Eötvös Loránd Műszaki Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium Kaposvár (volt Rippl-Rónai)

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tanulók fejlődésének nyomon követése
Advertisements

A szakemberek számára szervezett modell szemináriumok tapasztalatai I.
TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola” című projekt tevékenységeinek bemutatása.
V. Kollégiumi Konferencia március 26. A Mérei Ferenc Fővárosi Pedagógiai és Pályaválasztási Intézet és a Deák Ferenc Középiskolai Kollégium rendezvénye.
A hátrányos helyzet kezelésének középiskolai modellkísérletei Vályi Péter Szakképző Iskola és Kollégium Tamási június 4.
Iskolánkról.
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
Az együttműködés színterei a segítő pedagógus szemszögéből
A Magyar Köztársaság kormánya. Folytatódnak a kormány oktatási esélyegyenlőségi programjai Arató Gergely államtitkár prezentációja Budapest, augusztus.
A Keszthelyi Kistérség Szakközépiskoláinak a megújuló energiával foglalkozó szakemberképzésre irányuló igényfelmérése május.
Microsoft IT Akadémia Sisák Zoltán
Idegen nyelvi fejlesztés Balog Éva TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola”
Lorántffy Zsuzsanna Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium 2400 Dunaújváros, Radnóti Miklós u. 6. Kompetenciafejlesztés a Lorántffy iskolában Marczona.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B Prof. Dr. Font Márta Pécs, január 28.
KÖRDOKUMENTUM készítése
Felkészítő tanár: Széki Tibor tanár úr
DEBRECENI EGYETEM Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok
Szaktanácsadói támogatás az életpályamodellben
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
Európai Unió Európai Regionális Fejlesztési Alap Két ország, egy cél, közös siker! Dr. Kovács Ferencné.
INTEGRÁCIÓ A SZAKKÉPZÉSBEN (avagy TISZK?)
Határtalanul II. MédiaMánia határon innen és túl BGA-12-HA /13 Varró István Szakiskola, Szakközépiskola, Általános Iskola és Kollégium Karcag.
Szakmai munkánk a pályázatban
„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP A -12/1– Szakmai munkánk.
Határtalanul Együtt egymásért a zene és a tánc világában HA /14 Premier Művészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
PÁLFFY MIKLÓS KERESKEDELMI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
„FIGYELJÜNK EGYMÁSRA!” KOMPLEX MEGELŐZŐ, EGÉSZSÉG ÉS KOMPETENCIA FEJLESZTŐ MODELL PROGRAM a Szent József Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumban Berényi.
Wesselényi Miklós Szakközépiskola és Szakiskola OM: Telefon: 42/ Fax: 42/ cím:
Mérés-értékelés konferencia március 12. Szolnok.
Mérés-értékelés konferencia március 28. Eger.
A tanulói létszám: 655 fő Szakmák: Cukrász Pincér Szakács.
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
Wesselényi Miklós Középiskola, Szakiskola és Kollégium Nyíregyháza.
9-10-es bemeneti mérések és visszajelzések Barabás György M ű szaki Szakközépiskola és Szakiskola Sárvár.
Szakiskolai Fejlesztési Program M.Zs.Gimnázium,Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium Tiszabercel telephely.
MÉCS CSEPELI VENDÉGLÁTÓIPAR SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA 1212 BUDAPEST PETŐFI TÉR 1. telefon/fax:
Trefort Ágoston Szakképző Iskola Sátoraljaújhely.
PÉCSI KERESKEDELMI, IDEGENFORGALMI ÉS VENDÉGLÁTÓIPARI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
Tehetséggondozás mozgóképkultúra és médiaismeret
PÁLYAVÁLASZTÁSI TÁJÉKOZTATÓ 2014/2O15. tanév
A 2007/2008. tanév bemeneti kompetenciamérés tapasztalatai
A tükrözött vagy fordított osztályterem
Diákok a „második” sorból
Mérés-értékelési gyakorlatok tanulmányozása az európai szakképzésben
SZFP II. Mérés-értékelés Fejlesztési Szakterület
Szakiskolai fejlesztési program
Az iskola legfontosabb statisztikai adatai
Széchenyi István Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakképző Iskola
Móricz Zsigmond Gimnázium, Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium
A Szolnoki Pedagógiai Oktatási Központ szervezésében megvalósuló szakmai programok a 2017/2018. tanév során Szabó Róza főosztályvezető Oktatási Hivatal.
Varró István Szakiskola, Szakközépiskola és Kollégium
Szent László Középiskola Szekszárd
Regionális konferencia
Regionális konferencia
MÉCS konferencia március 21. Mezőtúr
Szakiskolai fejlesztési program Mérés-értékelés projekt
A szobor benne van a kőben, csak ki kell bontani belőle A szobor benne van a kőben, csak ki kell bontani belőle! Michelangelo.
Tolna Megyei Önkormányzat Hunyadi Mátyás Középiskolája és Szakiskolája
Pályaválasztást segítő mentortanár és közösségfejlesztő program
Fő épület 1. Oktatás módszertani megújulás Kooperatív tanulási módszer Projekt alapú módszer.
Dobos C. József Vendéglátóipari Szakképző Iskola Budapest
MICS-MÉCS-PÉR (vitaindító)
Bolyai Farkas Szakképző Iskola
3. osztályban.
Hajnal Gabriella szakmai elnökhelyettes
Szakiskolai fejlesztési program
Előadás másolata:

Eötvös Loránd Műszaki Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium Kaposvár (volt Rippl-Rónai)

Eötvös Loránd Műszaki Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium Kaposvár Az iskola közvetlenül az összevonás után volt Következmények SZFPII tekintetében: Régi SZFP vezetők visszavonulva Munkacsoportok fele menesztve Segítők leszűkítve Tisztázatlan feladatkörök Új rendszer kialakításával járó többletfeladatok

Az összes alapkép- zős osztály az SZFPII-ben megy, majdnem mindenki írt tesztet (kb. 97%) 148 ember Eötvös Loránd Műszaki Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium Kaposvár

Oszt.fő Nyelvtanár Tesztek javítása, kódolása

Eötvös Loránd Műszaki Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium Kaposvár Tanulói hozzáállás: vegyes Tanári hozzáállás: vegyes

Eötvös Loránd Műszaki Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium Kaposvár O.f. javított (vagy osztályban tanító) A kiugróan eltérőkkel elbeszélgetett. Hatása egyénenként változó volt: 0 megoldás Értékelés, visszajelzések

Eötvös Loránd Műszaki Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium Kaposvár Fejlesztések: Az SZFPII munkacsoportjainak újjászerve- zése A projekt órák és napok normális beindítása Az SZFPII beépítésének megkezdése az is- kola életébe

Eötvös Loránd Műszaki Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium Kaposvár Cél: „ Élhető” szakiskola létrehozása A diákok számára A tanárok számára

Eötvös Loránd Műszaki Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium Kaposvár VÉGE