TÁMOP-6.1.2.A-14/1-2014-0001 „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Advertisements

BALOGH GÁBOR Magyar Diáksport Szövetség Elnök
25 ÉV A TEHETSÉGEK SZOLGÁLATÁBAN MAGYAR TEHETSÉGGONDOZÓ TÁRSASÁG KONFERENCIÁJA PÉCS SZEPTEMBER KORMOS DÉNES A NEMZETI TEHETSÉGÜGYI KOORDINÁCIÓS.
Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás TÁMOP-3.2.2/08/A/2 Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon.
Támop / Vas Megyei Önkéntes Centrum Központban az önkéntesség március1.
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / A pedagógus(tovább)képzés kérdései és lehetőségei az egész napos iskola-
Az Állami Foglalkoztatási Szolgálat hosszú távú stratégiája, kapcsolata a releváns operatív programokkal.
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
Mobil: (30) Cím: 4100 Berettyóújfalu, Széchenyi u. 13.
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
„Híd a forráshoz – forrásteremtő civil találkozó” (2009. május , Budapest) TÁMOP – TIOP A pályázati lehetőségek rendszere.
A magyar köznevelési fenntartórendszer legfőbb kihívásai
A z LHH program aktuális kérdései Kullmann Ádám, LHH Fejlesztési Programiroda Szentendre, május 27.
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
A hálózatosodás lehetősége a közoktatásban profil 1.0
A TÁRSADALMI KOHÉZIÓT ERŐSÍTŐ BŰNMEGELŐZÉSI ÉS REINTEGRÁCIÓS PROGRAMOK MÓDSZERTANI MEGALAPOZÁSA” TÁMOP / kiemelt projekt Elítéltek többszakaszos,
A projekt bemutatása Feladatok és eredmények Mentor(h)áló Azonosítószáma: TÁMOP /1/B Homor Géza szakmai koordinátor.
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
A TÁMOP projekt cél-és feladatrendszere, kapcsolata a TÁMOP 4
A gyakorlatvezető mentor
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
„Szociális és Oktatási Önkéntes Tevékenység
„FoglalkoztaTárs-Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt - TÁMOP / A kiemelt projekt célja Az innovatív és a tranzitfoglalkoztatási.
Kisújszállás: itt mindenkire szerep vár TÁMOP A közművelődés a nem formális és informális tanulás szolgálatában.
A diákok/fiatalok és az aktív államporság „Civil szervezetek és a közoktatási intézmények közösségi kapcsolatai” Salgótarján, január 29.
kiemelt projekt bemutatkozása
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg Nemzetközi és határ menti együttműködések támogatása.
Pénzesné Tóth Márta kistérségi tanácsadó Észak-Alföldi Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht. „Civil pályázati lehetőségek a időszakban”
TÁMOP 3.2.2/08/A/1 A közoktatás modernizációját támogató hálózatfejlesztés a Közép-Magyarországi régióban.
Dr. Fodor Imréné Pécsi Regionális Képző Központ igazgatója
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
2007. évi célkitűzéseink. I as uniós pénzügyi-tervezési időszakra való felkészülés átfogó regionális területfejlesztési program elékszítése,
FOGLALKOZTATÁSI PAKTUM, MINT A HELYI ÖSSZEFOGÁS FÓRUMA Gödöllő, március 9.
A foglalkoztatási paktumok célja Megismerni a térség foglalkoztatási helyzetét Összehangolni a térség gazdasági és humánerőforrás fejlesztési tevékenységeit.
A KLIK szerepe a szakképzés irányításában
Együttműködési lehetőségek a kompetencia alapú oktatás elterjesztése érdekében Tuza Tibor Balogh Tibor.
Somogy Megye Önkormányzatának szakképzési koncepciója.

TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
Dél-alföldi SZAK-TÁR Dél-alföldi SZAK-TÁRTÁMOP /2/B Projekttájékoztató nap Szakmai program bemutatása Béthel Alapítvány.
Foglalkoztatási Paktum az Ország Közepe Kistérségben
A szaktanácsadó segítő szerepe
Környezeti nevelés uniós forrásokból
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
A Magyar Tehetséggondozó Társaság tehetségfejlesztést segítő tevékenysége a gyakorlati programokban Debrecen, szept Dr. Polonkai Mária a.
Szakmai beszámoló TÁMOP B-13/ Partnerség és hálózatosodás „Az iskola közös ügyünk” „Ki tud többet Szorgalmatosról?”
Intézményfenntartás a köznevelésben, új irányok
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
Ki az a mentortanár? „az a pedagógiai gyakorlattal rendelkező tanár, aki tapasztalatai és a továbbképzésben szerzett speciális képzettsége eredményeként.
„Adj teret, nyiss utat! – Szociális kompetenciákkal a hátrányok ellen” TÁMOP A-12/
Jó gyakorlatok a közoktatás területén
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
Projektzáró rendezvény Intelligens iskolák létrehozása az újszászi tanulók egyenlő esélyeiért TIOP-1.1.1/ projekt.
Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása Társadalmi Megújulás Operatív Program „Fény vagy Te is ragyogj hát” TÁMOP /
Kistérségi fejlesztési mátrix a Kisteleki kistérségben március 31.
Kistérségi gyerekesély programok támogatása MTA Gyerekprogram.
Az OEFI TÁMOP / számú ”Egészségfejlesztési szakmai hálózat létrehozása” című kiemelt projekt köznevelési alprojektje ELKÉSZÜLT SZAKMAI.
A köznevelési intézmények művészetpedagógiai módszertani megújítása
Barcsák Marianna - KPSZTI
Közösség-ifjúság-esélyteremtés Jászberény, szeptember 14.
Szécsényi Gyerekesély Program gyerekeket érintő szolgáltatásai
Szakiskolai fejlesztési program
A foglalkoztatási paktumok működési tapasztalatai – a siker fokmérői
Nyilvánosság biztosítása a TIE projektben
Infó-Kommunikáció a békés(i) jövőért. EFOP
Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Szekszárd
„Országos Foglalkoztatási Közalapítvány INFORMÁCIÓS NAP 2009” Gosztolai Géza OFA- Hálózat Közép-dunántúli Regionális Iroda Székesfehérvár, 2009.
Előadás másolata:

TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú intézményekben valamint szabadidős közösségi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az iskolán kívüli szereplők bevonásával” A Klebelsberg Intézményfenntartó Központ hálózata, fejlesztései

A KLIK szervezete KLIK Központ Megyeközponti tankerületek Járási tankerületek Intézmények Társadalmi környezet Szülők Civil partnerek Önkormányzatok

A Fejlesztési és Projektigazgatóság feladatai

A fejlesztések célrendszere verseny- képes tudással rendelkező gyerekek megbecsült, felkészült pedagógusok hatékony intézményi működés átfogó szervezeti fejlesztés

Fejlesztési és Projektigazgatóság nagyobb projektek Kiemelt projektek: TÁMOP B-13/ KEOP-5.6.0/ /34/35 TÁMOP /K TÁMOP / TÁMOP-6.1.2A-14/

TÁMOP B-13/ A Köznevelés az iskolában projekt fejlesztési területei Köznevelés az iskolában Intézményi fejlesztés Nagy Géza Módszertani innováció Fehérvári Krisztina Partnerség és hálózatosodás Bakos István Szervezet- fejlesztés Nagy József Rendszer- szervezés Takács Gábor

TÁMOP /K „TA projekt” (Technical Assistance — Technikai segítségnyújtás) Fejlesztési rendszer megerősítése a Klebelsberg Intézményfenntartó Központban 300 fő A képzések résztvevőinek száma 1300 projekt Informatikai rendszerbe felvitt és elemzett projektek száma 4 db Módszertani, képzési anyagok száma

TÁMOP /K A „TA Projekt” fejlesztési területei 1. Elemzés – 1300 projekt átvilágítása, 600 projekt mélyelemzése 2. Informatika – információs felület és munkafolyamati rendszer kialakítása 3. Képzés – a fejlesztési területen dolgozók részére 4. Szabályozás – Projektkezelési Kézikönyv és belső szabályzatok kialakítása 5. Hálózatosodás – regionális és megyei koordinációs hálózat létrehozása megtörtént a tervezett projektek átvilágítása bevezetésre készen áll a Projekt- támogató és -elemző rendszer elkészült a Projektkezelési Kézikönyv felállt a regionális koordinációs hálózat A „TA Projekt” eddigi eredményei

TÁMOP / „TE IS” Program Testmozgásprogramok az iskolában A hátrányos helyzetű gyermekek önkéntes részvételének ösztönzése a komplex iskolai testmozgásprogramok szervezésében A mindennapos testmozgást segítő diákönkéntes pontok működtetése és hálózatba szervezése

TÁMOP / „TE IS” Program tevékenységek A projekt országszerte 144 intézményben valósul meg, megyénként átlagosan 8 intézmény bevonásával, elsősorban a hátrányos helyzetben lévő területeken. Diákönkéntes pontok kialakítása, a diákok, mentorok, trénerek kiválasztása A programokhoz szükséges eszközök beszerzése Közösségi önkéntes sporttevékenységek szervezése A tanulók együttműködésének felelősségérzetének fejlesztése Az intézmények közötti hálózat kiépítése

Hálózati koordinátorok és szerepük a KLIK rendszerében KLIK Központ Megyeközponti tankerületek Járási tankerületekIntézmények Társadalmi környezet Szülők Civil partnerek Önkormányzatok TA Területi koordinátorok (20+5 fő, megyei projektes munkatársak megbízása célfeladattal) TA Területi koordinátorok (20+5 fő, megyei projektes munkatársak megbízása célfeladattal) TA Regionális koordinátorok (régiónként 1 fő, összesen 7 fő) TA Regionális koordinátorok (régiónként 1 fő, összesen 7 fő) Partnerség és hálózatosodás modul megyei munkatársak (megyénként 1 fő, összesen 19 fő és 1 fő Budapest koordinátor) Partnerség és hálózatosodás modul megyei munkatársak (megyénként 1 fő, összesen 19 fő és 1 fő Budapest koordinátor) TEIS Regionális szupervizorok (régiónként 1 fő, összesen 6 fő) TEIS Regionális szupervizorok (régiónként 1 fő, összesen 6 fő) Regionális koordinátor (régiónként 1 fő, összesen 6 fő) Megyei koordinátor (megyénként 3 fő, összesen 48 fő) Regionális koordinátor (régiónként 1 fő, összesen 6 fő) Megyei koordinátor (megyénként 3 fő, összesen 48 fő) Módszertani Innováció modul megyei munkatársak (megyénként 1-2 fő, összesen 25 fő) Módszertani Innováció modul megyei munkatársak (megyénként 1-2 fő, összesen 25 fő) Intézményi Fejlesztés modul térségi utazó munkatárs (5 fő) Intézményi Fejlesztés modul térségi utazó munkatárs (5 fő)

TÁMOP szakmai tartalma A program 18 megyében összesen 288 nevelési-oktatási intézményben valósul meg. Közösségi testmozgást ösztönző és egészségfejlesztési programok bevezetése Megyei „Hétpróba” események szervezése Az iskolai programokhoz szükséges eszközök beszerzése Feladatellátáshoz szükséges személyek kiválasztása és hálózatba szervezése A diákok egészséges életmódra nevelése

TÁMOP KLIK struktúra Központ Intézményi projektmenedzser Intézményi projekt- koordinátorok Intézményi projektasszisztens Intézményi pénzügyi munkatársak Intézményi pénzügyi koordinátor Intézményi szakmai vezető Intézményi szakmai vezető asszisztens

TÁMOP KLIK struktúra - Megyei hálózat DD regionális koordinátor NYD regionális koordinátor KD regionális koordinátor NYD regionális koordinátor ÉA regionális koordinátor ÉM regionális koordinátor trénerek Megyei koordinátorok Intézményi koordinátorok

TÁMOP megyei koordinátorok szerepe a megvalósításban

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!