DANONE BABY MILUMIL JUNIOR DRINK KAMPÁNY Uniomedia Zrt. 1
A CÉL 2 A Milumil junior gyerekital eladásának támogatása a D-vitamin népszerűsítésével. CÉLCSOPORT – édesanyák 1-3 éves kisgyermekkel ( fő) A CÉLCSOPORT
3 A téma folyamatos napirenden tartása A KOMMUNIKÁCIÓS STRATÉGIA Üzenetek (társadalomtól az édesanyákig) SZEMÉLYES ÉRINTETTSÉG Márkakomm. Website/FB OLDALAK Hivatalos Partner A „tölcsér hatású nagyból a kicsi felé” zajló üzenet átadás segítségével újrapozícionáltuk a D-vitamint a C-vitaminhoz hasonlóan – személyes érintettség a fókuszban! A megjelenések maximalizálása Egy hiteles szakmai szervezet bevonása a D- vitamin kommunikációba Az ingyenes megjelenés szervezésen túl a fizetett márkajelenlét biztosítása a kampány idején
A MILUMIL MEGJELENÉSE A KAMPÁNYBAN (free media) MÉDIASZERVEZÉS Jelentős média megjelenés: TV, reggeli show, híradó Rádiók Online hírportálok (index, orgio) Bulvár média: Blikk, Bors, Metropol Print: Megyei Napilapok Egészségügyi és babamama portálok 4
EREDMÉNYEK 4 SZAKMAI SZERVEZETT CSATLAKOZOTT A KOMMUNIKÁCIÓHOZ A D-VITAMIN KIFOGYOTT A PATIKÁKBÓL A KAMPÁNY HARMADIK HETÉRE MEDIA CLIPS: 113 db MEDIA IMPRESSIONS: AVE: FT A MILUMIL LEJOBB ÉRTÉKESÍTÉSE EREDMÉNYÉT ÉRTE EL: A kategória a vizsgált időszakban 12%-kal nőtt A termékcsalád értékesítése pedig 21%- kal növekedett előző év hasonló időszakához képest (forrás: AC Nielsen, RA adatok) 5
KÖSZÖNJÜK! 6