1. Biometria az üzlet szolgálatában 2www.shopinscope.com.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Körös Volán Zrt évi utas elégedettség mérési eredményei Utas Elégedettség Mérés 2012.
Advertisements

Vatera-forintok a kalapács alatt Gerő Viktor. A vatera marketing céljai - Minél több vevő (több felhasználó) ‏ - Minél többször (gyakoribb tranzakció)‏
On-line kommunikáció a WebDokin WebDoki - a számok tükrében •Regisztráltak száma: fő •Napi hírlevelet kér: 85% •Napi látogatások száma:
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
A direkt marketing fogalma
A Privátbankár portál tartalma •Online gazdasági hírszolgáltatás témakörökre bontva – főbb rovatok: –Befektetési hírek –Bank rovat –Biztosítási tudnivalók.
Intellio VisiScanner™
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
Doktori téma vezetője: Prof. Dr. Romvári Róbert, DSc
Készítette: Pápai Zsolt Lex Ákos Kiss Gábor Borbély Csaba
DPR kommunikáció alapelvei
KIEMELT INFRASTUKTÚRA- NAGYBIZTONSÁGÚ ÜZEM- VÉDELME.
1 …mert mindenki fogyasztó ! Tájékoztató kampány a Közép- dunántúli Régióban TAMOP /2 KÖZVÉLEMÉNY-KUTATÁS A projekt az Európai Unió támogatásával,
Keresőmarketing stratégiák
Molnar Ilonka. A marketing kutatas  tervezett  szisztematikus gyűjtés  elemzés  információ terjesztés.
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Az ÉRÁK legfontosabb céljai A képzés és a munkaerő-piaci szolgáltatások egységes normák szerinti működtetése. A munkanélküliek folyamatos képzésbe kerülésének.
Biobi.eu AdFlan Right on target adflan.com Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat.
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Reklámkutatás Budapest, A különböző reklámfelületek mérése.
A technológia szerepe a pedagógiai értékelés fejlesztésében
Készítette: Magyar Orsolya
A marketing új dimenziója: a geomarketing Kovács András főiskolai tanársegéd Modern Üzleti Tudományok Főiskolája, Tatabánya
Virtuális jelenlét a Facebook-on avagy adalékok az egészségügy számára Egészségtelen emberek egészséges profilja a Facebook-on.
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
A szervezeteken belüli funkcionális területek kontrollingja
A website teljesítményének vizsgálata, fejlesztése 1. Forrás: WebTrends Analysis Suite, Advanced Edition White Paper (
Dr. Péterfalvi Attila: A NAIH internetes gyermekjogi projektje Balatonalmádi, szept.27.
A digitális dokumentumok hosszútávú megőrzésének problémái Moldován István OSZK MEK Osztály „Networkshop” Szeged, március 30.
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
Mobilkód – az interaktív offline Szabó Tamás Head of Mobile Multimedia, Pannon.
ASSET-Road projekt Stautz János Clarity Consulting.
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
Elektronikus aláírás, azonosítás, hitelesítés
Turizmus gazdaságtan 3..
Szemmozgáskövetési rendszer fejlesztése és térképészeti alkalmazása Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék, Eötvös Loránd Tudományegyetem Dr. Török.
Kutyaház Egyesület Debrecen A választott téma. Felhasznált technológiák HTML5 HTML5 CSS3 CSS3 PHP5 PHP5 MySQL MySQL jQuery jQuery.
Rendszám Felismerő Rendszer Fajt Péter Vácz István
KINECT© szenzor intelligens terekben
A fenntarthatóság anyagi és kommunikációs motivációja CARBON SOLUTIONS GLOBAL LTD.
OTP portál e-volúciója: iCRM = ügyfélre szabott kiszolgálás Joós István üzletfejlesztési igazgató.
Telekommunikációs vállalat 100 százalékkal növelte a válaszarányokat az SPSS Clementine® segítségével.
EGÉSZSÉG ÉS JÓL-LÉT SZÉKESFEHÉRVÁR POLITIKÁJÁBAN Östör Annamária.
A website teljesítményének vizsgálata, fejlesztése 1. Forrás: WebTrends Analysis Suite, Advanced Edition White Paper (
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Szegmentáció & pozicionálás.
AUTOMATIZÁLT KÁBELKONFEKCIONÁLÁSI TECHNOLÓGIA KUTATÁSA, INTELLIGENS KÁBEL ÉS EGYEDI CSATLAKOZÓK KIFEJLESZTÉSE VLG Kábelkereskedelmi Kft. Vető Géza ügyvezető.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
A BUDAPESTI SZÁLLODAPIAC ONLINE TRENDEK 2011 Vendég & Hotel Business Club Gál Péter – BDO Magyarország Hotel és Ingatlan Tanácsadó Kft június 27.
Telekocsi szolgáltatás kialakítása “Ruby on Rails” és lokalizációs megoldások felhasználásával Pázmány Péter Katolikus Egyetem Információs Technológiai.
I NFORMATIKAI KÉPZÉSEK Informatikai rendszergazda Számítógép-szerelő, -karbantartó.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
CCS HUNGARY Pénzügyi rendszer. Bemutatkozás A CCS Hungary Pénzügyi rendszer a CCS Hungary BACH Best Airport/Airline Cargo Handling és a CCS Hungary Integrált.
A magyarországi vállalatok rendezvényszervezési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink.
Google Confidential and Proprietary Az online vásárlási folyamat jobb megértése attribúciós modellezéssel nov. 6. Erdős Ádám Account Strategist,
Mennyit ér az adatbázisod?. Amennyit kihozol belőle…
A testek néhány mérhető tulajdonsága 3. óra
? ÜGYFÉL - BANK INTERAKCIÓ TRANZAKCIÓK TEVÉKENYSÉGEK CSATORNÁK
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
Az online marketing legújabb generációja
Cégbemutató prezentáció Budapest, 2003.
Biztonság és GDPR kancellar.hu
Múzeumi gyűjtemények menedzsmentje, avagy a Spectrum Magyarországon
Előadás másolata:

1

Biometria az üzlet szolgálatában 2www.shopinscope.com

 Több éve nemzetközi bolt/bolthálózat telepítések  Külső és belső megjelenés  Biztonság  Hatékonyság  Legújabb technológiák felhasználása  Folyamatos, egyedi fejlesztés 3 Shop In Scope

A célcsoport megismerése Hogyan?  Online adatok  Hűségkártyák  Online, offline kutatások  Nyereményjátékok  Stb… Használható adatokat adnak, DE:  Online tranzakció nélkül eltűnik  Nem teljes (mintát használ)  Nem elég célzott  Csak a vásárlóról szól  Nem veszi figyelembe a döntéshozót vagy befolyásolót 4

5

Biometria  Mérhető testi adatok  Azonosítás  Biztonságtechnika  Marketing 6

Biometrikus látogatószámlálás Alapadatok:  Hol?  Régió  Üzlet  Bejárat  Mikor? Biometrikus adatok:  Kor  Nem  Kedélyállapot  boldog/mérges/ szomorú/ meglepett?  mennyire? 7

Hogyan működik?  Kamera belépéskor képeket készít  Szoftver átlagolja, állandó frissítésű nagy mintán alapuló statisztikai adatok alapján meghatározza a jellemzőket  Adatok gyűjtése központilag  Területenként/időszakonként összehasonlítás  Címkézés (kampányok, eventek)  Adatok importálása (pl. pénztár)  Adatok exportálása és felhasználása 8

Hatékonyságnövelés  Munkaszervezés és ellenőrzés  Információ-kiszolgálás  Célcsoport megszólítása  Szortiment kialakítása  Megjelenés  Helyi promóciók (mikor, hol, mit, kinek)  Kampányoptimalizálás 9

életkor nem preferencia régió stb… 10 Korlátozott visszacsatolás (tranzakció) Kampányelemzés Online kampányok célzási lehetőségei:

Új technológiai lehetőségek 11

Új konverziós lépcsők Belépés Útvonal (megtekintések) Tranzakció Statisztikai adatok integrálása 12

A jövő  Biometrics + plafonkamerás rendszer + tranzakciós adatok  Pontos útvonalkövetés, „azonosított” látogatói analízissel  életkor szerinti heatmap  Pontosabb célzás, pontosabb mérések, integrálható reklámmegoldások 13

Köszönjük a figyelmet! Beluscsák Márk Online marketing specialista / Gergely Gabriella Marketing vezető /