„Dolgozva tanulj!” Tájékoztató a „Gyakorlati oktatók továbbképzése a szakképzésben” című TÁMOP 2.3.4.B-13/1-2013-0001 projekt feladatairól 2015.11.30.2.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Szakképzési hozzájárulás év. Legfontosabb változások Új törvény: évi CLV. törvény Módosult a felnőttképzésről, és a felsőoktatásról szóló.
Advertisements

HORVÁTH NÓRA vezető tanácsadó A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara tevékenysége MFKB – Szakképzési Fórum;
„A program megvalósulását az Országos Foglalkoztatási Közalapítvány a Munkaerő-piaci Alapból támogatja” Záró konferencia június „ Új esély:
Akkreditált Felnőttképzési Intézmény Együttműködés a szakképzés területén a kamarák és az érdekképviseleti szervek között Dávid Lajos FMKIK alelnök Székesfehérvár,
Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
A MAGYAR SZAKKÉPZÉSI RENDSZER ÁTALAKULÁSA Szegedi Szakképzési Centrum – A Jövőd itt kezdődik! |
MŰSZAKI ANYAGTUDOMÁNYI KAR T ÁJÉKOZTATÓ A DUÁLIS KÉPZÉS NYÚJTOTTA LEHETŐSÉGEKRŐL ÉS ENNEK A M ŰSZAKI A NYAGTUDOMÁNYI K AR, J ÁRMŰIPARI Ö NTÉSZETI T ANSZÉKÉN.
BORNEMISSZA GERGELY SZAKKÖZÉP-, SZAKISKOLA ÉS KOLLÉGIUM
A Szociális Szövetkezeti forma bemutatása Tanai Tünde Rehabilítációs tanácsadó.
Aktualitások és változások a pedagógiai szakszolgálati feladatellátásban 2016 őszén 1.
„Tudás – Érték – Tapasztalat integrációs program” TÁMOP A-11/ Nyitókonferencia Február 23.
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
„DOLGOZVA TANULJ!” A TÁMOP B kiemelt uniós projekt megvalósítása, eredményei, nehézségei október 13. Laczky Gabriella.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
A BKIK Oktatási Igazgatóságának és Oktatási Nonprofit Kft-jének feladatai.
Társadalmi Megújulás Operatív Program - TÁMOP TÁMOP „A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése” c. kiemelt projekt Általános.
A kamara szerepvállalása a felnőttképzésben évi LXXVII. tv. főbb rendelkezései Tv. hatálya elsődlegesen az állam által elismert vizsgával záruló,
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
Pályázati lehetőségek Nagy Réka Közművelődési és kulturális intézmények pályázati lehetőségei.
Összefüggő, egyéni gyakorlat. Bologna rendszerű mestertanárképzés.
A szaktanácsadás szolgáltatási terület dokumentációja Némethné Józsa Ágnes Intézményfejlesztési referens.
Kalocsa Iskolánk városa. Székesegyház Dózsa György Gazdasági, Műszaki Szakközépiskola és Szakiskola, Kollégium OM azonosító:
Üdvözöljük a iskolaév beiskolázási bemutatóján
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
GINOP Gyakornoki program pályakezdők támogatására
Lendületben a Pénziránytű Iskolahálózat
A GINOP kiemelt projekt általános bemutatása, elért eredményei
„Szeptember végén” A felsőoktatási pályázati tevékenység jelene és jövője Szitáné dr. Kazai Ágnes Semmelweis Pályázati és Innovációs Központ.
Tanulószerződés-kötés
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Az „első lépés” TÁMOP
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
TÁMOP / „A hátrányos helyzetűek foglalkoztathatóságának javítása (Decentralizált programok a konvergencia régiókban)”
Tájékoztató a munkahelyteremtő pályázati programról
Barcsák Marianna KPSZTI
Tájékoztató a Magyar Nemzeti Vidéki Hálózatról
A FELÜGYELŐBIZOTTSÁG BESZÁMOLÓJA A VSZT
ŐRSÉGI TÖBBCÉLÚ KISTÉRSÉGI TÁRSULÁS
„Csellengő fiatalok” Az ifjúságpolitika komplexitása
Mayer József Budapest február 27.
A lifelong guidance (LLG) rendszer magyarországi megalapozásának kvalitatív vizsgálata (6 fókuszcsoport) július Kovács Attila
Kispálné Horváth Mária
Dél-alföldi Regionális Munkaügyi Központ
D Á N I A 2007.november Készítette: KOVÁCSNÉ NAGY MÁRIA.
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Védőoltási Szaktanácsadók Beszámoló
SZÁMVITEL.
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
A kiváltást tervezők / megvalósítók és Az fszk TÁRS projektje közti együttműködés rendszere EFOP VEKOP TÁRS projekt.
1993-as közoktatási törvény
A HEVES MEGYEI KORMÁNYHIVATAL MUNKAÜGYI KÖZPONTJÁNAK 2011
„Út a munkához”program
HHR.
A Nemzeti Pályainformációs Portál
A POSTAPARTNER munkaerő-piaci program
Alsó-ausztriai alapfokú oktatási intézmények
Budapest, február 5. Reszeginé Erdélyi Beáta
Programjaink fizikából a es tanévben
Pályaválasztási tájékoztató
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
Lorem ipsum.
Kimeneti mérés – OKJ rendszerű szakmai vizsgák
SOTER-LINE Soter-Line Oktatási, Továbbképző és Szolgáltató Kft.
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Baranya Megyei Önkormányzat
Németország BESZÁMOLÓ 2014
Intézményvezetők tájékoztatása Nyíregyházi Egyetem
Előadás másolata:

„Dolgozva tanulj!” Tájékoztató a „Gyakorlati oktatók továbbképzése a szakképzésben” című TÁMOP B-13/ projekt feladatairól

„A” alprojekt Gyakorlati oktatók módszertani képzése Országosan 700 fő, 60 órás képzés PMKIK által vállalt érték: 45 fő PMKIK által megvalósított érték: 45 fő Célcsoport: együttműködési megállapodással és/vagy tanulószerződéssel iskolai rendszerű szakképzésben gyakorlati képzést szervező, folytató gazdálkodó szervezet gyakorlati oktatói külső képzőhelyeken (szakképző iskolán kívüli) szakoktatói feladatokat végző szakember, aki a kamarai nyilvántartás (ISZIIR) szerint gyakorlati képzőnél jelenleg is oktatást végez „Dolgozva tanulj!”3

„A” alprojekt JELENTKEZŐK: Eladók (43 fő), kozmetikus mester (1 fő), autószerelő (1 fő) TÉMAKÖRÖK: pedagógiai ismeretek pszichológiai ismeretek jogi ismeretek szakmódszertani ismeretek az iskolai rendszerű szakképzés dokumentációs rendszere, tanügy-igazgatási feladatok a szakképzési kerettanterv, a szakmai program és a gyakorlati képzés tartalmi kapcsolata, a gyakorlati képzés megszervezésének elvei „Dolgozva tanulj!”4

„B” alprojekt Mesterképzés Országosan 3000 fő, 180 órás képzés PMKIK által vállalt érték: 190 fő PMKIK által megvalósított érték: 189 fő Megvalósított tevékenységek: Célcsoport tájékoztatása, toborzása Képzés Vizsgáztatás További tevékenység (háttérmunka mindhárom alprojekt esetében): szervezés, adminisztráció, pénzügyi elszámolás, beszámolók készítése, nyilvánosság tájékoztatása „Dolgozva tanulj!”

„B” alprojekt Előnyben részesített jelentkezők: Előny több tanulóval / magas óraszámban / évek óta iskolai rendszerű gyakorlati képzéssel foglalkozó Előny a hiány-szakképesítésre felkészítő szakoktató Előny a tanulószerződés keretében oktató A szakoktatót foglalkoztató gazdálkodó szervezet részéről hozzájárulás szükséges Támogatás 80%, azaz ,-Ft - 20% önrész, azaz ,-Ft befizetését vállalja 6 „Dolgozva tanulj!”

„B” alprojekt A PMKIK által indított mesterképzések szakmánként Cukrász: 37 fő Kozmetikus: 7 fő Fodrász: 17 fő Szakács: 28 fő Pincér: 9 fő Kőműves: 15 fő Ács-állványozó: 5 fő Festő, díszítő, mázoló, tapétázó: 5 fő Villanyszerelő: 11 fő Fogtechnikus: 15 fő Bútorasztalos: 8 fő Épületasztalos: 8 fő Autószerelő: 13 fő Autóelektronikai műszerész: 1 fő Karosszérialakatos: 10 fő 7 „Dolgozva tanulj!”

„C” alprojekt Tájékoztatás a gyakornoki programról Területi kamara által vállalt érték: 625 fő Területi kamara által megvalósított érték: 709 fő Megvalósított tevékenységek: el bezárólag 709 főt tájékoztatunk a gyakornoki programba lépés lehetőségéről, mellyel teljesítettük a C2-es indikátor számunkat (625 fő). Tanácsadóink elsősorban a képző iskolákra koncentráltak, tekintettel arra, hogy a TÁMOP A pályázati kiírás a Pest megyei vállalkozások számára nem releváns. A tájékoztatás során érintett főbb témakörök: általános tájékoztatás, gyakorlati programba lépéshez szükséges kompetenciák, programmal kapcsolatos költségelemek. 8 „Dolgozva tanulj!”

Fodrász gyakorlati vizsga „Dolgozva tanulj!”

Fodrász szóbeli vizsga 10 „Dolgozva tanulj!”

Cukrász írásbeli vizsga 11 „Dolgozva tanulj!”

Cukrász gyakorlati vizsga „Dolgozva tanulj!”

Pincér gyakorlati vizsga „Dolgozva tanulj!”

Cukrász mestereink 14 „Dolgozva tanulj!”

Szakács gyakorlati vizsga „Dolgozva tanulj!”

Ács-állványozó gyakorlati vizsga „Dolgozva tanulj!”

Kőműves gyakorlati vizsga „Dolgozva tanulj!”

Kőműves mesterlevél átadó 18 „Dolgozva tanulj!”

Festő, díszítő, mázoló, tapétázó gyakorlati vizsga „Dolgozva tanulj!”

Festő, díszítő, mázoló, tapétázó mestereink 20 „Dolgozva tanulj!”

Fogtechnikus mestereink 21 „Dolgozva tanulj!”

Villanyszerelő mesterképzés 22 „Dolgozva tanulj!”

Bútor- és épületasztalos gyakorlati vizsga 23 „Dolgozva tanulj!”

Bútor- és épületasztalos mestereink 24 „Dolgozva tanulj!”

Lakossági fórum 25 „Dolgozva tanulj!”

Autóelektronikai műszerész gyakorlati vizsga „Dolgozva tanulj!”

Autószerelő gyakorlati vizsga „Dolgozva tanulj!”

Karosszérialakatos mestereink ünnepelnek „Dolgozva tanulj!”

„Dolgozva tanulj!”29 Köszönöm a figyelmet!