DROGPREVENCIÓ Készítette : Szegedi Károlyné. A modul megvalósításának tartalmi célja : A káros szenvedélyekkel kapcsolatos fogalmak, ismeretek bővítése,

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A tanulást és a megértést segítő módszerek alkalmazása
Advertisements

Ifjúsági Egészségnap április 7.. Célcsoport és célok •18-28 éves korosztály •A felsőoktatásban tanuló hallgatók •Egészségmagatartás fejlesztése.
A kompetenciafejlesztés lehetőségei az iskolai tantárgyakon keresztül
Komplex Instrukciós Program
„Ezt egy életen át kell játszani”
Életvitel és gyakorlati ismeretek. Célok  Tanításának fő célja hogy olyan ismereteket adjon, mely megalapozza a tanulókban a technikának.
TECHNIKA ÉS ÉLETVITEL 5. évfolyam
Nyílt napok látogatottsága
Losontzi István Többcélú Közoktatási Intézmény
„Lépj feljebb! Tanulj tovább! Segítünk! A sarkadi Ady Endre - Bay Zoltán Középiskola és Kollégiumban”
E URÓPAI P EDAGÓGIAI IKT J OGOSÍTVÁNY EPICT tanfolyam a Calibrate projektben Kárpáti
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 EU-S TÉMÁK FELDOLGOZÁSA PEDAGÓGIAI PROJEKTEKKEL Rádai Péter (Nyíregyházi.
Értékelés a pedagógiában
Napocska Napköziotthon
Összeállította: Gyulainé Bukovics Ildikó MEGELŐZÉS – ALKALMAZKODÁS - GONDOSKODÁS NKI Árpád Fejedelem Általános Iskola Interakció - Autonómia.
Saját modul megvalósítása DROGPREVENCIÓ as tanévben Készítette : Szegedi Károlyné.
A kooperatív Tanulás ( Tanítva tanulás)
A tanulók társas helyzete az iskolában
A pedagógiai program Érd,
Készítette: Bónisné Fürjesi Magdolna
A „Storyline” - módszer alkalmazása a tanulásban akadályozott gyermekek ismeretszerzésében Szakál Judit Siteri Anikó Bárczi Gusztáv EGYMI Debrecen.
TAPASZTALATAIM A KOMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁSRÓL MŰVELTSÉGTERÜLET SZOCIÁLIS ÉLETVITEL ÉS ÉLETMÓD KÉSZÍTETTE: VARGA GABRIELLA GÁRDONYI GÉZA ÁLTALÁNOS ISKOLA.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
A gyakorlatvezető mentor
Új tudás – új kompetenciák az érettségi vizsgán dr Drexlerné Solymos Mária.
„Környezet- és egészségtudatos iskola” Magyar Bioetikai Társaság 20. Nemzetközi Konferenciája szeptember 21.
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés,
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / Keretrendszer az egész napos iskola nevelési-oktatási programjának fejlesztéséhez.
Projektmunka.
A tanárképzésben megszerezhető kompetenciák a 8/2013 (I. 30
A dráma- és színházismeret-tanár képzési és kimeneti követelményei
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP / /0065 Moduláris oktatás Az egészséged a Te kezedben van!
Konstruktív pedagógia és számítógéppel segített tanulás
Kompetencia alapú idegen nyelvi
Női szabó munkacsoport
"Talán a legnagyobb pedagógiai téveszme az a vélemény, hogy az ember csak azt tanulja meg, amit megtanítanak neki. A mintegy mellékesen elsajátított, tartós.
Drogokról Saját modul megvalósítás es tanév Készítette : Szegedi Károlyné.
Kompetensek lettünk? június 27..
AZ ÓVODA- ISKOLA ÁTMENET TEMATIKUS SZAKMAI MŰHELY MUNKATERVE Készítette: Garai Zoltánné műhelyvezető.
2010. november 19. Ráczné Németh Teodóra: Egészséges életmód szociális dimenziói.
Minőségstandardok a PSZ-ek működésében?
GYŐR A TÖRTÉNELEMBEN – A TÖRTÉNELEM GYŐRBEN Kísérleti tanterv a Xántus János Múzeum és a Kazinczy Ferenc Gimnázium együttműködésével az 5. évfolyam számára.
Gyermekvilág régen és ma
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Almárium – Trescsik Angéla Ne kerteljünk, tanuljunk lépésről.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Csipp-csepp, egy csepp – Ritmus az életünkben Papp Leonóra.
TÁMOP b-14/ „határokon túl-ha/tár”
Dr. Schiffer Csilla Társas interakciók a tanulók között
Kooperatív oktatással a befogadás támogatásáért
Módszertan A pedagógus feladatai. Útkereső tanulók Az erkölcstan a tanulókra nem közlések befogadóiként, hanem a tanulási folyamat aktív – gondolkodó,
DIDAKTIKA ÉS OKTATÁSSZERVEZÉS II.
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Ébredő természet Kissné Papp Gyöngyi.
Az Egressy Béni Kéttannyelvű Általános Iskola bemutatkozik Gyöngyös
A KOMPETENCIA ALAPÚ PROGRAMCSOMAG ALKALMAZÁSA AZ ANGOL ÓRÁN Készítette: Kövérné Zajácz Ida Tokaj, január 22.
Ki az a mentortanár? „az a pedagógiai gyakorlattal rendelkező tanár, aki tapasztalatai és a továbbképzésben szerzett speciális képzettsége eredményeként.
S AJÁT MODUL ÖS TANÉVBEN D ROGPREVENCIÓ Szegedi Károlyné.
Együtt az egészséges fiatalokért a Thanban Balogh Tiborné Than K. Ökoiskola Gimnázium, Szakközépiskola és Szakiskola.
E Z ITT A REKLÁM HELYE Társadalmi célú reklámok a rasszizmus és kirekesztés ellen Készítette: Hős Orsolya május 14.
ÁLLATI HETEK HÁROM HETET MEGHALADÓ PROJEKT. A TÉMA: Állatok és állatvédelem A TÉMA: Állatok és állatvédelem.
Didaktika-II. M. Nádasi Mária. Kooperatív és Kollaboratív módszer.
Tapasztalatok az Együtt lépünk tovább szakmai műhely felméréséről TÁMOP
Az OEFI TÁMOP / számú ”Egészségfejlesztési szakmai hálózat létrehozása” című kiemelt projekt köznevelési alprojektje ELKÉSZÜLT SZAKMAI.
Kompetenciafejlesztés - Tankönyvek
Előadó: Dorka Péter SZTE JGYPK TSTI
„Lépj feljebb. Tanulj tovább. Segítünk
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési.
KRE-AKTÍV motivációs projekt
PROJEKTMÓDSZER Tratnyek Magdolna PhD
A pedagógiai kutatás általános kérdései. A téma váza A pedagógiai kutatás tárgya, célja, helye a tudományos kutatások rendszerében A pedagógiai kutatás.
Előadás másolata:

DROGPREVENCIÓ Készítette : Szegedi Károlyné

A modul megvalósításának tartalmi célja : A káros szenvedélyekkel kapcsolatos fogalmak, ismeretek bővítése, rendszerezése. Egészséges életmódra nevelés. Az elkerülés lehetőségeinek megismerése, megfogalmazása. A káros szenvedélyek veszélyeinek hangsúlyozása.

A modul megvalósításának pedagógiai célja : Személyiségfejlesztés : tudatos döntéshozás, a „ nemet mondás „ képességének erősítése Közösségfejlesztés : az együttműködés erősítése közös produktum létrehozása során, az együtt gondolkodás fejlesztése, mások véleményének tiszteletben tartása Helyes önkép erősítése Egészséges életmódra nevelés

Módszerek : Véletlenszerű csoportkialakítás kooperatív munkához Előzetes ismeretek feltárásához koop ábra használata Jegyzetek készítése csoportonként a megadott témában kooperatív munkában Plakát készítése csoportmunkában Tanulói és tanári kiselőadás

Értékelés : A tanulók jó hangulatban végezték a munkájukat, érdeklődőek, nyitottak voltak a téma iránt. Aktívak, együttműködőek voltak a csoportmunkák elkészítése során. Szívesen mutatták meg az elkészült plakátokat, figyelemfelhívó írásaikat a diáktársaiknak. A kitűzött célokat megvalósítottuk.