NEMZETKÖZI ÉS HAZAI MÉDIAPIACI HELYZETKÉP NEMZETKÖZI ÉS HAZAI MÉDIAPIACI HELYZETKÉP TÓTH ANDRÁS ANTENNA HUNGÁRIA 2012. DECEMBER 11. TÓTH ANDRÁS ANTENNA.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Moderátor: Sugár Mihály Vezető tanácsadó Távközlésszabályozási kihívások 2011 Kerekasztal-beszélgetés.
Advertisements

A Turizmus sajátosságai a marketingben
A mobil távközlés, mint a növekedés motorja?
Digitalizáció: Szép új világ?
A televíziózás új utakon, avagy a tévé jövőképe a jelenben
MT mint tévészolgáltató Fókuszban az interaktivitás
A VÁSÁRLÁSI FOLYAMAT ÉS A PIAC
Dr. Pados László Nemzeti Hírközlési Hatóság Hivatala
A Jövő Internet Nemzeti Kutatási Program bemutatása Dr. Bakonyi Péter és Dr. Sallai Gyula Jövő Internet Kutatáskoordinációs Központ Budapesti Műszaki és.
2004. április 29.1 A földfelszíni digitális televíziózás (DVB-T) frekvenciagazdálkodási kérdései A digitális televíziózás dr. Kissné Akli Mária Okleveles.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Média Klub október 11. Az IPTV szolgáltatások jövője.
linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?1 Miért nem megy gyorsabban? (… I just don’t dig on swine, that’s all) Kovács Zoltán.
Modern technológiák az energiagazdálkodásban - Okos hálózatok, okos mérés Haddad Richárd Energetikai Szakkollégium Budapest március 24.
CEP® Clean Energy & Passive House Expo CEP® Clean Energy & Passive House Expo II. Országos Villanyszerelő Konferencia Meglévő ingatlanok smartosításának.
Önkormányzati kommunikáció és a helyi nyilvánosság
A kábeltelevízió jövője,
Kábel TV jelene és jövője
A DIGITÁLIS FÖLDFELSZÍNI TELEVÍZIÓS KÍNÁLAT FEJLŐDÉSE
Antenna-csoport és a digitalizáció: több fronton
Szemléletformálás és minőség kulcsa: a K É P Z É S Móri TDM Konferencia november 10.
A TERMÉKÉLETCIKLUS-KONCEPCIÓ
1 PV helyzetkép Az NCsT felülvizsgálata a napelemes trendek tükrében Horváth Attila Imre helyettes államtitkár Zöldgazdaság Fejlesztéséért, Klímapolitikáért.
Gazdasági várakozások, a kis- és közepes vállalkozások helyzete Makó Ágnes – Tóth István János MKIK GVI Korrekt Partner Védjegy második ünnepélyes díjátadása.
T.Gy. Intrernetes médiakommunikáció Internetes médiakommunikáció IPTV Takács György 9. előadás
Gálik Mihály Kit is érdekel a digitális televíziózás Magyarországon? BKÁE Média és Telekommunikáció Tanszék Média és Telekommunikáció Tanszék.
A digitális médiaterjesztés új irányai: koncepciók, lehetőségek és realitások a földfelszíni műsorszórásban Schneider Henrik Stratégia és Üzletfejlesztés.
Az OTT audiovizuális terjesztés gyakorlata Schneider Henrik Április 22.
Az IKT kompetenciaterület specialitásai
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing
Horgony 2013 Simor András december A növekedéshez kiszámíthatóság és stabilitás kell Horgony 2013 – Simor András Ahová tartozni szeretnénk:
Inflációs jelentés, december Elemzői fórum Pellényi Gábor december 20.
Új hirdetési megoldások a televíziós piacon
Röviden a felharmonikusokról
Reklám helyett a marketing jövője a hálózatok világában
Közösségi hálózatok. Social media és marketing: nem az a kérdés hogy csinálni kell-e, hanem hogy miként tegyük…
Magyarország: 3D nAgyhatalom Nemzeti k+f+i lehetőségek a globális 3D iparban Korcsok Zoltán – alapító, ügyvezető igazgató iPONT international Kft.
TÁMOP ÉLELMISZER-BIZTONSÁGI ISMERETEK Dömölki Livia Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület.
1 A digitális műsorterjesztés helyzete Magyarországon Kárpáti Rudolf műsorterjesztési vezérigazgató-helyettes Antenna Hungária Rt. Pécs Április 29.
Tévéképernyő a digitális szobában Király István Budapest, február 29.
A MARKETING FOLYAMATA.
Családbarát szolgáltatások Tényleg jó üzlet? december 2.
Alkalmazásfejlesztés T-Home Interaktív TV-re. Tartalomfogyasztás a tévéképernyőn A tévé mint képernyő „A háztartások többségében – saját bevallás alapján.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
„2007 a médiaszabályzás kezdete” 12. Televízió és hangtechnikai konferencia Budapest, május 2-3. Dr. Sarkady Ildikó MeH, Médiapolitikai Főtanácsadó.
a google adwords változásainak követése, a változások várható iránya
„Digitális átállás a rádiózásban, televíziózásban” 1014/2007. (III. 13.) Korm. határozat a televíziózás és a rádiózás digitális átállásának kormányzati.
A DIGITÁLIS ÁTÁLLÁS TAPASZTALATAI, TOVÁBBI TERVEK Piller András Vezérigazgató Antenna Hungária november 21.
Személyes és kitartó Marketing a hálózati társadalomban Hammer Ferenc ELTE BTK Média és Kommunikáció Tanszék.
DIGITÁLIS ÁTÁLLÁS A FÖLDFELSZÍNI PLATFORMON Piller András Vezérigazgató Antenna Hungária március 19.
MEDIA HEALTH CHECK BY WHITEREPORT Incze Kinga, Mrs. White Budapest, dec.11.
1 A digitális átállásról általában és kitekintés a nemzetközi tapasztalatokra Mátrai Gábor Hírközlési Elnökhelyettes március 19.
GfK HungáriaFogyasztói kötődés, kereskedelmi hűségprogramok2011. május 26 Fogyasztói kötődés, kiskereskedői hűségprogramok GfK Hungária Kovács Krisztina.
Magyarországi távközlési helyzetkép ITL Klub március 10. Szabó Tibor, Nemzeti Hírközlési Hatóság penetráció a távközlésben.
Budapest, december 8. A PÉNZÜGY SZEKTOR ÖT ÉVE, 2008-TÓL 2012-IG NÉMETH BÉLA.
Mennyit ér az adatbázisod?. Amennyit kihozol belőle…
FELHŐ ALAPÚ INFORMATIKAI RENDSZEREK VS. LEXIKÁLIS ISMERETEK Networkshop 2016 Konferencia Debrecen Antal Péter, Eszterházy Károly Főiskola,
Papíron túl… Szűcs Roland. E-könyv jelenség képlete 2 E-könyv Üzleti modell Nagyobb kiadói árrés Kockázatmentes Olcsó terjesztés Kultúra Értékek megőrzése.
A digitális televíziózás és az innováció Infokommunikációs Tanszék Urbán Ágnes A digitális televíziózás és az innováció 3 A ‘90-es évek várakozása 
Pogány András stratégiai igazgató
A külső környezet elemzése
Mindent az okostévékről!
Az italfogyasztás új trendjei
Az aratnivaló sok, de a munkás kevés!
Az egymillió darabos piac
A Tesco rendszeresen indít vásárlói hűségakciókat, amelyeket igyekeznek az online és social felületeiken egyaránt népszerűsíteni, ezáltal is növelve a.
Híradástechnika I. 7. Wührl Tibor.
Közérdekű agrárinformációs szolgáltatások
A kereslet.
Szerzői jogi reform az Európai Unióban
Előadás másolata:

NEMZETKÖZI ÉS HAZAI MÉDIAPIACI HELYZETKÉP NEMZETKÖZI ÉS HAZAI MÉDIAPIACI HELYZETKÉP TÓTH ANDRÁS ANTENNA HUNGÁRIA DECEMBER 11. TÓTH ANDRÁS ANTENNA HUNGÁRIA DECEMBER 11.

Nemzetközi és hazai helyzetkép 2 De: továbbra is jelentős lineáris tartalomfogyasztás, pay-TV-n kívül jelentős FTA (free-to-air) TV piac is Ajánlott tartalmak: menedzselt és perszonalizált fogyasztói élmény (Facebook, Google+, Apple..) Új fogyasztói szokások, többképernyős tartalomtovábbítás: ATAWAD („Any Time, Anywhere, on Any Device”) Nemzetközi trendek Háztartások fogyasztása és a kiskereskedelmi forgalom csökken, árérzékenyebb és tudatosabb vásárlók Hazai helyzetkép Jelentős tervezési bizonytalanság az állandóan változó jogszabályi környezet miatt (lásd szektoradók, közműadó..) „Big data”: adatforgalom exponenciális növekedése, felhőalapú megoldások Alacsony kereslet az értéknövelt tévés szolgáltatásokra (VoD, PVR, time-shifting) Kiemelkedően jelentős lineáris tévénézés: ugyanakkor a tévés reklámbevételek csökkenése miatt a FTA TV piac nem tud bővülni

Mi várható a hazai tévés piacon? 3 Válságra reflektáló marketingstratégiák Nem-lineáris tartalomfogyasztás bővülése Digitális átállás, az analóg földfelszíni műsorszórás lekapcsolása A földfelszíni TV platform felhasználói körének megújítása a MinDig TV és MinDig TV Extra szolgáltatásokkal Antenna Hungária cél Hibrid megoldások alkalmazásával (OTT tartalom, HbbTV…) bővíteni a szolgáltatás-portfóliót Tartalomtovábbítási hálózati szolgáltatások Fókuszban a tudatos vásárló, a reklámzajból kitűnő és egyben szórakoztató kampányok Multimédia szolgáltatások elindítása, többképernyős hálózati megoldások Tévés piac