Budapest, 2011. Elmúlt-e a CRM láz? FARKAS TIBOR

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketingkommunikáció és PR
Advertisements

BEE Satisfaction / Piackutatás Vélemény felmérés Online elégedettség mérés.
4. Marketing előadás 2009.Március 4. A szervezetek beszerzése- a vállalatok „fogyasztói magatartása”
A VÁSÁRLÁSI FOLYAMAT ÉS A PIAC
Koncepció MARKETING Cernat Kati Cernat Kati.
A direkt marketing fogalma
Fogalmak  Az elektronikus kereskedelem (e-kereskedelem) nem más, mint az árucikkek interneten való reklámozása, eladása, vásárlása, illetve cseréje.
Hogyan járassuk csúcsra az üzletet az év végi hajrában? október 25. Hotel Griff Kreutz Zsolt
A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei.
Az e-kereskedelem jövője
Az online reklám A/B tesztjei, streaming media értékei és hatásai, hagyományos vs komplex online reklámok összehasonlítása (banner, szponzoráció, audió,
EBusiness feladatok GINFO III őszi félév. Feladatok témakörei •A hirdetési piac elemzése: USA, EU, Magyarország; keresőmarketing •Iparág-specifikus.
Reklám, Marketing Yess Plus Reklám és csomagküldő szolgáltatás.
Több szerződés, lojális ügyfél Erdős Mihály elnök-vezérigazgató.
Ismétlés  A marketing a piac folyamatos elemzése, reagálás, és befolyásolás.  Orientációtörténelem: 1. Termelés orientált 2. Értékesítés orientált 3.
Mikor SPAM az kommunikáció? A.Ha nem kértünk engedélyt a fogadótól, de az ről le lehet iratkozni B.Ha megvásárolt címadatbázisra küldünk az.
Értékesítés menedzsment Susányi Tamás V.:
Új trendek a marketing stratégiai szemléletében Marketing Menedzsment előadás Omegaglen, DMS Molnár Attila december 18.
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
György István Ügyvezető igazgató Update software Magyarország Kft
Itt az ügyfél, hol az ügyfél?!? Dr. Szabó Kristóf Itt az ügyfél, hol az ügyfél?!? Dr. Szabó Kristóf - igazgató Raiffeisen Bank Zrt. Szeged – május.
Egyén a szervezetben Vezetés és szervezés BA Pécs.
Mikulás Gábor ”Marketing, public relations és reklám az egészségügyben'' XIV. Országos Konferencia, Budapest, február
P-Line Channel & Telesales Kft. Piackutatás 2009.
VALÓS IDŐBEN VÁLASZT ADÓ EGÉSZSÉGÜGYI PROFIL, MINT TÖBBDIMENZIÓS MEGSZORÍTÁS MÁTRIX, ALAPJÁN ÉLELMISZERT SZŰRŐ DOMAIN SPECIFIKUS ALGORITMUS Kusper Gábor.
ÉLELMISZER ADATBÁZIS SZŰRÉSE MENNYISÉGI MEGSZORÍTÁSOK ALAPJÁN LOGARITMIKUS INDEXELÉSSEL Kusper Gábor, Márien Szabolcs Előadja: Kusper Gábor Eszterházy.
Alapfogalmak.
A kommunikációs mix elemei
I NNOVATÍV MEGOLDÁSOK AZ E F ILTER PROJEKTBEN Kusper Gábor 1, Kovács Emőd 1, Márien Szabolcs 2, Kusper Krisztián 2, Scheffer Imre 2, Kiss Balázs 2, Kovács.
Benchmarking.
CRM Customer Relationship Management –
Az internetes kereskedelem (B2B, B2C) sajátosságai
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
CAS Software AG Richtig informiert. Jederzeit und überall. ® CAS Software AGRichtig informiert. Jederzeit und überall.® CAS Software AG A CAS genesisWorld.
Hiányzók: Varga László, Horváth Balázs Szervezeti környezet.
Budapest, február 25. Kötik-e a cégek termékeikhez a fogyasztót, és ha igen hogyan?,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’ VIII.
Mikro és kisvállalkozások szerepe a rövid ellátási láncban Gyaraky Zoltán főosztályvezető Élelmiszer-feldolgozási Főosztály.
AZ ÁRUK ELADÓTÉRI ELHELYEZÉSÉNEK SZEMPONTJAI ÉS SZABÁLYAI.
Horváth István, CFA K&H Befektetési Alapkezelő Zrt. Befektetői szemmel.
Az elektronikus kereskedelem formái. B2B (business to business) A B2B piacoknak három típusát különböztethetjük meg: a vevők által létrehozott, az eladók.
A vásárlási döntési folyamat Alternatívák értékelése
A marketingkörnyezet elemzése
Online értékesítési modellek
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
Mobilra optimalizált webáruházak, avagy felkészülés az új évtizedre Zajdó Csaba.
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Játszani tudni kell - A gamification szabályai az interneten
OTP portál e-volúciója: iCRM = ügyfélre szabott kiszolgálás Joós István üzletfejlesztési igazgató.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Nem jön elég lead! Nem tudtok eladni! Eredményt, növekedést szeretnék!
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Direct Banking E-Banking Summit március 5. Berkes Tibor Pénzügyi Szolgáltatások Osztályvezető.
Cégbemutatás 2003 október 7.. Cég háttér AmCham havi magazin Új kétnyelvű befektetési magazin Marketing ügynökség.
Hol a pénz?. A Biyovis jövedelmező vállalkozás?!
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Dr. Veres István BME-MVT Az értékesítés funkciói, szereplői, az értékesítési rendszer tervezése.
1 [KATAPULT LIVE ADÁS] Hogyan vegyél fel online marketinges csapattársat?...avagy így válaszd ki a legjobb embert, a legrövidebb idő alatt!
CONFIDENTIAL AND PROPRIETARY INFORMATION OF BURGER KING CORPORATION 1 BURGER KING – Az ajánlatok zsonglőre, a szegmentáció szakértője. (prezentáció a KREATÍV.
Mennyit ér az adatbázisod?. Amennyit kihozol belőle…
Termék vagy szolgáltatás értékesítése. Bevezetés Röviden mutatkozzon be, és mutassa be munkatársait. Ismertesse azt a terméket vagy szolgáltatást, amelyet.
? ÜGYFÉL - BANK INTERAKCIÓ TRANZAKCIÓK TEVÉKENYSÉGEK CSATORNÁK
LEHETŐSÉGEK ÉS BUKTATÓK Mikor működik a CRM és mikor nem?
A kutatási program leírása
Retailtainment.
Integrált ügyfél-kommunikáció a weben
Értékesítés, kereskedelem
Hogyan lesz jövő-biztos az OTP Bank?
Értékteremtő folyamatok menedzsmentje
Előadás másolata:

Budapest, Elmúlt-e a CRM láz? FARKAS TIBOR

Elmúlt-e a CRM láz? Publicitás Érettség A techno-ciklus Berobbanás Az elvárások csúcsa A csalódások völgye A megvilágosodás útja A termelékenység fennsíkja

A kezdet

A fogyasztó értéke % fogyasztók % profit Csokoládé szelet 2%-78% ! Forrás: Mediamark USA (MRI) % o Pareto szabály (mozi, audit, mobil, bank) o Az amerikai háztartások 5%-a vásárolja a Levis farmerek 85%-át.

Miért hagyott el? 9%- személyes okok (pl. orvosi tiltás, költözés) 9%- versenytárs tevékenysége 15%- elégedetlen a termékkel (szolgáltatással), árral 67%- a kapcsolat és megerősítés hiánya, a közöny, a szolgáltatás alacsony színvonala, a cégattitűd, a negatív élmény (értékesítés, call center, kommunikáció) Forrás: Jupiter Research, USA

1$ ROI 1% hűségnövekedés %-os profitnövekedést hoz Forrás: Creative Good Institute

Aztán…

Mennyi pénzről beszélünk? 500 CRM projekt elemzése alapján: 33% – $50K alatt 24% – $50K - $250K 28% – $250K to $2.5m 15% – $2.5m fölött Forrás CRMGuru, 2002

És utána… SMART

Félig üres, vagy… Forrás CRMGuru, 2004

Elvárás – valóság

Hűség Szerződés Jutalom Érzelem

Cross channel consumers 53% on-line keresés után boltban vásárolt 44% boltlátogatás után on-line vásárolt 33% osztotta meg elektronikusan (emil, SMS) vásárlás utáni élményeit 30% használta vásárlás közben okostelefonját, hogy online jobb ajánlatot keressen 27% vett a boltban mást az online megrendelt termék személyes átvételekor 22% vett mást az online vásárolt termék visszacserélésekor Forrás: Sapient Consumer Survey (USA, 2010 Dec.)

És itthon? Promóciók, hírlevelek, listák, adatbázisok, és…

Miért? CRM célok Van-e élet az eladás után? Változás menedzsment

CRM konferenciák… 40% telemarketing 30% szoftver 20% rendszerintegrátor, vezetési tanácsadó, stb. 10% egyéb …

Google „A „datarati” cégek a fogyasztói adatelemzés csúcsát jelentik. Adatokat könnyű és olcsó szerezni, de az elemző képesség ritka. A következő 10 év legszexibb állása a statisztikus lesz.” Hal Varian, Google's Chief Economist,

Trendek? Márka Érték Testreszabott vásárlói élmény Adatbányászat, analitika Testreszabás Mobil CRM SaaS