Minősített szociális továbbképzés szakmai monitoringja Bagdy Emőke Szakmai Konferencia Salgótarján 2008. december 16.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
E-learning alkalmazás hasonlóságai és különbségei a köz-és magán szférába ÁROP Tudásalapú közszolgálati előmenetel.
Advertisements

JOGSZABÁLYI VÁLTOZÁSOK A TOVÁBBKÉPZÉS TERÜLETÉN
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 DISSZEMINÁCIÓ.
Uniós fejlesztések a köznevelésben - A pedagógiai- szakmai ellenőrzés rendszere
TÁMOP Nagyrendezvény. Az ifjúságsegít ő esetmenedzser létrejötte – case Manager.
“Hány pontot kapunk érte?” Milotta Lászlóné – asszisztens (Vasútegészségügyi NKK Kft – Pécs) Zsoldiné Turi Edit – fiziotherápiás asszisztens (Egyesített.
A évi változások a kötelező folyamatos továbbképzésben
Az ügyvédi továbbképzés alapelvei Kitekintés  Kötelező továbbképzések  könyvvizsgálók  orvosok  gyógyszerészek  tanárok  Az ügyvédi képzés.
Szakmai monitorozás.
A MENTOROK SZEREPE A KOMPLEX REHABILITÁCIÓ FOLYAMATÁBAN Tengelic.
10. Tétel.
Disszeminációs Konferencia „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV
TÁMOP A szociális képzések rendszerének modernizációja Projekt bemutató előadás Nemzeti Csal á d- é s Szoci á lpolitikai Int é zet C í m: 1134 Budapest,
Dr. Nyitrai Ágnes, AVKF Paradigmaváltás a családi napközi ellátásra való felkészítésben június 1.
AZ EGRI CSALÁDSEGÍTŐ INTÉZET MÓDSZERTANI GYERMEKJÓLÉTI KÖZPONT MUNKATERVÉNEK BEMUTATÁSA Készítette: Pappné Kormos Zsuzsanna.
Magyarország - Szerbia IPA Határon Átnyúló Együttműködési Program Növényvédelmi ismeretek átadása szeptember – július Serbian-Hungarian Co-operation.
Munkatársak minőség iránti elkötelezettsége a siker kulcsa Készítette: Taksonyi Bea és Horváth Viktória.
TÁMOP 3.1.5/ – 0001 PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA.
PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Szakmai Monitoring Műhely. RÉV projekt célja többek között: országosan egységes mérési és értékelési rendszer álljon rendelkezésre a szakpolitikai döntéshozók.
2010. március 03. Európai Mezőgazdasági Vidékfejlesztési Alapból az Új Magyarország Vidékfejlesztési Program I. és II. intézkedéscsoportjához kapcsolódó.
A szakképzési jogcím rendelet (139/2008. (X. 22.) FVM r.) módosítása (2010. okt. 1.) Készítette: Wayda Imre vez. főtanácsos vez. főtanácsos Földművelésügyi.
Ajánlás-változások Pedagógus-továbbképzés „Kongresszus után - a változások folyamatában” Konferencia Csillag Márta Budapest, május 27.
A „Sorsfordító – sorsformáló”munkaerő- piaci program keretében bonyolított képzések bemutatása Dömötör Csaba főigazgató, FVM Dunántúli Agrár-szakképző.
Emberi Erőforrás Menedzsment Teljesítményértékelés
1.2. Könyvviteli szolgáltatást végzők továbbképzésének átalakítása.
A referencia – intézmények működésének eljárásrendje Harkány, 2009.november 13.
Szupervízió formái (L. van Kessel)  - duális: vizor - vizand tapasztalati szupervízió- élő szupervízió  csoportos szupervízió: vizor – a vizand egy csoport.
Szakképzési dokumentumok
Személyes gondoskodást végző személyek körében végzett igényfelmérő kutatás bemutatása Nemzeti Csal á d- é s Szoci á lpolitikai Int é zet C í m: 1134 Budapest,
Dél-alföldi SZAK-TÁR Dél-alföldi SZAK-TÁRTÁMOP /2/B Projekttájékoztató nap Szakmai program bemutatása Béthel Alapítvány.
MINŐSÉG A SZAKFELÜGYELETBEN
INTÉZMÉNYI KÖR NYILVÁNTARTÁS AKKREDITÁCIÓ ENGEDÉLYEZÉS.
Belső ellenőrzés az önkormányzatoknál
AZ ÚJ TÍPUSÚ SZAKTANÁCSADÁS Szabó Klára január 28.
JOGSZABÁLYI VÁLTOZÁSOK A TOVÁBBKÉPZÉS TERÜLETÉN
Megújuló működési nyilvántartás
Álláskeresőként történő nyilvántartás
Projekt címe, azonosító száma Projektvezető/Előadó Beszámolási időszak Dátum.
Önkormányzatok tájékoztatása ÖNKORMÁNYZATI OKTATÁSOK
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
Szakképzési közfeladatok a Kamarában
szolgáltatástervezés Dr. Gazsi Adrienn, Kézenfogva Alapítvány
JOGSZABÁLYI VÁLTOZÁSOK A TOVÁBBKÉPZÉS TERÜLETÉN
Startol a tanfelügyelet – összefoglaló a legfontosabb változásokról, kiegészítésekről Maus Pál szakmai vezető TÁMOP
A felsőoktatási gyakorlóhelyek nyilvántartása november 27. Laczky Gabriella.
Elnökségi tagsági pályázat (board membership) február 10. Tarján Gábor CISA, CISM, CGEIT Elnökségi tag ©2013 ISACA. Minden.
A FEJÉR MEGYEI GYERMEKVÉDELMI KÖZPONT ÉS TERÜLETI GYERMEKVÉDELMI SZAKSZOLGÁLAT PÁLYÁZATAI A TÁMOP KERETÉBEN PROJEKT ZÁRÓ NAP:
A projekt megvalósítását támogatja a Belügyminisztérium Nemzeti Bűnmegelőzési Tanácsa „A legkisebb ellenállás” – bűnmegelőzés a szépkorúak körében BM –
A FEJÉR MEGYEI GYERMEKVÉDELMI KÖZPONT ÉS TERÜLETI GYERMEKVÉDELMI SZAKSZOLGÁLAT PÁLYÁZATAI A TÁMOP KERETÉBEN PROJEKT ZÁRÓ NAP:
A Felsőoktatási Regisztrációs Központ és a felsőoktatás Bakonyi László, főigazgató.
Önértékelési kézikönyv október 5-i módosítása alapján
Célja A minősítés célja a közalkalmazott munkaköri feladatai ellátásának megítélése, az ezt befolyásoló ismeretek, képességek, személyi tulajdonságok.
MESZK Gyermekápolás Szakmai Tagozat Beszámoló január-december Bognár Lászlóné tagozatvezető.
Gazdik Judit Ápolásfejlesztő, intézményi szakoktató
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési.
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 5.1. előadás
NEMZETI FEJLESZTÉSI TERV
Teljesítményértékelés az óvodában
A Gyulahús Kft. szerepe a projekt megvalósításban
HEFOP /1 „Lépj előre” – Őrségi kistérségi összefogás a szociális szakemberek képzésével a munkanélküliség hatékony kezelése érdekében HEFOP / /4.0.
Szociális terület képzési rendszerének tervezett módosításai
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TÖREKVÉSEI 2007
SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK „ Az intézményi felelősök felkészítése a Szakképzési Minőségbiztosítási Keretrendszer (SZMBK) követelményeinek figyelembevételével,
Megjelent a végrehajtási rendelet!
Csoport neve dátum Tárgy neve és kódja Előadó neve.
TUDOMÁNYOS KONFERENCIA
Az ügyvédi továbbképzés alapelvei
XXVI. Felvonó Konferencia kérdőív kiértékelés
Előadás másolata:

Minősített szociális továbbképzés szakmai monitoringja Bagdy Emőke Szakmai Konferencia Salgótarján december 16.

Minősített szociális továbbképzés szakmai monitoringja  Továbbképzést szervező intézmény neve:……………………………………………………  Monitoring helyszíne, időpontja:………………………………………………  Továbbképzés szervezője:…………………………………………….  Továbbképzés engedélyszáma:………………………………..……..

Minősítés szerint Tényleges Eltérés oka A program címe A képzés időtartama A célcsoport Hiányzás mértéke Számonkérés módja

Minősítés szerint Tényleges Eltérés oka Csoport létszám Tematika Alkalmazott módszer, munkaforma Oktató, előadó, tréner Önértékelés formája, módja

…………………… ……………………. …………………… ……………………. monitorozást végzők továbbképzés szervezője monitorozást végzők továbbképzés szervezője Tárgyi feltételek Egyéb Továbbképzés szervezőjének észrevételei

Minősített szociális továbbképzés eljárásrendjének monitoringja  Továbbképzést szervező intézmény neve:……………………………………………………  Monitoring időpontja:…………………………………  Továbbképzés szervezője:…………………………………………….  Továbbképzés engedélyszáma:………………………………..……..

Minősítés bejelentés szerint Tényleges (a továbbképzési dokumentáció szerint) Eltérés oka Képzés- szervezés Lebonyolításért felelős személy Továbbképzés engedélyszáma Továbbképzés pontértéke Továbbképzés időpontja Továbbképzés helyszíne Részvételi-díj Kiadott igazolások nyilvántartása Beszámoló

Minősítés bejelentés szerint Tényleges (a tovább- képzési dokumentáció szerint) Eltérés oka Vezetett dokumentáció Tanfolyami napló Számonkérés adminisztrációja Jelenlét – hiányzások nyilvántartása Elégedettségvizsgálat Iratkezelés - iratselejtezés

…………………… ……………………. …………………… ……………………. monitorozást végzők továbbképzés szervezője monitorozást végzők továbbképzés szervezője Egyéb Továbbképzés szervezőjének észrevételei

Szakmai monitorozás A továbbképzésen résztvevők adatlapja  Továbbképzést szervező intézmény neve:……………………………………………………  Továbbképzés időpontja:…………………...………………………….  Továbbképzés helyszíne:……………………………….…………….  Továbbképzés engedélyszáma:………………………………..……..

Honnan szerzett tudomást a továbbképzésről? Ki választotta ki a továbbképzési programot? MunkáltatóSzakdolgozóKözösen Milyen szempontok alapján választotta a továbbképzési programot? Munkakörhöz, tevékenységhez kapcsolódó Hiányzó pontszám Területileg könnyen elérhető Kedvező ár Egyéb Milyen elvárása volt a továbbképzéssel kapcsolatban?

Segítette-e munkáját a továbbképzésen megszerzett ismeret? Hogyan tudja alkalmazni munkaterületén a megszerzett ismeretet? A munkáltató segítette-e az ismeretek alkalmazását? Volt-e hiányérzete a továbbképzéssel kapcsolatban? Egyéb megjegyzés a továbbképzéssel kapcsolatban

Észrevételek, tanulságok 1) A monitorozás időzítése (lehetőleg a továbbképzés utolsó alkalmán) 2) Az előzetes igényfelmérés és a tényleges igénybevétel általában nem illeszkedik. Feltétlenül szükséges-e ezt a szempontot alkalmazni? 3) Kérdéses, hogy a főre bejelentett indítást lehet-e kevesebbel is engedélyezni. 4) 82%-os arányban a munkáltató révén szerez tudomást a dolgozó a lehetséges tanfolyamokról. Észrevétel: az ”olcsóbbat” részesítik előnyben. 5) A felkért előadás színvonalának ellenőrzése is szükség volna (nem mindig éri el a kívánalmat a színvonal).

Formai eljárásrendi észrevételek  Több időt kell biztosítani a szakmai monitoringhoz (pl. személyiségfejlesztő csoport esetén a munka miatt a vezető rövid ideig ér rá) (Pordán-Garai javaslat)  A kérdőív néhány kérdése (pl. „Segítette-e a munkáját a továbbképzésen való részvétel?”) csak a továbbképzés végén válaszolható meg. Rögzítendő a monitoring időpontja!

Keretek és feltételek kérdése: Szűkös tér, rossz terembeosztás, rossz világítás, zajos terem, parkolási lehetőség és étkezés nincs biztosítva A díjazás kérdése: A benyújtó által felkért/megbízott vezető milyen óradíjban részesül? A ”műhely” – forma esetén van-e belső díjazás és miképp?