
PROCSEE projekt 1. Szakértői Fórum disszeminációs esemény Racsko Réka
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2015)
PÁLYAVÁLASZTÁSI TÁJÉKOZTATÓ 2014/2O15. tanév
Szöveges feladatok Érettségi feladatok
Geometria Érettségi feladatok
Tájékoztató a Győri tanoda-klubról a toborzó önkéntes munkára s 2018
FELVÉTELI Berzsenyi Dániel Gimnázium 1858
A Minősített Tehetséggondozó Műhelyekről
Szöveges feladatok Érettségi feladatok
PROJEKTMÓDSZER Tratnyek Magdolna PhD
Országos Kompetencia Mérés 2011
Intézményi szülői munkaközösségi ülés
Tóth Zoltán (DE) – Szalay Luca (ELTE)
A SZEPSI MAGYAR TANNYELVŰ ALAPISKOLA ÉS GIMNÁZIUM RÖVID TÖRTÉNELME
3. osztályban.
Összeállította: J. Balázs Katalin
SZÁMALK-Szalézi Szakgimnázium
A szupervízió szakaszai (Louis van Kessel)
Előadás másolata:

2015. október a osztály

TÉMANAP A TREFORTBAN Iskolánk 7. és 8. osztályos tanulói már harmadik éve vesznek részt az ELTE Trefort Ágoston Gyakorló Gimnáziumának partneriskolájaként természettudományos laborgyakorlatokon. A „Mérj, vizsgáld meg, kísérletezz!” című EU-s program keretében - amely a természettudományok komplex és interaktív módon való megközelítését tűzte ki céljául - idén elsőként a 7.a osztályos tanulók vettek részt október 19-én. Témája : Az égés szűkebb és tágabb értelmezése, az égés oxidációs-redukciós folyamatként való magyarázata. Az élményközpontú tanulás legmagasabb szintje valósulhatott meg! Köszönet illeti a gimnázium tanárait, laboránsait a számos izgalmas kísérletet lehetővé tevő munkájukért. A témanap ismereteinek további feldolgozása projekt tablók formájában ezután történik. Faragóné Fábián Gizella (matematika-kémia szakos tanár) október 21.