EGY APPLIKÁCIÓ VALLOMÁSAI. NYEREMÉNY ALAPÚ MOTIVÁCIÓ.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Infinety – Content for Brand ® Esettanulmányok. Témaközpont a Nőiportálon Hirdető:Teva Brand: Valeriana A kampány célja: az ügyfél új gyógyszerének megismertetése.
Advertisements

Találkozzunk a felhők felett!
MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ.
Médiainformációk Az F1-live.hu bemutatása A 2008-ban indított F1-live.hu az elmúlt években Magyarország legkedveltebb és legaktívabb Forma-1-gyel.
On-line kommunikáció a WebDokin WebDoki - a számok tükrében •Regisztráltak száma: fő •Napi hírlevelet kér: 85% •Napi látogatások száma:
SZÁMÍTÓGÉPES JÁTÉKOSOK MOTIVÁCIÓINAK LONGITUDINÁLIS VIZSGÁLATA Kiss Orhidea Edith Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Gazdaság- és Társadalomtudományi.
A diákat készítette: Matthew Will
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
Digitális világ Mindent rólad - Személyes adatok gyűjtése.
Hirdetési termékek – Display
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Regionális marketing egyeztetés. Stratégiai kampányok belföldön Belföld: •„Harmónia” – Észak-Alföld, Dél-Dunántúl, Budapest és környéke (december, január-február,
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Facebook riport Piato Bútor Facebook november – 2013 június.
Márkák iPhone-on Sallai Péter - Ponte.hu
Közösségi portálok használata
A dunaújvárosi fiatalok szabadidő eltöltési szokásai
1 Dr. Szabó László, vezérigazgató Érték a brand mögött – a vállalati image szerepe a hatóanyag alapú felírásnál.
Gamification az oktatásban játszva tanulni és tanítani.
Kedves Kávézó Próba quiz 2.
Kompetencia alapú oktatás bevezetése az alsó tagozaton
A pedagógusok valós igényei, a digitális tananyagfejlesztés aspektusai Eger, október 12.
2008. március 20.1/ március 20. Proxyk alkalmazása a biztosítástechnikai tartalékok becslése során Zubor Zoltán március 20. QIS4.
VII. Nemzetközi Médiakonferencia „A média hatása a gyermekekre és fiatalokra" szeptember Balatonalmádi Fiatal group leaderek Facebook használati.
A közösségi média térhódítása a vállalati kultúrában
Médiaajánlat (2013) 1. Fiatalos kulturális portál, programajánló site Filmajánlók Könyvkritikák Koncertbeszámolók Gasztronómia Interjúk Kirándulás, szabadidő.
A Magyar Madártani és Természetvédelmi Egyesület Zala Helyi Csoportja bemutatja: Miért? Mit? Hogyan? Mikor? Hol? Önkénteskedj!
Amióta Téged megismertelek, körülöttem minden nevet. Ott az első percben arra kértelek, hadd legyek örökké Veled! Fogd a kezem, ne engedd el! Azt ígérted,
Kampány előtt. -Felkészülés a kampányra -Díjhirdetés -Kérdések, Játék Témák.
Kompetencia alapú új moduláris képzés
Fogyasztóbarát biztosítói gyakorlatok. Bizalom A pénzügyi szolgáltatók iránti fogyasztói bizalom számos mérés alapján igen alacsony más szolgáltatásokkal.
Small Data-ból Big Information Vértes János. Egy centes kérdésem: mennyi adatot logol havonta egy adserver, ha csak a legszükségesebbeket naplózza?
PLATINA VERA „Megcsal a férjem.” számok, sztorik, tények
Játszani tudni kell - A gamification szabályai az interneten
A tolnasport.hu honlap adminisztrációja Készítette a Tolna Megyei Sportszövetségek Szövetsége a Nemzeti Civil Alapprogram NCA-DP-10-D pályázata keretében.
Számítógépes játékmechanizmusok felidézése a filmben Pernecker Dávid 2011.
Valószínűleg nem jön elhinni, de 100%-ig igaz.
Stratégiai játékok. Mit nevezünk stratégiai játéknak? Az ilyen típusú játékokban a játékosok megadott szabály szerint lépnek. Általában kötelező lépni.
Klausz Melinda közösségi média specialista Optimális bejegyzéskomponálás.
Personalization and privacy: a survey of privacy risks and remedies in personalization-based systems Eran Toch · Yang Wang · Lorrie Faith Cranor.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
UNIVERSITY OF SZEGED D epartment of Software Engineering UNIVERSITAS SCIENTIARUM SZEGEDIENSIS Okostelefon felhő Prof. Dr. Gyimóthy Tibor Szegedi Tudományegyetem.
Miért érdemes egy cégvezetőnek regisztrálni a …………… közösségi oldalra? Hogyan használjuk ki hatékonyan a jelenlétet a világ legnagyobb szakmai hálózatán?
Tanulástechnikai foglalkozások

Partner a méréstechnikában és az elektronikai tesztelésben.
Az Anthropolis Egyesület
Hajós Katalin Budapest, június 5.
A digitális reklám eszközei 1.
VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban.
Multimédiás ÉLMÉNY TÚRA GYŐRBE N Útikönyv helyett multimédiás élménytúra: High-tech városnézés Győrben Győr, április 28.
Káoszból preferált beszállító Vevői elégedettség mindenek felett! (Minden mindennel összefügg)
2015. Február 28..  Első bemutatkozás nagyobb közönség előtt  Célcsoporttal kontaktálni személyesen+szóróanyagon keresztül  Névadás+Próbajáték népszerűsítése.
MENNYI PÉNZRE LENNE MOST SZÜKSÉGED AHHOZ… HOGY TELJESEN RENDBE TEDD AZ ÉLETED?
Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
A tévés főműsoridő a célkeresztben Látogatottsági adatok után már nézettségi adatok?! Mester Sándor [origo] értékesítési igazgató T-Online Magyarország.
Tartalomszolgáltatás compliance programokban
Magyar Projektmenedzsment Szövetség
Vonalkódos rendezvénybeléptetés és egyebek
Bankreklám vagy szappanopera?
„CARING IS SHARING” KIKNEK? MIT? HOGYAN? MIÉRT? KATEGÓRIA #1
Kávéfolt (#brandes) (lesz macskás kép is! :).
Amióta Téged megismertelek, körülöttem minden nevet.
A Tesco rendszeresen indít vásárlói hűségakciókat, amelyeket igyekeznek az online és social felületeiken egyaránt népszerűsíteni, ezáltal is növelve a.
Szani Ferenc, Pitlik László, Balogh Anikó
Az okos vásárlás lehetőségei a Kaposvár Kincse példáján
WDBA2 szoftver szeptemberétől a korábbi Choices szoftvert a wdba2 nevű szoftver váltotta fel. A wdba2 egy olyan internetes alapú szoftver mely egyrészt.
Kabar utcai óvoda vasgyár.
Előadás másolata:

EGY APPLIKÁCIÓ VALLOMÁSAI

NYEREMÉNY ALAPÚ MOTIVÁCIÓ

Rövidtáv, nagy aktivitás, márkaépítés és személyes élmény nélkül

EMÓCIÓ/EGO ALAPÚ MOTIVÁCIÓ

Akár hosszútáv, nagy aktivitás, márkaépítés, személyes élmény

PREMIUM APPLIKÁCIÓK

Kampány támogatás Facebook-on Márkagondolat bevésése

KOMM. CÉLOK A Hentesség fogalmát a SPAR-hoz kötni Vass Zsolt, SPAR sztár-hentes további népszerűsítése

STORY ÉS MECHANIZMUS MINDENEK FELETT

Miért lesz érdekes a hentes szakma? Szükséges egy story-platform, ami az ego-ra építkezik

„TE MILYEN HENTES LENNÉL?”

3 VIZSGA, 3 TÍPUSÚ GAMER Nyugdíjas hölgy kiszolgálása – Edukációs kvíz

3 VIZSGA, 3 TÍPUSÚ GAMER Késélező – Addiktív billenytűkoptatás

3 VIZSGA, 3 TÍPUSÚ GAMER Dekázó – Súlytippelés a logika és gyorsaság jegyében

MIÉRT JÁTSZANAK SOKAN, SOKÁIG ÉS SOKSZOR?

LEMORZSOLÓDÁS CSÖKKENTÉSE ÉLMÉNY SZEMÉLYESSÉG NYEREMÉNY UTÁNKÖVETÉS

LEMORZSOLÓDÁS CSÖKKENTÉSE Like és permission helye Mobil/tablet

MÉRÉSI RENDSZER / FELHASZNÁLÓI FOLYAMATOK MINTA

LIKE ELÖTT

LIKE UTÁN

ÉLMÉNY 3 különböző játék, 1 story 1 -1 karakter a szórakoztatásért Eredményhez kötött animációk

SZEMÉLYESSÉG

NYEREMÉNY külön játéktípusra globális eredményre napi nyertesek nyerő megosztás

UTÁNKÖVETÉS folyamatos notification az újabb bárdért db, melyből átkattintás született

EREDMÉNYEK Egyedi látogató: fő Több mint 6000 megosztás Oldalon töltött átlagos idő: 5:30 perc

AZÓTA IS BOLDOGAN ÉL, A FRISSHUS.HU-N..

KÖSZÖNJÜK A FIGYELMET!

Nézze meg portfóliónkat! greenroom.hu Csatlakozzon hozzánk a Facebookon! facebook.com/greenroomhu