EGY APPLIKÁCIÓ VALLOMÁSAI
NYEREMÉNY ALAPÚ MOTIVÁCIÓ
Rövidtáv, nagy aktivitás, márkaépítés és személyes élmény nélkül
EMÓCIÓ/EGO ALAPÚ MOTIVÁCIÓ
Akár hosszútáv, nagy aktivitás, márkaépítés, személyes élmény
PREMIUM APPLIKÁCIÓK
Kampány támogatás Facebook-on Márkagondolat bevésése
KOMM. CÉLOK A Hentesség fogalmát a SPAR-hoz kötni Vass Zsolt, SPAR sztár-hentes további népszerűsítése
STORY ÉS MECHANIZMUS MINDENEK FELETT
Miért lesz érdekes a hentes szakma? Szükséges egy story-platform, ami az ego-ra építkezik
„TE MILYEN HENTES LENNÉL?”
3 VIZSGA, 3 TÍPUSÚ GAMER Nyugdíjas hölgy kiszolgálása – Edukációs kvíz
3 VIZSGA, 3 TÍPUSÚ GAMER Késélező – Addiktív billenytűkoptatás
3 VIZSGA, 3 TÍPUSÚ GAMER Dekázó – Súlytippelés a logika és gyorsaság jegyében
MIÉRT JÁTSZANAK SOKAN, SOKÁIG ÉS SOKSZOR?
LEMORZSOLÓDÁS CSÖKKENTÉSE ÉLMÉNY SZEMÉLYESSÉG NYEREMÉNY UTÁNKÖVETÉS
LEMORZSOLÓDÁS CSÖKKENTÉSE Like és permission helye Mobil/tablet
MÉRÉSI RENDSZER / FELHASZNÁLÓI FOLYAMATOK MINTA
LIKE ELÖTT
LIKE UTÁN
ÉLMÉNY 3 különböző játék, 1 story 1 -1 karakter a szórakoztatásért Eredményhez kötött animációk
SZEMÉLYESSÉG
NYEREMÉNY külön játéktípusra globális eredményre napi nyertesek nyerő megosztás
UTÁNKÖVETÉS folyamatos notification az újabb bárdért db, melyből átkattintás született
EREDMÉNYEK Egyedi látogató: fő Több mint 6000 megosztás Oldalon töltött átlagos idő: 5:30 perc
AZÓTA IS BOLDOGAN ÉL, A FRISSHUS.HU-N..
KÖSZÖNJÜK A FIGYELMET!
Nézze meg portfóliónkat! greenroom.hu Csatlakozzon hozzánk a Facebookon! facebook.com/greenroomhu