Vincze Zoltán Presales Bevezetés – MonDoc System (???) 7. éve a dokumentumkezelésben Termék alapú gondolkodás Nem dobozos szoftvert.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Urbán Ferenc Ábel: A KIR megújítási lehetőségei
Advertisements

Intranet portál bemutató
A vevői igényekre formált informatikai innováció
Nemzeti Rehabilitációs és Szociális Hivatal
Új szabályok, új fogalmak az elektronikus ügyintézésben dr
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Csoportmunka szolgáltatások megvalósítása a T-Mobile-ban Keresztúri Éva T-Mobile Magyarország.
LMS – felszámolói rendszer
Bemutató Számviteli rendszer. Személyesen Postai úton Vállalat vagy vállalkozás Könyvelőcég vagy könyvelő Ez a megoldás kiszámíthatatlan nem biztos hogy.
13.a CAD-CAM informatikus
Közigazgatási technológia
Az e-kereskedelem (e-business)
Nagyvállalati projektmenedzsment GTM szeminárium sorozat A Microsoft nagyvállalati projektmenedzsment megoldása Előadó:Kőnig Tibor
A megoldás, ami már bizonyított
Dokumentumkezelés. A 2007-es Microsoft Office rendszer dokumentumkezelési szolgáltatásai Kőnig Tibor szakmai vezető Microsoft Magyarország
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Nagyvállalati projektmenedzsment megoldás a Fővárosi Vízművek Rt.-nél Előadó: Fritsch Róbert CIO, Fővárosi.
Nagyvállalati projektmenedzsment GTM szeminárium sorozat Microsoft Project Server 2003 Egyedi projekt alkalmazások: pályázatok, beruházások kezelése a.
Is:energy kereskedelmi folyamatainak automatizációja Office System felhasználásával Turcsán Ferenc, sales és marketing igazgató, is:energy Hungary Kft.
Dokumentumkezelés GTM szeminárium sorozat Kontor 2004 ügyviteli keretrendszer Előadók: Szalontai Zoltán (T-Systems) Albert István (MSDN Kompetencia Központ)
Összekapcsolható funkciók Címek Időpontok Projektek Számlák Dokumentumok Cikkek Értékesítési lehetőségek Feladatok Telefonhívások.
Copyright © 2005 | update software AG | update software Magyarország Kft. Radics Sándor principal IV.
A Ket. tervezett módosítása
Nemzeti Fejlesztési Terv (NFT) = Európa Terv Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program (HEFOP) 4.4 intézkedés: Egészségügyi információ- technológiai.
Click to edit Master title style „Egy hajóban evezünk…” avagy informatika mint a szükséges lapát November 21. „Egy hajóban evezünk…” egészségügyi.
HATÓSÁGI FOLYAMATOK A FIR INTÉZMÉNYTÖRZSÉBEN KÉPZÉSEK NYILVÁNTARTÁSBA VÉTELE EKOP-1.A.1-08/C
Költség hatékony és rugalmas infrastruktúra ami az ismert és meglevő termékeken alapul  Heterogén környezetek támogatása  Folyamat automatizálás  Önkiszolgáló.
Ipari középvállalat projektvezetőjének tapasztalatai az integrált vállalatirányítási szoftver bevezetési szakaszában Projektmenedzsment Fórum A kis-
Elektronikus Közigazgatás Operatív Program ( )
Szerviz modul Ismertető. Cégismertető Magyarország vezető kárrendezési rendszerének szállítója Tíz éves szakmai tapasztalat Partnerei kapcsolatban állunk.
Engel László fejlesztési igazgató
Miért nehéz jó önkormányzati rendszert készíteni? InterMap Térinformatikai Tanácsadó Kft. Hujber Csaba: Szolnok, szeptember.
Fejlesztés Menedzser ismertető II.rész 1 A Projektekről nyilvántartott fontosabb adatok Alapadatok, Mérföldkövek, Emberi erőforrások, Költségek, Szoftver.
Fejlesztés Menedzser ismertető I.rész1 Fejlesztés Menedzser verzió Kibocsátva:
Dokumentumkezelés Magyarországon
Dokumentumkezelés.
Rendszer ismertető Vargha Máté. Cafeteria bevezetés ismert nehézségei A cafeteria rendszerek bevezetésének legfőbb akadálya a megnövekvő adminisztrációs.
Városi Rendészeti Program. Mi a Városi Rendészeti Program célja?  Az Önkormányzat Közterület felügyeletének munkáját segítse azáltal, hogy egy közös.
Dokumentumkezelő rendszer javaslat PTR zRt. részére
WORKFLOW MENEDZSMENT MUNKAFOLYAMAT KEZELÉS
Csoportmunka megoldás a Nemzeti Kulturális Örökség Minisztériumában
Integrált gazdálkodásirányítási informatikai rendszer fejlesztése és funkcióbővítése Stratégiai eszközrendszerek fejlesztése, működési hatékonyság javítása.
Kelemen Katalin (MNB) Konkoly Péter (Montana)
Önkormányzati ASP Központ felállítása projekt
Stipkovits István ISZ auditor SGS Hungária Kft.
Minta IRATOK Az írásbeli kommunikáció eszközei az iratok.
XXIII. Országos Jegyző-Közigazgatási Konferencia Integrált vezetői információrendszer önkormányzatoknak Zalaszám Informatika Kft. Varga János projektvezető.
A dokumentumkezelés rögös útján „Hogyan tovább iratkezelés?” szakmai konferencia június 10. Ács Zoltán Eurodoc 2000 Kft.
1 „Papírmentes iroda” avagy Mit jelent ma a teljeskörű elektronikus dokumentumkezelés? Bács Andrea fejlesztési konzulens.
Intelligens Dokumentum Kezelés Keretrendszer bemutató Kovács Róbert
SIGNUM ….. Fejlesztési dokumentumokat kezelő rendszer Dr. Fenyő Róbert Ügyvezető igazgató.
Szathmári Gyula kereskedelmi igazgató. Cégismertető ADM Informatikai Kft. Alapítva 1991-ben, 1997-től önálló vállalkozás 100%-ban magyar tulajdonosi kör.
Rendszer bemutató /22. oldal Előadó: Elektronikus Közbeszerzési Rendszer Kft.
Vacha Ferenc fejlesztési koordinátor Az elektronikus ügyintézés törvényi háttere és gyakorlata.
Füzessy Tamás üzletág igazgató A FreeSoft a megújult elektronikus ügyintézésért.
CCS HUNGARY Pénzügyi rendszer. Bemutatkozás A CCS Hungary Pénzügyi rendszer a CCS Hungary BACH Best Airport/Airline Cargo Handling és a CCS Hungary Integrált.
1. „Úton az elektronikus levéltár felé” konferencia Informatikai iratkezelő rendszerek minősítése, tanúsítása, az iratkezelő szoftverek jogszabályi.
A JaDoX, mint repozitórium szoftver a közgyűjteményi informatikában JaDoX 3 Monguz Portál24 Monguz Kft. Mazula Zoltán.
Füzessy Tamás üzletág igazgató A MOREQ és a KEIR összehasonlítása.
FAIR RENDSZERKONCEPCIÓ ÉS A BEVEZETÉS LÉPÉSEI DECEMBER 17.
„Nem a papírra van szükség, hanem a rajta lévő információra!”
Elektronikus dokumentumkezelés
Úton az elektronikus levéltár felé
Dokumentumkezelő rendszer bevezetésének tapasztalatai
Pápai Gazdasági Szakképző Iskola és Kollégium
Integrált könyvtár rendszer (IKR)
CRM rendszer.
Mezősi Róbert Comp-Sys Kft
Az önkormányzati ASP és az önkormányzatok elektronikus ügyintézési feladatai Pécs, november 23.
Gyorsabb és hatékonyabb munkavégzés
Az I-DOK rendszer és ami mögötte van
Vállalatirányítási rendszerek alapjai
Előadás másolata:

Vincze Zoltán Presales

Bevezetés – MonDoc System (???) 7. éve a dokumentumkezelésben Termék alapú gondolkodás Nem dobozos szoftvert kínálunk, hanem megoldást 2003-ban funkció tisztítás : a nyilvántartás mellett ügykövetés a fő szempont Közel 30 ügyfél, felhasználó, melyből 17 államigazgatás ~8000 felhasználóval, valamint 5 helyen minősített iratkezelés Törvényi auditáció Több díj és elismerés

MonDoc System – támogatott feladatok Érkeztetés, iktatás Szignálás, Jóváhagyás, ügyintézés támogatás Számlakezelés Ügyviteli folyamattámogatás Szerződéstár Közbeszerzési, pályáztatás folyamat támogatás Dokumentumokhoz kapcsolódó egyéb folyamattámogatás ISO folyamattámogatás Adminisztrációs folyamatkezelés Human WorkFlow elektronikus megvalósítás Irattárazás

Szolgáltatásaink Igényfelmérés Iratkezelési és szervezeti működési szabályzat készítés Megoldás bevezetés Irat digitalizálás (igény esetén közhiteles módon) Bér irattárazás Közhiteles elektronikus archívum

MonDoc System

A MonFlow folyamatkezelő rendszer „A modul bevezetése lehetővé teszi a menedzsment számára, hogy önállóan automatizálja és ezáltal könnyen átláthatóvá tegye a meglévő ügyviteli és/vagy üzleti folyamatait. Az Iktatórendszerhez kapcsolva a folyamatkezelő az ügyintézés jellegű tevékenységek (szignálás, továbbszignálás, véleményeztetés, köröztetés) esetében lehetővé teszi az egyes műveletekhez határidő, időintervallum rendelését illetve a határidő figyelését időzített figyelmeztető üzenetek küldését. Az elektronikusan támogatott folyamatok a beépített folyamatszabályozásnak köszönhetően gyorsabban, kevesebb hibalehetőséggel, minimális emberei élőmunkával működtethetők.”

A MonFlow folyamatkezelő rendszer Sablon alapú, grafikus felületen konfigurálható folyamatkezelés Folyamatok irányítása és nyomon követése (adatok, lépések, szereplők központi figyelése) Határidő figyelés (akár két határidő megadásával) Tetszőleges folyamat implementálható benne: Önmagában telepítve bármely emberek által végzett munkafolyamat megvalósítható MonDoc System-vel integrálva a bejövő és kimenő dokumentumok szignálása, jóváhagyása, ügyintézése megoldható SharePoint Serverrel telepítve a belső munkadokumentumokhoz kapcsolódó bármely folyamat implementálható

A MonFlow folyamatkezelő rendszer Állandó és ideiglenes helyettesítés funkció Riport lehetőségek (Személyes és szervezeti hatékonysági elemezések, stb.) Szervezeti átalakuláskor csoportos feladatátadás biztosítása Beavatkozási lehetőség a „befulladt” folyamatokba Levelezőrendszerbe integrált, alapú értesítések a felhasználóknak

A MonFlow folyamatkezelő rendszer Sablonok készítésével felépíthető és modellezhető a támogatott munkafolyamat. Minden sablonnál megadható, hogy milyen feladatokból tevődik össze a munkafolyamat és ezek milyen sorrendben követik egymást. Amikor a folyamatban egy felhasználónak teendője van, a rendszer a számára készített feladatkiosztással értesíti erről. Biztosított az elágazás-kezelés a rendszerben, akár oly módon is, hogy párhuzamosan több irányba megy tovább a folyamat. Minden feladatlépésnél lehetőség van határidők megadására, melyeket a rendszer folyamatosan figyel és értesítéseket küld a feladatvégzőnek, vezetőnek stb. Nem csak külső, de belső határidő is megadható, amikor csak a feladatvégző kap figyelmeztetést a tényleges határidő lejárta előtt. A levelezőrendszer integrációjával minden lényeges eseményről (feladatkiosztás, határidő lejárta) értesítő -t küld a rendszer Helyettesítő funkció biztosításával megoldott, hogy a szabadságon lévő kollégáknál ne álljon le a folyamat. Az állandó helyettesítő funkció biztosítja, hogy pl. egy felsővezető helyett a titkárnője használja az elektronikus rendszert, így nem kell a vezetőt feltétlenül a számítógép elé kényszeríteni. Lehetővé teszi a munkafolyamatok, iratok élettörténetének központi áttekinthetőségét, az ügyintézés egyes részfeladatainak nyomon követését.

A MonFlow folyamatkezelő rendszer FogalomLeírás FolyamatsablonEgy-egy folyamat működését definiáló sablon, mely üzleti adatokat nem tartalmaz. Folyamat példányEgy-egy folyamat futó, vagy már lezárt példánya, amely üzleti adatokat tartalmaz. FeladatA folyamat alapelemei, amelyek egymásutániságából a teljes folyamat felépül. Fogalomtár - 1

A MonFlow folyamatkezelő rendszer Folyamatszereplők - a folyamat szereplői lehetnek konkrétan megadott személyek vagy bizonyos jellemzők (szerepkörök) alapján megadott rendszerfelhasználók is. Folyamat szereplőnek tekinthető minden személy, akinek valamilyen feladata van a folyamatban. Folyamatlépések (állapotok) - azon lépéseket, állapotokat foglalja magában, amelyeken keresztül a folyamat eljut egy kezdeti állapotból egy végső állapotba A folyamatszabályozás magában foglalja : azon szabályok összességét, amelyek leírják, hogy mely események hatására vagy milyen feltételek bekövetkezésekor juthat el a folyamat egy megadott állapotból egy másik állapotba. / Mindazokat a műveleteket, amelyeket a rendszernek végre kell hajtania a folyamat különböző állapotaiban Fogalomtár - 2

A MonFlow folyamatkezelő rendszer

Referenciák – MonDoc / alapszintű folyamatkezeléssel Magyar Nemzeti Bank Magyar Posta Biztosító Rt. Magyar Köztársaság Külügyminisztériuma ITDH Magyar Telekom Nyrt. Kipszer Elektromos Szerelő Zrt. Katonai Biztonsági Hivatal Nemzeti Kulturális Ö. Minisztériuma Maszer Rt. Dunaújvárosi Főiskola Szerencsejáték Rt. Titkosszolgálati szervek (3 db) Észak-Bács-Kiskun Megyei Vízművek Zrt. Vám és Pénzügyőrség Országos Parancsnoksága Lundbeck Hungária Kft. Budapesti Műszaki Egyetem Győr-Sopron-Ebenfurti Vasút Rt. Pro-M Zrt. Pannon GSM. Távközlési Zrt. Dunántúli Regionális Vízmű Rt. BM Központi Gazdasági Főigazgatóság Nemzeti Szakképzési És Felnőttképzési Intézet Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete Bevezetés alatt: ORFK-NEBEK & SIRENE iroda, stb.

A MonFlow folyamatkezelő rendszer „A modul bevezetése lehetővé teszi a menedzsment számára, hogy önállóan automatizálja és ezáltal könnyen átláthatóvá tegye a meglévő ügyviteli és/vagy üzleti folyamatait. Az Iktatórendszerhez kapcsolva a folyamatkezelő az ügyintézés jellegű tevékenységek (szignálás, továbbszignálás, véleményeztetés, köröztetés) esetében lehetővé teszi az egyes műveletekhez határidő, időintervallum rendelését illetve a határidő figyelését időzített figyelmeztető üzenetek küldését. Az elektronikusan támogatott folyamatok a beépített folyamatszabályozásnak köszönhetően gyorsabban, kevesebb hibalehetőséggel, minimális emberei élőmunkával működtethetők.”

Köszönöm a figyelmet! Vincze Zoltán Presales