DANONE BABY MILUMIL JUNIOR DRINK KAMPÁNY Uniomedia Zrt. 1.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
PUBLIC RELATIONS Wekerle Sándor Üzleti Főiskola 2015/16-os tanév, II. félév Tóth Attiláné dr. harmadik foglalkozás.
Advertisements

Pécs Megyei Jogú Város Ifjúságpolitikai Koncepciója és Cselekvési Terve „Csellengő fiatalok” - Az ifjúságpolitika komplexitása – 2007.március
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
GINOP / „Út a munkaerőpiacra" GINOP Ifjúsági Garancia program A Veszprém Megyei Kormányhivatal részprojektjei 2016.
Távlati öntözési vízigények felmérése Somlyódy Balázs főigazgató Országos Vízügyi Főigazgatóság.
E-BANKING SUMMIT március 3. Biztonságos kommunikáció biztosítása a pénzintézetek és a hatóságok között Szabó Katalin Termékmenedzsment osztályvezető.
Nagyprezentáció Társaság a Lakásépítésért Egyesület lobby tevékenység a magyarországi lakásépítések élénkítése érdekében Előadó:
BEPTRA „Legjobb Gyakorlatok” kis- és középvállalkozások számára Szakmaspecifikus képzéssorozat Projektsz á m: HURO/0901/138/2.1.2 HURO0901/138/2.1.2 A.
A Szociális Szövetkezeti forma bemutatása Tanai Tünde Rehabilítációs tanácsadó.
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
Beruházási és finanszírozási döntések kölcsönhatásai 1.
A Mi Házunk Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
Okok Piaci környezet – több mint 70 felsőoktatási intézmény, ezek közül több szinte ugyanolyan képzési palettát, hasonló lehetőségeket kínál Társadalmi.
A „Legyen jobb a gyerekeknek” Nemzeti Stratégia aktuális kérdései Magyarországi feladatok a „Szegénység és társadalmi kirekesztés elleni küzdelem Európai.
A villamosenergia–ipari sportmozgalom eredményei és aktuális kérdései - A szociális partnerek együttműködése az iparági sportmozgalomban EVDSZ II. Taggyűlés.
A KÖNYVTÁRELLÁTÁSI SZOLGÁLTATÓ RENDSZER HATÉKONY MŰKÖDTETÉSE ÉS A SZOLGÁLTATÁS NÉPSZERŰSÍTÉSE VI. KSZR MŰHELYNAP – ZALAEGERSZEG NOVEMBER 11. A KSZR.
Projekt módszer óvodai alkalmazásának egy lehetséges változata Encsen „Jó gyakorlat” bemutatása Sárospatak, Léportné Temesvári Ildikó és Zsiros.
KISMAMÁK FIGYELEM – SEGÍTSÉG A ZSEBBEN! Anya leszek – mobilapplikáció esettanulmány.
1 Számvitel alapjai Gazdálkodás:a társadalmi újratermelési folyamat szakaszainak (termelés, forgalom, elosztás, fogyasztás) megszervezésére, az ahhoz rendelkezésre.
Jótékony cél érdekében bíztatjuk az embereket sportolásra
MOBIL – PLT együttműködés
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Egy évtized a TOP 100 elemzések tükrében
Az EGT és Norvég Alapok ( ) eddigi eredményei
A vállalati érdekek és a család összhangjának megteremtése
Tanulószerződés-kötés
Intelligens céginformációs megoldások
TÁMOP / „A hátrányos helyzetűek foglalkoztathatóságának javítása (Decentralizált programok a konvergencia régiókban)”
A MTVSZ és a Pro Natura együttműködésének erősítése a biológiai sokféleség megőrzésének területén március 1. – május cél: Kölcsönös tudásnövelés,
LEHET JOBB A GYEREKEKNEK!
Gyűjtőköri szabályzat
Kihívások a LEADER program eredményes végrehajtásában
Iratbetekintés, másolat készítés május 14-15
Kiegészítő melléklet és üzleti jelentés
Mayer József Budapest február 27.
Hogyan lett Szentgotthárd energiaváros?
A lifelong guidance (LLG) rendszer magyarországi megalapozásának kvalitatív vizsgálata (6 fókuszcsoport) július Kovács Attila
Shopline márkaoldal a Facebookon
Értékesítési képviselő – HoReCa Téged keresünk, ha rendelkezel:
Az információs biztonságvédelem tudatosságának vizsgálata a ma élő hat generáció hozzáállásának tükrében Készítette: Ganczer Laura Konzulens: Szilágyi.
Termékmenedzser A MOM Zrt. 140 éve működő magyar vállalkozás, több, mint 100 évnyi vízmérő gyártásban szerzett tapasztalattal. Piacvezetők vagyunk a vízmérés.
Értékesítési képviselő – HoReCa
A kistérségi gyerekesély programok eredményei
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
MÉDIAFOGYASZTÓ VAGY TARTALOMFOGYASZTÓ? MENNYISÉG VAGY MINŐSÉG?
Környezeti teljesítményértékelés
Digitális zeneterjesztés
Munkavégzésre irányuló jogviszonyok
Vállalati értekezlet Cégnév.
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
TÉNYEK UTÁN CSELEKVÉS Viziné Molnár Anna Uzsoki Utcai Kórház
Közösen a fogyasztókért! A FŐTÁV Zrt. Közös Képviselők konferenciája
BTMN.
Köszöntő A Dokumentumkezelő rendszerek helye és szerepe
A CRM alkalmazásának korlátai a bankszektorban
Szerzője Konzulens neve
Szakképzési Önértékelési Modell II. Fejlesztési szint EREDMÉNYEK 4. 8
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
SOTER-LINE Soter-Line Oktatási, Továbbképző és Szolgáltató Kft.
KRÉTA-ESL Bemutató.
Családi vállalkozások
Célegyenesben vagy a rajtvonalnál?
A piaci árak alakulása Bevezetés Mi a vizsgált probléma?
Céges értekezlet címe Előadó.
Az MKET új stratégiája – Szolgáltató MKET
AC/DC Találd meg a helyed! Előadó: Fodor Ágnes, a VGYKE elnöke
Egy átlagos napom.
Előadás másolata:

DANONE BABY MILUMIL JUNIOR DRINK KAMPÁNY Uniomedia Zrt. 1

A CÉL 2 A Milumil junior gyerekital eladásának támogatása a D-vitamin népszerűsítésével. CÉLCSOPORT – édesanyák 1-3 éves kisgyermekkel ( fő) A CÉLCSOPORT

3 A téma folyamatos napirenden tartása A KOMMUNIKÁCIÓS STRATÉGIA Üzenetek (társadalomtól az édesanyákig) SZEMÉLYES ÉRINTETTSÉG Márkakomm. Website/FB OLDALAK Hivatalos Partner A „tölcsér hatású nagyból a kicsi felé” zajló üzenet átadás segítségével újrapozícionáltuk a D-vitamint a C-vitaminhoz hasonlóan – személyes érintettség a fókuszban! A megjelenések maximalizálása Egy hiteles szakmai szervezet bevonása a D- vitamin kommunikációba Az ingyenes megjelenés szervezésen túl a fizetett márkajelenlét biztosítása a kampány idején

A MILUMIL MEGJELENÉSE A KAMPÁNYBAN (free media) MÉDIASZERVEZÉS Jelentős média megjelenés: TV, reggeli show, híradó Rádiók Online hírportálok (index, orgio) Bulvár média: Blikk, Bors, Metropol Print: Megyei Napilapok Egészségügyi és babamama portálok 4

EREDMÉNYEK 4 SZAKMAI SZERVEZETT CSATLAKOZOTT A KOMMUNIKÁCIÓHOZ A D-VITAMIN KIFOGYOTT A PATIKÁKBÓL A KAMPÁNY HARMADIK HETÉRE MEDIA CLIPS: 113 db MEDIA IMPRESSIONS: AVE: FT A MILUMIL LEJOBB ÉRTÉKESÍTÉSE EREDMÉNYÉT ÉRTE EL: A kategória a vizsgált időszakban 12%-kal nőtt A termékcsalád értékesítése pedig 21%- kal növekedett előző év hasonló időszakához képest (forrás: AC Nielsen, RA adatok) 5

KÖSZÖNJÜK! 6