ELŐADÁS CÍME Duális képzés a Kecskeméti Főiskola tapasztalatai alapján Kovács Zsuzsanna Duális Képzés és Módszertani Központ 2016.február 26.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Moodle tapasztalatok, megoldások a Széchenyi István Egyetemen
Advertisements

A PÁLYAKÖVETÉSI KUTATÁSOK MÓDSZERTANI SAJÁTOSSÁGAI KABAI IMRE ZSIGMOND KIRÁLY FŐISKOLA TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KUTATÓKÖZPONT (ZSKF TKK) DPR Szakmai Nap 2009.
Duális felsőfokú képzés a PMMIK-n
A tudásgyárak technológiaváltása és humánstratégiája – a felsőoktatás kihívásai a XXI. században május MOOC és e-learning kölcsönhatása Dr.
A felsőoktatási minőségbiztosítás európai A felsőoktatási minőségbiztosítás európai sztenderdjei Szántó Tibor Magyar Felsőoktatási Akkreditációs Bizottság.
DPR kommunikáció alapelvei
A MAB AKKREDITÁCIÓ értékelési szempontjai Dr. Veress Gábor 1Veress
Nyitórendezvény „Szak-nyelv-tudás” – Az idegen nyelvi képzési rendszer fejlesztése a Debreceni Egyetemen TÁMOP D-12/1/KONV
Vezetői tájékoztató a SZIE-DPR és SZIE-IMIR projektekről
‘rEUsearch’ Az Európai Unióhoz való csatlakozás hatásai a határon átnyúló kapcsolatokra, agráriumra és kereskedelemre – kutatási projekt (HURO/0801/075)
Projektlabor, Projektmunka és Projekt szeminárium tapasztalatai és kérdései az informatika oktatásában az Eszterházy Károly Főiskolán dr. Kovács Emőd,
ETR Bevezető DEXTER Informatikai kft.. DEXTER Informatikai Kft Tartalom:  Mi az ETR  Az ETR célja  ETR történelem  ETR modulok  ETR hozzáférések.
A Tanárképzési és Tudástechnológiai Kar minőségügyi folyamatai szeptember 22.
TÁMOP-4.1.2/08/1/B Pedagógiai szolgáltató és kutató hálózat kialakítása a pedagógus- képzésben, a nyugat-dunántúli régióban.
Diplomás pályakövető rendszer TÁMOP és TÁMOP kapcsolata Educatio Kht. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató március 4-6.
Intézményi pályakövetés központi támogatása - TÁMOP Educatio Kht. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató Budapest, március 24.
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
Az eseményszervezés formái, eszközei
Pannon Egyetem A pályakövetési vizsgálatok jövője a Pannon Egyetemen a TÁMOP pályázat fényében Veszprém, március 11.
Széchenyi István Egyetem, Győr
TÁMOP fenntartás és további fejlesztések tervek november 17. Szeged Németh Antal Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási osztályvezető.
FEJLESZTÉSI FELADATOK FINANSZÍROZÁSA Gazdaságfejlesztési pályázatok a tervezéstől a megvalósításig - több száz nyertes pályázat tapasztalatai alapján -
IV. ETR konferencia fejlesztés – bevezetés - támogatás Rós László Budapest, január
Hantos Elemér Szakkollégium Miskolci Egyetem HANTOS ELEMÉR SZAKKOLLÉGIUM.
Dr. Sediviné Balassa Ildikó: TÉNYEK ÉS TERVEK A legfontosabb teendőink 2010-ben Munkakultúra - Szakképzési Modellek Konferencia Hajdúszoboszló, Február.
Esettanulmány a projektmenedzsment lépéseinek bemutatására
Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben
Perjésiné Hámori Ildikó
2005. május 5. OKTATÁSI MINISZTÉRIUM FELSŐOKTATÁSI FELNŐTTKÉPZÉSI BIZOTTSÁG.
Az Oktatási Hivatal és a felvételi eljárás
GeoGebra A matematikai szabadszoftver tanuláshoz és tanításhoz
A MENTOR(H)ÁLÓ KLUB szélesre tárja kapuit!
A duális felsőoktatási képzés „kecskeméti” modellje
Statisztikai eszközök a multimédiás kurzuselemek hatékonyságának elemzésére T. Nagy Judit
Nem kötelezettség, mindkét fél számára lehetőség Duális képzés.
Tutoriál videó alkalmazása Moodle kurzusban
MODERN ÜGYVITELI GYAKORLÓHELY KIALAKÍTÁSA A NYÍREGYHÁZI FŐISKOLÁN
Felsőoktatási Szakképzés
A maximális hallgatói létszám megállapítása Bakonyi László elnök, Oktatási Hivatal.
E 5. Együttműködések a humán szolgáltatásokban
Kommunikáció a felsőoktatásban Rós László PTE BTK, április 14.
1 HATÁRRÉGIÓK FEJLŐDÉSÉNEK SAJÁTOSSÁGAI A SLO/HU/CRO /2004/01/HU- 74 sz. INTERREG projekt támogatásával készült képzés.
Duális képzés „kecskeméti” modellje és tapasztalatai
Gazdaságtudományi Kar Faculty of Economics Vállalati információs napok a duális felsőoktatási képzésekről Miskolc, március 25. Veresné dr. Somosi.
A Magyar Nemzeti Bank új gondolkodásmódja és programja Veszprém Dr. Ferkelt Balázs főosztályvezető, MNB, Oktatási Igazgatóság március 17.
1. Logisztikai menedzsment mesterképzési szak  A szak indítása: 2011  Végzettség: okleveles logisztikai menedzser  Képzési idő: 4 félév  Jelentkezési.
MUNKAERŐ-PIACI IGÉNYEKRE TÁMASZKODÓ GYAKORLATORIENTÁLT KÉPZÉSEK, SZOLGÁLTATÁSOK A SZEGEDI TUDOMÁNYEGYETEM FÓKUSZÁBAN TÁMOP F-14/1/Konv
1 A duális képzés illesztése a vállalat tudásmenedzsment rendszerébe Gyulay Tibor Tudásmenedzsment szakértő.
Tanfolyam címe TANÁR NEVE | TANFOLYAM SZÁMA. Tanfolyam leírása  Írja be a tanfolyam anyagának rövid összefoglalását.  Hely  Előadások: hétfőn, szerdán,
A köznevelési intézmények művészetpedagógiai módszertani megújítása
Köszöntjük a Mezőgazdaság- és Környezettudományi Kar nevében!
Problématérképek az adott járásokban
A felsőoktatási felvételi eljárás
Hallgatói juttatási rendszer
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 5.1. előadás
Duális logisztikai menedzsment mesterképzési program
Név TERPLÁN Zénó Program 2016/2017 Fekete Tamás egyetemi tanársegéd
Műszaki Földtudományi Kar, Környezetgazdálkodási Intézet
TERPLÁN Zénó Program 2016/2017 Szűcs Máté Tud. munkatárs
SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK „ Az intézményi felelősök felkészítése a Szakképzési Minőségbiztosítási Keretrendszer (SZMBK) követelményeinek figyelembevételével,
TERPLÁN Zénó Program 2016/2017 Dr. Szabó Gábor Adjunktus MAK, FKNI Név.
Társadalmi Megújulás Operatív Program - TÁMOP
Tudásfelmérések és tudásfejlesztési próbálkozások
Társadalmi Megújulás Operatív Program - TÁMOP
Tanár neve | Kurzus száma
Korszerű és innovatív mérnökképzés!
A Diplomás pályakövetŐ rendszer megújítása
Hallgatói tájékoztató a kötelező szakmai gyakorlat részleteiről
Hallgatói tájékoztató a kötelező szakmai gyakorlat részleteiről
Duális képzés a Széchenyi István Egyetemen
Előadás másolata:

ELŐADÁS CÍME Duális képzés a Kecskeméti Főiskola tapasztalatai alapján Kovács Zsuzsanna Duális Képzés és Módszertani Központ 2016.február 26.

A képzés koordinálása  Duális Képzési és Módszertani Központ a)Vállalati kapcsolattartás-kapcsolatépítés b)Képzés eredményességének mérése c)Képzők képzése-tananyag harmonizáció (workshop) d)Adminisztráció

Adatok Tanév Cég szám Hallgatói létszám összes évfolyam/ éves felvett hallgatói létszám fő/ 24 fő fő / 46 fő fő/ 56 fő (Kertészeti Karral)185 fő/ 59 fő

A képzés intézményesítése  Fehér Könyv – intézményi, vállalati, hallgatói - képzési folyamatok leírása- vállalati együttműködéssel a. előkészítés b. képzés beindítása c. visszacsatolás d. hallgatók munkába helyezése e. MSc képzés?? f. alumni

Regisztráció-Dokumentáció  Duális Képzési Tanács ( - együttműködési szerződés benyújtása, - DUKE – vállalati online regisztráció, - tananyag feltöltés jóváhagyás  Oktatási Hivatal - partnerszervezetek listájának nyilvántartása  Intézményi Oktatási Iroda: duális hallgatók és vállalatok nyilvántartása

Visszacsatolás  Értékelési kérdőív vállalatok számára  Féléves hallgatói prezentációk  Hallgatói tanulmányi eredmények feldolgozása  Kérdőíves kutatás hallgatók körében (SWOT analízis)  Módszertani képzések vállalati szakembereknek  Javaslat: intézményi oktatók bevonása a hallgatók szakmai tevékenységébe

Kommunikáció  Duális hallgatói fórum – félévenként - adategyeztetés - személyes élmények visszacsatolása - javítandó területek átbeszélése  Zárt duális facebook csoport

Köszönöm a figyelmet!