Ország – márka – műhely imázsoktól a márkáig top-kreatív marketingfeladat alulról történő építkezés összehangolt alkotómunka „carrier” szerepvállalás.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
 Ide a testvértelepülési táblákról berakni a képet  „ Építsünk hidat tiszta szavakból határok fölé,  S elindulhatunk egymás felé!”   (Ismerős Arcok)
Advertisements

A válság hatása a turisztikai piacokra, előrejelzések és intézkedések
Turisztikai szuksegletek
Szakpolitikai reflexiók a turizmusfejlesztés területi kohéziós szempontú értékeléséhez április 25. Dr. Nemes Andrea főosztályvezető NGM Turisztikai.
A Turizmus sajátosságai a marketingben
"A legtöbb ember munkát keres, az igazán sikeres emberek hálózatokat keresnek." Robert T. Kiyosaki.
Turisztikai és Vendéglátóipari Főosztály
Bozzay Andrásné szakmai főtanácsadó
Budapest, október 8. Zsembera Gábor Climate-KIC Innováció a fenntartható növekedés és a klímaváltozás hatásainak csökkentése szolgálatában.
Jövő Internet technológiák és alkalmazások kutatása Magyarországon A Magyar Tudomány Hónapja Jövő Internet technológiák és alkalmazások kutatása Magyarországon.
This project is implemented through the CENTRAL EUROPE Programme co-financed by the ERDF. airLED Repülőtéri Hotelek és a Turizmus fejlesztésének lehetőségei.
Önkormányzatok idegenforgalmi feladatai Tegyünk együtt Fejér megye idegenforgalmáért Garán Éva.
A fesztiválok turisztikai jelentősége Magyar Fesztivál Szövetség Évadzáró Konferenciája november Százhalombatta.
Tájékoztató a települési túraútvonalak létrehozásával kapcsolatos tapasztalatokról Márta Attila.
Competitive NanoMedicines for the Global Market ITDH, 2009, Január 21. A projektgenerálás módszertana a klaszterekben Name:Lisziewicz Zsolt, PhD Position:Chief.
A turizmus rendszer környezete
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
„HUNGARIKUMOK A PARLAMENTBEN” A HERENDI PORCELÁNMANUFAKTÚRA, MINT A „MAGYAR ÖRÖKSÉG” RÉSZE szeptember 26.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Kecskemét, október 16.
Wellness lehetőségek A wellness, mint az egészségturizmus része.
Image kutatások helye, szerepe a gyógyszeripari piackutatásokban
Külföldi módszerek? Mi az amit figyelembe kell vennünk: Hagyományaink, Céljaink. Cégünk összetétele, nagysága.
A személyes részvétel előnyei Legyünk jelen! Piac & Profit Demcsák Mária alapító főszerkesztő.
This project is implemented through the CENTRAL EUROPE Programme co-financed by the ERDF. airLED projekt Regionális Fejlesztési és Koordinációs Testület.
február 24. Gyutai Csaba. 2 3 Forrás: Nemzetközi Statisztikai Évkönyv, 2004, KSH, Bp., Ipari és Építőipari Statisztikai Évkönyv, 2005, KSH, Bp.
TDM Tanfolyam A TDM lényege
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
A GYÓGYTURIZMUS HELYZETE MAGYARORSZÁGON, FEJLESZTÉSI LEHETŐSÉGEI (THE POSITION OF MEDICAL TOURISM IN HUNGARY AND ITS DEVELOPMENT OPPORTUNITIES) Készítette:
Budapest turisztikai Marketingje
Önkormányzatok turisztikai feladatai
HÚZ-E AZ ÁGAZAT? A MAGYAR TURIZMUS VERSENYKÉPESSÉGE
Mikro és kisvállalkozások szerepe a rövid ellátási láncban Gyaraky Zoltán főosztályvezető Élelmiszer-feldolgozási Főosztály.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
Nyugat-dunántúli Régió
Nemzetközi marketing A globalizáció és ami utána jön
Az EEM helye a menedzsmentben
Reklám helyett a marketing jövője a hálózatok világában
„A BAKONYÉRT” Vidékfejlesztési Akciócsoport Egyesület bemutatása
Nógrád TISZK sajtótájékoztató 2009 december 14. A Nógrád TISZK fejlesztése.
Balatoni Regionális Turizmus Szövetség 201l. 1o.21. Balatonföldvár Hoffmann Henrik Elnök Regionális TDM Szövetség -lehetőség, -kihívás, -siker? Regionális.
Nemzetközi együttműködések „A BAKONYÉRT” Egyesületnél.
Versenyképes képzés Versenyképes képzés Energetikusok és vállalati versenyképesség Előadó: Solti Károlyné tanácsadó Budapest, február 23.
Megvalósítás, finanszírozás BTH Kht. 50 millió Ft MT Zrt. 50 millió Ft Budapesti hotelek 140 millió Ft Malév ZRT Budapest Airport.
turizmusért felelős helyettes államtitkár
A kulturális turizmus trendjei és a
Humán erőforrás fejlesztés a vendéglátóiparban Siófoki Fürdőegylet Turisztikai Egyesület közgyűlése és Vendéglátói Konferenciája Kontakt Képző Központ.
A Magyar Turizmus Zrt. marketing aktivitásai Horváth Gergely Magyar Turizmus Zrt február 28.
Tourinform. Tourinform irodák 150 iroda 9 regionális szervezet 2 millió látogató Információk kiadványok rendezvények kiállítások továbbképzések.
i.e. SMART üzleti ötletek versenye SWOT analízis workshop
A kutatóegyetemek helye az innovációban (Ahogy mi látjuk) Dr. Greiner István alelnök Magyar Innovációs Szövetség június 22.
Az osztrákok utazási szokásai Magyarországon, Rot-Weiß-Rot in Ungarn Bécs, május 10. Kovács Balázs – MT Zrt. ausztriai külképviselet.
Gyógyturisztikai szekció április 1. Bozzay Andrásné Nemzetközi Balneológiai Konferencia.
AFF Group driving mobile business Magyar Turizmus Zrt. Hungary Tourism iPhone alkalmazás.
Kaposvár Alapadatok   Lakosság fő  Agglomeráció fő  gazdálkodó szervezet.
A befektetők nem maguktól jönnek, és nem is az autópálya hozza őket! Egy jó hír, és ami abból következik Márkaépítés 2015 Konferencia Budapest,
XXII. Országos Személyszállítási Szakmai Konferencia április 20. – drivingcamp Hungary (Zsámbék) BFTK BánTeodóra, ügyvezető igazgató Budapest, 2016.
Regionális Vállalkozásfejlesztés Dr. Billo Kármen osztályvezető Regionális és Kárpát-medencei Vállalkozásfejlesztési Főosztály.
Környezet és közösségek a magyarországi Zöldutakon A fenntarthatóság útján.
Van-e lejjebb? Egy válságos piac a válságban „A helyzet” A rádiós piac évek óta stagnál/csökken –A kedvezmények mértéke nő (és nőni fog). MRSZ.
Desztináció-marketing
Társadalmi vitára kész a Nemzeti Turizmusfejlesztési Stratégia
TELEPÜLÉSFEJLESZTÉSI KONCEPCIÓ
Turizmusfejlesztési és együttműködési tapasztalatok a Debrecen és Hortobágy helyi TDM szervezet elmúlt 4 és fél éve kapcsán Halasi Csaba egyesületi elnök.
A Nemzetközi Turizmus UTAZÁS Fórum Budapest 2015 Február 26
A SEMMELWEIS ALUMNI IGAZGATÓSÁG MODERNIZÁLÁSA
A gyakorlati képzés szemléleti hátterének és kereteinek meghatározása
Az online marketing legújabb generációja
Dr. Papanek Gábor Európa versenyképessége
Értékteremtő folyamatok menedzsmentje
Budapest: az eladható márka
Előadás másolata:

Ország – márka – műhely imázsoktól a márkáig top-kreatív marketingfeladat alulról történő építkezés összehangolt alkotómunka „carrier” szerepvállalás 150 fő, 30 kiemelkedő aktivitás 1. NEXT

Magyarország turisztikai versenyképessége 1 World Economic Forum jelentés, 140 ország Összességében: 39. hely (előzőleg: 38.) Kedvező megítélés: Szállodai árszint: 12. hely Turisztikai infrastruktúra: 30. hely Kulturális erőforrások: 30. hely Kormányzat turizmus-büdzsé: 35. hely 2. Most

Magyarország turisztikai versenyképessége 2 Közepes megítélés: Szállodai kapacitás: 44. hely Kormányzat a turizmusért: 77. hely Reptéri illetékek: 84. hely Versenyképes árszint: 93. hely 3. Most

Magyarország turisztikai versenyképessége 3 Kedvezőtlen megítélés: Turizmusfejlesztés: 102. hely Hatékony turizmus-marketing 108. hely Vendégszeretet: 116. hely Magas adók: 130. hely 4. Most

Miket lehet hallani? … nincs arc, alulértékelt … … nincs megfejtés … … nincs önbizalom … … nincs kompetencia … … nincs összefogás … … nincs pénz … 5. Most

Nemzetközi elismeréseink 1 Matyó hímzés Forma 1-es ruha, 1. hely Budapest, Lonely Planet Legjobb téli úti cél Balaton Sound, Legjobb közepes méretű fesztivál A38, A világ legjobb szórakozóhelye 6. Most

Nemzetközi elismeréseink 2 Budapest Airport, Legjobb repülőtéri marketing díj Crown Estates 2007, Tokaji Aranyérem ChocoMe, Legjobb termék Az ember tragédiája, Jankovics Marcell, Animációs Film Fődíj 7. Most

Nemzetközi elismeréseink 3 NaturMed Hotel Carbona, Best Medical Spa díj Prezi.com, Rangos szakmai díjak Hilton Budapest, A világ legszebb panorámája, 5. hely 2-es villamos, A világ legszebb vonalai, 7. hely 8. Most

9. Kell Mi a megoldás? fő, megkülönböztető üzenet jellemző, szerethető vizuális világ a meglévő percepciókra építkezés hungarikumok egy helyen magyar márkák menedzsmentje magyar termék kommunikáció

Jó, jó, de … ? kreativ szakma + turizmus szakma reális versenytársi környezet kulturális és gazdasági szinergiák büszkeségeink kiemelése ‘everybody in the city sells the city’ város-régió-ország: a kirakat 10. Hogyan

Mit teszünk, mit tegyünk? elvárás vs személyes vállalás spontaneitás vs tudatos tervezés működőképes struktúra modell a fogyasztói insight megismerése országmárka briefelés érdekek vs megoldások 11. NEXT

Velünk, Veletek lesz: továbbfűzhető arculat és márka versenyképes megfejtés egészséges önbizalom élményközpontú kompetencia megtérülő befektetés: pénz sikeres összefogás 12. NEXT

Köszönet partnereinknek: Turizmus Trend We Love Budapest Krisztian Bodis Photography MoireMedia HSM Baráti Kör European Cities Marketing Magyar TDM Szövetség 13. NEXT

Köszönöm a figyelmet! Bódis Gábor Vélemény, ötlet … Személyes vállalás … Javaslat, felajánlás, koopráció … KISKÖNYVBE! facebook.com/Hungary NEXT linkedin.com/Hungary NEXT 14.

15.