Vevőgondozás. A vevőgondozás célja: Képben legyünk és elérhetőek. Magunkra irányítani a figyelmet. Kiáramlást növelni. Aktualitások Megtudni, hogy éppen.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
EGÉSZSÉGKULTÚRA Mentsük meg saját magunkat?! Egészségfejlesztés I.
Advertisements

ONLINE ÉRTÉKESÍTÉS május 14 A MARKETINGBEN ÉS AZ ÉRTÉKESÍTÉSBEN.
Én ‘tourette’-es vagyok?
Korszerű városmarketing a modern technológia bevetésével Digitális útbaigazító és tájékoztatási rendszer Egy modern marketing eszköz városok, önkor- mányzatok.
Szakmai alaptréning 3. fejezet Készítette: Balázs Zoltán.
A publicisztikai és tájékoztató műfajok
Tájékoztatás a munkaerő-piaci szolgáltatásokról
PALLÓ zárókonferencia BMK, január 30. A közművelődési intézmények szerepe és lehetőségei a felnőttképzésben Felnőttképzési információs és segítő.
Felsőoktatási Fejlesztési Tájékoztató Konferencia Budapest, április 16. Intézményi Diplomás Pályakövetési Rendszer.
A Krúdy Gyula Városi Könyvtár katalógusának használatáról…
Szeretteim! Nemsokára elérkezik a születésnapom. Nagyon sok ember vásárol ilyenkor és készülnek már külön erre az alkalomra szóló rádió- és TV-műsorok,
Tájékoztatás a gyakorlatban avagy a gyors információtól az irodalom kutatásig Behálózott irodalom Érd, szeptember 24.
Üzleti kapcsolatépítés és értékesítés a gazdasági válság idején
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2013/2014-es tanévben
DREAM-HOME Agency & Consulting Értékbecslés eladástechnika.
Hogyan építs fel egy termelő hálózatot, ami minden hónapban növekvő forgalmat generál?
PALLÓ Felnőttképzési Tájékoztató Szolgálat A Debreceni Művelődési Központ új felnőttképzési szolgáltatása TÁMOP 3.2.3/09/
Fekete Zsombor ÉMRTK Távháló Workshop 2001 szeptember 21.
Szerelem „Azt kértem Tőled, hogy szeress még. Azt mondtad, hogy Neked ennyi nem elég. Annyi mindent adhatnék még hát kérlek Kicsim kérlek maradj még! Maradj.
Tibai Eszter Indíts el új munkatársat! A képek származási helye: internet és saját.
A Deák Ferenc Megyei és Városi Könyvtár - mint fogadó intézmény -
Mi jellemzi az egyetemisták mobiltelefon használati szokásait? H1: A fiúk többet kommunikálnak SMS-ben, mint a lányok. H2: A diákok szociodemográfiai.
és segíteni az embereket, akik hozzá akarnak férni ezekhez.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
A VÉGZŐS EGYETEMISTA.
Üdvözöllek benneteket!
A z alternatív vitarendezés lehetőségei a hagyományostól eltérő értékesítési formák terén, a békéltető testületek jövője és lehetőségei Konferencia 2011.

A DÖNTÉSHOZATAL METODIKÁJA.
Személyes akcióterv.
Tanulási útmutató Tanulási Útmutató Az Észak-magyarországi Regionális Távoktatási Központ által a TÁVHÁLÓ projektben kifejlesztett e-learning környezethez.
Törzsek-Partnerek A partnerek menüpont alatt végezhetjük a partnerek nyilvántartásával kapcsolatos műveleteket. A partnertörzsben vesszük fel a partnerek.
Kábítószer Élvezők Információs Oldala Tovább
Dr. Makra Zsolt projektvezető
„Reflektorfényben Te állsz”
Beiskolázási gyakorlat a Grosicsban
Felmérés a MÚOSZ-tagok üdülési szokásairól, igényeiről Készítette: Bellai László, Horváth Zoltán – január 25.
Ifjúsági Információs és Tanácsadó Iroda Kedves Fiatalok! Ingyenes internet használatával kinyílik előtted a világ, olyan fontos tudnivalókról kapsz tudást.
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
„Ötletből pénzt”.
Magyar Kereskedelmi és Iparkamara Magyar-Német Tagozat.
Ránctalanitás pénzügyi módszere "Mindig minden lehetetlennek tűnik mindaddig, amíg meg nem csináltuk" Nelson Mandela.
ADNI ÉS KAPNI A TEHETSÉGSEGÍTŐ TANÁCSOK MŰKÖDÉSÉNEK TAPASZTALATAI Kormos Dénes Kárpát – medencei Tehetségsegítő Tanácsok Kollégiumának elnöke CSÍKSZEREDA.
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
"Szó szerint igaz, hogy leggyorsabban, úgy érhetsz el sikert, ha segítesz másoknak sikert aratni.„ Napoleon Hill.
Online sajtó- és médiafigyelés hatékonyabban avagy Magyar Telekom sikersztori Csuri Csaba.
A meghívás alapjai Előadó: Tibai Eszter. - Vannak akik nagyon jó meghívók - Nehezen megy, félnek a kudarctól - A meghívás is értékesítés - A célja időpont.
VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban.
Kiket keress, hogy az üzleted fejlődni tudjon? Farkas Attila
Hol a pénz?. A Biyovis jövedelmező vállalkozás?!
Kapcsolattartás a vásárlókkal és a terméktapasztalatok megosztása. Az előadó: Tibai Eszter BIP. Elemző, kozmetikus mester „Ne a sikerre törekedj, hanem.
2015. június 15. Biyovis perspektíva a társadalmi rétegek között Előadó: Kerepesi Istvánné - Ica.
A magyarországi vállalatok rendezvényszervezési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink.
Biyovis Üzleti Modell. Biyovis Üzleti modell A Biyovis Üzleti modell Ft-os befektetéssel indul, viszont semmilyen rizikóval nem jár! Csatlakozási.
Enterprise Europe Network Üzletfejlesztés karnyújtásnyira.
Mennyit ér az adatbázisod?. Amennyit kihozol belőle…
Idősek az idősekért Győrben
Pogány András stratégiai igazgató
Egy HR könyv margójára Dr. Poór József egyetemi tanár HSZOSZ elnöke
Haszon rendezvények médiaajánlat
AZ IKSZ 50 ÓRÁJÁNAK INTÉZMÉNYI SZINTŰ TERVEZÉSE
Előadó: dr. Stankovics Éva
BS es Információ Biztonsági Irányítási Rendszer bevezetési és üzemeltetési tapasztalatai Potóczky András Pénzjegynyomda Rt., számítástechnikai.
Hatékony kereskedés és marketing az interneten
2 éves lett a Katapult Klub
Márkakereskedői helyzetkép
EU Tájékoztató Szolgálat
VERS RÓLAD.
Átlátható folyamatok ügyviteli rendszerekkel
Kik vagyunk A Babagenetika mozgalom egy személyes történeten alapuló
Előadás másolata:

Vevőgondozás

A vevőgondozás célja: Képben legyünk és elérhetőek. Magunkra irányítani a figyelmet. Kiáramlást növelni. Aktualitások Megtudni, hogy éppen mi érdekli, mi a fontos neki egészségének a fejlesztésében, de …. Információt, tájékoztatást adni felé Értékesítés

Nyilvántartások Mobil telefon könyv Nyilvántartó lapok és kartonok. Nyilvántartó füzet, írott telefonszámok. Kapcsolat BIP füzet BIP zárás füzet

Nyilvántartások NÉV: … Cím:…. szállítási címre: Telefonszáma:.. regisztrációs száma Hozzátartozó neve, telefonszáma: ….stb. Szokásai: külföld, üdülés… névnap:, szülinap

Mi is az apropó? Indok, ok, ürügy Gyakran pillanatnyi alkalom, egy lehetőség, mely csak abban a pillanatban működik Érzelmi helyzet által generált ötlet, Ajánlás!

Milyen a jó apropó Aktuális (friss) Felkapja rá a fejét Hiteles Hivatkozó Elhihető Van amikor nem hihető, de mégis elfogadják Értékes számára Olyan az apropóm amilyen én vagyok

Hétköznapi apropók: Névnap, születésnap Eszembe jutottál, gondoltam rád. Hiányoztál, Mi újság, hogy vagytok? Érdeklődöm felőled. Hiányzik a hangod, a humorod. Segítséged vagy tanácsod kérem. Hallani akartam a hangodat. Hiányoztál. Megkaptad az E mailt?

Legyen mindig egy jó apropód (2) –Mondtad, hogy 10 - e után hívjalak –Akciók (megkaptad az akciós termékekről az E mailt - –Láttad a biyovis-karrieren az új On life újságot? –Tudod, hogy szombaton a Start rendezvényen… –Képzeld olyan pofátlanul alacsonyra tették a …….. árát, hogy …. –Biyo- információs felmérés és tanácsadás lesz nálam … –Hogyan haladsz ? –Hogyan segíthetek, hogy sikeresebb légy? –Terveztél? –Hány üzleti találkozód lesz a héten? Hány csatlakozót terveztél? –Szeretném tudni, hogy mennyi forgalommal tervezted a hónapot? –Hogy állsz a sikerprogram teljesítésével? –Olvastad a Facebook -on a legújabb Biyovis információt?

„ Talál a bátorság a tettre száz utat.” (Aiszkhülosz) Köszönöm a megtisztelő figyelmet!