2015-16. tanév. Munkaközösségünk tagjai: 19 fő - névváltozás és átalakulás 2015. 08.31. - új tagok: Hriczóné Csizmadia Judit Tóth Eszter - Gyermekfelügyelők.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

A Szily TISZK közösségfejlesztési szolgáltatása /2009/ Bemutatkozás a tagiskoláknak Fejlesztő pedagógusi szakszolgáltatás Iskolapszichológusi szakszolgáltatás.
ERNYŐ PROJEKT szakmai program TÁMOP /
A Hallgatói Mentorprogram működése
Mindenki tehetséges lehet valamiben!
 A pedagógiai munkát segítő feladatok jogszabályi környezetének ambivalenciája: • A nevelési és oktatási intézmények működéséről szóló 11/1994. MKM rendelet.
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Milyen tanulsággal szolgálhat a szabadidő-elmélet a pedagógus számára?
Integráció a sportiskolai és a művészeti nevelés segítségével A Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola pályázatáról Integráció sporttal és zenével.
Napköziotthonos Óvoda Jánkmajtis
Iskolánkról.
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
2011. november 10. KKVSZI Kőrösy József Tagintézmény magyar nyelv és irodalom munkaközössége.
A TÁMOP pályázat bemutatása. A támogatás célja -A befogadó közoktatási rendszer megteremtése -A sajátos nevelési igényű gyerekek, tanulók sikeres.
ESÉLYT AZ ESÉLYTELENEKNEK
TÁMOP / IPR ernyőprogram a barcsi kistérség általános iskoláiban, óvodáiban, középiskoláiban BNI Arany János Általános Iskola.
Minőségi oktatás támogatása, valamint az egész életen át tartó tanulás elősegítése a kultúra eszközeivel az LHH kistérségek esélyegyenlősége érdekében.
TÁMOP Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Befogadó intézmények Sárbogárdon
Talentum tábor Kulturális és Oktatási Minisztérium főtámogatásával.
Beszámoló a Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő Tanács évi munkájáról.
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
Pályaorientáció ÁMK Báta Hunyadi János Általános Iskola
A gyakorlatvezető mentor
„Környezet- és egészségtudatos iskola” Magyar Bioetikai Társaság 20. Nemzetközi Konferenciája szeptember 21.
Az Inklúziós Index hazai adaptációja
A 2008/2009-es tanév 6 iskola közösségi életének szervezésével kezdődött.
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
A JÓKAI MÓR MŰVELŐDÉSI KÖZPONT PROJEKTJE
Befogadó iskolák, befogadó pedagógus-közösségek
A külhoni tehetséggondozás szervezete az EDUTUS Főiskolán a Bethlen Gábor Alap támogatásával.
Szeretettel köszöntjük a Szakmai Konferencia résztvevőit.
„ LÉPTÉK az ÉRTÉK” Művészeti Tehetséggondozó Projekt TÁMOP / Nyitókonferencia és sajtótájékoztató május 6.
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
Egyéni fejlesztési tervek készítése és használata az iskolában
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
Ötletek, javaslatok a kritériumok dokumentum szintű beépítésére
A tehetséggondozás az esélybiztosítás kiemelt területe tehetségazonosítás tehetség-tanácsadás együttműködések mentorálás tehetségfejlesztés hálózati tanulás.
„Építő közösségek a tényői IKSZT-ben”
Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Belvárosi Általános Iskolája
ILOSVAI SELYMES PÉTER ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI
Nyugodt légkör, barátságos környezet játszóudvar műfüves pálya.
A Magyar Tehetséggondozó Társaság tehetségfejlesztést segítő tevékenysége a gyakorlati programokban Debrecen, szept Dr. Polonkai Mária a.
VASVÁR ÚTI ÁLTALÁNOS ISKOLA ÓZD
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
Innovációs Munkaközösség beszámolója 2014/2015. tanév
Kollégiumi csoportvezetők módszertani munkaközössége
Ki az a mentortanár? „az a pedagógiai gyakorlattal rendelkező tanár, aki tapasztalatai és a továbbképzésben szerzett speciális képzettsége eredményeként.
Továbbtanulást erősítő kezdeményezések támogatása TÁMOP B számú projekt Projektzáró rendezvénye.
vitéz Szurmay Sándor Budapest Helyőrség Dandár
ERNYŐ PROJEKT Záró 2013/ TÁMOP /
Napközis beszámoló 2008/2009 I. félév. Napközis csoportok Óvodai csop.:3 gyermek /Katraniczné Suvada Rózsa, Németh Szilvia/ Fogl.I.csop.:4 gyermek / Csipai.
Napközis beszámoló 2009/2010 II. félév.
Napközis beszámoló 2010/2011 I. félév.
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
A TÁMOP / projekt jelene és jövője.
„A gyakornokokkal foglalkozó mesterpedagógusok mentorálási feladatai”
Gyógypedagógiai Óvoda és Fejlesztő nevelés-oktatás munkaközössége tanév.
Az Arany János Tehetséggondozó Program szerepe a Sárospataki Árpád Vezér Gimnázium és Kollégium tehetséggondozó munkájának pedagógiai, módszertani fejlesztésében.
Kutyás terápia alkalmazása szegregált intézményekben Köböl Erika gyógypedagógus, terápiáskutya-felvezető, habilitációs kutya kiképző, AURA Segítő Kutya.
A köznevelési intézmények művészetpedagógiai módszertani megújítása
Barcsák Marianna - KPSZTI
A középsúlyosan értelmi fogyatékos tanulók általános iskolája módszertani munkaközössége 2015/2016tanév.
Kollégiumi nevelők módszertani munkaközössége
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Szakszolgálati feladatellátás a JNSZMPSZ Kunhegyesi Tagintézményben
Az osztatlan tanárképzés gyakorlati képzési rendszere
KÖRNYEZETVÉDELMI-EGÉSZSÉGVÉDELMI MUNKAKÖZÖSSÉG
Testnevelés, mozgás, sport szakmai munkaközösség
A Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő 2017-es beszámolója
Előadás másolata:

tanév

Munkaközösségünk tagjai: 19 fő - névváltozás és átalakulás új tagok: Hriczóné Csizmadia Judit Tóth Eszter - Gyermekfelügyelők Gyógypedagógiai asszisztensek

Kollégiumi Cselekvési Terv, éves Munkaterv A tanuláshoz, életvitel és gyakorlati tevékenységekhez szükséges készségek és képességek fejlesztése. Szabadidő: kreatív tevékenységek, szakkörök, sport és mozgásos tevékenységek Intézményi szokások, hagyományok ápolása, szülőkkel való kapcsolattartás és együttműködés erősítése. A „nevelői hármas”egységének erősítése a gyermekfelügyelők funkcionáló közreműködése által.

Munkaközösségi foglalkozások: 19 Óralátogatások: Székely József Gyakornok- Pedagógus I. Bemutató foglalkozások: - Gyulay Gábor-sportos játékfoglalkozás - Asztalos Szilvia- tánc-és drámaszakkör Kollégiumi nyílt nap: november (plakát, játszóház, bemutató)

- Kozma Judit Andrea:Családpszichológia – A pedagógusok segítő szerepe a családok életében - Szatmári Mónika: Eszterházy Károly Főiskola: Játék és szabadidő szervező – mesterpedagógus szakképesítés I. félév -Király Csaba Attiláné: Eszterházy Károly Főiskola: Közoktatás vezetői szakvizsga - II. félév - „Terülj, terülj, asztalkám”- szakmai továbbképzés: Szatmári Mónika, Király Csaba Attiláné, Asztalos Szilvia - Gyermekszínjátszó tréning – Asztalos Szilvia - Egészségnevelési továbbképzés: Asztalos Szilvia, Fridél Veronika, Jakabos Zsófi, Kósné Murányi Valéria

Cél, fellépések Szakköreink: - Színvarázs Csengettyűzenekar: 6 fellépés - Hangyaboly táncművészeti csoport: 6 fellépés - Mikkamakka bábcsoport – Advent időszakában Házi versenyek: 50 dobás félévi tanulmányi verseny Rajzpályázatok: Varga Sára Emese: 50 gyermek

Operakaland – Budapest, Erkel Színház okt máj. 04. Néprajzi Múzeum – Budapest dec. 09. Gyermekeinket külső helyszínekre kísértük: - Harlekin Bábszínház - városi versenyek - Kapcsolda

Magyar Speciális Művészeti Műhely Mezőkövesdi Művelődési Központ Ostorosi Művelődési Központ FM7 Rádió

Advent

Tehetséggondozó, élményterápiás Erzsébet tábor lebonyolítása /22 tanuló/ Asztalos Sz., Fridél Veronika, Király Cs. Attiláné, Harmati A. Fonyód liget – Tánc és drámatábor – Erzsébet Táboron részvétel/10 tanuló/ Asztalos Szilvia, Tóth Eszter

- Jövő tanév kiemelt eseményein, rendezvényein aktív részvétel: „Ki-mit-tud”, „Kapcsolda”, Intézményünk 110. éves évfordulójának méltó megünneplése, Területi tanulmányi verseny, s a „Kapkodd a lábad”-országos speciális sportverseny lebonyolításában aktív részvétel. - Kiemelt projektünk a jövő tanév folyamán: - „Édes élet – csokoládéval” – szponzorok felkutatása, külső helyszínek felkeresése - Szülőkkel való kapcsolattartás erősítése rendezvényeink alkalmával.