Előadó: Kozák Tamás Aktualitások és újdonságok a MÁV-START üzletpolitikájában Pécs 2014. november 6-7. Zaránd György vezérigazgató.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
GAZDASÁGPOLITIKA III. ELŐADÁS ELŐADÓ: DR. MARINOVICH ENDRE.
Advertisements

Szombathely turisztikai fejlesztése és a TDM Szombathely,
AZ ENERGETIKAI KORSZERŰSÍTÉSEK NEMZETGAZDASÁGI ELŐNYEI Knauf Insulation Kft Kanyuk László.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
Távlati öntözési vízigények felmérése Somlyódy Balázs főigazgató Országos Vízügyi Főigazgatóság.
1 Ferge Zsuzsa: A magyar „GYEP” ORSZÁGOS KONFERENCIA A GYERMEKSZEGÉNYSÉGRŐL Miniszterelnöki Hivatal – Miskolc Város Önkormányzata – MTA-KTI Gyerekprogram.
Nagyprezentáció Társaság a Lakásépítésért Egyesület lobby tevékenység a magyarországi lakásépítések élénkítése érdekében Előadó:
Közlekedéstudományi Konferencia SUPERNOVA Komplex közforgalmú közlekedési modell Thomas Epp – dr. Horváth Balázs PTV AustriaSzéchenyi István Egyetem
Budapest Airport, a T1 bezárása Jost Lammers, a Budapest Airport vezérigazgatója május 24.
Szabadpiaci megoldások az európai autóbusz közlekedésben Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara XVII. Nemzetközi Közlekedési Konferencia Szeged, 2015.
Közlekedésfejlesztés Magyarországon XVII. Nemzetközi Közlekedési Konferencia Szeged Dr. Becsey Zsolt, közlekedésért felelős helyettes államtitkár Nemzeti.
:: TvNetWork Rt. :: Tőzsdeképes Cégek Klubja :: :: :: Bemutatkozás :: :: :: március 2., szerda Tőzsdeképes Cégek Klubja :: :: :: sajtótájékoztató.
Bemutatkozás Fodor Noémi Gépészmérnök – mérnöktanár Környezetirányítási szakértő TAR-ZERT Auditor Minőségirányítási vezető.
A járműipar gazdasági hatása a Közép- és Nyugat-dunántúli régiók fejlődésére Tóth Péter Győr, május 4.
Előkészületek az on-line referensz útján történő orvos-biológiai és egészségügyi információszolgáltatásra.
Mindent a „Vállalkozások komplex infokommunikációs és mobilfejlesztéseinek támogatása” című pályázati kiírásról.
A KÖZBESZERZÉS JÖVŐJE május 26.. A KÖZBESZERZÉS JÖVŐJE Beszerzés vs. közbeszerzés Az új közbeszerzési törvény tükrében Willinger Kornél NVMT Elnökségi.
Badacsonytomaj. Élmény Környezet Balaton Biztonság Gasztronómia Szállás Attrakciók Egyéb szolgáltatások.
EU pályázati programok A szervezet / változások 1.A pályázók adminisztrációs terheinek csökkentése a projektfejlesztési, pályázati szakaszban.
MÁV-START Zrt. Budapest, december
Integrációs elméleti alapok, az integrációk típusai
NIIF VoIP projekt aktualitások
NIIF Behívás projekt aktualitások
Dr.Vécsei Pál A világgazdasági válság hatása a munkanélküliség területi alakulására Budapest, február.
„Szeptember végén” A felsőoktatási pályázati tevékenység jelene és jövője Szitáné dr. Kazai Ágnes Semmelweis Pályázati és Innovációs Központ.
Tájékoztató a munkahelyteremtő pályázati programról
Lieszkovszky József Pál (PhD hallgató, RGDI
„Ó, azok a Boldog Békeidők…”
Adóhatósági tapasztalatok az e-kereskedelem ellenőrzése során
Gyorsjelentés a hajléktalan emberek kérdőíves adatfelvételéről
Szupergyors Internet Program (SZIP) Jogi akadálymentesítés megvalósítása: Jogalkotással is támogatjuk a fejlesztéseket dr. Pócza András főosztályvezető.
Az IM csomópont funkciója, főbb tervezési kérdései
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
A modern nagyvárosok kifejlődése, az agglomerálódási szakasz
AZ AUTÓBUSSZAL VÉGZETT MENETREND SZERINTI SZEMÉLYSZÁLLÍTÁS ELINDÍTÁSA, HÁROM HÓNAPOS TAPASZTALATA DEBRECENBEN Budapest, Millenáris,
SAJTÓTÁJÉKOZTATÓ február 6.
Vörös-Gubicza Zsanett képzési referens MKIK
SZÁMVITEL.
M4 metróvonal beüzemelési folyamatai
A Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet Konferenciája
Nemzeti jövedelem és tőkefelhalmozás Magyarországon
Új megoldások a közösségi közlekedésben
Folyamatosan emelkedik a lakosság
Dr. Hubai Ágnes Közbeszerzési Tanácsadók Országos Szövetsége, elnök
Közfoglalkoztatásból a versenyszférába- segítő munkaerőpiaci program
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
Utazási Irodák Speciális Felelősségbiztosítás 2017
A közlekedés és az idegenforgalom
A Dunához kapcsolódó lehetőségek Budapest közlekedésfejlesztésében
Élj ökosan – generációkon át II.
2010. I-IV. hónap közlekedési baleseti statisztikája,
ÉVOSZ - Németországi Vállalkozási Tagozat ( ÉVOSZ-IWTD )
Európai és Magyar Építésügyi Technológiai Platform
Közlekedéspolitikáért felelős államtitkár
A modern hőközpontok jelentősége a távfűtésben Kovács Lajos ügyvezető
Településföldrajz II. A városok fejlődése.
a hatékonyabb munkába segítésért
műszaki osztályvezető
LEADER LEADER Intézkedések a Déli Napfény LEADER Egyesület területén
14 év szakmai tapasztalat
Posteinerné Toldi Márta
A turizmus tendenciáinak vizsgálata Magyarországon
(Geolevel Geoinformatikai és Szolgáltató Kft.)
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
SOTER-LINE Soter-Line Oktatási, Továbbképző és Szolgáltató Kft.
A KERÉKPÁROS TURIZMUS LEHETŐSÉGEI
jjjjj MINISZTERELNÖKSÉG
Online pénztárgépadatok felhasználása a kiskereskedelmi statisztikában
A társadalmi egyeztetés számokban
Generali Alapkezelő beszámolója Gyöngyház Nyugdíjpénztár részére
Előadás másolata:

Előadó: Kozák Tamás Aktualitások és újdonságok a MÁV-START üzletpolitikájában Pécs november 6-7. Zaránd György vezérigazgató

„A MÁV-START dinamikusan fejlődő családbarát vasút, amely a legnagyobb közösségi közlekedési arányt éri el Európában 10 éven belül.” Stratégiai célok: Piaci részesedés növelése, új nemzetközi személyszállítási lehetőségek keresése, valamint a meglévők fejlesztése; piaci rések feltárása Szolgáltatási színvonal emelése, szolgáltatásbővítés Integrált közösségi közlekedés fejlesztése Felkészülés a piaci liberalizációra A személyszállítási szolgáltatások színvonalának és a versenyképesség növelésének alapfeltétele a vasúti infrastruktúra szolgáltatások megfelelő minősége: A MÁV-START stratégiája Magasabb szolgáltatási színvonal  kényelem, kiszámíthatóság

3 A MÁV-START belföldi forgalma 3 A pár évvel korábbi visszaeséshez képest növekedés az utasszámok és a bevétel terén is!

Aktuális elővárosi járműfejlesztések Elővárosi motorvonatok jobb gyorsulás  pontosabb vonatok modern megjelenés  utasvonzó hatás alacsonypadlós járművek  akadálymentesség Korábban beszerzett járművek 70 db villamos motorvonat 31 db dízelmotorvonat Új beszerzések 2014-től 42 FLIRT villamos motorvonat beszerzése folyamatban A GySEV 10 db, műszakilag megegyező járművet vásárol További járműbeszerzés 5+16 villamos motorvonat beszerzése tervezett

Székesfehérvár-Érd-Budapest Budapest–Székesfehérvár elővárosi vonal sűrítés  vonatok egésznap legalább félóránként menetidő csökkentés  perc új célállomások  Kőbánya-Kispest Székesfehérvár-Budapest 39 perc Érd-Budapest: 9 perc 27%-al több utas * *2014 I-IX. hónap értéke 2013-hoz képest

Budapesti elővárosi közlekedés jövőképe - városi vasút jelentős mobilitási kínálat az agglomerációban – belső szakaszok „HÉV-szerű” közlekedés gyors, közvetlen eljutás a városba – intermodalitás feltétel városon belüli eljutási lehetőségek javítása

7 7 Balaton északi parti komplex fejlesztés Kelenföld Székesfehérvár Kőbánya-Kispest Debrecen, Szolnok Budapest-Déli Szombathely Balatonakarattya Balatonkenese-Üdülőtelep BalatonkeneseBalatonfűzfőBadacsonyBadacsonylábdihegyBalatonalmádiBalatonrendesBadacsonyörsKáptalanfüredAlsóörsCsopakÁbrahámhegy Badacsonytördemic-Szigliget Badacsonytomaj Nemesgulács-Kisapáti Tapolca Balatonakali-DörgicseZánkafürdőAszófőBalatonudvariÖrvényesZánka-KöveskálFövenyesBalatonszepezdSzepezdfürdőBalatonarács Balatonfüred Révfülöp 21%-al több utas* *2013-ban, 2012-höz képest

Utazási komfort és fedélzeti szolgáltatás javítása Komfortjavítás design, kisebb kényelmi elemek esedékes javításokkal, minimális többletköltséggel jelentő belső komfortérzet-javulás Wifi 800 többnyire elővárosi és InterCity jármű fedélzetén = utaselégedettség javítása

Új jegyautomaták 2013 óta 56 új automata telepítve Elővárosi vonalakon cél a pénztárak felváltása, a budapesti pályaudvarokon a tehermentesítés a cél Menetjegyek, pót- és helyjegyek, bérletek kiadása Többféle kártyás fizetési lehetőség (paypass) Interneten vásárolt jegyek kiadása Kezelőfelület angolul is Folyamatos fejlesztés a visszajelzések alapján

START-Klub kártyák 6 év alatt közel kártyatulajdonos A Prémium, VIP és Bónusz kártyák értékesítése is növekedést mutat Extra kedvezmények (szombati útitárs, kulturális és turisztikai ajánlatok, hajójegyek) Új ajánlatok a nyári szezon alatt: 2. osztályú jeggyel hétvégi utazási lehetőség 1. osztályon 25% kedvezménnyel váltható kerékpárjegyek

11 A MÁV-START nemzetközi forgalma 11 -évente több mint 2,5 millió utas -25%-os növekedés 2010 óta -mindennap 33 pár távolsági vonat 12 országba -5 járat a nyári szezonban az Adriai- és a Fekete-tenger partjára -újra saját üzemeltetésű étkezőkocsik -éjszakai vonatok

Kínálatbővítés Budapest és Bécs között Bécsi főpályaudvar átadásának következtében 2015-ben csúcsidei kapacitásbővítés Új átlós vonatok Belgrádból és Debrecenből Bécsbe 2016-tól órás ütemre való átállás, menetidő-csökkentés A railjet-ek közötti ütemben EuroCity-szerelvények További átlós viszonylatok indítása (Kolozsvár) Menetidő körülbelül 2 óra 10 percre csökken Kelenföld és Bécs Hauptbahnhof között Cél: a Budapest-Bécs közötti megnövekedett forgalomnak megfelelő kapacitás, valamint új csatlakozások és összeköttetések kialakítása. railjet bevezetése

13 Nemzetközi kocsipark fejlesztése éve beszerzett EC-kocsik főjavítása járműpark bővítése (fekvőhelyes és hálókocsik is) a mai igényeknek megfelelés (akadálymentesség, kerékpárszállítás) kínálat-racionalizálás (1. osztályú kocsik bisztróval)

Előadó: Kozák Tamás Köszönöm figyelmüket!