NoSalty.hu a közösségi márka Marketing cél: Facebook aktivitással a NoSalty.hu márka felépítése és honlap látogatottságának növelése. Kommunikációs cél:

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Advertisements

Üdvözlünk!. Az internetezők 90% - a vásárlás előtt a neten gyűjt információt 1998-ban 70 millió internetező volt a világon, ma kb. 2 milliárd.
On-line kommunikáció a WebDokin WebDoki - a számok tükrében •Regisztráltak száma: fő •Napi hírlevelet kér: 85% •Napi látogatások száma:
Mit csinál és mit nem csinál a magyar internetező online?
FELHASZNÁLÓI TARTALMAK A HELYI NYILVÁNOSSÁGBAN 2012, Gödöllő.
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
Internetes látogatottsági statisztikák
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Zalai Falvakért Egyesület Zala Megyei Önkéntes Centrum.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
A Privátbankár portál tartalma •Online gazdasági hírszolgáltatás témakörökre bontva – főbb rovatok: –Befektetési hírek –Bank rovat –Biztosítási tudnivalók.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Facebook riport Piato Bútor Facebook november – 2013 június.
Márkák iPhone-on Sallai Péter - Ponte.hu
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
Közösségi hálózatok alkalmazása internet marketingben
PR BLOGOK BLOGPROMÓCIÓS CSOMAGOK Érvényes: március 14-től.
Kommunikáció a médiában figyelés és kiértékelés Előadó: IDS Communications Kft április.
Bemutatkozik a G-portál. Tartalom I. Elérés, népszerű tartalmak 1. G-Portál: a legnagyobb látogatottságú tárhely szolgáltató (havi látogatószámok éves.
3 millió közös ismerős A kormányzati kommunikáció első éve a közösségi médiában Böszörményi Nagy Gergely Kormányzati Kommunikációért Felelős Államtitkárság.
ÖTÉVES A BORSOD ONLINE ÖTÉVES A BORSOD ONLINE A portál célja, rendeltetése, küldetése Borsod-Abaúj-Zemplén megye vezető internetes tartalomszolgáltatója.
A Kormány és az MLSZ egyaránt elkötelezte magát, a magyar futball reformja mellett, melynek kiemelt része a labdarúgás és az MLSZ társadalmisítása. Az.
Készítette: Novák Edvin
A magazin klán oldala Készítette: Papp Vilmos
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
Módszertani megújulás a nevelő munkában
Mire jó az internet? Kommunikáció a családdal, a barátokkal Elérhető információ és szórakozás Tanulási, ismerkedési, és felfedezési lehetőségek lehetőségek.
VII. Nemzetközi Médiakonferencia Balatonalmádi, szeptember 26.
A közösségi média térhódítása a vállalati kultúrában
Bánkeszi Katalin A számítógép és az Internet hatása az olvasáskultúrára (konferencia) Változó olvasói igények – változó könyvtáros világ.
IWiW – második hullám Simó György T-Online Magyarország Zrt, vezérigazgató.
Jegyezz médiarészvényt!. MagyarVendor Sziget Kft. Az econet.hu Nyrt. PRINTRÁDIÓ ONLINEEVENT.
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Gárdony Város és Térsége Turisztikai Egyesület (Gárdonyi TDMSz) tevékenységeinek fejlesztése II. KDOP-2.2.1/A Marketing kampányok megszervezése.
Személyes akcióterv.
Az inforadio.hu hírportál látogatottsági adatai Medián – Webaudit
2012.FEBRUÁR FEBRUÁR 20-IG!!!. Árajánlat kérése, nemzetközi közösségi weboldal kivitelezésére: Funkciók: - Tag/1-1 kép feltöltése - Min. adatok.
Portfólió Horváth Violetta Marketing menedzser
A Facebook marketing trendjei
Klausz Melinda közösségi média specialista Optimális bejegyzéskomponálás.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
Miért érdemes egy cégvezetőnek regisztrálni a …………… közösségi oldalra? Hogyan használjuk ki hatékonyan a jelenlétet a világ legnagyobb szakmai hálózatán?
PR public relations „Nyilvános kapcsolatok” A szervezetről felismerhető és hiteles arculatot alakítson ki a szervezet különböző célcsoportjaiban. Külső.
Megjelenési ajánlat Index.hu.
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
A diplomata folyosótól a diplomata pudingig avagy, Te jó Ég, személyes márka lettem… Mautner Zsófia, Budapest, április 29., Nagy Kreatív Nap.
 Rengeteg blogot találhatunk a témában  Kedvünkre válogathatunk, mert mind különböző  Ki hobbiból, ki munka céljából vezeti  Nagyon népszerűvé vált.
DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
Dr. Földy Ferenc Európa-jogi szakjogász III. EURES állásbörze október 11. EUvonal EU Tájékoztató Szolgálat.
K&H gyógyvarázs mesedoktorok a weben. egyszer volt, hol nem volt… 10 év 492 millió forint 134 kórház 136 mentőállomás.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Life of Budapest …Budapest Krémje Mi a LOBU? A Life of Budapest (LOBU.hu) egy olyan gasztronómiával, Budapest programjaival és látnivalóival foglalkozó.
Honlap készítés és az ehhez szükséges informatikai alapismeretek A világháló jelentősége a KKV-k piachoz jutásában Forgács István (X-Meditor Kft.) Tel.:
Magyar Média Konferencia December 8. Kihívások a távközlési piacon Hazai gazdasági helyzet: Távközlési Versenyhelyzet Távközlési adó A lakosság.
Open Szeged – egy megaprojekt koncepciója Bézi Balázs SZTE GTK Z. Karvalics László SZTE BTK Könyvtár-és Humán Információtudományi Tanszék.
Amp project Accelerated Mobile Pages
A tévés főműsoridő a célkeresztben Látogatottsági adatok után már nézettségi adatok?! Mester Sándor [origo] értékesítési igazgató T-Online Magyarország.
EZ AZ ÉN MŰVEM Facebook oldal.
Operatív HR helyett stratégiai HR: történetek a Generali életéből
A Tesco rendszeresen indít vásárlói hűségakciókat, amelyeket igyekeznek az online és social felületeiken egyaránt népszerűsíteni, ezáltal is növelve a.
M2M Zóna az első hazai M2M hírportál
EU Tájékoztató Szolgálat
Mit változtass meg a Facebook marketingedben?
Előadás másolata:

NoSalty.hu a közösségi márka Marketing cél: Facebook aktivitással a NoSalty.hu márka felépítése és honlap látogatottságának növelése. Kommunikációs cél: NoSalty.hu megbízható, minőségi, dinamikus, friss receptoldal. Megvalósítás: Facebook oldal házon belüli kialakítása és üzemeltetése a minőségi „posztolásra” és kommunikációra helyezve a hangsúlyt novemberétől.

NoSalty.hu számokban Mára a legolvasottabb receptoldal: oldalletöltés és havi egyedi látogató decemberében (Forrás: Webaudit) Látogatók %-a NoSalty.hu látogatottsága az összes 15+, belföldi internetező %-ában ( audience.gemius.hu)

NoSalty.hu Facebook stratégia Stratégia: - Facebook aktivitással a már meglévő és új rajongók körében népszerűsíteni a NoSalty weboldalát; - Facebook rajongók megtartása, visszatérő egyedi látogatókká formálása a NoSalty.hu-n; - folyamatos jelenlét a Facebook üzenőfalakon, de nem szpemmelve a rajongókat. NoSalty.hu-ra kizárólag szerkesztők által átnézett fotós receptek kerülnek ki = minőségi recept posztok

Napi munka: Posztok, posztok és posztok… Szezonalitás és nézettség alapján receptválogatások Fotós receptek, fázisfotós elkészítések, amelyek a Facebookra készültek

Napi munka: Posztok, posztok és posztok… Elfeledett recepteket mutat be, vágyat ébreszt rég el nem készített ételek iránt Ihletet ad a mindennapi konyhában A posztok a rajongók visszajelzései, kérései alapján

Profilkép, fogadó oldal Fogadó (landing) oldalak és profilképek szezonalitás szerinti folyamatos frissítése.

Ügyfélkapcsolat 0-24 óráig

Játékok a szürke zónában 2010 – február

Játékok 2011: csak szabályosan Kreatív, újfajta és saját fejlesztésű játék - rejtvény

Játék 2011 végén: válasz egy kihívásra

Valódi játék! Nem automatikus oklevél! játékos

NoSalty.hu Facebook oldala számokban NoSalty Facebook oldalának rajongószáma, az oldal és posztjainak napi és heti egyedi felhasználó elérése

NoSalty új Facebook oldal…

Életkor *Facebook magyar felhasználók forrás: Socialbakers.com Életkor szerinti összetétel február 8.

A NoSalty.hu Facebook csapat Németh Barbara Varga Magdolna Balázs Boglárka Török Noémi Zalai Ágnes