Grafiku rendszerek 09 Model. public class CModel:CObject { Model _model;// modellünk neve Effect _effect;// az effect file a megjelenítéshez string _asset;//

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
1 Hernyák Zoltán Programozási Nyelvek II. Eszterházy Károly Főiskola Számítástudományi tsz.
Advertisements

1 Hernyák Zoltán Programozási Nyelvek II. Eszterházy Károly Főiskola Számítástudományi tsz.
A Cardano-féle rács és a vele történő titkosítás bemutatása ● C.966. Fenyvesi Tamás Pannonhalma, Bencés Gimn., 9. o.
Az Endnote bibliográfia adatbázis- kezelő szoftver alapvető használata 2013 Skultéti Attila
Bevezetés a C# nyelvbe Az alapok összefoglalása Farkas Csaba.
TANÁRLÁZADÁS ÉS ISKOLAPOLITIKA – TÉTEK, REMÉNYTELENSÉGEK ÉS REMÉNYEK NAHALKA ISTVÁN OKTATÁSKUTATÓ, NY. EGY. DOCENS
Jó gyakorlat – A pályaorientáció szerepe az egyén életében, a szakember nézőpontjából Kiss István – tanácsadó szakpszichológus.
1 Számvitel alapjai Gazdálkodás:a társadalmi újratermelési folyamat szakaszainak (termelés, forgalom, elosztás, fogyasztás) megszervezésére, az ahhoz rendelkezésre.
Neumann János Informatikai Kar
Gazdasági informatika - bevezető
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Tanulószerződés-kötés
Valószínűségi kísérletek
Alhálózat számítás Osztályok Kezdő Kezdete Vége Alapértelmezett CIDR bitek alhálózati maszk megfelelője A /8 B
Értékpapír-piaci egyenes
Adatbázisok gyakorlat
videós team Team vezetője: Tariné Péter Judit Tagok:
A KINOVEA mozgáselemző rendszer használata
A Menedék Alapítvány ÉRTÉKEI
Jelek, titkosírás.
Meghívlak egy sétára....
Nagyméretű kópiaszám változás (CNV) detekciója teljes genom asszociációs vizsgálatokban Az ábrán egy kromoszómán (alsó sáv) mért intenzitások aránya (B.
Programozás I. Gyakorlás egydimenziós tömbökkel Többdimenziós tömbök
SZABAD AKARAT Arany Viktor.
Az Endnote bibliográfia adatbázis-kezelő szoftver alapvető használata 2015 Skultéti Attila
Abba Atyánk! Abba Atyánk!
Dependency Injection Moq Feladat
Newcomb-paradoxon Előttünk van két doboz, A és B. Ezekbe egy nagyon megbízható jövendőmondó helyezett el pénzt, amihez úgy juthatunk, ha mind a két dobozt.
Táblázatkezelés alapjai
Programozás III. Ismétlés (Grafikai lehetőségek WPF-ben)
PowerPoint 7. Évfolyam Formázások.
Csontkapcsolódási lehetőségek:
De ki nyújt ma minőségi szolgáltatást?
I-054.
MOZGÓ SZÍNPAD Molino Kft
Tárgyak műszaki ábrázolása Metszeti ábrázolás
Meghatározása, formái, mikéntje és „forrásai”
Albert Einstein idézetek.
Hernyák Zoltán Programozási Nyelvek II.
Unity.
Közigazgatási alapvizsga a Probono rendszerben
Kvantitatív módszerek
Csontvelő vizsgálat – STERNUMPUNCTIO.
Nem az a kurva, aki a placcon áll, hanem akinek megveszed a bundát meg a kocsit, aztán este fáj a feje...
Miért leszek mérnök? Farkas Dániel (AOTQF8).
OpenGL kiterjesztések (extensions)
Az Endnote bibliográfia adatbázis-kezelő szoftver alapvető használata november Skultéti Attila
AZ OKOSHÁZAK BEMUTATÁSA
ONAP ↓ HELYI ÓVODAI PROGRAM ÜTEMTERV TERVEZET
Kimeneti egységek Nyomtatók.
A fény egy emberi szemmel érzékelhető sugárzás, de ennek a sugárzásnak csak egy részét látjuk.
Programozás I. 4. gyakorlat.
B M Java Programozás 4. Gy: Java GUI IT A N Tipper, MVC kalkulátor
SZÓTÁRFEJLESZTÉS KÖZÖSEN Katolikus Pedagógiai Intézet, 2018
Információs pont értékelése
B M Java Programozás 9. Gy: Java alapok IT A N Adatkezelő 5.rész
Mesh from file, OrthoCamera, PerspectiveCamera
Vasbeton falvasalás megadása és ellenőrzése EC2 szerint
AZ ANYAGI RENDSZER FOGALMA, CSOPORTOSÍTÁSA
Szálszinkronizáció.
B M Java Programozás 2. Gy: Java alapok IT A N Adatszerkezetek
B M Java Programozás 8. Gy: Java alapok IT A N Adatkezelő 4.rész
Az elektromágneses indukció
U8 – U10 célok a szezonra.
Műveletek, függvények és tulajdonságaik Mátrix struktúrák:
SQL jogosultság-kezelés
A Közbeszerzési Kutatóműhely bemutatása Közbeszerzési Hatóság
Ki mit tud?- művészeti nap december 15. szombat
JAVA programozási nyelv NetBeans fejlesztőkörnyezetben I/13. évfolyam
Az ízület. Az ízület szerkezete, összetartó tényezői, az ízületekben lehetséges mozgások.
Előadás másolata:

Grafiku rendszerek 09 Model

public class CModel:CObject { Model _model;// modellünk neve Effect _effect;// az effect file a megjelenítéshez string _asset;// a betöltendő model neve public CModel(string asset): base() { _asset = asset; Initialize(); } void Initialize() { _effect = new BasicEffect(Device.grapicsDevice, null);// az ismert BasicEffect _model = Load.Content (_asset);// model betöltése }//.x file,.fbx maya/3d max }

Csont,vertex animáció Két metódus létezik az animációk megjelenítésre: Vertex és "Csont" animáció. A Vertex animáció kivágott képekből áll, melyeket egy pózoló modellből vesznek le. A csont animációban, a modell egy "csontváz" melyeket "csontok" alkotnak. Az animáció ügy jön létre, hogy ezek a csontok megváltoztatják a helyüket mozgás során. A csont sokkalta Könnyebb és sokkalta gyorsabb megvalósítani, mint egy Vertex animációt.

public override void Draw(GameTime gameTime) { Matrix[] modelTransforms = new Matrix[_model.Bones.Count];// annyi mátrix ahány csont _model.CopyAbsoluteBoneTransformsTo(modelTransforms); //csontmátrixokat belemásoljuk a matrixainkba foreach (ModelMesh mesh in _model.Meshes)// végigmegyünk az összes meshen { foreach (BasicEffect currentEffect in mesh.Effects)// mindegyiknél beállítjuk { currentEffect.World = modelTransforms[mesh.ParentBone.Index] * Matrix.CreateFromQuaternion(_Rotation) * Matrix.CreateTranslation(_Position) * Matrix.CreateScale(_Scale); //a világmátrixot elforgatjuk eltoljuk és metezzük currentEffect.View = CameraManager.ActiveCamera.View; currentEffect.Projection = CameraManager.ActiveCamera.Projection; } mesh.Draw();// majd ha megvan a rajzoláshoz a mátrixok rajzolunk } base.Draw(gameTime); }